Hoi sharr, was je tosti lekker?quote:
Ze noemt mij toch? Alsof ik ook maar enigszins iets te zeggen heb over een ander.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet gezegd, ze zegt dat Viro dat doet.
deze is voor jou http://www.expiatio.nl/quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg dat het kwaliteitsradio is.Ik zeg juist dat ik het goed vind.
Hoe groot is je guild nu? Mag ik bij je guild?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef dragems het volgende:
[..]
deze is voor jou http://www.expiatio.nl/
bart en on air kan ik wel stoppen. de rest niet en die jingle is gewoon te leukquote:Op zondag 6 maart 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stop jij dan die jingle, jouw handlangers, het on air gebash?
Ze noemt je wel, maar niet in de zin dat jij aan het bashen was. En je kan wel invloed uitoefenen op iemand, ik zeg niet dat jij doet doet alleen dat het kan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze noemt mij toch? Alsof ik ook maar enigszins iets te zeggen heb over een ander.
Huppel hoeft mij niet in te huren, ik ben geen fan van jou omdat jij hier om aandacht schreeuwt doordat je in het verleden msnlogs aan het plaatsen was, nu doe je dat door hier te melden wat graseter jou allemaal smst.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ahw, heeft huppelmuts je ingehuurd om mij te gaan bashen of is het gewoon puur uit medelijden? dan zal jij vast ook wel net zo'n paupert zijn. ga je aub even heel snel schamen
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef Ragboer het volgende:
BITCHFIGHT! WE WILLEN BLOED ZIEN! STUKKEN WEEFSEL UIT DE KUT GEGREPEN!
Pezuquote:
Je kan toch gewoon ook zelf een tosti maken?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een tostiGewoon, saai brood.
quote:
Die jingle is ook leukquote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bart en on air kan ik wel stoppen. de rest niet en die jingle is gewoon te leuk
ik voelde aan mijn water dat er een rel was, en ik denk weet je wat ik doe, ik volg HM wel evenquote:
"Je hebt vanmiddag al een tosti op, nu mag het niet. Punt."quote:Op zondag 6 maart 2011 21:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ook zelf een tosti maken?
Waarom heb ik nu een MI van mono die 2 gasten aan het aftrekken isquote:
Maar 1 tosti op een dag eten.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef sharr het volgende:
[..]
"Je hebt vanmiddag al een tosti op, nu mag het niet. Punt."
wij toeteren altijd naar nordic walkersquote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
samen met Patjen, omdat het vet gezellig is.
Een rel is er nog niet hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voelde aan mijn water dat er een rel was, en ik denk weet je wat ik doe, ik volg HM wel even
Ik ben heul niet aan het rellenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voelde aan mijn water dat er een rel was, en ik denk weet je wat ik doe, ik volg HM wel even
quote:
doe goftedomme dan eens beter je bestquote:
Nordic Walkers zijn baasquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij toeteren altijd naar nordic walkers
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef sharr het volgende:
[..]
"Je hebt vanmiddag al een tosti op, nu mag het niet. Punt."
Ditquote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
samen met Patjen, omdat het vet gezellig is.
dramaqueenquote:
Sigaretje?quote:
das in utrechtquote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe groot is je guild nu? Mag ik bij je guild?
Ja maar, mijn moeder had gewoon zin om te zeiken en ik dacht, nouja ik laat het maar zo danquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
______________________ Je bepaalt toch zelf wat je eet? Of heb je zulke strenge ouders?
Moeder van sharrquote:Op zondag 6 maart 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar, mijn moeder had gewoon zin om te zeiken en ik dacht, nouja ik laat het maar zo dan
echt hehquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar, mijn moeder had gewoon zin om te zeiken en ik dacht, nouja ik laat het maar zo dan
Ach ja, ouders hebben altijd het beste met je voor. Ze laten het soms alleen niet zien. Ik wilde ook zo snel mogelijk het huis uit. Nu ben ik alsnog de helft van de tijd bij mijn ouders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |