Vodafone heeft ook Edgequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:10 schreef Emery het volgende:
[..]
Je zit in het buitenland of bij de grens?
Dat ligt 100% aan het spel. Er is geen programma die een spel(of ander programma) kan beinvloeden qua audio, dus daar is niet aan te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef Orbis het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om tegelijk via de iPod muziek te luisteren, en games te spelen? Nu stopt de muziek steeds als ik een spel start.
Aanzetten, met iTunes verbinden. Account en zo regelen. Daarna 8 uur lang er mee pielen :dquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:21 schreef zerokil het volgende:
Net mijn Iphone gekocht![]()
![]()
Iemand nog tips?
Ze gaan je echt niet gratis een nieuwer type iPhone geven hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:00 schreef Albert86 het volgende:
Verwacht mijn iPhone deze week weer terug te krijgen. Ben benieuwd of het dezelfde is of dat ik een nieuwe(re) krijg.
Er staat ook nieuwere TYPE arabiertjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef Baghdaddy het volgende:
Kan hoor, tenminste van hetzelfde model
Weet ik haha, ik doelde op diegene die het vroeg, ging er van uit dat hij geen nieuwer type bedoeldequote:
goedkoop en onbeperkt internet --> Telfortquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Zit met een dilemma;
Abonnement van mijn telefoon (iPhone 3G) loopt binnenkort af (Hi, 25 ¤ + 10 ¤ onbeperkt internet -> tevreden over).
Echter wil ik misschien de iPhone 4 als los toestel gaan kopen en dan een sim only incl. internet ergens gaan aanschaffen.
Meer mensen die het zo gedaan hebben? Tips qua sites/provider?
is kpn-netwerkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dus jij zegt; Telfort ?!
Telfort ook goed qua bereik?!
Probeer dit eens:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef RickoKun het volgende:
Iemand enig idee waarom ik deze foutmelding krijg bij Itunes? KK irritant vind ik dit.
Ik heb geprobeerd te uninstallen, maar toen ik em weer opnieuw installeerde kreeg ik opnieuw dezelfde foutmelding:
[ afbeelding ]
SIDENOTE: Wat dus opvalt is dat nog wel steeds mijn complete library enzo er op staat. Dat betekend dat ik blijkbaar dus geen 'schone' uninstall heb gedaan...
Maar hoe doe ik een 'schone' dan? Waar slaat ie de data op die hij herlaad? Volgens mij zit er gewoon daarin iets fouts...
Hey broeder! Ik heb niet precies gedaan wat jij zei (ben namelijk zelf aan het kloten geweest).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Probeer dit eens:
Haal de twee bestanden uit de SC Info map.
In Windows Vista/Windows 7: C:\ProgramData\Apple Computer\iTunes\SC Info
In Windows XP: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Apple Computer\iTunes\
Na verwijderen/hernoemen van de bestanden en opnieuw opstarten van iTunes geen melding meer. De map is een verborgen map en niet direct zichtbaar.
Ik zit nu op T-mobile en voorheen Telfort. T-mobile heeft een slecht bereik en de snelheid valt mee. Ik was veel liever bij Telfort gebleven, goedkoper ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dus jij zegt; Telfort ?!
Tip:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dus jij zegt; Telfort ?!
Heb zelf een abonnement van MTV mobile, bij mij staat er linksboven in geen MTV mobile maar KPN omdat je gewoon gebruik maakt van het KPN netwerk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Maar Telfort heeft dus geen datalimiet en ook overal dekking? (ook bij de grens?)
Ik betaal nu bij Hi dus 35¤ per maand, dat kan dus met onbeperkt internet vele malen goedkoper?
Edit: Oh geen limiet dus, relaxed.
En waar kan ik het beste overstappen?
Nu heb ik in mijn iPhone ondanks Hi abbo NL KPN in het scherm staan. Dat staat er bij Telfort dus ook?
Op www.studentmobiel.nl heb je veel meer mogelijkheden. Ik heb daar mijn Hi!-abonnement verlengd met een normaal abo + iPhone. Dat is zowel per maand als in totaal goedkoper, en je hebt een datalimiet van 1GB in plaats van 500MB. Je hebt dan 3,6Mb/s internet (met iPhone-abo is het 7,2Mb/s), maar ik heb niet de ervaring dat dit traag is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Maar Telfort heeft dus geen datalimiet en ook overal dekking? (ook bij de grens?)
Ik betaal nu bij Hi dus 35¤ per maand, dat kan dus met onbeperkt internet vele malen goedkoper?
Edit: Oh geen limiet dus, relaxed.
En waar kan ik het beste overstappen?
Nu heb ik in mijn iPhone ondanks Hi abbo NL KPN in het scherm staan. Dat staat er bij Telfort dus ook?
Met zo'n library zou ik ook errors uitdelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef RickoKun het volgende:
Iemand enig idee waarom ik deze foutmelding krijg bij Itunes? KK irritant vind ik dit.
Ik heb geprobeerd te uninstallen, maar toen ik em weer opnieuw installeerde kreeg ik opnieuw dezelfde foutmelding:
[ afbeelding ]
SIDENOTE: Wat dus opvalt is dat nog wel steeds mijn complete library enzo er op staat. Dat betekend dat ik blijkbaar dus geen 'schone' uninstall heb gedaan...
Maar hoe doe ik een 'schone' dan? Waar slaat ie de data op die hij herlaad? Volgens mij zit er gewoon daarin iets fouts...
Zo'n melding kreeg ik ook. Ik kan alleen nog wel gewoon internetten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:15 schreef Stienn het volgende:
Ik heb ineens een probleem met mijn pdp identiteit... Hierdoor kan ik ineens niet meer op internet... Wat kan ik hier aan doen?
ja of gewoon te wachten tot je nieuwe maand ingaat. ik ben in de drie jaar dat ik een iphone heb nog nooit aan de 1GB of 500MB gekomen per maand aan dataverbruik via 3Gquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef Greenboard het volgende:
Je kan zo naderhand concluderen dat T-Mobile ook een datalimiet gebruikt.
De T-Mobile iPhone abonnementen zijn vernieuwd. Na 1GB verlagen ze je snelheid.
Vervolgens kun je, als je wil uiteraard, deze tegen betaling voor jou resetten..
Fukkin T-mafia: ja je hebt onbeperkt internet, als je 1 gig bereikt dan verlagen we je snelheid, maar deze kan je weer verhogen door nog extra geld te betalen..
1. Start iTunes opnieuw nadat je 'm fullscreen gesloten hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Orbis het volgende:
iTunes, hoe vurig haat ik u!
Ik zit met twee prangende vragen: is er een mogelijkheid om iTunes gewoon in full screen te laten starten, in plaats van windowed mode? Ik heb niet een breedbeeldscherm gekocht om te genieten van de ruimte naast iTunes. En als tweede vraag: iedere keer als ik mijn iPhone synchroniseer, synchroniseert iTunes steeds 45 nummers. Iedere keer, steeds dezelfde. Nummers die overigens al lang op de iPhone staan en er gaat ook geen feitelijke opslagruimte verloren.
Wat kan ik tegen al deze ongein doen?
Niet begrijp wat staat daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:10 schreef Baghdaddy het volgende:
Tweede probleem: Muziek handmatig beheren aanzetten, toepassen, en dan weer uitzetten.
1. Hé, dat werkt! Ik dacht dat ik 'm de vorige keren ook fullscreen had gesloten, maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:18 schreef Misan het volgende:
[..]
1. Start iTunes opnieuw nadat je 'm fullscreen gesloten hebt.
2. Klik je iPhone aan en kijk eens welke nummers je allemaal wel en niet synchroniseert in je muziek-tabblad
Handmatig muziek beheren (of iets in die richting) aanvinken. Toepassen en eventueel iTunes afsluiten. iTunes heropenen en de optie weer uitzetten.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef Sala-adin het volgende:
Heb mijn remote app voor itunes geupdate maar heb niet eerst gelezen wat voor aanpassingen er doorgevoerd worden. Kan je dat ergens anders checken?
Gebruik mediamonkeyquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Orbis het volgende:
iTunes, hoe vurig haat ik u!
Ik zit met twee prangende vragen: is er een mogelijkheid om iTunes gewoon in full screen te laten starten, in plaats van windowed mode? Ik heb niet een breedbeeldscherm gekocht om te genieten van de ruimte naast iTunes. En als tweede vraag: iedere keer als ik mijn iPhone synchroniseer, synchroniseert iTunes steeds 45 nummers. Iedere keer, steeds dezelfde. Nummers die overigens al lang op de iPhone staan en er gaat ook geen feitelijke opslagruimte verloren.
Wat kan ik tegen al deze ongein doen?
Hier krijg ik instant koppijn vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gebruik mediamonkey
http://www.mediamonkey.com/
Ervaar ook geen problemen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef braddofiel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enigste die geen problemen heeft met iOs 4.3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |