Bedek me net... had Heerenveen vorig jaar de beker niet? Of ben ik (o.a. door m'n ziekte) in de war?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, laten we het een beetje verdelen. Ajax had vorig jaar de beker, Twente kampioen .. dus laten we nu:
1. Ajax - Kampioen
2. PSV - Beker
3. Twente - EL
Probleem opgelost
Twee jaar terug. Vorig jaar was Ajax tegen Feyenoord waardoor er 2 bekerfinales werden gespeeld. Twente heeft immers begin dit seizoen de Johan Cruyff-schaal gewonnen van Ajaxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedek me net... had Heerenveen vorig jaar de beker niet? Of ben ik (o.a. door m'n ziekte) in de war?
Zeg, kan ik eindelijk es indruk maken met mn voetbalkennis, ontneem je me die kansquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zeg, kan ik eindelijk es indruk maken met mn voetbalkennis, ontneem je me die kans![]()
![]()
Als je de laatste weken de Eredivisie volgt moet je Heerenveen en Groningen niet in dat rijtje plaatsen. Ook Feyenoord doet het pas de laatste paar wedstrijden goed dus daar is ook niks zeker. PSV heeft met 10 man in Utrecht gewonnen dus thuis moet het ook te doen zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV moet nog uit naar Twente, Feyenoord en Groningen, en thuis tegen o.a. Heerenveen en Utrecht. En Twente ontvangt dus nog PSV en moet uit naar ons. Het is nog niet beslist.
Ja en nu in deze vorm tegen Ajax, volgende weekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey, ADO doet het altijd goed tegen AjaxWonnen ze laatst niet in Amsterdam?
Ja, toen ik op een gegeven moment '30 miljoen' hoorde, dacht ik ook dat het een grapje was. Die koop je ook voor 3. (ton)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:03 schreef d1ce het volgende:
Wat een bedragen heeft Zenit voor die spelers betaald zeg
Prijzen verdelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is een Twentetopic, dus eigenlijk moet dat Ajaxgeneuzel maar ergens anders plaatsvinden... Ajacieden raus! /hitlermsiley
ja, en vol spanning dat die russen d'r nog een paar zouden scorenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:50 schreef Plasterk het volgende:
Ik begon pas bij het derde doelpunt te juichen. Bij de eerste 2 zat ik vol ongeloof op de bank
Uhuquote:
en, hoe vond je hem vandaag spelen?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik meld me even hier, want Wout Brama heeft gescoord en is man of the match.
Begin van nu.nl. Wat een zeikerds zeg, schema is loodzwaar en toch wordt er vooral gewonnen..quote:Voor FC Twente levert momenteel vrijwel elke wedstrijd problemen op
Die quote had ook van toepassing kunnen zijn op Ajaxquote:Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Begin van nu.nl. Wat een zeikerds zeg, schema is loodzwaar en toch wordt er vooral gewonnen..
We pakken gewoon de dubbel dit jaarquote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef truedestiny het volgende:
Twente moet volgende week winnen van psv. dan heeft Ajax het in eigen hand. kom op twente kom op.
Nope: Excelsior - FC Twentequote:
I was gonna sayquote:Op zondag 13 maart 2011 18:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgende week Excelsior - Twente
2 april Twente - PSV
Hoppaquote:Op zondag 13 maart 2011 18:32 schreef Skv het volgende:
Twente voor de beker, landskampioen én Europa!
Je vergeet de Europa League.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We pakken gewoon de dubbel dit jaar
Eerst de beker van Ajax afpakken, en vervolgens bij Ajax uit de kampioensschaal ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |