Waar wordt ze voor beedigd?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef Thaboel het volgende:
Officiel uitnodiging is er nog niet eensze gaat vd week dr dt aanlaten meten. Ze weet ook niet eens waar het is. Alleen de datum staat vast
Klopt, had je al eens eerder gepost.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
In dit filmpje zijn ER, Lotusss en ik te spotten.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Mores het volgende:
[..]
Helaas staat het einde van serious request van 2009 niet meer op YT, dat vond ik mooi met Kane, die no surrender speelde
Volg jij die programma's? Ik kan het allemaal niet aanzienquote:Op maandag 7 maart 2011 00:04 schreef EllaN het volgende:
Hey die Rochelle uit dat SR filmpje doet nu mee aan X factor.
Ik kom wel een aantal keer groot in beeld. ER wat minder. Lotusss herken je alleen aan een muts met ballen.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit ER op een foto gezien. Zijn jullie duidelijk te spotten Cobra?
1,2,3?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
Ik zit nu "Back to the Future" te kijken voor de zoveelste keer.
ze mag de eed afleggenquote:
Voila:quote:Op maandag 7 maart 2011 00:07 schreef Mores het volgende:
[..]
Alleen van mobieltjes, maar de tv versie dat ze uit het glazen huis kwamen staat er niet op
Ik kijk die dingen voor het slapen gaan, zodat mijn denk-knop op uit gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 00:08 schreef Mores het volgende:
[..]
Volg jij die programma's? Ik kan het allemaal niet aanzien
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:11 schreef hoogvlieger het volgende:
We razen er wel SC's doorheen. In 4 dagen tijd al 5 SC's gehad
Ik ga zo tukke. Truste
Trustequote:Op maandag 7 maart 2011 00:11 schreef hoogvlieger het volgende:
We razen er wel SC's doorheen. In 4 dagen tijd al 5 SC's gehad
Ik ga zo tukke. Truste
Daar gaat je denkknop idd van uitquote:Op maandag 7 maart 2011 00:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik kijk die dingen voor het slapen gaan, zodat mijn denk-knop op uit gaat.
Thanks, is toch best een kippevelmoment als die deur open gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voila:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_videonieuws/339659
Welk onderdeel?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ze mag de eed afleggen
@ellan cobra is echt goed te zien!
gnkquote:
Er is er maar één die een groene muts op heeft.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:20 schreef EllaN het volgende:
Ok, ik heb heeeel goed gekeken, maar ik kan toch niet raden wie Cobra is.
Ze kent de kl muts nietquote:Op maandag 7 maart 2011 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is er maar één die een groene muts op heeft.
jeeej gespotquote:Op maandag 7 maart 2011 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is er maar één die een groene muts op heeft.
Kan ze een pleister op je mond plakken?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
gnk. Wel handig als ik weer eens gewond ben
Bij hoeveel minuten?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
jeeej gespot. ER met de pet met de witte opdruk?
Zekers.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:19 schreef Mores het volgende:
[..]
Thanks, is toch best een kippevelmoment als die deur open gaat
Voor het eerst op 0:26. Ik denk Cobra met dus de groene muts, Lotus met de witte muts met ballen en ER met de pet.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
Voor het eerst op 0:26. Ik denk Cobra met dus de groene muts, Lotus met de witte muts met ballen en ER met de pet.
haha ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:24 schreef Mores het volgende:
[..]
Kan ze een pleister op je mond plakken?
Maar trekt ze voor jou dan ook zo'n sexy verpleegsterpakje aan, om je 'temperatuur' op te meten?quote:
checkquote:Op maandag 7 maart 2011 00:31 schreef Mores het volgende:
bij 1minuut 16 zie ik idd een man met groene muts naast iemand met pet staan
ik ben ER en Lotusss nietquote:Op maandag 7 maart 2011 00:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Maar trekt ze voor jou dan ook zo'n sexy verpleegsterpakje aan, om je 'temperatuur' op te meten?
quote:
Ja, goed hé.quote:
Zie twitter.... de nieuwe look van ErwinRommelquote:
niet eens FB?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zie twitter.... de nieuwe look van ErwinRommel
Moment....quote:
Hahahahahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 00:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zie twitter.... de nieuwe look van ErwinRommel
Dan moet je maar Facebook of Twitter vriendje van me worden!quote:
Ik dacht eerder aan die leernicht....quote:
geef maar een naam doorquote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je maar Facebook of Twitter vriendje van me worden!
of een extra erbij. Camo broek billen eruit gesneded en een hoofdband omquote:Op maandag 7 maart 2011 00:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan die leernicht....
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
of een extra erbij. Camo broek billen eruit gesneded en een hoofdband om
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
of een extra erbij. Camo broek billen eruit gesneded en een hoofdband om
Hij heeft een foute snor laten staan... niks heel schokkends hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:51 schreef EllaN het volgende:
Ik heb niets gezien, maar dat is maar beter ook denk ik.
Die ligt al naast me te pittenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef Thaboel het volgende:
Het is nog wachten op een reactie van ER zelf.
Die zit nu mopperend in een hoekje denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef Thaboel het volgende:
Het is nog wachten op een reactie van ER zelf.
Gelukkig..quote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij heeft een foute snor laten staan... niks heel schokkends hoor.
Ik niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:56 schreef Mores het volgende:
grappig, wie staan er allemaal op die foto van de DEF meet?
Dat is het fluitkoord van het KLu grondverdedigings personeel.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:59 schreef Thaboel het volgende:
@mores ik wel![]()
@cobra wat is dat zwarte koord?
In willekeurige volgorde : Erasmo, Thaboel, ErwinRommel, Lotusss, m.k. en Vronsky. Weet niet of ik iemand vergeten ben.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:56 schreef Mores het volgende:
grappig, wie staan er allemaal op die foto van de DEF meet?
Hoogvliegerquote:Op maandag 7 maart 2011 01:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde : Erasmo, Thaboel, ErwinRommel, Lotusss, m.k. en Vronsky. Weet niet of ik iemand vergeten ben.
hoogvliegerquote:Op maandag 7 maart 2011 01:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde : Erasmo, Thaboel, ErwinRommel, Lotusss, m.k. en Vronsky. Weet niet of ik iemand vergeten ben.
Heeft iedereen van de beveiliging dus? Denk nu komt er iets speciaals. Is het een fluitjequote:Op maandag 7 maart 2011 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is het fluitkoord van het KLu grondverdedigings personeel.
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heeft iedereen van de beveiliging dus? Denk nu komt er iets speciaals. Is het een fluitje
Jij staat rechts, in dat lelijke shirtquote:Op maandag 7 maart 2011 01:04 schreef m.k het volgende:
@ Mores: m.k zijn mijn initialen, kijken of je me kan vinden
Merci. Wist dat ik iemand vergeten was. Zit op mobiel namelijk.quote:
OMG!!! Stelletje trendsettersquote:Op maandag 7 maart 2011 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En voor op het DT hebben we een witte.
Correct en teven ook best wel juistquote:
Net als de koppels. We hebben de standaard groene. Maar ook een zwarte en een witte.quote:
oeh oeh nu mij radenquote:
oke fuck de zandmacht ik wil naar de modebewuste klu!quote:Op maandag 7 maart 2011 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als de koppels. We hebben de standaard groene. Maar ook een zwarte en een witte.
https://www.werkenbijdeluchtmacht.nl of 0800-0016quote:Op maandag 7 maart 2011 01:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oke fuck de zandmacht ik wil naar de modebewuste klu!
In jougo hadden we zo'n VN blauwe, uitzendkoord, ding viel halve tijd van mijn schouder af, ik heb het er nog op zitten met ook die VN logo'squote:Op maandag 7 maart 2011 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als de koppels. We hebben de standaard groene. Maar ook een zwarte en een witte.
Porren!quote:Op maandag 7 maart 2011 01:11 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk hoor dat ik niet alleen in bed lig... behalve als hij snurkt!
Rollen!quote:Op maandag 7 maart 2011 01:11 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk hoor dat ik niet alleen in bed lig... behalve als hij snurkt!
Zat er dan geen haakje aan waarmee je 'm kon vastzetten aan je ROT?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:11 schreef Mores het volgende:
[..]
In jougo hadden we zo'n VN blauwe, uitzendkoord, ding viel halve tijd van mijn schouder af, ik heb het er nog op zitten met ook die VN logo's
Dat doe ik altijd ja.quote:
Nope, kan er wel effe fotootje van maken, kun je zien, wist niet hoe ik em vastmest maken, zat wel een lus aanquote:Op maandag 7 maart 2011 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zat er dan geen haakje aan waarmee je 'm kon vastzetten aan je ROT?
Ja, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:14 schreef Mores het volgende:
[..]
Nope, kan er wel effe fotootje van maken, kun je zien, wist niet hoe ik em vastmest maken, zat wel een lus aan
foutquote:Op maandag 7 maart 2011 01:13 schreef Mores het volgende:
[..]
Zeker met dat lelijke streepjestrui aan
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:15 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten.... Truste iedereen en have fun met de foto's enzo!
gewoon onder je ROT toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:14 schreef Mores het volgende:
[..]
Nope, kan er wel effe fotootje van maken, kun je zien, wist niet hoe ik em vastmest maken, zat wel een lus aan
Zonder haakje gaat dat niet zo makkelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
gewoon onder je ROT toch?
Truste lotusss
dat klittenband ding omhoog. Koord eronder? Naja nog nooit zo'n ding aangeraaktquote:Op maandag 7 maart 2011 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder haakje gaat dat niet zo makkelijk.
Trustequote:Op maandag 7 maart 2011 01:15 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten.... Truste iedereen en have fun met de foto's enzo!
Dan kan het koord nog alle kanten op schuiven. Met een haakje kun je hem vastzetten aan een ROT.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dat klittenband ding omhoog. Koord eronder? Naja nog nooit zo'n ding aangeraakt
Ik heb je een berichtje gestuurdquote:Op maandag 7 maart 2011 01:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dat klittenband ding omhoog. Koord eronder? Naja nog nooit zo'n ding aangeraakt
Ik had er twee, samen met twee blauwe baretten, maar ben er dus één verloren, dit is de enigste die ik nog hebquote:Op maandag 7 maart 2011 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kan het koord nog alle kanten op schuiven. Met een haakje kun je hem vastzetten aan een ROT.
Nee.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:29 schreef Thaboel het volgende:
Cobra weet jij miss iets over het uitbereiden van ogrv?
Okay, dat spook van de opera op de achtergrond dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
fout
@cobra zal morgen er eens een mailtje uitgooien naar de gene waar ik mn infodinges van had of hij meer weet van de uitbereiding van OGRV weet
Rogerquote:
lol whut?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Okay, dat spook van de opera op de achtergrond dan?
maar jullie zijn al wat ouder. Ik ben 19 en ik begin ookal senioren blond te wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:45 schreef Mores het volgende:
Leuke foto's op je FB page, Cobra, ik zie dat ik niet de enige ben met vervroegd grijze haar syndroom, maar heb daar al iets opgevonden, alleen nog zwart witte foto's
Bij mij is dat al bezig vanaf mijn 15de ofzo. Familie kwaaltje. Maar ik heb "mazzel" mijn moeder was op haar 18de al helemaal grijs.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maar jullie zijn al wat ouder. Ik ben 19 en ik begin ookal senioren blond te worden
Ook foutquote:
Volgens mij heeft jou vriendin een filmpje van jou en haar op YT geplaatst;quote:Op maandag 7 maart 2011 01:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook foutlijk ik dan gewoon niet op mezelf?
vaders op z'n 25e. Moeders is half/half nuquote:Op maandag 7 maart 2011 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij is dat al bezig vanaf mijn 15de ofzo. Familie kwaaltje. Maar ik heb "mazzel" mijn moeder was op haar 18de al helemaal grijs.
Volgens mij sta jij gewoon niet op de fotoquote:Op maandag 7 maart 2011 01:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook foutlijk ik dan gewoon niet op mezelf?
Ach, je kan het altijd nog verven of van dat anti grijs haar spul in den, doet een vriend ook, als je het tenminste boeit.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij is dat al bezig vanaf mijn 15de ofzo. Familie kwaaltje. Maar ik heb "mazzel" mijn moeder was op haar 18de al helemaal grijs.
quote:
niet mobiel beschikbaar. En nee ik heb ook geen roodhaarquote:Op maandag 7 maart 2011 01:50 schreef Mores het volgende:
[..]
Volgens mij heeft jou vriendin een filmpje van jou en haar op YT geplaatst;
Was je me wel opgevallenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
niet mobiel beschikbaar. En nee ik heb ook geen roodhaar
helaasquote:Op maandag 7 maart 2011 01:57 schreef Mores het volgende:
[..]
Was je me wel opgevallen![]()
...maar goed, ik zal er nooit achter komen
Tja jij doet zo moeilijk, ben heel de foto afgegaan op ER en Lotusss na, moet er dan vanuitgaan dat je achter de camera staat, of alleen een reflexie in het raamquote:
De Kassiere toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:02 schreef Mores het volgende:
Mooi nummertje voor de nacht;
en Cobra weet nog wel uit welke film dit kwam;
ik sta het duidelijkst op die hele foto!quote:Op maandag 7 maart 2011 02:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Tja jij doet zo moeilijk, ben heel de foto afgegaan op ER en Lotusss na, moet er dan vanuitgaan dat je achter de camera staat, of alleen een reflexie in het raam
Achja tuurlijk jij bent die pinda onderaan, sorry die sloeg ik de hele tijd over, je keek laf en ongeinteresseerd in de cameraquote:Op maandag 7 maart 2011 02:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik sta het duidelijkst op die hele foto!
En waar laat jij je oren naar hangen?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:18 schreef Thaboel het volgende:
Goedzo mores!
En dat is niet mijn soort muziek
ligt aan het moment. Ik word 's ochtends altijd wakker met bob marley stir it up en jamminquote:
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan techno etc.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ligt aan het moment. Ik word 's ochtends altijd wakker met bob marley stir it up en jammin
En meestal wat techno/hardcore. Maar eigenlijk alles wel. Vind alleen dat nummer he-le-maal niets
Zo elke ochtend Bob Marley zou ik ook gek van worden, maar de man heeft fantastische nummers geschreven, Zonder Bob ook geen Doe Maar, zal ik maar zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 02:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ligt aan het moment. Ik word 's ochtends altijd wakker met bob marley stir it up en jammin
En meestal wat techno/hardcore. Maar eigenlijk alles wel. Vind alleen dat nummer he-le-maal niets
* Royyy kijkt ff in tv-gidsquote:Op maandag 7 maart 2011 02:25 schreef Mores het volgende:
Top serie van Veronica, elke woensdag ( Veronicadag ) om half 9
tja de 'nieuwe' muziek he.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan techno etc.
Teechno/House is eigenlijk aan mij voorbij gegaan, maar ik verkeerde dan ook in gezelschappen waar veel metal en rock de boventoon voerde, kwam in aanraking met Led Zeppelin, Mtallica, Iron Maiden, Slayer, Judas Priest, maar ook Rush, Marillion, en wat rap Ice T, Bodycount, maar ook Nederlandstalige pop zoals De Dijk, Doe Maar, Toontje Lager, Frank Boeijen Groep en van mijn vader klassiekquote:Op maandag 7 maart 2011 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan techno etc.
Doe maar vind ik wel heel erg goed!quote:Op maandag 7 maart 2011 02:27 schreef Mores het volgende:
[..]
Zo elke ochtend Bob Marley zou ik ook gek van worden, maar de man heeft fantastische nummers geschreven, Zonder Bob ook geen Doe Maar, zal ik maar zeggen
Miami Vice was vroeger ( jaren 80 ) om die tijd eropquote:Op maandag 7 maart 2011 02:27 schreef Royyy het volgende:
[..]
* Royyy kijkt ff in tv-gids
Criminal Minds? Nog nooit gezien.
Dan ben ze zeker ook wel naar Dynamo Open Air geweest.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:30 schreef Mores het volgende:
[..]
Teechno/House is eigenlijk aan mij voorbij gegaan, maar ik verkeerde dan ook in gezelschappen waar veel metal en rock de boventoon voerde, kwam in aanraking met Led Zeppelin, Mtallica, Iron Maiden, Slayer, Judas Priest, maar ook Rush, Marillion, en wat rap Ice T, Bodycount, maar ook Nederlandstalige pop zoals De Dijk, Doe Maar, Toontje Lager, Frank Boeijen Groep en van mijn vader klassiek
Oh, vroegahquote:Op maandag 7 maart 2011 02:31 schreef Mores het volgende:
[..]
Miami Vice was vroeger ( jaren 80 ) om die tijd erop
ja dan kunnen wij niet over meepratenquote:
Ook, vaker zelfs, maar mijn eerste metalconcert was 1991 Monsters of Rock met Metallica, ACDC en Queensryche in het Goffertstadion in NIjmegen, en nu 20 jaar verder woon ik daar om de hoek.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben ze zeker ook wel naar Dynamo Open Air geweest.
Ze proberen ons gewoon jaloers te maken met al die oertijd-verhalenquote:Op maandag 7 maart 2011 02:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja dan kunnen wij niet over meepraten
Jaloers niet, ik ben meer jaloers op de generatie die internet heeft, is opgevoed met commerciele tv, wij zaten de hele week uit te kijken naar Veronica, (Comerciele tv bestond nog niet ) we hadden alleen Nederland 1 en 2 en dat was het, Films zag je er 1 van 1 x per week, en dan meestal bij Veronica, of je moest naar de bios, tegenwoordig kun je elke dag wel een paar zien, desnoods met internet.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:35 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ze proberen ons gewoon jaloers te maken met al die oertijd-verhalen
In de periode dat ik bij de Luchtmacht Bewaking op Eindhoven zat hebben wij 5 x het Open Air op ons terrein gehad. Met gratis backstage bandjes voor ons.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Ook, vaker zelfs, maar mijn eerste metalconcert was 1991 Monsters of Rock met Metallica, ACDC en Queensryche in het Goffertstadion in NIjmegen, en nu 20 jaar verder woon ik daar om de hoek.
Dat was 1995 of 96, klopt ja, stonden de slaaptentjes rond de landingsbaan van Eindhoven Airport, was een leuke tijdquote:Op maandag 7 maart 2011 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de periode dat ik bij de Luchtmacht Bewaking op Eindhoven zat hebben wij 5 x het Open Air op ons terrein gehad. Met gratis backstage bandjes voor ons.
Veel grote acts gezien. Slayer, Korn, Type O Negative, Marilyn Manson, Venom etc etc
misluktquote:Op maandag 7 maart 2011 02:35 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ze proberen ons gewoon jaloers te maken met al die oertijd-verhalen
Was '96 niet het jaar met 120.000 bezoekers?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:42 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat was 1995 of 96, klopt ja, stonden de slaaptentjes rond de landingsbaan van Eindhoven Airport, was een leuke tijd
The Gathering!quote:
Toen stond drie dagen lang het verkeer in Eindhoven en omgeving vast, daarna kregen ze ook geen vergunning meer voor zo'n festival.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was '96 niet het jaar met 120.000 bezoekers?
Wat wel tof was is dat wij nooit grote problemen hebben gehad met de bezoekers van Open Air. Super sfeer hing daar.
Was wel anders met de 5000 bezoekers van het Flevo Totaalfestival (refo). Toen hebben we regelmatig de wapenstok in moeten zetten.
quote:
Was toen met dat fantastische album Mandilyen, of hoe je dat schrijftquote:Op maandag 7 maart 2011 02:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
The Gathering!![]()
![]()
Hun optreden heb ik toen gezien staand in de luidsprekerstorens op het podium.
quote:Op maandag 7 maart 2011 02:50 schreef Mores het volgende:
[..]
Toen stond drie dagen lang het verkeer in Eindhoven en omgeving vast, daarna kregen ze ook geen vergunning meer voor zo'n festival.
Alle supermarkten waren door voedsel en bier aan het geraken, was achteraf legendarisch, nooit meer zo'n metalfestival meegemaakt.
Bij metalfestivals kom je eigenlijk nooit agressie tegen, kan het mij iig niet herinneren, is altijd een relaxte sfeer
Flevofestival heb je meer linkse gasten die zijn altijd erg.
Mandylion. ik draai dat album nog regelmatig.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:54 schreef Mores het volgende:
[..]
Was toen met dat fantastische album Mandilyen, of hoe je dat schrijft
Die mensen hoeven nooit meer een staatslot te kopen. Die hebben al het geluk al verbruiktquote:Op maandag 7 maart 2011 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]BBQen op de snelweg.
![]()
Het laatste jaar op de vliegbasis hebben de bezoekers wel mazzel gehad. Een week na het opruimen van het Open Air materiaal werd er een 2000 ponder gevonden. Stond op scherp en lag 60 cm onder het terrein voor het podium. De EOD jongens snapten maar niet dat dat ding niet is afgegegaan door het gespring van de bezoekers.
quote:Op maandag 7 maart 2011 02:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mandylion. ik draai dat album nog regelmatig.
Blijkbaar, ik lees dit nu ook voor het eerst, met al dat gedreun hebben we niet de 'lichtshow' gekregen die we hadden moeten krijgenquote:Op maandag 7 maart 2011 02:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die mensen hoeven nooit meer een staatslot te kopen. Die hebben al het geluk al verbruikt
Het zou wel een "Grand Finale" zijn geweest.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik lees dit nu ook voor het eerst, met al dat gedreun hebben we niet de 'lichtshow' gekregen die we hadden moeten krijgen
Preciesquote:Op maandag 7 maart 2011 03:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zou wel een "Grand Finale" zijn geweest.
Hij lag zo'n 20 meter voor het podium op de open vlakte.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:22 schreef Mores het volgende:
dat is idd een ouwtje, die ze uit de bodem lieten vallen, misschien lag die wel onder mijn tent, mag ik van geluk spreken dat het luisteren naar Metal geen metal heeft opgeleverd
Sjeezus, dat had echt een ' feest' kunnen worden;quote:Op maandag 7 maart 2011 03:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij lag zo'n 20 meter voor het podium op de open vlakte.
quote:
Lijkt er wel op.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:49 schreef Mores het volgende:
Zo, ik ben slapen, goede werkdienst verder Cobra, en ok Thaboel al is die volgens mij allang plat.
Tuurlijk.quote:
quote:
Ja, toen ik verdomme via Duitsland naar huis moest rijden omdat alles rondom Eindhoven zo vast als een huis stond...quote:Op maandag 7 maart 2011 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was '96 niet het jaar met 120.000 bezoekers?
Hehe, vaker gaan maitje !quote:
Ik sport normaliter 3x per week hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 11:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, vaker gaan maitje !![]()
Ben zelf ook net terug van het sporten, buik en benen. Nu vanavond nog buik en borst en dan ben ik er weer helemaal klaar mee.... intussen eens kijken of ik vandaag mijn legeringskamer aan kant weet te krijgen
ik ga binnenkort ook weerquote:
Beterschapquote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef jankaas020 het volgende:
Ik wilde vorige week ook langs de kappert, bleek het in het dorp echt allejesus druk te zijn...![]()
Mogge, trouwens.. Vanmorgen maar ziek gemeld..
idd.. Ik wil lange haren!!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef EllaN het volgende:
Ik ga ook morgen de puntjes laten knippen.
Wisselt een beetje, tijd lang een vaste gehad die langs kwam. Die stopte er mee, dus toen maar gewoon in het dorp een tijdje. En nu weer een vaste die langskomt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef Thaboel het volgende:
Stond bij mij al op de planning.
Iedereen hier ook een vaste kapper? Ik ga nu 13 jaar naar dezeflde kapper
Haha toevallig jaquote:
Hmm nee, niet echt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef Thaboel het volgende:
Stond bij mij al op de planning.
Iedereen hier ook een vaste kapper? Ik ga nu 13 jaar naar dezeflde kapper
En bij mij is er vorige week een tondeuze overheen gehaald...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef EllaN het volgende:
Haha toevallig ja. Ik heb vorige week de afspraak gemaakt.
Zeven dagen in de week whut?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:53 schreef Vronsky het volgende:
Kom ik met m'n 7 dagen in de week
Rust is voor mietjes.
Ik ga zo zelf even een poging doen om mijn haar weer wat blonder te krijgen... wish me luckquote:Op maandag 7 maart 2011 14:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En bij mij is er vorige week een tondeuze overheen gehaald...
De zon schijnt, de lente is in aantocht, en het kapper seizoen begonnen !
KCUL UOY HSIW I <-----------quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga zo zelf even een poging doen om mijn haar weer wat blonder te krijgen... wish me luck
puocuaeb icrem!!!quote:
Kracht training, hardlopen, fietsen en zwemmen, ik ga dat dus echt niet allemaal op 1 dag doenquote:
Als je niet elke dag dezelfde spiergroepen traint en cardio afwisselt met krachttraining, dan kan je best elke dag sporten geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef EllaN het volgende:
Volgens mij is het ook niet helemaal goed voor je lichaam om 7 dagen per week te sporten, maar die discussie is vaker gevoerd kan ik me herinneren.
Ik heb een keer (toen ik iets fitter was) een uur gesquasht en daarna nog driekwartier gespind... leek de volgende morgen een oud vrouwtjequote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef Vronsky het volgende:
Ach, zolang je genoeg slaapt, goed eet en het op een normale manier verspreid valt het goed te doen.
Zwemmen zou ik weer nooit doen op een dag dat ik ben hardlopen, werkt niet zo fijn.
Ow juist, snap ik, goed bezig trouwensquote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef Vronsky het volgende:
Kracht training, hardlopen, fietsen en zwemmen, ik ga dat dus echt niet allemaal op 1 dag doen.
Zolang je de spiergroepen voldoende rust geeft kun je gerust iedere dag trainen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef EllaN het volgende:
Volgens mij is het ook niet helemaal goed voor je lichaam om 7 dagen per week te sporten, maar die discussie is vaker gevoerd kan ik me herinneren.
ow... dat doe ik eigenlijk best vaakquote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef Vronsky het volgende:
Ach, zolang je genoeg slaapt, goed eet en het op een normale manier verspreid valt het goed te doen.
Zwemmen zou ik weer nooit doen op een dag dat ik ben hardlopen, werkt niet zo fijn.
Ik geef je gelijk hoor..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:04 schreef EllaN het volgende:
Dat spiergroepen verhaal ken ik inderdaad, maar ik dacht ook dat je je lichaam 1 dag sowieso met rust moet laten. Maaarr ik geloof jullie gelijk als jullie zeggen dat het kan.
Wij hadden Japanse Broccolischotelquote:Wat staat er op het menu vanavond bij iedereen?
Rust krijg je wel, spieren rusten als je een andere groep pakt of als je met cardio bezig bentquote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor..
Je gebruikt toch spieren elke dag? Allemaal? Dus rust krijgen ze nooit. Arme spieren.
[..]
Wij hadden Japanse Broccolischotel
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:18 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Rust krijg je wel, spieren rusten als je een andere groep pakt of als je met cardio bezig bent.
Idd overdreven.. er zit namelijk verschil tussen een glas water van een paar gram dan een gewicht van 30 of meer kilo op te tillen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Vronsky het volgende:
Op die manier kan ik beter de dag na het sporten doodstil in bed liggen want als een glas optil gebruik ik ook m'n spieren.
(Beetje overdreven, maar je snapt het heus wel)
quote:
Jaa echt zielig hé..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Thaboel het volgende:
Aaah arme maitje. Ik heb moeders gevraagt wat vaker 'hollands' te koken
Nja, ik houd 1 of 2 dagen in de week rust, zondag sowieso, want ja, zondag = katerdag. En de zaterdag hangt altijd af van hoe laat ik wakker ben. Vind het nooit tof om op zaterdag te trainen omdat ik dat doordeweeks al genoeg doe, dus rust krijg ik altijd wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:04 schreef EllaN het volgende:
Dat spiergroepen verhaal ken ik inderdaad, maar ik dacht ook dat je je lichaam 1 dag sowieso met rust moet laten. Maaarr ik geloof jullie gelijk als jullie zeggen dat het kan.
Wat staat er op het menu vanavond bij iedereen?
Woensdag blauwe hap, en vrijdag natuurlijk vis.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
![]()
Woensdag tosti dag kan toch gewoon wel hea?
Het stomme is dat we dat al zolang als ik me kan herinneren doen, en niemand van mijn familie zit bij de baas of heeft bij de baas gezeten...quote:
Volgens mij is maandag pastadag ook vrij algemeen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het stomme is dat we dat al zolang als ik me kan herinneren doen, en niemand van mijn familie zit bij de baas of heeft bij de baas gezeten...
Astan foto?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Braamyo het volgende:
En net ff mijn hyves foto gewijzigt.... nu sta ik er wel stoer op
Schietoefening op het achterdek?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Braamyo het volgende:
En net ff mijn hyves foto gewijzigt.... nu sta ik er wel stoer op
Truste!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef gerco94 het volgende:
slaapze lui! mijn wekker gaat weer om 5 uur
Ook bezig met de LOI?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef Braamyo het volgende:
Truste dude, ik ga nog ff door vanavond. Boekverslag voor de HAVO gaat af vanavond.
* Braamyo charged het laptop toetsenbord
Ook HAVO. Wat daarna komen gaat durf ik nu niet te zeggen met het huidige beleid...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jups, en wie weet wat daarna nog komen gaat
Wat doe jij ?
Jaaa!quote:
Hehe, maar stel dat je dankzij je HAVO op een hogere functie danwel opleiding word aangenomen kun je een rekest in dienen (vast niet goed gespeld) om ivm functie verhoging en meerwaarde voor defensie de opleidings kosten tot 2000,- terug te vragen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Erasmo het volgende:
Ook HAVO. Wat daarna komen gaat durf ik nu niet te zeggen met het huidige beleid...
Wel een rib uit mijn lijf a ¤110 per maand.
Oh ik krijg mijn geld gewoon terug aan het einde van de rit, maarja moet voor dat gebeurt wel iedere maand 110 dokken...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, maar stel dat je dankzij je HAVO op een hogere functie danwel opleiding word aangenomen kun je een rekest in dienen (vast niet goed gespeld) om ivm functie verhoging en meerwaarde voor defensie de opleidings kosten tot 2000,- terug te vragen.
Ik heb in ieder geval geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:05 schreef AchJa het volgende:
Wie weet hoe die vage vliegertest heet? De test dat je uiteindelijk een "vliegermodel" (ruit) krijgt met verschillende vakken, dominant etc.
Ik weet het niet meer...
Het gaat zeker niet over "vliegers". Het gaat om het model van de grafiek die je krijgt (die lijkt bij normale mensen op een vlieger, bij mij leek hij mee op een driehoek) Maar ik ben ff kwijt hoe die test nou heette.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen idee waar je het over hebt.
Ow, hoe weet je dat zo zeker? Mischien ook iets voor mij dan om ff nader te bekijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef Erasmo het volgende:
Oh ik krijg mijn geld gewoon terug aan het einde van de rit, maarja moet voor dat gebeurt wel iedere maand 110 dokken...
Dat heeft zo'n buro voor me uitgepluisd. Maar dan moet je het wel allemaal regelen voor je begint.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ow, hoe weet je dat zo zeker? Mischien ook iets voor mij dan om ff nader te bekijken
Groepsdynamica of persoonlijkheidstest, wat bedoel je precies?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat zeker niet over "vliegers". Het gaat om het model van de grafiek die je krijgt (die lijkt bij normale mensen op een vlieger, bij mij leek hij mee op een driehoek) Maar ik ben ff kwijt hoe die test nou heette.
Persoonlijkheidstest. Moest op de SV een test maken waarbij eoa grafiek uitkwam. De uitslag weet ik wel maar weet de naam van de test ansich niet meer.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef Clan het volgende:
[..]
Groepsdynamica of persoonlijkheidstest, wat bedoel je precies?
De laatste.quote:
Doet me denken een dimensionaal cirkelvormig interpersoonlijkheidsmodel, in het cirkel staat bovenin dominant, rechts vijandig, onder onderworpen en links liefhebbend, maar je hebt ook deze;quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Persoonlijkheidstest. Moest op de SV een test maken waarbij eoa grafiek uitkwam. De uitslag weet ik wel maar weet de naam van de test ansich niet meer.
Ik ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Balen... Ik heb liever een maand lang nachtdiensten dan dag/ vroege diensten...
Helloquote:
Defensie zal er gerust een eigen draai aan gegeven hebben maar links was dominant en punctueel. Rechts was meer het sociale... In mijn geval was het akelig stil aan die kant....quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Doet me denken een dimensionaal cirkelvormig interpersoonlijkheidsmodel, in het cirkel staat bovenin dominant, rechts vijandig, onder onderworpen en links liefhebbend, maar je hebt ook deze;
Die heb je in kader van wat moeten maken?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Defensie zal er gerust een eigen draai aan gegeven hebben maar links was dominant en punctueel. Rechts was meer het sociale... In mijn geval was het akelig stil aan die kant....
SV, vroeger heette dat de D cursus volgens mij.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Die heb je in kader van wat moeten maken?
Hoiquote:
Ik ken het niet, al heb ik heel wat cursussen gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
SV, vroeger heette dat de D cursus volgens mij.
Is dan ook alleen voorbehouden aan SM's en Owi's.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ken het niet, al heb ik heel wat cursussen gedaan
Daarom kende ik dat niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dan ook alleen voorbehouden aan SM's en Owi's.
Niet dat ik jou wil afzeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |