een speler kan ook goed zijn zonder Oranje te spelen....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh, men zit hier Brama op te hemelen. Is dat omdat ze puur niks anders hebben? Of omdat ze hem echt goed vinden en evt. Oranje kan halen voor vast?
Ik heb elke wedstrijd nog gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja gek hé. Brama is gewoon heel belangrijk voor Twente. Dat zie jij niet, of je wilt het niet zien.
Kijk je überhaupt wel eens naar een wedstrijd van Twente of zuig je dit nu uit je duim?
Ik denk dat ik voor iedere Twente fan kan spreken : Brama is een goede speler.
Maar smaken verschillen, al heeft dat niets met het feit te maken of iemand echt goed is of niet.
Ja daarom zei ik ook: Ik ga daar de volgende wedstrijd eens op letten, want ik vind hem aan de bal niet bijzonder ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
een speler kan ook goed zijn zonder Oranje te spelen....
Brama is gewoon een uitstekend voetballer omdat hij goed mee draait met het team en ook veel werk verricht op het veld, al zie je dat niet altijd
200% mee eens!quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Brama is de stofzuiger van Twenteman of the match wordt meestal een doelpuntenmaker, maar Brama verdient deze rol bij een hele hoop wedstrijden imo
hij was afgelopen zaterdag niet bestquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:05 schreef Dos37 het volgende:
Brama is één van de weinigen die dit seizoen constant op een hoog niveau voetbalt.
vind hem meer 'mindere' wedstrijden hebben dan bijvoorbeeld een Brama... en de laatste tijd is hij inderdaad niet heel super!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Ja maar ik heb bij Theo dit seizoen (eigenlijk dit kalender jaar) dat ie nog beter kan.
Inderdaad hij lijkt met zijn hoofd bij de randzaken te zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind hem meer 'mindere' wedstrijden hebben dan bijvoorbeeld een Brama... en de laatste tijd is hij inderdaad niet heel super!
al moet je wel toegeven dat heel Twente niet super speelt sinds de winterstopquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Inderdaad hij lijkt met zijn hoofd bij de randzaken te zitten.
En wie er bij komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd wie er allemaal weggaan in de zomer.
Dan heb je niet opgelet.quote:
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben dan jou?quote:
Beetje tegengas en dan krijg je ditquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben dan jou?
Jawel. En nu?quote:Of kun je niet lezen wat ik hierboven heb verkondigd?
Wat zeg ik nou dan? Ik kijk nooit de samenvattingen. Ik kijk altijd de hele wedstrijd. En zit zelf geregeld in het stadionquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beetje tegengas en dan krijg je dit
Nee hoor. Mijn mening jouw mening, prima toch.
Let de volgende wedstrijd nu maar eens op.
Misschien handig om ook naar het stadion zelf te gaan i.p.v. een samenvatting te kijken
[..]
Jawel. En nu?
Zal er wel overheen lezen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou dan? Ik kijk nooit de samenvattingen. Ik kijk altijd de hele wedstrijd. En zit zelf geregeld in het stadion
Twente kennende hebben ze juist in zo'n wedstrijd (te) lastig met de tegenstander...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
^
Brama heeft zondag niks te doen. VVV Venlo
quote:
zodat jij zondag na de wedstrijd kunt zeggen dat Brama z'n man de hele tijd liet lopen en dus niet zoveel bijdraagt aan de ploeg?quote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente kennende hebben ze juist in zo'n wedstrijd (te) lastig met de tegenstander...
[..]
[..]
zodat jij zondag na de wedstrijd kunt zeggen dat Brama z'n man de hele tijd liet lopen en dus niet zoveel bijdraagt aan de ploeg?![]()
een hele aderlatingquote:
Ruiz is op zich nog niet heel erg, de wedstrijden die hij laatst speelde waren niet echt je van het....quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een hele aderlatingdan waarschijnlijk zondag weer! Tiendalli is er morgen wel bij...
Luuk! Luuk! Luuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE ook, tekent voor achterin de nul houden en zelf 1 keer scoren
Jeugdspeler of toch stiekem Ruiz?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Landzaat is ziek, dus twijfelgeval; http://www.voetbalprimeur(...)eval_voor_Zenit.html
benieuwd wie Preud'homme dan op het middenveld (en rechtsbuiten) gaat zetten...
geen van beide gok ikquote:
Twente zou Huntelaar volgen? Wissikniequote:edit: leer lezen Frutsel
uhmm, heb je goed gelezen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Twente zou Huntelaar volgen? Wissiknie
Brama en Janssen middenveld, Luuk of Chadli op 10, en Bajrami, Janko en Luuk/Chadli op de flanken, afhankelijk van wie er op 10 staat. Zelfde als in de competitie dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen van beide gok ikmaar wat dan wel de oplossing is, geen idee; zien we vanavond wel
Goeie zaak!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uhmm, heb je goed gelezen?WK Zuid-Afrika was vorig jaar en inmiddels speelt Klaas-Jan al een tijdje bij Schalke
verder nooit wat gelezen over dat ze hem nog steeds volgen, dus denk dat dat onderwerp niet echt actueel meer is...
dat had ik ook al zitten bedenken, maar denk dat Preud'homme liever met Landzaat speelt om zodoende niet al te aanvallend in het veld te staan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Brama en Janssen middenveld, Luuk of Chadli op 10, en Bajrami, Janko en Luuk/Chadli op de flanken, afhankelijk van wie er op 10 staat. Zelfde als in de competitie dus
precies, zij zijn echt echt echt (zo goed als) onmisbaar in de opstellingquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:33 schreef -AnneX- het volgende:
.,,Zij hebben het zwaar, maar we hebben geen tweede Wout of Theo, zegt Michel Preud'homme.
Mooie woorden
Toch zullen ze vanavond het spel weer moeten verdelen
Mja, kan me voorstellen, maar ik vind Landzaat niet echt super spelen ofzo. Hij is inderdaad verdedigend beter dan Chadli of de Jong, maar hij is ook een stuk trager dan deze twee spelers, en vaak is het zo dat in de omschakelijk, Landzaat ervoor zorgt dat het spel weer stil komt te liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat had ik ook al zitten bedenken, maar denk dat Preud'homme liever met Landzaat speelt om zodoende niet al te aanvallend in het veld te staan!
[..]
precies, zij zijn echt echt echt (zo goed als) onmisbaar in de opstellingafwachten in hoeverre hun spel vanavond uit de verf komt...
owja, dat zou ook nog kunnen; dan kan Buysse ook op links blijven staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Of, aangezien Tiendalli weer mee kan doen, Tiendalli op rechts en Rosales op middenveld. Hebben we ook al eerder gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |