abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94143174
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:10 schreef Emery het volgende:

[..]

Je zit in het buitenland of bij de grens?
Vodafone heeft ook Edge
pi_94147067
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef Orbis het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om tegelijk via de iPod muziek te luisteren, en games te spelen? Nu stopt de muziek steeds als ik een spel start.
Dat ligt 100% aan het spel. Er is geen programma die een spel(of ander programma) kan beinvloeden qua audio, dus daar is niet aan te doen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:21:51 #253
306371 zerokil
psvunited
pi_94152042
Net mijn Iphone gekocht *O* *O*

Iemand nog tips?
pi_94153352
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 18:21 schreef zerokil het volgende:
Net mijn Iphone gekocht *O* *O*

Iemand nog tips?
Aanzetten, met iTunes verbinden. Account en zo regelen. Daarna 8 uur lang er mee pielen :d
pi_94153635
Verwacht mijn iPhone deze week weer terug te krijgen. Ben benieuwd of het dezelfde is of dat ik een nieuwe(re) krijg.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:18:54 #256
67670 Skv
Cynist.
pi_94158354
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:00 schreef Albert86 het volgende:
Verwacht mijn iPhone deze week weer terug te krijgen. Ben benieuwd of het dezelfde is of dat ik een nieuwe(re) krijg.
Ze gaan je echt niet gratis een nieuwer type iPhone geven hoor. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_94159133
Kan hoor, tenminste van hetzelfde model :9
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_94160941
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef Baghdaddy het volgende:
Kan hoor, tenminste van hetzelfde model :9
Er staat ook nieuwere TYPE arabiertje ;)
pi_94163451
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Er staat ook nieuwere TYPE arabiertje ;)
Weet ik haha, ik doelde op diegene die het vroeg, ging er van uit dat hij geen nieuwer type bedoelde :9
pi_94164056
Ik heb een iPhone 4 met TomTom en ik bel hiermee en luister normaal gesproken naar mijn muziek die op de telefoon staat via bluetooth over de autoradio.

Nu kan ik wel muziek luisteren via bluetooth OF het geluid van TomTom af laten spelen maar als ik allebei wil dan is het geluid van de muziek (iPod functie) heel zacht.

Het lijkt wel alsof multitasken via bluetooth op de autoradio een probleem geeft? Iemand enig idee hoe ik net als op de telefoon dit goed kan laten verlopen zodat zowel TomTom als de muziek van de iPhone over de autoradio loopt en dat de muziek wordt gedempt bij gesproken instructies :?

Nu is het volume van TomTom dus veel hoger dan van de muziek. Geen idee waarom dat is eigenlijk :N :@
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_94172250
Zit met een dilemma;

Abonnement van mijn telefoon (iPhone 3G) loopt binnenkort af (Hi, 25 ¤ + 10 ¤ onbeperkt internet -> tevreden over).
Echter wil ik misschien de iPhone 4 als los toestel gaan kopen en dan een sim only incl. internet ergens gaan aanschaffen.

Meer mensen die het zo gedaan hebben? Tips qua sites/provider?
U MAD?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:09:18 #262
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_94172352
Iemand enig idee waarom ik deze foutmelding krijg bij Itunes? KK irritant vind ik dit.

Ik heb geprobeerd te uninstallen, maar toen ik em weer opnieuw installeerde kreeg ik opnieuw dezelfde foutmelding:

SIDENOTE: Wat dus opvalt is dat nog wel steeds mijn complete library enzo er op staat. Dat betekend dat ik blijkbaar dus geen 'schone' uninstall heb gedaan...

Maar hoe doe ik een 'schone' dan? Waar slaat ie de data op die hij herlaad? Volgens mij zit er gewoon daarin iets fouts...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:12:18 #263
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_94172558
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Zit met een dilemma;

Abonnement van mijn telefoon (iPhone 3G) loopt binnenkort af (Hi, 25 ¤ + 10 ¤ onbeperkt internet -> tevreden over).
Echter wil ik misschien de iPhone 4 als los toestel gaan kopen en dan een sim only incl. internet ergens gaan aanschaffen.

Meer mensen die het zo gedaan hebben? Tips qua sites/provider?
goedkoop en onbeperkt internet --> Telfort
duurder maar met sneller internet en datalimiet --> vodafone

de rest haalt weinig uit, KPN en Hi zijn te duur, T-mobile te slecht bereik.
Lege virente, virent cuncta
pi_94172822
Dus jij zegt; Telfort ?!

Telfort ook goed qua bereik?!
U MAD?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:18:21 #265
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94172960
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dus jij zegt; Telfort ?!

is kpn-netwerk
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_94173065
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef RickoKun het volgende:
Iemand enig idee waarom ik deze foutmelding krijg bij Itunes? KK irritant vind ik dit.

Ik heb geprobeerd te uninstallen, maar toen ik em weer opnieuw installeerde kreeg ik opnieuw dezelfde foutmelding:

[ afbeelding ]

SIDENOTE: Wat dus opvalt is dat nog wel steeds mijn complete library enzo er op staat. Dat betekend dat ik blijkbaar dus geen 'schone' uninstall heb gedaan...

Maar hoe doe ik een 'schone' dan? Waar slaat ie de data op die hij herlaad? Volgens mij zit er gewoon daarin iets fouts...
Probeer dit eens:
Haal de twee bestanden uit de SC Info map.

In Windows Vista/Windows 7: C:\ProgramData\Apple Computer\iTunes\SC Info

In Windows XP: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Apple Computer\iTunes\

Na verwijderen/hernoemen van de bestanden en opnieuw opstarten van iTunes geen melding meer. De map is een verborgen map en niet direct zichtbaar.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:23:56 #267
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_94173319
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef einschtein het volgende:

[..]

Probeer dit eens:
Haal de twee bestanden uit de SC Info map.

In Windows Vista/Windows 7: C:\ProgramData\Apple Computer\iTunes\SC Info

In Windows XP: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Apple Computer\iTunes\

Na verwijderen/hernoemen van de bestanden en opnieuw opstarten van iTunes geen melding meer. De map is een verborgen map en niet direct zichtbaar.
Hey broeder! Ik heb niet precies gedaan wat jij zei (ben namelijk zelf aan het kloten geweest).

Had Itunes nóg een keer geuninstalled, en toen met CC cleaner fouten in het register opgeschoond (er zaten zeer veel items/fouten van Itunes bij)! Dus het is klaar!

Nou, nu maar even een nieuwe bibliotheek aanmaken! Vind ik af en toe wel relaxed! Heb het idee dat ik elke keer beter word in mijn muziek selecteren :P
pi_94173340
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dus jij zegt; Telfort ?!

Ik zit nu op T-mobile en voorheen Telfort. T-mobile heeft een slecht bereik en de snelheid valt mee. Ik was veel liever bij Telfort gebleven, goedkoper ook.
pi_94173830
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dus jij zegt; Telfort ?!

Tip:

Kijk ook naar MTV mobile, zit in dezelfde prijscategorie als Telfort. In deze tijd nooit een iPhone abonnement afsluiten bij Vodafone, T-mobile of KPN. Als je de prijzen naast elkaar legt en over twee jaars termijn kijkt scheelt het je meer dan ¤100, vergeleken met de ''grotere'' aanbieders.

Telfort en MTV mobile maken beide gebruik van het KPN netwerk, heb nog geen enkele klacht gehoord over beide aanbieders. Bij Telfort heb je geen datalimiet bij MTV mobile mag je tot 1,5 gig en dan wordt je internet gehalveerd (je moet het wel heel bont maken wil je dit bereiken, 99 van 100 gebruikers halen dit niet!)
pi_94173996
Maar Telfort heeft dus geen datalimiet en ook overal dekking? (ook bij de grens?)

Ik betaal nu bij Hi dus 35¤ per maand, dat kan dus met onbeperkt internet vele malen goedkoper?

Edit: Oh geen limiet dus, relaxed.

En waar kan ik het beste overstappen?
Nu heb ik in mijn iPhone ondanks Hi abbo NL KPN in het scherm staan. Dat staat er bij Telfort dus ook?
U MAD?
pi_94174960
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Maar Telfort heeft dus geen datalimiet en ook overal dekking? (ook bij de grens?)

Ik betaal nu bij Hi dus 35¤ per maand, dat kan dus met onbeperkt internet vele malen goedkoper?

Nu heb ik in mijn iPhone ondanks Hi abbo NL KPN in het scherm staan. Dat staat er bij Telfort dus ook?
Heb zelf een abonnement van MTV mobile, bij mij staat er linksboven in geen MTV mobile maar KPN omdat je gewoon gebruik maakt van het KPN netwerk!

Ik weet niet hoe dicht je van de grens woont van Duitsland of België, ik woon zelf denk ongeveer 25 km van de grens af en heb overal dekking hier in Overijssel. Als ik dichtbij de grens kom merk ik ook weinig problemen. Komt denk ik paar minuten in de week voor dat ik even geen 3G heb op mijn toestel, vaak op dezelfde plekken.

Adviseer je om gewoon even langs een Telfort of Hi winkel in de stad langs te gaan, daar sluiten ze abonnementen af, online kan ook maar zit je denk ik met grotere levertijden.
pi_94182529
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:

Op www.studentmobiel.nl heb je veel meer mogelijkheden. Ik heb daar mijn Hi!-abonnement verlengd met een normaal abo + iPhone. Dat is zowel per maand als in totaal goedkoper, en je hebt een datalimiet van 1GB in plaats van 500MB. Je hebt dan 3,6Mb/s internet (met iPhone-abo is het 7,2Mb/s), maar ik heb niet de ervaring dat dit traag is.
Overigens, bij Telfort moet je om te SMS-en toch een extra bundel afsluiten? In je abo zitten dacht ik alleen maar minuten, al het SMS-en is buiten de bundel. Dit zou mij in ieder geval weerhouden van het afsluiten van een Telfort-abo.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_94184689
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef RickoKun het volgende:

[ afbeelding ]

Met zo'n library zou ik ook errors uitdelen :')
pi_94190818
Ik heb ineens een probleem met mijn pdp identiteit... Hierdoor kan ik ineens niet meer op internet... Wat kan ik hier aan doen?
pi_94199039
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 14:15 schreef Stienn het volgende:
Ik heb ineens een probleem met mijn pdp identiteit... Hierdoor kan ik ineens niet meer op internet... Wat kan ik hier aan doen?
Zo'n melding kreeg ik ook. Ik kan alleen nog wel gewoon internetten.
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:45:49 #276
336436 Greenboard
Gadgetfanaat
pi_94200479
Je kan zo naderhand concluderen dat T-Mobile ook een datalimiet gebruikt.

De T-Mobile iPhone abonnementen zijn vernieuwd. Na 1GB verlagen ze je snelheid.

Vervolgens kun je, als je wil uiteraard, deze tegen betaling voor jou resetten..

Fukkin T-mafia: ja je hebt onbeperkt internet, als je 1 gig bereikt dan verlagen we je snelheid, maar deze kan je weer verhogen door nog extra geld te betalen..
Hell Yeah!
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:48:22 #277
336436 Greenboard
Gadgetfanaat
pi_94200575
zogenaamd voordeel, het is gewoon een datalimiet in vermomming
Hell Yeah!
pi_94201512
Is het netwerk van T-mobile al vernieuwd?

Van die datalimiet merk ik niks, zit bijna nooit op 3G maar wel kut voor mensen die dat wel doen.
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:47:33 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94203293
Trainyard is the best game evah.
2000 light years from home
pi_94203956
Heb mn iPhone vandaag weer terug gekregen :) Gewoon een nieuwe. Wel weer een 3G, maar goed, maakt niks uit. Hij is tenminste weer nieuw en hoef hem (als het goed is) niet elke dag weer aan het stroom.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_94204134
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef Greenboard het volgende:
Je kan zo naderhand concluderen dat T-Mobile ook een datalimiet gebruikt.

De T-Mobile iPhone abonnementen zijn vernieuwd. Na 1GB verlagen ze je snelheid.

Vervolgens kun je, als je wil uiteraard, deze tegen betaling voor jou resetten..

Fukkin T-mafia: ja je hebt onbeperkt internet, als je 1 gig bereikt dan verlagen we je snelheid, maar deze kan je weer verhogen door nog extra geld te betalen..
ja of gewoon te wachten tot je nieuwe maand ingaat. ik ben in de drie jaar dat ik een iphone heb nog nooit aan de 1GB of 500MB gekomen per maand aan dataverbruik via 3G ;)
pi_94207539
iTunes, hoe vurig haat ik u!

Ik zit met twee prangende vragen: is er een mogelijkheid om iTunes gewoon in full screen te laten starten, in plaats van windowed mode? Ik heb niet een breedbeeldscherm gekocht om te genieten van de ruimte naast iTunes. En als tweede vraag: iedere keer als ik mijn iPhone synchroniseer, synchroniseert iTunes steeds 45 nummers. Iedere keer, steeds dezelfde. Nummers die overigens al lang op de iPhone staan en er gaat ook geen feitelijke opslagruimte verloren.

Wat kan ik tegen al deze ongein doen?
pi_94208317
Tweede probleem: Muziek handmatig beheren aanzetten, toepassen, en dan weer uitzetten.
pi_94208814
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Orbis het volgende:

Ik zit met twee prangende vragen: is er een mogelijkheid om iTunes gewoon in full screen te laten starten, in plaats van windowed mode? Ik heb niet een breedbeeldscherm gekocht om te genieten van de ruimte naast iTunes. En als tweede vraag: iedere keer als ik mijn iPhone synchroniseer, synchroniseert iTunes steeds 45 nummers. Iedere keer, steeds dezelfde. Nummers die overigens al lang op de iPhone staan en er gaat ook geen feitelijke opslagruimte verloren.

1. Start iTunes opnieuw nadat je 'm fullscreen gesloten hebt.
2. Klik je iPhone aan en kijk eens welke nummers je allemaal wel en niet synchroniseert in je muziek-tabblad
pi_94208838
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 20:10 schreef Baghdaddy het volgende:
Tweede probleem: Muziek handmatig beheren aanzetten, toepassen, en dan weer uitzetten.
Niet begrijp wat staat daar
pi_94209351
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:18 schreef Misan het volgende:

[..]

1. Start iTunes opnieuw nadat je 'm fullscreen gesloten hebt.
2. Klik je iPhone aan en kijk eens welke nummers je allemaal wel en niet synchroniseert in je muziek-tabblad
1. Hé, dat werkt! Ik dacht dat ik 'm de vorige keren ook fullscreen had gesloten, maar blijkbaar niet :P .
2. Daar had ik al gekeken, maar daar ligt het niet aan. Alle muziek staat onder 'handmatig toegevoegd' en de laatste paar keer synchroniseren heb ik daar niets veranderd. Tussen die +/- 1000 nummers zijn er 45 die iedere keer opnieuw gesynchroniseerd worden. Ze staan bovendien nergens aangevinkt in de lijstjes van artiesten, albums, genres etc.
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:28:36 #287
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_94209452
Wat zijn trouwens de ervaringen met Vodafone en het niet toestaan van SMSOIP en VOIP bij abonnementen onder 40 euro?

Ik heb nu T-Mobile en wil een nieuw abonnement met iPhone 4. Echter gebruik voornamelijk internet en heb over het algemeen aan het goedkoopste abonnement genoeg. Iemand tips?

Normaal gesproken kom ik echt niet boven de 1000MB per maand, 3 GB verbruikt in 2 jaar tijd. Heb bijna overal wifi (vrienden, familie, werk). Maar qua bellen en smsen heb ik niet zoveel nodig.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:00:39 #288
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_94211436
Heb mijn remote app voor itunes geupdate maar heb niet eerst gelezen wat voor aanpassingen er doorgevoerd worden. Kan je dat ergens anders checken?
pi_94211587
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 20:19 schreef Misan het volgende:

[..]

Niet begrijp wat staat daar
Handmatig muziek beheren (of iets in die richting) aanvinken. Toepassen en eventueel iTunes afsluiten. iTunes heropenen en de optie weer uitzetten.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:03:57 #290
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94211609
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef Sala-adin het volgende:
Heb mijn remote app voor itunes geupdate maar heb niet eerst gelezen wat voor aanpassingen er doorgevoerd worden. Kan je dat ergens anders checken?
pi_94211685
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Orbis het volgende:

Gebruik mediamonkey :)

http://www.mediamonkey.com/
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:07:04 #292
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94211762
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Gebruik mediamonkey :)

http://www.mediamonkey.com/
Hier krijg ik instant koppijn van :D
pi_94211901
Daarom ook Copytrans,

pi_94211980
Echt elk programma om muziek, foto's en video's over te zetten is beter om dan dan kut iTunes _O_
pi_94212377
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Daarom ook Copytrans,

[ afbeelding ]
Wat is copytrans? :P
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:36:39 #296
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_94213646
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef n8n het volgende: