ik ga binnenkort ook weerquote:
Beterschapquote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef jankaas020 het volgende:
Ik wilde vorige week ook langs de kappert, bleek het in het dorp echt allejesus druk te zijn...![]()
Mogge, trouwens.. Vanmorgen maar ziek gemeld..
idd.. Ik wil lange haren!!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef EllaN het volgende:
Ik ga ook morgen de puntjes laten knippen.
Wisselt een beetje, tijd lang een vaste gehad die langs kwam. Die stopte er mee, dus toen maar gewoon in het dorp een tijdje. En nu weer een vaste die langskomt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef Thaboel het volgende:
Stond bij mij al op de planning.
Iedereen hier ook een vaste kapper? Ik ga nu 13 jaar naar dezeflde kapper
Haha toevallig jaquote:
Hmm nee, niet echt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef Thaboel het volgende:
Stond bij mij al op de planning.
Iedereen hier ook een vaste kapper? Ik ga nu 13 jaar naar dezeflde kapper
En bij mij is er vorige week een tondeuze overheen gehaald...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef EllaN het volgende:
Haha toevallig ja. Ik heb vorige week de afspraak gemaakt.
Zeven dagen in de week whut?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:53 schreef Vronsky het volgende:
Kom ik met m'n 7 dagen in de week
Rust is voor mietjes.
Ik ga zo zelf even een poging doen om mijn haar weer wat blonder te krijgen... wish me luckquote:Op maandag 7 maart 2011 14:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En bij mij is er vorige week een tondeuze overheen gehaald...
De zon schijnt, de lente is in aantocht, en het kapper seizoen begonnen !
KCUL UOY HSIW I <-----------quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga zo zelf even een poging doen om mijn haar weer wat blonder te krijgen... wish me luck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |