quote:Op maandag 7 maart 2011 08:38 schreef o.us het volgende:
[..]
NeeHet was zo onverwacht. Op een gegeven moment kwam ik mijn desktop niet meer binnen, kreeg steeds BSOD's en zelfs op veilige modus. Dus een nieuwe Win7 er op gegooid... heb wel mijn stuff uiteraard op mijn externe HD staan, maar geen iTunes backup.
Dit herinnert mij waarom ik ook al weer een MBP heb gekocht.
Pretty please?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:53 schreef o.us het volgende:
Dus ik heb mijn nieuwe iTunes gemachtigd.. hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn machtiging uitschakel van mijn oude iTunes? Iemand please?
In iTunes > Store > trek alle machtigingen in. En dan je computer weer opnieuw machtigen. Dat heb ik gedaan toen ik door mijn vijf machtigingen heen was dankzij vorige computersquote:Op maandag 7 maart 2011 08:53 schreef o.us het volgende:
Dus ik heb mijn nieuwe iTunes gemachtigd.. hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn machtiging uitschakel van mijn oude iTunes? Iemand please?
Bij info kan je het tracknummer aangeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:28 schreef Orbis het volgende:
iTunes is goed bezig mij op mijn zenuwen te werken. Ik heb nu een paar albums waarbij iTunes weigert te aanvaarden dat het eerste nummer van de plaat ook werkelijk op de plaat staat. Alle is gelijk (jaar, artiest, album etc., geen typo's of spaties teveel). Hoe los ik dit op? Plaatje om laten zien wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
Al die nummers selecteren, rechts klikken en kiezen voor verzameling: ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:28 schreef Orbis het volgende:
iTunes is goed bezig mij op mijn zenuwen te werken. Ik heb nu een paar albums waarbij iTunes weigert te aanvaarden dat het eerste nummer van de plaat ook werkelijk op de plaat staat. Alle is gelijk (jaar, artiest, album etc., geen typo's of spaties teveel). Hoe los ik dit op? Plaatje om laten zien wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Al die nummers selecteren, rechts klikken en kiezen voor verzameling: ja.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Saninl het volgende:
Ik ga mijn 3GS verkopen en dan een losse 4 halen.
Waar is dat op dit moment het voordeligst?
vodafone.nl, had hem daar los besteld, en binnen een week voor 650 euro in huis. Goedkoper krijg je het helaas nog niet.quote:
België?quote:
Je bedoelt dat prepaid?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef svenistheman het volgende:
[..]
vodafone.nl, had hem daar los besteld, en binnen een week voor 650 euro in huis. Goedkoper krijg je het helaas nog niet.
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Greenboard het volgende:
Nieuwe gerucht: iPhone 5 krijgt aluminium achterkant (just like de eerste iPhone)
Ziet er wel nice uit de mock-up (effe googlen)
Edit: linkjes vergeten naar gerucht
iPhone 5 aluminium achterkant link 1
link 2
De iPhone 3G en 3GS hadden geen glazen achterkant. En een aluminium achterkant bekrast sneller dan het geharde glas van de iPhone 4.quote:. Het tijdperk van de glazen achterkant die sinds de iPhone 3G wordt gebruikt nadert zijn einde, zo lijkt het. De iPhone 5 krijgt ook een design dat meer weg heeft van de huidige iPod Touch. Apple zou hiervoor hebben gekozen om problemen met krassen te voorkomen. Ook het produceren van glasplaten voor de witte versie zou hierdoor geen problemen met zich meebrengen. Verder zou een aluminium achterkant invloed hebben op het gewicht van de iPhone 5.
Foei, ik heb wat nare gekraste achterkanten van iPhones 4 gezien hoor.quote:De iPhone 3G en 3GS hadden geen glazen achterkant. En een aluminium achterkant bekrast sneller dan het geharde glas van de iPhone 4.
Dat hebben ze knap gedaan dan. Die van mij is vanaf het perron ca. 2-3 meter naar beneden gevallen en op de metalen rails gekletterd en is meerdere keren uit mijn borstzak gegleden en van het asvalt afgestuiterd, en ziet er nog uit alsof ie net uit de verpakking komtquote:Op maandag 7 maart 2011 19:32 schreef Greenboard het volgende:
Foei, ik heb wat nare gekraste achterkanten van iPhones 4 gezien hoor.
Een medestudent had m pas een paar dagen en BOEM 3 krasjes op dat mooie glanzende achterkant..
Je kan eigenlijk op bijna elk oppervlak krassen krijgen. Een paar dagen in je broekzak laten rollebollen met je sleutels en je hebt een scarface iPhone
Yep, eerste week met de destijds nieuwe 3GS, ik ga op het werk op de hurken en trek zo met kracht de autosleutel een stuk over het scherm heen. (nu nog plezier van)quote:Op maandag 7 maart 2011 19:32 schreef Greenboard het volgende:
Een paar dagen in je broekzak laten rollebollen met je sleutels en je hebt een scarface iPhone
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat hebben ze knap gedaan dan. Die van mij is vanaf het perron ca. 2-3 meter naar beneden gevallen en op de metalen rails gekletterd en is meerdere keren uit mijn borstzak gegleden en van het asvalt afgestuiterd, en ziet er nog uit alsof ie net uit de verpakking komt
Maybe you're just luckyquote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat hebben ze knap gedaan dan. Die van mij is vanaf het perron ca. 2-3 meter naar beneden gevallen en op de metalen rails gekletterd en is meerdere keren uit mijn borstzak gegleden en van het asvalt afgestuiterd, en ziet er nog uit alsof ie net uit de verpakking komt
Je hebt soms ook dat juist de covers voor krassen zorgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef KneusTeun het volgende:
Alles krast, maar ik moet zeggen dat mijn iphone al vaak vanaf 2 meter en hoger is gedonderd en heb dr nog geen beschadiging op!
Ik had eerst ook wel een hoesje, maar al die dingen maken hem dikker en lelijker, dus nu gewoon in een sok.
vind die "iphone5" niet echt mooi.... (hopelijk wordt het hem niet)
Daarom, bestskinsever FTW: http://www.bestskinsever.com/iphone-4-skinquote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Greenboard het volgende:
[..]
Je hebt soms ook dat juist de covers voor krassen zorgen.
Die gebruik ik inderdaad ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daarom, bestskinsever FTW: http://www.bestskinsever.com/iphone-4-skin
Goedkopere bescherming vind je niet, en je iPhone wordt er niet lelijk van. Bij de 3GS van m'n huisgenote zit die skin er al bijna een jaar op.
Volgens mij is hier geen oplossing voor. Je had een back-up van je library moeten maken voordat je alles weggooide.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Stekelbees het volgende:
Even vraag ivm itunes/iphone:
Ik heb altijd m'n itunes met mn iphone laten syncen natuurlijk, maar omdat iTunes moeilijk begon te doen heb ik iTunes van mn mac afgegooid, ook de music folder (music/itunes), terug opnieuw laatste versie gedownload vanaf apple site.
Nu heb ik dus een lege iTunes library .. maar mn iPhone staat vol apps/music/data. Als ik nu sync zegt ie: iTunes will sync with iTunes library, all data will be erased.
maw... ik kan niet andersom syncen? Vanaf iPhone naar iTunes? En vanaf dan weer gewoon normaal syncen? Ik wil natuurlijk niet al mn zooi kwijtzijn hierdoor.
Oplossing hiervoor?
Je kunt je muziek van je iPhone halen met copytrans, en als het goed is kun je wel een reservekopie maken van je adressen etc.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Stekelbees het volgende:
Ik heb altijd m'n itunes met mn iphone laten syncen natuurlijk, maar omdat iTunes moeilijk begon te doen heb ik iTunes van mn mac afgegooid, ook de music folder (music/itunes), terug opnieuw laatste versie gedownload vanaf apple site.
Nu heb ik dus een lege iTunes library .. maar mn iPhone staat vol apps/music/data. Als ik nu sync zegt ie: iTunes will sync with iTunes library, all data will be erased.
maw... ik kan niet andersom syncen? Vanaf iPhone naar iTunes? En vanaf dan weer gewoon normaal syncen? Ik wil natuurlijk niet al mn zooi kwijtzijn hierdoor.
Oplossing hiervoor?
Waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
De iPhone 3G en 3GS hadden geen glazen achterkant. En een aluminium achterkant bekrast sneller dan het geharde glas van de iPhone 4.
Ik heb vndaag m'n carbon fibre backplate binnen gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook de leren versie voor een vriendin ontvangen
Ik had ze van iemand van een forum, maar je kunt ze ook hier bestellen: http://www.sw-box.com/Iphone-4-Leather-Back-Cover-Black.htmlquote:
Zou het zomaar kunnen dat de antenne van je foon een heeeel stuk kleiner is dan die van je computer?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:46 schreef braddofiel het volgende:
Oja trouwens, hoe kan het eigenlijk dat het draadloos internet op mijn iPhone 4 een stuk slechter is dan op de computer? Mijn computer kan namelijk rond de 11 draadloze netwerken vinden, terwijl mijn iPhone er 1, hooguit 2 kan vinden. Jammer genoeg is dat dus niet mijn eigen netwerk...
Mijn bereik is op mijn kamer trouwens maar matig, 2 streepjes en 6.5 Mbps..
Maar alsnog, hoe kan dit?
Waarom doe je zoietsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef tomegel het volgende:
Heb een iphone 4 gekocht via marktplaats. Nu zit er nog een simlock op weet alleen niet of het t-mobile of een buitenlandse is. Hoe kan ik dat zien? Wil hem unlocken. Heb eerst ff een micro sim cutter besteld om mijn simkaart op maat te krijgen.
Minder mooi IMO. Ben blij dat ik de iPhone 4 heb.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Greenboard het volgende:
Nieuwe gerucht: iPhone 5 krijgt aluminium achterkant (just like de eerste iPhone)
Ziet er wel nice uit de mock-up (effe googlen)
Edit: linkjes vergeten naar gerucht
iPhone 5 aluminium achterkant link 1
link 2
Hm, minder. Bij de Turk op de hoek kan je hem wel laten unlocken denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef tomegel het volgende:
Heb een iphone 4 gekocht via marktplaats. Nu zit er nog een simlock op weet alleen niet of het t-mobile of een buitenlandse is. Hoe kan ik dat zien? Wil hem unlocken. Heb eerst ff een micro sim cutter besteld om mijn simkaart op maat te krijgen.
Bij Vodafone.nl heb je de 16GB iPhone 4 voor 649 Euro los: Linkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Saninl het volgende:
Ik ga mijn 3GS verkopen en dan een losse 4 halen.
Waar is dat op dit moment het voordeligst?
599,- toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hier in Belgie heb je hem voor 699: http://www.base.be/nl/mobiel/gsms-en-meer/catalogus/iphone-4
Die losse toestellen van vodafone lukt niet bij mij hoor. Dan geeft hij aan dat ze niet leverbaar zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Minder mooi IMO. Ben blij dat ik de iPhone 4 heb.
[..]
Hm, minder. Bij de Turk op de hoek kan je hem wel laten unlocken denk ik.
[..]
Bij Vodafone.nl heb je de 16GB iPhone 4 voor 649 Euro los: Link
En de 32GB voor 749 Euro los: Link
Had iets niet zo duidelijk laten merken; het gaat mij om de APPS die nu op mn iPhone staan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Stekelbees het volgende:
Oplossing hiervoor?
Even right click op iPhone en dan Transfer Purchases from iPhone.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:12 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Had iets niet zo duidelijk laten merken; het gaat mij om de APPS die nu op mn iPhone staan.
Music maakt me weinig uit, ik wil die apps niet kwijtzijn (14gb aan apps opnieuw downloaden zie ik niet zitten).
http://tweakers.net/nieuw(...)ipad-oplichting.htmlquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:36 schreef poiuytr het volgende:
Iemand hier uit deze reeks die afgelopen dagen een iPad heeft besteld bij Telzone? Hoorde net iets voorbij komen bij 3fm.
- Evernotequote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:11 schreef Turalyon het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor leuke apps die ik op mijn iphone moet installeren? Voornamelijk productieve apps en games, betaalde off niet betaalde maakt niet zoveel uit. Heb er al een hoop via google, maar nog aanraders?
Kheb ze beide, soundhound was toen 1 dag gratis.quote:
Lees je wel eens? iBooks!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:11 schreef Turalyon het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor leuke apps die ik op mijn iphone moet installeren? Voornamelijk productieve apps en games, betaalde off niet betaalde maakt niet zoveel uit. Heb er al een hoop via google, maar nog aanraders?
omg Mobilemousequote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:26 schreef KneusTeun het volgende:
- Camera+
- Hipstamatic
- Pulse
- Shazam
- Mobilemouse
- Imdb
en natuurlijk bedintruder!
Ik gebruik Skype wel es met m'n vriendin. Werkt primaquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met Skype of Viber (iPhone-naar-iPhone) om elkaar te bellen?
Wil mijn belkosten iets reduceren en als dat een beetje naar behoren werkt is zo'n app wel een uitkomst.
Ik gebruik viber en facetime veel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met Skype of Viber (iPhone-naar-iPhone) om elkaar te bellen?
Wil mijn belkosten iets reduceren en als dat een beetje naar behoren werkt is zo'n app wel een uitkomst.
Lag? heb ik geen last van, ook na de update is het geluid perfect!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef Stekelbees het volgende:
Skype werkt sowieso goed.
Viber werkt ook, maar zit veel lag tussen.
?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:59 schreef Saninl het volgende:
[..]
599,- toch?
[..]
Die losse toestellen van vodafone lukt niet bij mij hoor. Dan geeft hij aan dat ze niet leverbaar zijn.
Verder toch niet echt spectaculaire updates?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef gamefreek het volgende:
Personal Hotspot werkt gewoon in combinatie met MTV Mobile
Safari is sneller, thuisdeling tussen iOS apparaten en iTunes (dus muziek of films vanaf je computer streamen naar je iPhone of iPad) en verder was het voor de iPhone niet echt spannend.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verder toch niet echt spectaculaire updates?
Hier was gewoon 7 minuten hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:12 schreef JDude het volgende:
Resterende downloadtijd: 4 uur.
Ik download 'm wel een keer als de rest van de wereld er niet ook mee bezig is.
Behalve als je Vodafone hebt, die blokkeren dit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb net dus even die 'Internet Bellen Blox' aangezet, gewoon om te proberen of dit werkt en of ik er daadwerkelijk profijt van heb, maar ik kreeg dus direct 2 smsjes:quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Behalve als je Vodafone hebt, die blokkeren dit.
Ik baal er echt verschrikkelijk van gezien dit toch zo handig zou zijn voor mij
Leuk zou je denken, maar vervolgens krijg ik ditquote:Vodafone info: Uw Vodafone BloX Internet Bellen Blox word per 01/04/2011 aangesloten. Bedankt voor uw aanmelding.
quote:Vodafone info: Webbundel iPhone 200 is afgemeld en loopt af per 31/03/2011
Het werkt niet met Vodafone. Big surprisequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef gamefreek het volgende:
Personal Hotspot werkt gewoon in combinatie met MTV Mobile
Ik doe het morgen of vrijdag wel evenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
Hier zijn mijn updates van mijn iPad en iPhone4 vlekkeloos verlopenjeuj!
Het gaat snel hoor. minuutje of 8.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe het morgen of vrijdag wel even
Ik zit bij Vodafone. Dat zou een flinke tegenvaller zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Behalve als je Vodafone hebt, die blokkeren dit.
Ik baal er echt verschrikkelijk van gezien dit toch zo handig zou zijn voor mij
Blijft alles gewoon goed werken zoals TomTom? Toen ik van 4.1 naar 4.2.1. ging kreeg ik volgens mij veel meer updates van appsquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het gaat snel hoor. minuutje of 8.
Opgelost, moest een regel uit mijn hosts-bestand verwijderen en toen mijn PC rebooten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef TC03 het volgende:
Bij het updaten naar 4.3 kreeg ik foutmelding 1013. Bij het herstellen krijg ik deze foutmelding ook. Aaaaargh.
Instellingen > Algemeen > Netwerkquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:57 schreef KneusTeun het volgende:
Waar kan ik dat personal hotspot vinden? ik zie het nergens bij instellingen staan.
Ik snap geen reet van wat je nu zegtquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Opgelost, moest een regels uit mijn hosts-bestand verwijderen en toen rebooten.
Reboot helpt niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef braddofiel het volgende:
LEKKER IS DAT DAN.
Ik kan geen apps meer openen, integendeel, ik kan helemaal niks meer openen?!?!??!!?
iPhone 4 trouwens
It's okay.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van wat je nu zegt
Jankze. Want vodafone staat personal hotspot niet toe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit bij Vodafone. Dat zou een flinke tegenvaller zijn.
Dat ook nog eens. Zit ik mooi te kijken met m'n mooie voorwaarden om te bellen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jankze. Want vodafone staat personal hotspot niet toe.
Ik heb niet de TomTom app, maar mijn apps draaien allemaal prima. Heb ook het idee dat het allemaal wat sneller en soepeler gaat qua bediening en opstarten van apps en zulks.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijft alles gewoon goed werken zoals TomTom? Toen ik van 4.1 naar 4.2.1. ging kreeg ik volgens mij veel meer updates van apps
Meestal wacht ik 1 of 2 dagen om reacties van anderen te lezen. Heb geen zin in Samsung WP7 ervaringen zeg maar![]()
Dat klinkt erg goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb niet de TomTom app, maar mijn apps draaien allemaal prima. Heb ook het idee dat het allemaal wat sneller en soepeler gaat qua bediening en opstarten van apps en zulks.
Hells yeshquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Skype via WiFi zal toch wel gewoon werken neem ik aan.
Dat gelukkig wel. Skype via 3G is niet te doen. Net nog geprobeerd. Losers bij Vodafonequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Zit ik mooi te kijken met m'n mooie voorwaarden om te bellen.
Skype via WiFi zal toch wel gewoon werken neem ik aan.
Alles werkt weer, simpel een rebootjequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef braddofiel het volgende:
LEKKER IS DAT DAN.
Ik kan geen apps meer openen, integendeel, ik kan helemaal niks meer openen?!?!??!!?
iPhone 4 trouwens
quote:Configureer persoonlijke hotspot
Om de persoonlijke hotspot voor deze account te activeren, neemt u contact op met vf nl
Annuleer
Yup, werkt dus niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:16 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Alles werkt weer, simpel een rebootje
Ik kan trouwens met Vodafone WEL de hotspotfunctie vinden, bij het aanklikken ervan krijg ik echter de melding:
[..]
Paniekzaaierquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:16 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Alles werkt weer, simpel een rebootje
Ik kan trouwens met Vodafone WEL de hotspotfunctie vinden, bij het aanklikken ervan krijg ik echter de melding:
[..]
Die knop is bij mij ineens verdwenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Leuk zou je denken, maar vervolgens krijg ik ditquote:Vodafone info: Uw Vodafone BloX Internet Bellen Blox word per 01/04/2011 aangesloten. Bedankt voor uw aanmelding.
quote:Vodafone info: Webbundel iPhone 200 is afgemeld en loopt af per 31/03/2011
Jawel. Je hebt alleen een ander soort blox aangezet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef braddofiel het volgende:
Misschien dat ik nu antwoord krijg
Ik heb dus die 'Internet Bellen Blox' aangezet, gewoon om te proberen of dit werkt (en dus normaal gebruik kan maken van VOIP-diensten als Skype) en of ik er daadwerkelijk profijt van heb, maar ik kreeg dus direct 2 smsjes:
[..]
Leuk zou je denken, maar vervolgens krijg ik dit
[..]![]()
![]()
En wat bedoelen ze daar nou mee, heb ik dan voortaan geen internet meer ofzo?
Ja. Definitief; morgenvroeg ga ik. Iemand nog tips of dingen die ik niet moet vergeten te controleren?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:47 schreef Saninl het volgende:
Ik ga waarschijnlijk morgen dan toch maar mijn 3GS weg, en koop een iPhone 4.
Ik ben me ervan bewust dat ik dan even zonder Jailbreak moet doen, maar ik ga er vanuit dat er binnen een maandje wel weer een Jailbreak voor is.
Overigens ga ik hem waarschijnlijk halen in Belgie (699,-), naar mijn weten is dat de goedkoopste optie voor een losse iPhone..
Ik zou je paspoort meenemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja. Definitief; morgenvroeg ga ik. Iemand nog tips of dingen die ik niet moet vergeten te controleren?
Ja oke, maar met Vodafone weet je het maar nooit..quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel. Je hebt alleen een ander soort blox aangezet.
Je kan in die zin geen dubbel Mobiel Internet BloX hebben. Gezond verstand gebruiken zenuwpees.
Dank.quote:
Waarom niet? microsim-adapters zijn overal te krijgen. Ik kreeg er gratis eentje bij T-Mobile.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef Saninl het volgende:
Hopelijk dan klaar? (ik zal mijn sim nooit meer in mijn oude kunnen krijgen...)
Je wijzigt dan je bestaande abonnement per 31-03 om per 01-04 een nieuw soort abonnement af te sluiten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef braddofiel het volgende:
Misschien dat ik nu antwoord krijg
Ik heb dus die 'Internet Bellen Blox' aangezet, gewoon om te proberen of dit werkt (en dus normaal gebruik kan maken van VOIP-diensten als Skype) en of ik er daadwerkelijk profijt van heb, maar ik kreeg dus direct 2 smsjes:
[..]
Leuk zou je denken, maar vervolgens krijg ik dit
[..]![]()
![]()
En wat bedoelen ze daar nou mee, heb ik dan voortaan geen internet meer ofzo?
Overal? Dus als ik een hoesje voor mijn nieuwe iPhone ga halen hier in Nederland, bij bijvoorbeeld de phonehouse dan kan ik daar ergens ook een microsim-adapter halen?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom niet? microsim-adapters zijn overal te krijgen. Ik kreeg er gratis eentje bij T-Mobile.
Kan ik een vodafone simkaartje omwisselen voor een kleinere in de "base" winkel in Belgie?? Nee toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:01 schreef jpjedi het volgende:
Je kan ook gewoon het simkaartje omwisselen voor een kleintje in de winkel
Adaptertjes koop je op ebay voor 0,75 cent. Gsm winkels hebben ze meestal niet los.
Dat lijkt me niet nee. Ga gewoon naar de Vodafone-winkel in NL. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:08 schreef Saninl het volgende:
[..]
Kan ik een vodafone simkaartje omwisselen voor een kleinere in de "base" winkel in Belgie?? Nee toch?
Bij Hi kreeg ik zelfs een adapter bij de micro-sim. De micro-sim was bovendien ook gratis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:01 schreef jpjedi het volgende:
Je kan ook gewoon het simkaartje omwisselen voor een kleintje in de winkel
Adaptertjes koop je op ebay voor 0,75 cent. Gsm winkels hebben ze meestal niet los.
Nee handige, in de vodafone winkel natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:08 schreef Saninl het volgende:
[..]
Kan ik een vodafone simkaartje omwisselen voor een kleinere in de "base" winkel in Belgie?? Nee toch?
Klopt maar los weggeven of verkopen doen ze meestal niet. Vraag me niet waarom want ze kunnen net zo goed een graaibak wegzetten. Het is niet meer dan een plastic slap plaatje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef Orbis het volgende:
[..]
Bij Hi kreeg ik zelfs een adapter bij de micro-sim. De micro-sim was bovendien ook gratis.
Ik heb een datalimiet van 1gbquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je wijzigt dan je bestaande abonnement per 31-03 om per 01-04 een nieuw soort abonnement af te sluiten.
Volgens mij raak je wel je FUP kwijt als je een blox aanzet. Ik blijf gewoon lekker op 4.2.1; als ik van 4.3 wil genieten, pak ik mijn iPad wel
Klopt. Apps kosten nou eenmaal geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Saninl het volgende:
Hmm,
De iPhone 4 is binnen. In een Vodafone shop inderdaad mijn simkaart gewoon overgezet.
Nu heb ik alleen geen Jailbreak meer, en dus ook een aantal apps niet meer. Ik had ook "Pocket informant". Maar dat is 14,99.
Kun je in de settings niet aangeven dat je één of meer calendars wil laten weergeven?quote:Nu heb ik "Week calender" aangeschaft, maar ik krijg maar 1 agenda van mijn 3 gescheiden google agenda accounts? Is dit aan te passen in Week calender?
Niet dat ik kan vinden dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Apps kosten nou eenmaal geld. Kost 10,49 euro overigens.
[..]
Kun je in de settings niet aangeven dat je één of meer calendars wil laten weergeven?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef daantje1984 het volgende:
-spem-
Pocketinformant moet ik ook maar eens aanschaffen. Veel goede berichten over gehoord. Ik zoek ook een goede weekkalender die met exchange kan syncen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Saninl het volgende:
Hmm,
De iPhone 4 is binnen. In een Vodafone shop inderdaad mijn simkaart gewoon overgezet.
Nu heb ik alleen geen Jailbreak meer, en dus ook een aantal apps niet meer. Ik had ook "Pocket informant". Maar dat is 14,99.
Nu heb ik "Week calender" aangeschaft, maar ik krijg maar 1 agenda van mijn 3 gescheiden google agenda accounts? Is dit aan te passen in Week calender?
Ik kan bij settings kiezen welke agenda's ik wil inzien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef Saninl het volgende:
[..]
Niet dat ik kan vinden dus
En dat apps geld kosten vind ik prima. Ik heb heel veel gekochte apps. Maar die 10,- vind ik gewoon veels te veel..
edit: "oude" dock past de nieuwe gewoon in, gelukkig... (met een beetje wringen in de connector van de ipod classic, die is bijgeleverd)
Hard-reset misschien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:45 schreef JDude het volgende:
Fijn, de locatie-service van m'n iPhone blijft maar beweren dat ik nog op de A16 ben, terwijl ik me midden in Rotterdam bevind. Alle apps afsluiten en een reset hebben ook niet geholpen.
Die leek zowaar even te helpen, maar na ongeveer twee seconden vlieg ik in maps weer vrolijk van de juiste naar de verkeerde locatie (ca. 8 kilometer verderop). Het is wel een locatie waar ik vanochtend langs ben gekomen.quote:
Ja, ik ook. Maar daar staat er maar een?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef Emery het volgende:
[..]
Ik kan bij settings kiezen welke agenda's ik wil inzien?
Download alle apps: iWasmachine, iKraan, iWC, iDeur etc.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef einschtein het volgende:
Het lijkt mij zo gaaf om alle (of in ieder geval de meeste) apparaten in huis te bedienen met mijn iPhone.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe dat gedaan kan worden?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Download alle apps: iWasmachine, iKraan, iWC, iDeur etc.
Dat moet je instellen bij je Google Account en met CalDav werken, ik heb 6 agenda's aan de praat dus het moet lukken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Saninl het volgende:
Hmm,
Nu heb ik "Week calender" aangeschaft, maar ik krijg maar 1 agenda van mijn 3 gescheiden google agenda accounts? Is dit aan te passen in Week calender?
Meende dat T-Mobile als zijn toestellen geunlocked heeft?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef n8n het volgende:
Na de update is de feel van m'n 3GS iets sneller [ afbeelding ]
Heb nog een T-Mobile-lock, kan ik dan gebruik maken van een lokaal WiFi netwerk of is dat voorbehouden voor de 4?
Klopt, moet het proces nog voltooien, was benieuwd waar het aan lag dat ik het niet terugvind in de settingsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meende dat T-Mobile als zijn toestellen geunlocked heeft?
Vieze vuige mazzelaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de verzekering heeft mij mooi een nieuwe iPhone gebracht na het defect van de vorige
Inderdaad, maar goed nu voor een eigen risico van jawel ¤5,- heb ik een mooie nieuwe iPhone.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vieze vuige mazzelaar
Hoewel, je betaalt er wel premie voor natuahlak
Hoe werken die?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de verzekering heeft mij mooi een nieuwe iPhone gebracht na het defect van de vorige
Ja natuurlijk kan dat. Verzekeringen zijn er immers om af te sluiten nadat je telefoon stuk is, zodat je voor bijna niks een nieuwe kan krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe werken die?
Heb jij een losse verzekering ergens afgesloten? En kan dan ook met een al wat oudere iphone4?
Want ik heb mijne nu zo vaak laten vallen dat ik het lot aan het tarten ben...
Hm, ik denk dat ik mijzelf ook maar eens ga verzekeren. Mijn iPhone ziet er niet zo leuk meer uit. Krassen en hij is 'gebrandmerkt' (letterlijk) bij de SIM-card slot.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat. Verzekeringen zijn er immers om af te sluiten nadat je telefoon stuk is, zodat je voor bijna niks een nieuwe kan krijgen.
Hij ziet er nog brand spanking new uit. Dus weet niet hoe dat werkt, was een normale vraag jammer genoeg voor mensen is het lastig om normale antwoorden te geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat. Verzekeringen zijn er immers om af te sluiten nadat je telefoon stuk is, zodat je voor bijna niks een nieuwe kan krijgen.
Moet ie wel een 4 hebben en een internetverbinding?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:37 schreef Skv het volgende:
Had je geen find my iPhone geïnstalleerd? Dat is gratis zelfs.
Ik geef je toch een antwoord, domme mongool. Zoek uit hoe een verzekering werkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij ziet er nog brand spanking new uit. Dus weet niet hoe dat werkt, was een normale vraag jammer genoeg voor mensen is het lastig om normale antwoorden te geven.
Kijk mij stoer zijnkut hipsters!
Gaat er iets fout met de tijdzone, ofzo? Probeer anders eens een GPS-fix te krijgen om te zien waar de iPhone denkt dat je bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:35 schreef Zolder het volgende:
De tijd op mijn iphone staat nooit goed, als ik hem goed zet is het zo weer verkeerd... Automatisc werkt ook niet want nu zegt ie dat het 00:33. Hij is wel ge jb ed. Iemand een oplossing?
Top lui inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef einschtein het volgende:
Ik kan wel een verzekeringsmaatschappij aanbevelen, trouwens. Die heet ProAssist.
Daar heb ik 3 jaar bij gezeten, nog nooit problemen met ze gehad.
Pro Assist dus, komen netjes de telefoon halen bij een defect, vervangend toestel en vervolgens bellen ze jou weer wanneer het toestel gerepareerd of dus vervangen is en komen het weer brengen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe werken die?
Heb jij een losse verzekering ergens afgesloten? En kan dan ook met een al wat oudere iphone4?
Want ik heb mijne nu zo vaak laten vallen dat ik het lot aan het tarten ben...
Dan kan je gewoon niet met een iPhone omgaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:03 schreef n8n het volgende:
Mijn iPhone is in een maand helemaal naar de klote gegaan. volumeknopjes er af, geluidsswitch werkt niet meer, kompas lijkt defect, 2 scheuren bij de dock-connector. Ook is de audioplug van binnen kapot want de afstandsbediening werkt niet meer
Ben wel benieuwd naar de rest van al zijn elektronische app. in huis!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon niet met een iPhone omgaan
Ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de rest van al zijn elektronische app. in huis!
Ik had hem altijd met een week terug ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef gohan16 het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je je telefoon terug krijgt van proassist? Ik heb zelf de verzekering lopen, maar heb er nooit gebruik van hoeven maken.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een witte sticker voor de achterkant met minimaal het Apple logo(evt doorschijnend of uitgeknipt). Ik kan dit nergens vinden. Iemand een tip?
Was hem nu twee weekjes kwijt, vorige keer weekje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef gohan16 het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je je telefoon terug krijgt van proassist? Ik heb zelf de verzekering lopen, maar heb er nooit gebruik van hoeven maken.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een witte sticker voor de achterkant met minimaal het Apple logo(evt doorschijnend of uitgeknipt). Ik kan dit nergens vinden. Iemand een tip?
M'n telefoon is net anderhalf gewordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik ook
Mijn iPhone ziet er na 3 maanden nog als nieuw uit, bij intensief gebruik.
Oke, een enkel krasje op de achterkant, maar dat moet kunnen?
Nee, ze gaan er van uit dat jij je telefoon niet jailbreaked. Dus eigen schuld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zijn we weer blij gemaakt met een dode mus!
Maar als ik jailbreak dan heb ik toch niet echt de functionaliteit van 4.3 of wel?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, ze gaan er van uit dat jij je telefoon niet jailbreaked. Dus eigen schuld.
Hoeft niet, als de jailbreak die jij gebruikt dat niet ondersteund.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar als ik jailbreak dan heb ik toch niet echt de functionaliteit van 4.3 of wel?
Ga me er maar eens in verdiepen, dat hotspot is natuurlijk te handig voor gebruik met m'n iPad en MacBook ;-)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:24 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoeft niet, als de jailbreak die jij gebruikt dat niet ondersteund.
zijn dat de enige verbeteringen in 4.3?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:26 schreef gohan16 het volgende:
Ik merk wel dat hij iets sneller is met openen en sluiten van folders en beter reageert op de homeknop. Als je er geen last van hebt, heb je niet veel aan de update. Batterij blijft langer op 100% als ie is geladen, misschien bedrog, maar niet zo veel gemerkt aan batterijduur.
Geen personal hotspot met t-mobile.
iOS 4.3 brengt geen geweldig grote features met zich mee. De meest belangrijke is de Personal Hotspot waarmee je je internetverbinding kan delen met vijf verschillende apparaten. Helaas werkt dit (vooralsnog) niet bij de Nederlandse providers.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef Misan het volgende:
[..]
zijn dat de enige verbeteringen in 4.3?
Knap. Zit er toch echt al een hele lange tijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:56 schreef gohan16 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst meegemaakt dat de iPhone de helderheid automatisch aanpast. (tijdens gebruik). Sinds nov 2009 3GS, nu 4.
Nieuwe functionaliteit van 4.3 denk ik.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:01 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb krasjes door de hoesje van apple.
Wat kan ik nu doen? naar Apple of ThePhonehouse?
Ik denk niet naar Apple, ik denk dat je nergens heen kan. Apple kan zich moeilijk verantwoordelijk voelen voor producten van derde partijen, terwijl de maker van een hoesje van ¤30 nooit schade zal vergoeden aan een telefoon van honderden euro's waarvan hun schuld nooit bewezen kan worden.quote:
Ik denk er anders over. Ik denk juist naar Apple. Hun hebben het hoesje gemaakt, dus dan ga je toch terug naar de maker?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk niet naar Apple, ik denk dat je nergens heen kan. Apple kan zich moeilijk verantwoordelijk voelen voor producten van derde partijen, terwijl de maker van een hoesje van ¤30 nooit schade zal vergoeden aan een telefoon van honderden euro's waarvan hun schuld nooit bewezen kan worden.
Hij zit er vol mee, en dat komt echter door het hoesje.. Hallo het is zelfs op het nieuws geweestquote:Op zondag 13 maart 2011 01:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik denk er anders over. Ik denk juist naar Apple. Hun hebben het hoesje gemaakt, dus dan ga je toch terug naar de maker?
Alhoewel het me stug lijkt dat een hoesje van Apple, de fabrikant van de telefoon zelf, echt krassen op het toestel maakt.
bumper was dus bedoeld voor ontvangst. Ik ga maandag maar eens apple bellen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:57 schreef gohan16 het volgende:
Je iPhone werkt toch nog?
Ik heb om de krasjes juist nooit een hoesje gebruikt(wel een plastic protector op de achterzijde). Ziet er nog perfect uit op één plekje met krasje/mini deukjes nadat iemand anders m op het asfalt heeft laten vallen. Dus ook daarvoor heb je geen bumper nodig.
Voor zover ik weet, zit de sensor voor de automatische helderheid (is een naam voor: omgevingslichtsensor) links van je oor-speaker. Dat is dus niet alleen softwarematig geregeld.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:41 schreef gohan16 het volgende:
Dat is dan heel raar. Ik dacht dat hij alleen de lichtintensiteit bepaalde bij het unlocken van de iPhone. Dat heb ik ook ergens gelezen. Dus nooit iets achterkant gezocht. Instelling van helderheid staat wel altijd al als automatisch aanpassen.
Nog een ding: autocorrectie doet nu ook meer dan een woord. Ilbloop wordt ik loop en hetvvaltnmijcop wordt het valt mij op. Eerder is dit mij ook niet opgevallen.
Maar hoe heb jij die dan wel werkend gekregen?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:23 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de hotspot functie leuk maar nutteloos: het werkt namelijk totaal niet. Pagina's laden heel slecht of gewoon niet... Als ik op mijn iPhone pagina's bezoek werkt het verder wel gewoon goed.
Als het is goed is niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:00 schreef Syb.ren het volgende:
ik heb op dit moment Blackberry internet op mijn telefoon. Maar ontvang deze week mijn iPhone. Kan ik daar dan ook gewoon mee internetten? Ik heb Hi...
Maar buiten dat instant email, heb ik toch ook 'gewoon' internet?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:19 schreef nelisb het volgende:
[..]
Als het is goed is niet.
Instant email internet is anders volgend mij.
Ik had precies hetzelfde. Maar echt erg vind ik het, achteraf, niet. Even met een schone lei beginnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:07 schreef Misan het volgende:
Leuk en aardig die updatefunctie, totdat 'ie hangt en je iPhone geen hol meer doetiPhone staat nu in recovery mode en ga zo maar een backup terugzetten
ja zoiets heb ik ook... scheelt weer schijfruimtequote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde. Maar echt erg vind ik het, achteraf, niet. Even met een schone lei beginnen.
En gebruik nu toch Spotify, dus 't is allemaal wel best.
Ik heb KPN, dan werkt het.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar hoe heb jij die dan wel werkend gekregen?
Dat ligt niet aan 4.3 (of in ieder geval niet alleen maar), want ik heb het probleem niet. Het klinkt wel erg irritant, overigens.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef Ooi86 het volgende:
Hier nog mensen die geupdate hebben naar ios 4.3? Ik wel en mijn icoontjes lijken wel kleiner en mijn app updates worden na de update uit hun folder gehaald en op mijn laatste scherm gekwakt. WTF.....
Van mij is ook kapot, gebruik nu ff de volumeknopjesquote:Op zondag 13 maart 2011 22:40 schreef Adelante het volgende:
Is het nog de moeite waard m'n iphone 3G te laten repareren (trilstand knopje defect, reparatie 100 euro) of kan ik beter enkele maandjes blijven klooien met een paperclip en in juni voor de '5' gaan?
Ik had er verdommem nog wel een hoesje van hard plastic omheen en hij valt natuurlijk precies op die knopquote:Op zondag 13 maart 2011 22:41 schreef n8n het volgende:
[..]
Van mij is ook kapot, gebruik nu ff de volumeknopjes
Je kan het volume geheel omlaag brengen, wel balen jaquote:Op zondag 13 maart 2011 22:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik had er verdommem nog wel een hoesje van hard plastic omheen en hij valt natuurlijk precies op die knop
Volume knop werkt wel, maar in vergadering wil ik 'm echt stil en niet zachtjes
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef gohan16 het volgende:
nog een keer laten vallen, maar dan op de luidspreker
Maak daar maar begin augustus van (en dan nog moet je geluk hebben).quote:Op zondag 13 maart 2011 22:40 schreef Adelante het volgende:
Is het nog de moeite waard m'n iphone 3G te laten repareren (trilstand knopje defect, reparatie 100 euro) of kan ik beter enkele maandjes blijven klooien met een paperclip en in juni voor de '5' gaan?
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef gohan16 het volgende:
nog een keer laten vallen, maar dan op de luidspreker
Serieus? Die dingen worden toch altijd in April aangekondigd en gelaunched in juni ergens?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Maak daar maar begin augustus van (en dan nog moet je geluk hebben).
Volgens wiki:quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Serieus? Die dingen worden toch altijd in April aangekondigd en gelaunched in juni ergens?
Nee, ze worden altijd een maand of wat van tevoren aangekondigd in juni.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Serieus? Die dingen worden toch altijd in April aangekondigd en gelaunched in juni ergens?
Dat is EDGE, dat zit tussen GPRS en 3G in.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef TUFKAL het volgende:
Ja 3G natuurlijkHeb nergens aangezeten, gisteren wel een software update gehad...
Je zit in het buitenland of bij de grens?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:54 schreef TUFKAL het volgende:
Iemand een idee waarom ik de E van edge in beeld heb en niet 3GS? En kan ik die uitzetten?
Vodafone heeft ook Edgequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:10 schreef Emery het volgende:
[..]
Je zit in het buitenland of bij de grens?
Dat ligt 100% aan het spel. Er is geen programma die een spel(of ander programma) kan beinvloeden qua audio, dus daar is niet aan te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef Orbis het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om tegelijk via de iPod muziek te luisteren, en games te spelen? Nu stopt de muziek steeds als ik een spel start.
Aanzetten, met iTunes verbinden. Account en zo regelen. Daarna 8 uur lang er mee pielen :dquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:21 schreef zerokil het volgende:
Net mijn Iphone gekocht![]()
![]()
Iemand nog tips?
Ze gaan je echt niet gratis een nieuwer type iPhone geven hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:00 schreef Albert86 het volgende:
Verwacht mijn iPhone deze week weer terug te krijgen. Ben benieuwd of het dezelfde is of dat ik een nieuwe(re) krijg.
Er staat ook nieuwere TYPE arabiertjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef Baghdaddy het volgende:
Kan hoor, tenminste van hetzelfde model
Weet ik haha, ik doelde op diegene die het vroeg, ging er van uit dat hij geen nieuwer type bedoeldequote:
goedkoop en onbeperkt internet --> Telfortquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Zit met een dilemma;
Abonnement van mijn telefoon (iPhone 3G) loopt binnenkort af (Hi, 25 ¤ + 10 ¤ onbeperkt internet -> tevreden over).
Echter wil ik misschien de iPhone 4 als los toestel gaan kopen en dan een sim only incl. internet ergens gaan aanschaffen.
Meer mensen die het zo gedaan hebben? Tips qua sites/provider?
is kpn-netwerkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dus jij zegt; Telfort ?!
Telfort ook goed qua bereik?!
Probeer dit eens:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef RickoKun het volgende:
Iemand enig idee waarom ik deze foutmelding krijg bij Itunes? KK irritant vind ik dit.
Ik heb geprobeerd te uninstallen, maar toen ik em weer opnieuw installeerde kreeg ik opnieuw dezelfde foutmelding:
[ afbeelding ]
SIDENOTE: Wat dus opvalt is dat nog wel steeds mijn complete library enzo er op staat. Dat betekend dat ik blijkbaar dus geen 'schone' uninstall heb gedaan...
Maar hoe doe ik een 'schone' dan? Waar slaat ie de data op die hij herlaad? Volgens mij zit er gewoon daarin iets fouts...
Hey broeder! Ik heb niet precies gedaan wat jij zei (ben namelijk zelf aan het kloten geweest).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Probeer dit eens:
Haal de twee bestanden uit de SC Info map.
In Windows Vista/Windows 7: C:\ProgramData\Apple Computer\iTunes\SC Info
In Windows XP: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Apple Computer\iTunes\
Na verwijderen/hernoemen van de bestanden en opnieuw opstarten van iTunes geen melding meer. De map is een verborgen map en niet direct zichtbaar.
Ik zit nu op T-mobile en voorheen Telfort. T-mobile heeft een slecht bereik en de snelheid valt mee. Ik was veel liever bij Telfort gebleven, goedkoper ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dus jij zegt; Telfort ?!
Tip:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dus jij zegt; Telfort ?!
Heb zelf een abonnement van MTV mobile, bij mij staat er linksboven in geen MTV mobile maar KPN omdat je gewoon gebruik maakt van het KPN netwerk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Maar Telfort heeft dus geen datalimiet en ook overal dekking? (ook bij de grens?)
Ik betaal nu bij Hi dus 35¤ per maand, dat kan dus met onbeperkt internet vele malen goedkoper?
Edit: Oh geen limiet dus, relaxed.
En waar kan ik het beste overstappen?
Nu heb ik in mijn iPhone ondanks Hi abbo NL KPN in het scherm staan. Dat staat er bij Telfort dus ook?
Op www.studentmobiel.nl heb je veel meer mogelijkheden. Ik heb daar mijn Hi!-abonnement verlengd met een normaal abo + iPhone. Dat is zowel per maand als in totaal goedkoper, en je hebt een datalimiet van 1GB in plaats van 500MB. Je hebt dan 3,6Mb/s internet (met iPhone-abo is het 7,2Mb/s), maar ik heb niet de ervaring dat dit traag is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Maar Telfort heeft dus geen datalimiet en ook overal dekking? (ook bij de grens?)
Ik betaal nu bij Hi dus 35¤ per maand, dat kan dus met onbeperkt internet vele malen goedkoper?
Edit: Oh geen limiet dus, relaxed.
En waar kan ik het beste overstappen?
Nu heb ik in mijn iPhone ondanks Hi abbo NL KPN in het scherm staan. Dat staat er bij Telfort dus ook?
Met zo'n library zou ik ook errors uitdelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef RickoKun het volgende:
Iemand enig idee waarom ik deze foutmelding krijg bij Itunes? KK irritant vind ik dit.
Ik heb geprobeerd te uninstallen, maar toen ik em weer opnieuw installeerde kreeg ik opnieuw dezelfde foutmelding:
[ afbeelding ]
SIDENOTE: Wat dus opvalt is dat nog wel steeds mijn complete library enzo er op staat. Dat betekend dat ik blijkbaar dus geen 'schone' uninstall heb gedaan...
Maar hoe doe ik een 'schone' dan? Waar slaat ie de data op die hij herlaad? Volgens mij zit er gewoon daarin iets fouts...
Zo'n melding kreeg ik ook. Ik kan alleen nog wel gewoon internetten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:15 schreef Stienn het volgende:
Ik heb ineens een probleem met mijn pdp identiteit... Hierdoor kan ik ineens niet meer op internet... Wat kan ik hier aan doen?
ja of gewoon te wachten tot je nieuwe maand ingaat. ik ben in de drie jaar dat ik een iphone heb nog nooit aan de 1GB of 500MB gekomen per maand aan dataverbruik via 3Gquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef Greenboard het volgende:
Je kan zo naderhand concluderen dat T-Mobile ook een datalimiet gebruikt.
De T-Mobile iPhone abonnementen zijn vernieuwd. Na 1GB verlagen ze je snelheid.
Vervolgens kun je, als je wil uiteraard, deze tegen betaling voor jou resetten..
Fukkin T-mafia: ja je hebt onbeperkt internet, als je 1 gig bereikt dan verlagen we je snelheid, maar deze kan je weer verhogen door nog extra geld te betalen..
1. Start iTunes opnieuw nadat je 'm fullscreen gesloten hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Orbis het volgende:
iTunes, hoe vurig haat ik u!
Ik zit met twee prangende vragen: is er een mogelijkheid om iTunes gewoon in full screen te laten starten, in plaats van windowed mode? Ik heb niet een breedbeeldscherm gekocht om te genieten van de ruimte naast iTunes. En als tweede vraag: iedere keer als ik mijn iPhone synchroniseer, synchroniseert iTunes steeds 45 nummers. Iedere keer, steeds dezelfde. Nummers die overigens al lang op de iPhone staan en er gaat ook geen feitelijke opslagruimte verloren.
Wat kan ik tegen al deze ongein doen?
Niet begrijp wat staat daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:10 schreef Baghdaddy het volgende:
Tweede probleem: Muziek handmatig beheren aanzetten, toepassen, en dan weer uitzetten.
1. Hé, dat werkt! Ik dacht dat ik 'm de vorige keren ook fullscreen had gesloten, maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:18 schreef Misan het volgende:
[..]
1. Start iTunes opnieuw nadat je 'm fullscreen gesloten hebt.
2. Klik je iPhone aan en kijk eens welke nummers je allemaal wel en niet synchroniseert in je muziek-tabblad
Handmatig muziek beheren (of iets in die richting) aanvinken. Toepassen en eventueel iTunes afsluiten. iTunes heropenen en de optie weer uitzetten.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef Sala-adin het volgende:
Heb mijn remote app voor itunes geupdate maar heb niet eerst gelezen wat voor aanpassingen er doorgevoerd worden. Kan je dat ergens anders checken?
Gebruik mediamonkeyquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Orbis het volgende:
iTunes, hoe vurig haat ik u!
Ik zit met twee prangende vragen: is er een mogelijkheid om iTunes gewoon in full screen te laten starten, in plaats van windowed mode? Ik heb niet een breedbeeldscherm gekocht om te genieten van de ruimte naast iTunes. En als tweede vraag: iedere keer als ik mijn iPhone synchroniseer, synchroniseert iTunes steeds 45 nummers. Iedere keer, steeds dezelfde. Nummers die overigens al lang op de iPhone staan en er gaat ook geen feitelijke opslagruimte verloren.
Wat kan ik tegen al deze ongein doen?
Hier krijg ik instant koppijn vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gebruik mediamonkey
http://www.mediamonkey.com/
Ervaar ook geen problemen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef braddofiel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enigste die geen problemen heeft met iOs 4.3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |