Nou weet je hoe ik me voel omdat ik in Lelystad woon!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, als Hagenaar/Hagenees zou je jezelf toch doodschamen om in die stad te wonen als iedereen je stad associeërt met een stel tokkies van de tv.
Elke keer walg ik met al mijn walging van deze proleten.quote:
Wat voor eentje?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
35 heb ik betaald voor een goede mic.
Serieus ik weet niet wat oh oh cherso (ofzo) is. Leef onder een steenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, als Hagenaar/Hagenees zou je jezelf toch doodschamen om in die stad te wonen als iedereen je stad associeërt met een stel tokkies van de tv.
Ik leef ook echt onder een steen, maar Oh oh Cherso (en Tirol) ken ik nog net wel!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Serieus ik weet niet wat oh oh cherso (ofzo) is. Leef onder een steen
Je hebt nu een wintersportversie, oh oh tirol. Een stel Haagse tokkies die op wintersport gaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Serieus ik weet niet wat oh oh cherso (ofzo) is. Leef onder een steen
Stel je niet aan, als ik wil ken ik ook zo praten in 't eggie.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
HAHA VIRO KOTST OP DROMENVANGERTJE!quote:
Ik vind Matsoe de enige echte baas uit die serie.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stel je niet aan, als ik wil ken ik ook zo praten in 't eggie.
Ik vind het helden, Matsoe's pa is eigenaar van 'n tuincentrum waarbij
ik vroeger om de hoek woonde!
Dit.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind Matsoe de enige echte baas uit die serie.
Ik weet wel een leuk headsetje, even opzoeken.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik wil er niet veel geld aan uitgeven. Sowieso wil ik eerst een paar keer in de uitzending zitten voor ik überhaupt een andere microfoon ga kopen.
kijk geen tv, tv gaat hier alleen aan als ik film/serie (die ik download) ga kijken of gamen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hebt nu een wintersportversie, oh oh tirol. Een stel Haagse tokkies die op wintersport gaan.
Ik ben door god gezegend met het vermogen om een 98% immitatie van Jokertje te kunnen doen!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind Matsoe de enige echte baas uit die serie.
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben door god gezegend met het vermogen om een 98% immitatie van Jokertje te kunnen doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |