Woensdag blauwe hap, en vrijdag natuurlijk vis.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
![]()
Woensdag tosti dag kan toch gewoon wel hea?
Het stomme is dat we dat al zolang als ik me kan herinneren doen, en niemand van mijn familie zit bij de baas of heeft bij de baas gezeten...quote:
Volgens mij is maandag pastadag ook vrij algemeen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het stomme is dat we dat al zolang als ik me kan herinneren doen, en niemand van mijn familie zit bij de baas of heeft bij de baas gezeten...
Astan foto?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Braamyo het volgende:
En net ff mijn hyves foto gewijzigt.... nu sta ik er wel stoer op
Schietoefening op het achterdek?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Braamyo het volgende:
En net ff mijn hyves foto gewijzigt.... nu sta ik er wel stoer op
Truste!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef gerco94 het volgende:
slaapze lui! mijn wekker gaat weer om 5 uur
Ook bezig met de LOI?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef Braamyo het volgende:
Truste dude, ik ga nog ff door vanavond. Boekverslag voor de HAVO gaat af vanavond.
* Braamyo charged het laptop toetsenbord
Ook HAVO. Wat daarna komen gaat durf ik nu niet te zeggen met het huidige beleid...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jups, en wie weet wat daarna nog komen gaat
Wat doe jij ?
Jaaa!quote:
Hehe, maar stel dat je dankzij je HAVO op een hogere functie danwel opleiding word aangenomen kun je een rekest in dienen (vast niet goed gespeld) om ivm functie verhoging en meerwaarde voor defensie de opleidings kosten tot 2000,- terug te vragen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Erasmo het volgende:
Ook HAVO. Wat daarna komen gaat durf ik nu niet te zeggen met het huidige beleid...
Wel een rib uit mijn lijf a ¤110 per maand.
Oh ik krijg mijn geld gewoon terug aan het einde van de rit, maarja moet voor dat gebeurt wel iedere maand 110 dokken...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, maar stel dat je dankzij je HAVO op een hogere functie danwel opleiding word aangenomen kun je een rekest in dienen (vast niet goed gespeld) om ivm functie verhoging en meerwaarde voor defensie de opleidings kosten tot 2000,- terug te vragen.
Ik heb in ieder geval geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:05 schreef AchJa het volgende:
Wie weet hoe die vage vliegertest heet? De test dat je uiteindelijk een "vliegermodel" (ruit) krijgt met verschillende vakken, dominant etc.
Ik weet het niet meer...
Het gaat zeker niet over "vliegers". Het gaat om het model van de grafiek die je krijgt (die lijkt bij normale mensen op een vlieger, bij mij leek hij mee op een driehoek) Maar ik ben ff kwijt hoe die test nou heette.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen idee waar je het over hebt.
Ow, hoe weet je dat zo zeker? Mischien ook iets voor mij dan om ff nader te bekijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef Erasmo het volgende:
Oh ik krijg mijn geld gewoon terug aan het einde van de rit, maarja moet voor dat gebeurt wel iedere maand 110 dokken...
Dat heeft zo'n buro voor me uitgepluisd. Maar dan moet je het wel allemaal regelen voor je begint.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ow, hoe weet je dat zo zeker? Mischien ook iets voor mij dan om ff nader te bekijken
Groepsdynamica of persoonlijkheidstest, wat bedoel je precies?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat zeker niet over "vliegers". Het gaat om het model van de grafiek die je krijgt (die lijkt bij normale mensen op een vlieger, bij mij leek hij mee op een driehoek) Maar ik ben ff kwijt hoe die test nou heette.
Persoonlijkheidstest. Moest op de SV een test maken waarbij eoa grafiek uitkwam. De uitslag weet ik wel maar weet de naam van de test ansich niet meer.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef Clan het volgende:
[..]
Groepsdynamica of persoonlijkheidstest, wat bedoel je precies?
De laatste.quote:
Doet me denken een dimensionaal cirkelvormig interpersoonlijkheidsmodel, in het cirkel staat bovenin dominant, rechts vijandig, onder onderworpen en links liefhebbend, maar je hebt ook deze;quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Persoonlijkheidstest. Moest op de SV een test maken waarbij eoa grafiek uitkwam. De uitslag weet ik wel maar weet de naam van de test ansich niet meer.
Ik ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Balen... Ik heb liever een maand lang nachtdiensten dan dag/ vroege diensten...
Helloquote:
Defensie zal er gerust een eigen draai aan gegeven hebben maar links was dominant en punctueel. Rechts was meer het sociale... In mijn geval was het akelig stil aan die kant....quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Doet me denken een dimensionaal cirkelvormig interpersoonlijkheidsmodel, in het cirkel staat bovenin dominant, rechts vijandig, onder onderworpen en links liefhebbend, maar je hebt ook deze;
Die heb je in kader van wat moeten maken?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Defensie zal er gerust een eigen draai aan gegeven hebben maar links was dominant en punctueel. Rechts was meer het sociale... In mijn geval was het akelig stil aan die kant....
SV, vroeger heette dat de D cursus volgens mij.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Die heb je in kader van wat moeten maken?
Hoiquote:
Ik ken het niet, al heb ik heel wat cursussen gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
SV, vroeger heette dat de D cursus volgens mij.
Is dan ook alleen voorbehouden aan SM's en Owi's.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ken het niet, al heb ik heel wat cursussen gedaan
Daarom kende ik dat niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dan ook alleen voorbehouden aan SM's en Owi's.
Niet dat ik jou wil afzeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |