behalve ik danquote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
@japieman en DV: jullie echt denken dat Huppel invloed heeft op mij, sry hoor maar ik maak julie ff bruut uit jullie droomwereldje. Er is niemand van fok die invloed heeft op mij.
hoho, ik bezogde jou via fok hier vannacht verdomd goede sex!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
@japieman en DV: jullie echt denken dat Huppel invloed heeft op mij, sry hoor maar ik maak julie ff bruut uit jullie droomwereldje. Er is niemand van fok die invloed heeft op mij.
Ja maar, ze kunnen wel echt te lastig zijn, soms. Dat je aan de ene kant verantwoordelijkheidsgevoel moet krijg van ze, maar aan de andere kant niets zelfstandig mag bepalenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ach ja, ouders hebben altijd het beste met je voor. Ze laten het soms alleen niet zien. Ik wilde ook zo snel mogelijk het huis uit. Nu ben ik alsnog de helft van de tijd bij mijn ouders.
invloed op mijn vriendinquote:Op zondag 6 maart 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hoho, ik bezogde jou via fok hier vannacht verdomd goede sex!
quote:
quote:
quote:
dat kun je wel zeggen jaquote:
ja, het is wel uitermate teleurstellendquote:Op zondag 6 maart 2011 21:21 schreef PeZu het volgende:
en ja de 4x quote is express omdat het zo tegenvalt
Haha ja, over Rick zijn scooter enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef sharr het volgende:
Ik vind de door elkaar heen lopende verhaallijnen in dit topic best wel amusant.
Ik bemoei me lekker niet met die ruzie.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef sharr het volgende:
Ik vind de door elkaar heen lopende verhaallijnen in dit topic best wel amusant.
gezellig johquote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
donderdag het een en ander gebeurd waardoor we het hebben bijgelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |