quote:Op maandag 7 maart 2011 08:38 schreef o.us het volgende:
[..]
NeeHet was zo onverwacht. Op een gegeven moment kwam ik mijn desktop niet meer binnen, kreeg steeds BSOD's en zelfs op veilige modus. Dus een nieuwe Win7 er op gegooid... heb wel mijn stuff uiteraard op mijn externe HD staan, maar geen iTunes backup.
Dit herinnert mij waarom ik ook al weer een MBP heb gekocht.
Pretty please?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:53 schreef o.us het volgende:
Dus ik heb mijn nieuwe iTunes gemachtigd.. hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn machtiging uitschakel van mijn oude iTunes? Iemand please?
In iTunes > Store > trek alle machtigingen in. En dan je computer weer opnieuw machtigen. Dat heb ik gedaan toen ik door mijn vijf machtigingen heen was dankzij vorige computersquote:Op maandag 7 maart 2011 08:53 schreef o.us het volgende:
Dus ik heb mijn nieuwe iTunes gemachtigd.. hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn machtiging uitschakel van mijn oude iTunes? Iemand please?
Bij info kan je het tracknummer aangeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:28 schreef Orbis het volgende:
iTunes is goed bezig mij op mijn zenuwen te werken. Ik heb nu een paar albums waarbij iTunes weigert te aanvaarden dat het eerste nummer van de plaat ook werkelijk op de plaat staat. Alle is gelijk (jaar, artiest, album etc., geen typo's of spaties teveel). Hoe los ik dit op? Plaatje om laten zien wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
Al die nummers selecteren, rechts klikken en kiezen voor verzameling: ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:28 schreef Orbis het volgende:
iTunes is goed bezig mij op mijn zenuwen te werken. Ik heb nu een paar albums waarbij iTunes weigert te aanvaarden dat het eerste nummer van de plaat ook werkelijk op de plaat staat. Alle is gelijk (jaar, artiest, album etc., geen typo's of spaties teveel). Hoe los ik dit op? Plaatje om laten zien wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Al die nummers selecteren, rechts klikken en kiezen voor verzameling: ja.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Saninl het volgende:
Ik ga mijn 3GS verkopen en dan een losse 4 halen.
Waar is dat op dit moment het voordeligst?
vodafone.nl, had hem daar los besteld, en binnen een week voor 650 euro in huis. Goedkoper krijg je het helaas nog niet.quote:
België?quote:
Je bedoelt dat prepaid?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef svenistheman het volgende:
[..]
vodafone.nl, had hem daar los besteld, en binnen een week voor 650 euro in huis. Goedkoper krijg je het helaas nog niet.
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Greenboard het volgende:
Nieuwe gerucht: iPhone 5 krijgt aluminium achterkant (just like de eerste iPhone)
Ziet er wel nice uit de mock-up (effe googlen)
Edit: linkjes vergeten naar gerucht
iPhone 5 aluminium achterkant link 1
link 2
De iPhone 3G en 3GS hadden geen glazen achterkant. En een aluminium achterkant bekrast sneller dan het geharde glas van de iPhone 4.quote:. Het tijdperk van de glazen achterkant die sinds de iPhone 3G wordt gebruikt nadert zijn einde, zo lijkt het. De iPhone 5 krijgt ook een design dat meer weg heeft van de huidige iPod Touch. Apple zou hiervoor hebben gekozen om problemen met krassen te voorkomen. Ook het produceren van glasplaten voor de witte versie zou hierdoor geen problemen met zich meebrengen. Verder zou een aluminium achterkant invloed hebben op het gewicht van de iPhone 5.
Foei, ik heb wat nare gekraste achterkanten van iPhones 4 gezien hoor.quote:De iPhone 3G en 3GS hadden geen glazen achterkant. En een aluminium achterkant bekrast sneller dan het geharde glas van de iPhone 4.
Dat hebben ze knap gedaan dan. Die van mij is vanaf het perron ca. 2-3 meter naar beneden gevallen en op de metalen rails gekletterd en is meerdere keren uit mijn borstzak gegleden en van het asvalt afgestuiterd, en ziet er nog uit alsof ie net uit de verpakking komtquote:Op maandag 7 maart 2011 19:32 schreef Greenboard het volgende:
Foei, ik heb wat nare gekraste achterkanten van iPhones 4 gezien hoor.
Een medestudent had m pas een paar dagen en BOEM 3 krasjes op dat mooie glanzende achterkant..
Je kan eigenlijk op bijna elk oppervlak krassen krijgen. Een paar dagen in je broekzak laten rollebollen met je sleutels en je hebt een scarface iPhone
Yep, eerste week met de destijds nieuwe 3GS, ik ga op het werk op de hurken en trek zo met kracht de autosleutel een stuk over het scherm heen. (nu nog plezier van)quote:Op maandag 7 maart 2011 19:32 schreef Greenboard het volgende:
Een paar dagen in je broekzak laten rollebollen met je sleutels en je hebt een scarface iPhone
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat hebben ze knap gedaan dan. Die van mij is vanaf het perron ca. 2-3 meter naar beneden gevallen en op de metalen rails gekletterd en is meerdere keren uit mijn borstzak gegleden en van het asvalt afgestuiterd, en ziet er nog uit alsof ie net uit de verpakking komt
Maybe you're just luckyquote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat hebben ze knap gedaan dan. Die van mij is vanaf het perron ca. 2-3 meter naar beneden gevallen en op de metalen rails gekletterd en is meerdere keren uit mijn borstzak gegleden en van het asvalt afgestuiterd, en ziet er nog uit alsof ie net uit de verpakking komt
Je hebt soms ook dat juist de covers voor krassen zorgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef KneusTeun het volgende:
Alles krast, maar ik moet zeggen dat mijn iphone al vaak vanaf 2 meter en hoger is gedonderd en heb dr nog geen beschadiging op!
Ik had eerst ook wel een hoesje, maar al die dingen maken hem dikker en lelijker, dus nu gewoon in een sok.
vind die "iphone5" niet echt mooi.... (hopelijk wordt het hem niet)
Daarom, bestskinsever FTW: http://www.bestskinsever.com/iphone-4-skinquote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Greenboard het volgende:
[..]
Je hebt soms ook dat juist de covers voor krassen zorgen.
Die gebruik ik inderdaad ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daarom, bestskinsever FTW: http://www.bestskinsever.com/iphone-4-skin
Goedkopere bescherming vind je niet, en je iPhone wordt er niet lelijk van. Bij de 3GS van m'n huisgenote zit die skin er al bijna een jaar op.
Volgens mij is hier geen oplossing voor. Je had een back-up van je library moeten maken voordat je alles weggooide.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Stekelbees het volgende:
Even vraag ivm itunes/iphone:
Ik heb altijd m'n itunes met mn iphone laten syncen natuurlijk, maar omdat iTunes moeilijk begon te doen heb ik iTunes van mn mac afgegooid, ook de music folder (music/itunes), terug opnieuw laatste versie gedownload vanaf apple site.
Nu heb ik dus een lege iTunes library .. maar mn iPhone staat vol apps/music/data. Als ik nu sync zegt ie: iTunes will sync with iTunes library, all data will be erased.
maw... ik kan niet andersom syncen? Vanaf iPhone naar iTunes? En vanaf dan weer gewoon normaal syncen? Ik wil natuurlijk niet al mn zooi kwijtzijn hierdoor.
Oplossing hiervoor?
Je kunt je muziek van je iPhone halen met copytrans, en als het goed is kun je wel een reservekopie maken van je adressen etc.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Stekelbees het volgende:
Even vraag ivm itunes/iphone:
Ik heb altijd m'n itunes met mn iphone laten syncen natuurlijk, maar omdat iTunes moeilijk begon te doen heb ik iTunes van mn mac afgegooid, ook de music folder (music/itunes), terug opnieuw laatste versie gedownload vanaf apple site.
Nu heb ik dus een lege iTunes library .. maar mn iPhone staat vol apps/music/data. Als ik nu sync zegt ie: iTunes will sync with iTunes library, all data will be erased.
maw... ik kan niet andersom syncen? Vanaf iPhone naar iTunes? En vanaf dan weer gewoon normaal syncen? Ik wil natuurlijk niet al mn zooi kwijtzijn hierdoor.
Oplossing hiervoor?
Waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
De iPhone 3G en 3GS hadden geen glazen achterkant. En een aluminium achterkant bekrast sneller dan het geharde glas van de iPhone 4.
Ik heb vndaag m'n carbon fibre backplate binnen gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook de leren versie voor een vriendin ontvangen
Ik had ze van iemand van een forum, maar je kunt ze ook hier bestellen: http://www.sw-box.com/Iphone-4-Leather-Back-Cover-Black.htmlquote:
Zou het zomaar kunnen dat de antenne van je foon een heeeel stuk kleiner is dan die van je computer?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:46 schreef braddofiel het volgende:
Oja trouwens, hoe kan het eigenlijk dat het draadloos internet op mijn iPhone 4 een stuk slechter is dan op de computer? Mijn computer kan namelijk rond de 11 draadloze netwerken vinden, terwijl mijn iPhone er 1, hooguit 2 kan vinden. Jammer genoeg is dat dus niet mijn eigen netwerk...
Mijn bereik is op mijn kamer trouwens maar matig, 2 streepjes en 6.5 Mbps..
Maar alsnog, hoe kan dit?
Waarom doe je zoietsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef tomegel het volgende:
Heb een iphone 4 gekocht via marktplaats. Nu zit er nog een simlock op weet alleen niet of het t-mobile of een buitenlandse is. Hoe kan ik dat zien? Wil hem unlocken. Heb eerst ff een micro sim cutter besteld om mijn simkaart op maat te krijgen.
Minder mooi IMO. Ben blij dat ik de iPhone 4 heb.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Greenboard het volgende:
Nieuwe gerucht: iPhone 5 krijgt aluminium achterkant (just like de eerste iPhone)
Ziet er wel nice uit de mock-up (effe googlen)
Edit: linkjes vergeten naar gerucht
iPhone 5 aluminium achterkant link 1
link 2
Hm, minder. Bij de Turk op de hoek kan je hem wel laten unlocken denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef tomegel het volgende:
Heb een iphone 4 gekocht via marktplaats. Nu zit er nog een simlock op weet alleen niet of het t-mobile of een buitenlandse is. Hoe kan ik dat zien? Wil hem unlocken. Heb eerst ff een micro sim cutter besteld om mijn simkaart op maat te krijgen.
Bij Vodafone.nl heb je de 16GB iPhone 4 voor 649 Euro los: Linkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Saninl het volgende:
Ik ga mijn 3GS verkopen en dan een losse 4 halen.
Waar is dat op dit moment het voordeligst?
599,- toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hier in Belgie heb je hem voor 699: http://www.base.be/nl/mobiel/gsms-en-meer/catalogus/iphone-4
Die losse toestellen van vodafone lukt niet bij mij hoor. Dan geeft hij aan dat ze niet leverbaar zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Minder mooi IMO. Ben blij dat ik de iPhone 4 heb.
[..]
Hm, minder. Bij de Turk op de hoek kan je hem wel laten unlocken denk ik.
[..]
Bij Vodafone.nl heb je de 16GB iPhone 4 voor 649 Euro los: Link
En de 32GB voor 749 Euro los: Link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |