Die blijft of bij ons of gaat naar het buitenland, niet naar een concurrentquote:Op zondag 13 maart 2011 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
3 miljoen voor Janssen als jullie slim zijn en hem verkopen
dat kon nog wel eens lastig worden.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kon nog wel eens lastig worden.
ik weet niet of EL spul herhaalt.
Studio Sport..?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kon nog wel eens lastig worden.
ik weet niet of EL spul herhaalt.
dat wordt niet herhaaltquote:
ik heb geen EL, dus ik zou het niet wetenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Half 9 is toch altijd de wedstrijden op EL?
Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb geen EL, dus ik zou het niet weten
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Altijd leuk om nog een keer te zien
Ben een weekendje weg, in zon huisje. Zonder EL.quote:
gelukkig! was een beste klap...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Waarschijnlijk de knie van Buysse niet kapot
idd, hoe is het met hem?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
vergeleken met dat van Kastrati is dat van Buysse kinderspel
voor zover ik weet buiten levensgevaar, maar de grootte van het letsel is nog onbekend...quote:
quote:Zware nekblessure Kastrati
zondag 13 maart 2011 | 21:23 | Laatst bijgewerkt op: zondag 13 maart 2011 | 21:24
Tekstgrootte
Kastrati op archiefbeeld in actie voor FC Twente in een oefenwedstrijd. Foto: Wouter Borre
ENSCHEDE/ COTTBUS - FC Twente-huurling Flamur Kastrati is ernstig gewond geraakt aan zijn hoofd en nek. De speler van VFL Osnabruck kwam tijdens de wedstrijd tegen Energie Cottbus in botsing met verdediger Markus Brzenska. De Noor greep naar zijn hoofd, voordat hij in elkaar zakte.
Langs de kant van het veld werd met ingehouden adem toegekeken hoe de dokter van de club Kastrati behandelde. De wedstrijd lag twaalf minuten stil, daarna werd de 19-jarige speler opgehaald met de ambulance en met spoed naar het ziekenhuis gebracht. ,,Een exacte diagnose is er nog niet, maar Flamur is niet in levensgevaar'', zei een woordvoerder van de club. De wedstrijd ging daarna gewoon door, maar er was geen speler meer die er zin in had.
Kastrati is sinds dit seizoen verhuurd aan de Duitse club, daarvoor doorliep hij een deel van de jeugdopleiding bij FC Twente.
quote:Schedel-, hersen- en ruggengraattrauma Kastrati
De toestand van FC Twente-huurling Flamur Kastrati is stabiel. Dat meldde de Carl-Thiem Kliniek in Cottbus maandag. De Noor heeft een opgelopen.
"Hij heeft een klap op het achterhoofd gehad en was in de lucht al bewusteloos", vertelt VfL Osnabrück-trainer Karsten Baumann aan Kicker. De middenvelder is door FC Twente verhuurd aan de club uit de Tweede Bundesliga. De negentienjarige Noor botste zondag hard met het hoofd tegen verdediger Markus Brzenska.
Lothar Gans, manager van Osnabrück, verklaarde direct na de wedstrijd tegen Energie Cottbus dat Kastrati een halswervelblessure opgelopen had. Na onderzoek in het ziekenhuis werd duidelijk dat alle vitale organen van de jongeling functioneerden.
Maandag deelde Osnabrück op de eigen website mee dat Kastrati een schedel-, hersen- en ruggengraattrauma opgelopen heeft. De behandelende artsen zijn optimistisch over de voetballer, die bij kennis in het ziekenhuis ligt. Volgens de doktoren zal hij weer herstellen.
Kastrati bleef na de botsing op het veld liggen en werd ruim tien minuten behandeld. Na de hervatting weigerden beide elftallen verder te spelen. Osnabrück en Cottbus speelden elkaar gewillig de bal toe, tot het laatste fluitsignaal.
ja, zo ging dat bij mij ookquote:Op maandag 14 maart 2011 14:01 schreef Dos37 het volgende:
Eerst schelden waarom Jansen de bal op Rosales speelt daarna de ontlading
Zit je soms achter mij in het stadion?quote:
ik heb geen SCC en zat gisteren ook niet via m'n CC in de Vestequote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zit je soms achter mij in het stadion?die man zat ook enorm te zeiken, en toen werd het heel stil bij de 2-1
Waar zit jij dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zit je soms achter mij in het stadion?die man zat ook enorm te zeiken, en toen werd het heel stil bij de 2-1
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
besef me net dat ik donderdag maar 1 helft kan zien, want training + ledenvergadering
Ok nee dan ken ik je nietquote:
je kunt helemaal niks (live) zien?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]besef me net dat uit eten gaan met mn moeder niet zo praktisch is op dat tijdstip. Ach ja, dan maar een keer niet voor de tv
Wedstrijd om 7 uur, dan zouden we vroeg moeten gaan eten, maar is misschien te doen. Ik ga het wel even overleggen, ik vind het ook tof om gezellig met mn moeder hapje te gaan eten, en dan niet van schiet op schiet op Twente moet voetballenquote:
samenvatting komt pas na 11-en, dus die kun je dan eventueel kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wedstrijd om 7 uur, dan zouden we vroeg moeten gaan eten, maar is misschien te doen. Ik ga het wel even overleggen, ik vind het ook tof om gezellig met mn moeder hapje te gaan eten, en dan niet van schiet op schiet op Twente moet voetballen
Preciesquote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
samenvatting komt pas na 11-en, dus die kun je dan eventueel kijken
Dus veel talenten onze kant op?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Frutsel het volgende:
Goed nieuws weer bij VI voor Twente
Manchester United gaat flink "investeren " in de club
Hoppaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Frutsel het volgende:
Goed nieuws weer bij VI voor Twente
Manchester United gaat flink "investeren " in de club
Als dat echt zo is... SICK!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We gingen elk jaar CL spelen, aldus ManUtd
Komt straks in VItv.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als dat echt zo is... SICK!
edit: valt die zooi nog ergens te lezen, bron enzo?
Heb het sinds 21:25 opstaan, nog niks gehoordquote:
(Sportdome)quote:'FC Twente sluit samenwerkingsverband met Manchester United'
Gepubliceerd op 14-03-2011, 21:01 door Mart van Gemeren.
FC Twente wil meerdere samenwerkingsverbanden sluiten met andere clubs. De meest in het oog springende is een samenwerkingsverband met Manchester United. Dat meldt Voetbal International. De Engelse topclub zou Braziliaanse toptalenten willen stallen in Enschede, zodat ze bij Twente kunnen aantonen over exceptionele kwaliteiten te beschikken. Mocht dat het geval zijn, krijgt de speler een werkvergunning en zal de speler getransfereerd worden naar Manchester. Is dat niet het geval, wordt de speler eigendom van Twente. De spelers zijn afkomsting van het Braziliaanse Desportivo Brasil, waar een specifieke Manchester United-opleiding is gestart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |