quote:
Ik zei geen roepte. Dragems zei datquote:Op zondag 6 maart 2011 20:48 schreef utopie het volgende:
[..]
roepteeef nou maar toe je schaamt je best wel daarom
?!
Teveel geLARP'd dit weekend?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef dragems het volgende:
ik heb al een zwaar weekend gehad. laat me met rust
Moet je vooral online komen gast.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef dragems het volgende:
Ah, ok, ja dat je als het ware "buiten" de speakers klinkt.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:45 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ja maar ik luister met die koptelefoon een show terug van een paar weken geleden :p.
geen ervaring mee, gebruik de mic van guitar heroquote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef ToT het volgende:
Trouwens vraagje: Heeft iemand ervaring met de Trust Starzz microfoon? Normaal raak ik dingen van Trust met geen stok an, maar de recensies van deze lijken vrij positief. Er zijn alleen geen specs van te vinden wat frequenties betreft enzo.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef dragems het volgende:
Ja kom ookquote:
Arctic heeft een goeie headsetquote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef ToT het volgende:
Trouwens vraagje: Heeft iemand ervaring met de Trust Starzz microfoon? Normaal raak ik dingen van Trust met geen stok an, maar de recensies van deze lijken vrij positief. Er zijn alleen geen specs van te vinden wat frequenties betreft enzo.
Ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef dragems het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |