ja of gewoon te wachten tot je nieuwe maand ingaat. ik ben in de drie jaar dat ik een iphone heb nog nooit aan de 1GB of 500MB gekomen per maand aan dataverbruik via 3Gquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef Greenboard het volgende:
Je kan zo naderhand concluderen dat T-Mobile ook een datalimiet gebruikt.
De T-Mobile iPhone abonnementen zijn vernieuwd. Na 1GB verlagen ze je snelheid.
Vervolgens kun je, als je wil uiteraard, deze tegen betaling voor jou resetten..
Fukkin T-mafia: ja je hebt onbeperkt internet, als je 1 gig bereikt dan verlagen we je snelheid, maar deze kan je weer verhogen door nog extra geld te betalen..
1. Start iTunes opnieuw nadat je 'm fullscreen gesloten hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Orbis het volgende:
iTunes, hoe vurig haat ik u!
Ik zit met twee prangende vragen: is er een mogelijkheid om iTunes gewoon in full screen te laten starten, in plaats van windowed mode? Ik heb niet een breedbeeldscherm gekocht om te genieten van de ruimte naast iTunes. En als tweede vraag: iedere keer als ik mijn iPhone synchroniseer, synchroniseert iTunes steeds 45 nummers. Iedere keer, steeds dezelfde. Nummers die overigens al lang op de iPhone staan en er gaat ook geen feitelijke opslagruimte verloren.
Wat kan ik tegen al deze ongein doen?
Niet begrijp wat staat daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:10 schreef Baghdaddy het volgende:
Tweede probleem: Muziek handmatig beheren aanzetten, toepassen, en dan weer uitzetten.
1. Hé, dat werkt! Ik dacht dat ik 'm de vorige keren ook fullscreen had gesloten, maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:18 schreef Misan het volgende:
[..]
1. Start iTunes opnieuw nadat je 'm fullscreen gesloten hebt.
2. Klik je iPhone aan en kijk eens welke nummers je allemaal wel en niet synchroniseert in je muziek-tabblad
Handmatig muziek beheren (of iets in die richting) aanvinken. Toepassen en eventueel iTunes afsluiten. iTunes heropenen en de optie weer uitzetten.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef Sala-adin het volgende:
Heb mijn remote app voor itunes geupdate maar heb niet eerst gelezen wat voor aanpassingen er doorgevoerd worden. Kan je dat ergens anders checken?
Gebruik mediamonkeyquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Orbis het volgende:
iTunes, hoe vurig haat ik u!
Ik zit met twee prangende vragen: is er een mogelijkheid om iTunes gewoon in full screen te laten starten, in plaats van windowed mode? Ik heb niet een breedbeeldscherm gekocht om te genieten van de ruimte naast iTunes. En als tweede vraag: iedere keer als ik mijn iPhone synchroniseer, synchroniseert iTunes steeds 45 nummers. Iedere keer, steeds dezelfde. Nummers die overigens al lang op de iPhone staan en er gaat ook geen feitelijke opslagruimte verloren.
Wat kan ik tegen al deze ongein doen?
Hier krijg ik instant koppijn vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gebruik mediamonkey
http://www.mediamonkey.com/
Ervaar ook geen problemen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef braddofiel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enigste die geen problemen heeft met iOs 4.3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |