Een Phonic, maar er zit eerst een mengpaneel tussenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
Koelkast, wat voor microfoon gebruik jij eigenlijk? Die is echt goed!
Nog wel binnengekomen?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:51 schreef Snuf. het volgende:
Ik was vandaag mijn seizoenskaart vergeten naar Sparta
Ah duidelijk!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een Phonic, maar er zit eerst een mengpaneel tussen
Spartanen zijn er altijd voor elkaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gratis kaartje gekregen die een Spartaanse mattie nog had
nee tokkie verjaardag in den haagquote:
Het is een mic van 25 euro. Maar het voorversterkgedeelte is erg belangrijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah duidelijk!
Ik vind veel microfoons vaak zo dof klinken.
Een grote familiequote:Op zondag 6 maart 2011 20:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Spartanen zijn er altijd voor elkaar.
Hoe heeft Sparta gespeeld dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een grote familie(figuurlijk dus niet zo als een incest dorp als Volendam)
Mja ik wil er niet veel geld aan uitgeven. Sowieso wil ik eerst een paar keer in de uitzending zitten voor ik überhaupt een andere microfoon ga kopen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een mic van 25 euro. Maar het voorversterkgedeelte is erg belangrijk.
35 heb ik betaald voor een goede mic.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik wil er niet veel geld aan uitgeven. Sowieso wil ik eerst een paar keer in de uitzending zitten voor ik überhaupt een andere microfoon ga kopen.
HAHA DRAGEMS KENT DE CAST VAN OH OH CHERSO. HAD IK NIET ACHTER HEM GEZOCHT.quote:
nou nee maar wel mensen die zo mee kunnen doenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HAHA DRAGEMS KENT DE CAST VAN OH OH CHERSO. HAD IK NIET ACHTER HEM GEZOCHT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |