Die hoor je alleen linksquote:Op zondag 6 maart 2011 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Sharr en LoLa doen het anders wel geweldig
Dromenvangertje normaal ook, kan toch een keer fout gaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Sharr. Zij is toch de enige die de lapo haaltquote:Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef djkoelkast het volgende:
En wie zet nou elke keer de verkeerde OP terug
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dromenvangertje normaal ook, kan toch een keer fout gaan.
Precies. Dat kan een keer gebeuren!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dromenvangertje normaal ook, kan toch een keer fout gaan.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef Viro het volgende:
[..]
sharr weet dat ze geen rechten heeft daarom blijft ze van rechts af
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:39 schreef Viro het volgende:
@mono: geen pics van gisternacht, ze had me vastgebonden
Dank je welquote:Op zondag 6 maart 2011 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
jij vroeg nog of het usb was of stekkers, maar het waren toch stekkertjesquote:
iets met aanrecht ...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef Viro het volgende:
[..]
sharr weet dat ze geen rechten heeft daarom blijft ze van rechts af
Als straf voor deze radio mag Monopoly met zijn 30 centimeter yoghurtbuks Dromenvangertje helemaal anaal uitwonen totdat er stukken weefsel op het plafond kom.quote:
Puik planquote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als straf voor deze radio mag Monopoly met zijn 30 centimeter yoghurtbuks Dromenvangertje helemaal anaal uitwonen totdat er stukken weefsel op het plafond kom.
quote:
Aanrecht is horizontaalquote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
[..]
jij vroeg nog of het usb was of stekkers, maar het waren toch stekkertjes
[..]
iets met aanrecht ...![]()
Wat, ik doe niets.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sharr. Zij is toch de enige die de lapo haalt
Dat zei hij net echt op de skypequote:
Jij bent een echte SS'erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
roepte....quote:
Ja echtquote:
BSS is anders puur jatwerk hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Owwww ik wil deze artiest best graag slaan
Bitter Sweet Symphonie vernaggelen
HET IS "RIEP" HUPPEL, NIET "ROEPTE"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dragems zegt: Hij roepte zijn naam.quote:
Dit is wat anders dan uit fase hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 20:44 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik heb een andere koptelefoon, ik snap meteen wat koelkast bedoelde met uit fase!
Ja maar ik luister met die koptelefoon een show terug van een paar weken geleden :p.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is wat anders dan uit fase hoor
quote:
Nee joh dat vindt ze leukquote:
Wat heb je gedaan?quote:
quote:
Ik zei geen roepte. Dragems zei datquote:Op zondag 6 maart 2011 20:48 schreef utopie het volgende:
[..]
roepteeef nou maar toe je schaamt je best wel daarom
?!
Teveel geLARP'd dit weekend?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef dragems het volgende:
ik heb al een zwaar weekend gehad. laat me met rust
Moet je vooral online komen gast.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef dragems het volgende:
Ah, ok, ja dat je als het ware "buiten" de speakers klinkt.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:45 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ja maar ik luister met die koptelefoon een show terug van een paar weken geleden :p.
geen ervaring mee, gebruik de mic van guitar heroquote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef ToT het volgende:
Trouwens vraagje: Heeft iemand ervaring met de Trust Starzz microfoon? Normaal raak ik dingen van Trust met geen stok an, maar de recensies van deze lijken vrij positief. Er zijn alleen geen specs van te vinden wat frequenties betreft enzo.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef dragems het volgende:
Ja kom ookquote:
Arctic heeft een goeie headsetquote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef ToT het volgende:
Trouwens vraagje: Heeft iemand ervaring met de Trust Starzz microfoon? Normaal raak ik dingen van Trust met geen stok an, maar de recensies van deze lijken vrij positief. Er zijn alleen geen specs van te vinden wat frequenties betreft enzo.
Ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef dragems het volgende:
Een Phonic, maar er zit eerst een mengpaneel tussenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
Koelkast, wat voor microfoon gebruik jij eigenlijk? Die is echt goed!
Nog wel binnengekomen?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:51 schreef Snuf. het volgende:
Ik was vandaag mijn seizoenskaart vergeten naar Sparta
Ah duidelijk!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een Phonic, maar er zit eerst een mengpaneel tussen
Spartanen zijn er altijd voor elkaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gratis kaartje gekregen die een Spartaanse mattie nog had
nee tokkie verjaardag in den haagquote:
Het is een mic van 25 euro. Maar het voorversterkgedeelte is erg belangrijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah duidelijk!
Ik vind veel microfoons vaak zo dof klinken.
Een grote familiequote:Op zondag 6 maart 2011 20:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Spartanen zijn er altijd voor elkaar.
Hoe heeft Sparta gespeeld dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een grote familie(figuurlijk dus niet zo als een incest dorp als Volendam)
Mja ik wil er niet veel geld aan uitgeven. Sowieso wil ik eerst een paar keer in de uitzending zitten voor ik überhaupt een andere microfoon ga kopen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een mic van 25 euro. Maar het voorversterkgedeelte is erg belangrijk.
35 heb ik betaald voor een goede mic.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik wil er niet veel geld aan uitgeven. Sowieso wil ik eerst een paar keer in de uitzending zitten voor ik überhaupt een andere microfoon ga kopen.
HAHA DRAGEMS KENT DE CAST VAN OH OH CHERSO. HAD IK NIET ACHTER HEM GEZOCHT.quote:
nou nee maar wel mensen die zo mee kunnen doenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HAHA DRAGEMS KENT DE CAST VAN OH OH CHERSO. HAD IK NIET ACHTER HEM GEZOCHT.
Nou weet je hoe ik me voel omdat ik in Lelystad woon!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, als Hagenaar/Hagenees zou je jezelf toch doodschamen om in die stad te wonen als iedereen je stad associeërt met een stel tokkies van de tv.
Elke keer walg ik met al mijn walging van deze proleten.quote:
Wat voor eentje?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
35 heb ik betaald voor een goede mic.
Serieus ik weet niet wat oh oh cherso (ofzo) is. Leef onder een steenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, als Hagenaar/Hagenees zou je jezelf toch doodschamen om in die stad te wonen als iedereen je stad associeërt met een stel tokkies van de tv.
Ik leef ook echt onder een steen, maar Oh oh Cherso (en Tirol) ken ik nog net wel!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Serieus ik weet niet wat oh oh cherso (ofzo) is. Leef onder een steen
Je hebt nu een wintersportversie, oh oh tirol. Een stel Haagse tokkies die op wintersport gaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Serieus ik weet niet wat oh oh cherso (ofzo) is. Leef onder een steen
Stel je niet aan, als ik wil ken ik ook zo praten in 't eggie.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
HAHA VIRO KOTST OP DROMENVANGERTJE!quote:
Ik vind Matsoe de enige echte baas uit die serie.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stel je niet aan, als ik wil ken ik ook zo praten in 't eggie.
Ik vind het helden, Matsoe's pa is eigenaar van 'n tuincentrum waarbij
ik vroeger om de hoek woonde!
Dit.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind Matsoe de enige echte baas uit die serie.
Ik weet wel een leuk headsetje, even opzoeken.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik wil er niet veel geld aan uitgeven. Sowieso wil ik eerst een paar keer in de uitzending zitten voor ik überhaupt een andere microfoon ga kopen.
kijk geen tv, tv gaat hier alleen aan als ik film/serie (die ik download) ga kijken of gamen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hebt nu een wintersportversie, oh oh tirol. Een stel Haagse tokkies die op wintersport gaan.
Ik ben door god gezegend met het vermogen om een 98% immitatie van Jokertje te kunnen doen!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind Matsoe de enige echte baas uit die serie.
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben door god gezegend met het vermogen om een 98% immitatie van Jokertje te kunnen doen!
Als ik een keertje home alone ben dan geef ik wel even m'n vaste nummer door.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
doe dat een keer in de uitzending dan.
HAHA !quote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
omg ik word gequote door een aandachtshoer, mijn zondag is verneukt
Je zou je doodschamen, serieus.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
kijk geen tv, tv gaat hier alleen aan als ik film/serie (die ik download) ga kijken of gamen.
Haha, oke vet.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als ik een keertje home alone ben dan geef ik wel even m'n vaste nummer door.
Zal ik als '' robert'' opnemen
Ik voel me als buurman van Den-Haag echt niet beschaamd oid..quote:
10 uur pas.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
oh is het bedtijd, mooi nu snel opbokken
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Wil je volgende keer wel op de tijd letten?
Tnx.
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik voel me als buurman van Den-Haag echt niet beschaamd oid..
Ik vind het helden!
Trustequote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er weer vandoor, morgen weer vroeg op....
Trusten
ahw, heeft huppelmuts je ingehuurd om mij te gaan bashen of is het gewoon puur uit medelijden? dan zal jij vast ook wel net zo'n paupert zijn. ga je aub even heel snel schamenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
oh is het bedtijd, mooi nu snel opbokken
trustequote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er weer vandoor, morgen weer vroeg op....
Trusten
Viroquote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Kutpubers die geilen op een boerinnetje uit groningen
Jij die geilt op een 50-jarige vrouw uit emmen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Heldquote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben 117 hoor ik netquote:Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij die geilt op een 50-jarige vrouw uit emmen.
maar word hooguit 110 geschatquote:
LEAVE HUPPEL ALONEquote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ahw, heeft huppelmuts je ingehuurd om mij te gaan bashen of is het gewoon puur uit medelijden? dan zal jij vast ook wel net zo'n paupert zijn. ga je aub even heel snel schamen
Dragems, ik heb een zwaard gekocht. Zullen we in de bossen LARPen?quote:
nee sorry ik ben niet zo sneu als jouquote:Op zondag 6 maart 2011 21:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems, ik heb een zwaard gekocht. Zullen we in de bossen LARPen?
Lieve schat,quote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ahw, heeft huppelmuts je ingehuurd om mij te gaan bashen of is het gewoon puur uit medelijden? dan zal jij vast ook wel net zo'n paupert zijn. ga je aub even heel snel schamen
Jij bent de meest sneue gast die er is. Zullen we nou Larpen of niet? Ik heb een zwaard gekocht.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:07 schreef dragems het volgende:
[..]
nee sorry ik ben niet zo sneu als jou
laat je handlangers dan ook even snel stoppen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat,
Ik heb je zelfs nog complimenten gegeven over dat je toch je show door laat gaan ondanks alles.
Dat ik geen fan ben van je dat mag. Ik loop je niet te bashen of af te zeiken.
Dat wordt ook niet gezegd, ze zegt dat Viro dat doet.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat,
Ik heb je zelfs nog complimenten gegeven over dat je toch je show door laat gaan ondanks alles.
Dat ik geen fan ben van je dat mag. Ik loop je niet te bashen of af te zeiken.
niet de beegees hatenquote:
nog niet zo heelquote:Op zondag 6 maart 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alles goed meisje?
heb je ook zo'n zin in volgende week?
Stop jij dan die jingle, jouw handlangers, het on air gebash?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
laat je handlangers dan ook even snel stoppen.
Ik zeg dat het kwaliteitsradio is.quote:
Hoi sharr, was je tosti lekker?quote:
Ze noemt mij toch? Alsof ik ook maar enigszins iets te zeggen heb over een ander.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet gezegd, ze zegt dat Viro dat doet.
deze is voor jou http://www.expiatio.nl/quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg dat het kwaliteitsradio is.Ik zeg juist dat ik het goed vind.
Hoe groot is je guild nu? Mag ik bij je guild?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef dragems het volgende:
[..]
deze is voor jou http://www.expiatio.nl/
bart en on air kan ik wel stoppen. de rest niet en die jingle is gewoon te leukquote:Op zondag 6 maart 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stop jij dan die jingle, jouw handlangers, het on air gebash?
Ze noemt je wel, maar niet in de zin dat jij aan het bashen was. En je kan wel invloed uitoefenen op iemand, ik zeg niet dat jij doet doet alleen dat het kan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze noemt mij toch? Alsof ik ook maar enigszins iets te zeggen heb over een ander.
Huppel hoeft mij niet in te huren, ik ben geen fan van jou omdat jij hier om aandacht schreeuwt doordat je in het verleden msnlogs aan het plaatsen was, nu doe je dat door hier te melden wat graseter jou allemaal smst.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef Ragboer het volgende:
BITCHFIGHT! WE WILLEN BLOED ZIEN! STUKKEN WEEFSEL UIT DE KUT GEGREPEN!
Pezuquote:
Je kan toch gewoon ook zelf een tosti maken?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een tostiGewoon, saai brood.
quote:
Die jingle is ook leukquote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bart en on air kan ik wel stoppen. de rest niet en die jingle is gewoon te leuk
ik voelde aan mijn water dat er een rel was, en ik denk weet je wat ik doe, ik volg HM wel evenquote:
"Je hebt vanmiddag al een tosti op, nu mag het niet. Punt."quote:Op zondag 6 maart 2011 21:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ook zelf een tosti maken?
Waarom heb ik nu een MI van mono die 2 gasten aan het aftrekken isquote:
Maar 1 tosti op een dag eten.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef sharr het volgende:
[..]
"Je hebt vanmiddag al een tosti op, nu mag het niet. Punt."
wij toeteren altijd naar nordic walkersquote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
samen met Patjen, omdat het vet gezellig is.
Een rel is er nog niet hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voelde aan mijn water dat er een rel was, en ik denk weet je wat ik doe, ik volg HM wel even
Ik ben heul niet aan het rellenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voelde aan mijn water dat er een rel was, en ik denk weet je wat ik doe, ik volg HM wel even
quote:
doe goftedomme dan eens beter je bestquote:
Nordic Walkers zijn baasquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij toeteren altijd naar nordic walkers
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef sharr het volgende:
[..]
"Je hebt vanmiddag al een tosti op, nu mag het niet. Punt."
Ditquote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
samen met Patjen, omdat het vet gezellig is.
dramaqueenquote:
Sigaretje?quote:
das in utrechtquote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe groot is je guild nu? Mag ik bij je guild?
Ja maar, mijn moeder had gewoon zin om te zeiken en ik dacht, nouja ik laat het maar zo danquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
______________________ Je bepaalt toch zelf wat je eet? Of heb je zulke strenge ouders?
Moeder van sharrquote:Op zondag 6 maart 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar, mijn moeder had gewoon zin om te zeiken en ik dacht, nouja ik laat het maar zo dan
echt hehquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar, mijn moeder had gewoon zin om te zeiken en ik dacht, nouja ik laat het maar zo dan
Ach ja, ouders hebben altijd het beste met je voor. Ze laten het soms alleen niet zien. Ik wilde ook zo snel mogelijk het huis uit. Nu ben ik alsnog de helft van de tijd bij mijn ouders.quote:
behalve ik danquote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
@japieman en DV: jullie echt denken dat Huppel invloed heeft op mij, sry hoor maar ik maak julie ff bruut uit jullie droomwereldje. Er is niemand van fok die invloed heeft op mij.
hoho, ik bezogde jou via fok hier vannacht verdomd goede sex!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
@japieman en DV: jullie echt denken dat Huppel invloed heeft op mij, sry hoor maar ik maak julie ff bruut uit jullie droomwereldje. Er is niemand van fok die invloed heeft op mij.
Ja maar, ze kunnen wel echt te lastig zijn, soms. Dat je aan de ene kant verantwoordelijkheidsgevoel moet krijg van ze, maar aan de andere kant niets zelfstandig mag bepalenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ach ja, ouders hebben altijd het beste met je voor. Ze laten het soms alleen niet zien. Ik wilde ook zo snel mogelijk het huis uit. Nu ben ik alsnog de helft van de tijd bij mijn ouders.
invloed op mijn vriendinquote:Op zondag 6 maart 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hoho, ik bezogde jou via fok hier vannacht verdomd goede sex!
quote:
quote:
quote:
dat kun je wel zeggen jaquote:
ja, het is wel uitermate teleurstellendquote:Op zondag 6 maart 2011 21:21 schreef PeZu het volgende:
en ja de 4x quote is express omdat het zo tegenvalt
Haha ja, over Rick zijn scooter enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef sharr het volgende:
Ik vind de door elkaar heen lopende verhaallijnen in dit topic best wel amusant.
Ik bemoei me lekker niet met die ruzie.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef sharr het volgende:
Ik vind de door elkaar heen lopende verhaallijnen in dit topic best wel amusant.
gezellig johquote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
donderdag het een en ander gebeurd waardoor we het hebben bijgelegd
Hoezo niet duidelijk?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoi liefde enzo.. ik ben moe.. en wat een gigantisch goede muziek!
wie draait er? word niet echt duidelijk uit het rooster ofzo.. of ik ben gewoon te moe
DV is te bang om te reageren, dus houd het op. Ze wil rellen tegen mij, kom maar op. Ik laat niets van haar heel, helemaal niets.quote:
Ik heb geloof ik een ruzie gemistquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik bemoei me lekker niet met die ruzie.
weet ik veel, ik keek en wist het nog niet.. maar moequote:
ik ga wel een andere rel opzoeken of creerenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het is wel uitermate teleurstellend
Haha ja rick die ging ook een keer op scooten van z'n vriendin rijden en toen viel ie. Hele scooter kapot!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha ja, over Rick zijn scooter enzo
symphquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik veel, ik keek en wist het nog niet.. maar moe
Wijs.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
stioer man, echt heel stoerquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
DV is te bang om te reageren, dus houd het op. Ze wil rellen tegen mij, kom maar op. Ik laat niets van haar heel, helemaal niets.
welke ruzie?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stoer.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
DV is te bang om te reageren, dus houd het op. Ze wil rellen tegen mij, kom maar op. Ik laat niets van haar heel, helemaal niets.
Ik maak hem helemaal kapot als hij niet met zijn tengels van Guus afblijft.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha ja, over Rick zijn scooter enzo
Haha ja en met zijn eigen scooter ook! Wat een kneus!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha ja rick die ging ook een keer op scooten van z'n vriendin rijden en toen viel ie. Hele scooter kapot!
quote:
wel in onz houden hequote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga wel een andere rel opzoeken of creeren
Ja hij dik stoer proberen een wheelie te doen gaat ie op z'n bek, iedereen lachen hij huilen!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha ja en met zijn eigen scooter ook! Wat een kneus!
Wat? Volgens mij is dat een andere Rickquote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik maak hem helemaal kapot als hij niet met zijn tengels van Guus afblijft.
ik ga wel een kat plagen ofzoquote:
Krijg je met vmbomatties hequote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja hij dik stoer proberen een wheelie te doen gaat ie op z'n bek, iedereen lachen hij huilen!
Ik mag hem in ieder geval niet. Welke Rick het ook is. Niemand zal het ooit weten.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat? Volgens mij is dat een andere Rick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |