dat klittenband ding omhoog. Koord eronder? Naja nog nooit zo'n ding aangeraaktquote:Op maandag 7 maart 2011 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder haakje gaat dat niet zo makkelijk.
Trustequote:Op maandag 7 maart 2011 01:15 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten.... Truste iedereen en have fun met de foto's enzo!
Dan kan het koord nog alle kanten op schuiven. Met een haakje kun je hem vastzetten aan een ROT.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dat klittenband ding omhoog. Koord eronder? Naja nog nooit zo'n ding aangeraakt
Ik heb je een berichtje gestuurdquote:Op maandag 7 maart 2011 01:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dat klittenband ding omhoog. Koord eronder? Naja nog nooit zo'n ding aangeraakt
Ik had er twee, samen met twee blauwe baretten, maar ben er dus één verloren, dit is de enigste die ik nog hebquote:Op maandag 7 maart 2011 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kan het koord nog alle kanten op schuiven. Met een haakje kun je hem vastzetten aan een ROT.
Nee.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:29 schreef Thaboel het volgende:
Cobra weet jij miss iets over het uitbereiden van ogrv?
Okay, dat spook van de opera op de achtergrond dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
fout
@cobra zal morgen er eens een mailtje uitgooien naar de gene waar ik mn infodinges van had of hij meer weet van de uitbereiding van OGRV weet
Rogerquote:
lol whut?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Okay, dat spook van de opera op de achtergrond dan?
maar jullie zijn al wat ouder. Ik ben 19 en ik begin ookal senioren blond te wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:45 schreef Mores het volgende:
Leuke foto's op je FB page, Cobra, ik zie dat ik niet de enige ben met vervroegd grijze haar syndroom, maar heb daar al iets opgevonden, alleen nog zwart witte foto's
Bij mij is dat al bezig vanaf mijn 15de ofzo. Familie kwaaltje. Maar ik heb "mazzel" mijn moeder was op haar 18de al helemaal grijs.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maar jullie zijn al wat ouder. Ik ben 19 en ik begin ookal senioren blond te worden
Ook foutquote:
Volgens mij heeft jou vriendin een filmpje van jou en haar op YT geplaatst;quote:Op maandag 7 maart 2011 01:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook foutlijk ik dan gewoon niet op mezelf?
vaders op z'n 25e. Moeders is half/half nuquote:Op maandag 7 maart 2011 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij is dat al bezig vanaf mijn 15de ofzo. Familie kwaaltje. Maar ik heb "mazzel" mijn moeder was op haar 18de al helemaal grijs.
Volgens mij sta jij gewoon niet op de fotoquote:Op maandag 7 maart 2011 01:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook foutlijk ik dan gewoon niet op mezelf?
Ach, je kan het altijd nog verven of van dat anti grijs haar spul in den, doet een vriend ook, als je het tenminste boeit.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij is dat al bezig vanaf mijn 15de ofzo. Familie kwaaltje. Maar ik heb "mazzel" mijn moeder was op haar 18de al helemaal grijs.
quote:
niet mobiel beschikbaar. En nee ik heb ook geen roodhaarquote:Op maandag 7 maart 2011 01:50 schreef Mores het volgende:
[..]
Volgens mij heeft jou vriendin een filmpje van jou en haar op YT geplaatst;
Was je me wel opgevallenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
niet mobiel beschikbaar. En nee ik heb ook geen roodhaar
helaasquote:Op maandag 7 maart 2011 01:57 schreef Mores het volgende:
[..]
Was je me wel opgevallen![]()
...maar goed, ik zal er nooit achter komen
Tja jij doet zo moeilijk, ben heel de foto afgegaan op ER en Lotusss na, moet er dan vanuitgaan dat je achter de camera staat, of alleen een reflexie in het raamquote:
De Kassiere toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:02 schreef Mores het volgende:
Mooi nummertje voor de nacht;
en Cobra weet nog wel uit welke film dit kwam;
ik sta het duidelijkst op die hele foto!quote:Op maandag 7 maart 2011 02:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Tja jij doet zo moeilijk, ben heel de foto afgegaan op ER en Lotusss na, moet er dan vanuitgaan dat je achter de camera staat, of alleen een reflexie in het raam
Achja tuurlijk jij bent die pinda onderaan, sorry die sloeg ik de hele tijd over, je keek laf en ongeinteresseerd in de cameraquote:Op maandag 7 maart 2011 02:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik sta het duidelijkst op die hele foto!
En waar laat jij je oren naar hangen?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:18 schreef Thaboel het volgende:
Goedzo mores!
En dat is niet mijn soort muziek
ligt aan het moment. Ik word 's ochtends altijd wakker met bob marley stir it up en jamminquote:
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan techno etc.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ligt aan het moment. Ik word 's ochtends altijd wakker met bob marley stir it up en jammin
En meestal wat techno/hardcore. Maar eigenlijk alles wel. Vind alleen dat nummer he-le-maal niets
Zo elke ochtend Bob Marley zou ik ook gek van worden, maar de man heeft fantastische nummers geschreven, Zonder Bob ook geen Doe Maar, zal ik maar zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 02:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ligt aan het moment. Ik word 's ochtends altijd wakker met bob marley stir it up en jammin
En meestal wat techno/hardcore. Maar eigenlijk alles wel. Vind alleen dat nummer he-le-maal niets
* Royyy kijkt ff in tv-gidsquote:Op maandag 7 maart 2011 02:25 schreef Mores het volgende:
Top serie van Veronica, elke woensdag ( Veronicadag ) om half 9
tja de 'nieuwe' muziek he.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan techno etc.
Teechno/House is eigenlijk aan mij voorbij gegaan, maar ik verkeerde dan ook in gezelschappen waar veel metal en rock de boventoon voerde, kwam in aanraking met Led Zeppelin, Mtallica, Iron Maiden, Slayer, Judas Priest, maar ook Rush, Marillion, en wat rap Ice T, Bodycount, maar ook Nederlandstalige pop zoals De Dijk, Doe Maar, Toontje Lager, Frank Boeijen Groep en van mijn vader klassiekquote:Op maandag 7 maart 2011 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan techno etc.
Doe maar vind ik wel heel erg goed!quote:Op maandag 7 maart 2011 02:27 schreef Mores het volgende:
[..]
Zo elke ochtend Bob Marley zou ik ook gek van worden, maar de man heeft fantastische nummers geschreven, Zonder Bob ook geen Doe Maar, zal ik maar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |