Dit krijgt mijn stempel van goedkeurig.quote:
Woon jij in Den Boschquote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef eriksd het volgende:
Nu Elton John, wat een goede muzieksmaak heb ik hé.
uh, die is allang geweest.quote:
Nee, ik heb het netjes het netjes via het reguliere kanaal gevolgdquote:Op zondag 6 maart 2011 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
uh, die is allang geweest.![]()
Ik heb net the Human Centipede gekeken.
http://rogerebert.suntime(...)05/REVIEWS/100509982
Nederlands budget, nazi-ideeen en aziatisch gebral in een balletje fucked-up met veel poten. Ik heb genoten.
Er komt een vervolg, maaruh, mijn mening is niet geldend voor het gemiddelde, ... ik hou van rare films en heb kasten vol bizarre horrors, maar vond deze nogal apart omdat er niet echt een label op te plakken is. Het is niet eng en bizar is het opzich niet in vergelijking met wat de Aziaten aan horror uitbrengen, maar de combo van alles deed het hem.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Trailer ziet er interessant uit. Die kerel lijkt wel een kruising tussen WiIllem Oltmans en Soekarno.
Miike heeft veel erger gemaakt dan Ichi.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:02 schreef Tem het volgende:
Dan ken je Ichi the Killer zeker ook wel? Pretty fucked up.
Ichi is ook wel weer gedateerd natuurlijk maar ik zag hem rond de release geloof ik. Het is niet echt mijn kopje thee zegmaarquote:Op zondag 6 maart 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Miike heeft veel erger gemaakt dan Ichi.
Audition, Visitor Q, Imprint, etc.
Het is wel 1 van mijn favo regisseurs, alleen maakt hij bijna sneller films dan ik ze kan kijken.
Het is maar goed dat de relimafkezen die de Potters en de Carmageddons willen verbieden niet in mijn genre film duiken.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ichi is ook wel weer gedateerd natuurlijk maar ik zag hem rond de release geloof ik. Het is niet echt mijn kopje thee zegmaarDie Aziaten zij sowieso nogal ziek in den kopf op dat gebied.
Ah, je bent van de intelectuele Chinese cinema ... 3 uur per film, veel moraal en langdradig als de pest, maar je kan kwijlend van de mooie plaatjes genieten.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Reya het volgende:
Ik aanschouw enkel cinema waarbij geen enkele vorm van cognitief vermogen is vereist. Tot het einde der tijden zal ik in het land der overvloed leven.
Ja, been there done that op de laatste IFFR.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:19 schreef Tem het volgende:
3 uur lang een Chinees met een wortel in zijn hand op het IFFR.
Van mij mogen die Potters sowieso verboden worden.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de relimafkezen die de Potters en de Carmageddons willen verbieden niet in mijn genre film duiken.![]()
Alhoewel ... het zou wel wat hartaanvallen veroorzaken en het 'probleem' oplossen.
Films moeten nooit verboden worden, tenzij ze met dwang gemaakt zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Van mij mogen die Potters sowieso verboden worden.
Maar ff een verkeerd filmpje instarten op het CDA congres is wel humor natuurlijk.
Je mist Titus.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef Reya het volgende:
Ondanks mijn laf liberalisme geeft menig film mij een veeg warm gevoel jegens beroepsverboden.
Ik heb nog wel een lijstje van mensen die het beroep 'zanger' wat mij betreft niet zouden moeten mogen uitoefenen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef Reya het volgende:
Ondanks mijn laf liberalisme geeft menig film mij een veeg warm gevoel jegens beroepsverboden.
Het novum dat u klaarblijkelijk mijn badkamer pleegt te beluisteren kan ik als niet anders dan ontluisterend kwalificeren.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lijstje van mensen die het beroep 'zanger' wat mij betreft niet zouden moeten mogen uitoefenen.
Ik kan u melden dat door veelvuldig luisteren naar door u verafschuwde muziek mijn gehoor dusdanig is aangetast dat ik in Deventer niet kan horen wat er zich in uw Enschedese badkamer afspeelt.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Het novum dat u klaarblijkelijk mijn badkamer pleegt te beluisteren kan ik als niet anders dan ontluisterend kwalificeren.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:51 schreef Reya het volgende:
Uw voorliefde jegens dixieland was mij tot heden onbekend.
Hm. SBS6 misschien ?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Reya het volgende:
Ik aanschouw enkel cinema waarbij geen enkele vorm van cognitief vermogen is vereist. Tot het einde der tijden zal ik in het land der overvloed leven.
Jij hebt een groot probleem.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Nu ben ik aan het twijfelen tussen Ipad 2, Ipad 1, Samsung Galaxy en de nieuwe Motorola Xoom, welke goede reviews krijgt. En de Blackberry Playbook
En net die aflevering moet ik weer missenquote:
Truequote:Op maandag 7 maart 2011 08:46 schreef du_ke het volgende:
Een ding scheelt, op erik na zal niemand Phil Collins missen.
Uitzending gemist staan ze gewoon opquote:Op maandag 7 maart 2011 07:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
En net die aflevering moet ik weer missen. Binnenkort maar ergens op andere wijze zien te bekijken...
Ach iedereen kan gemist worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:46 schreef du_ke het volgende:
Een ding scheelt, op erik na zal niemand Phil Collins missen.
Welke bom is daar ontploft?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:10 schreef Tem het volgende:
Er is meer dan politiek. Tot 27 maart in Antwerpen een tentoonstelling van Anselm Kiefer. Mooie bijkomstigheid is dat je daarna een bolleke kan gaan drinken
[ afbeelding ]
info
Ik las heel snel: pis katten.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef betyar het volgende:
zo dadelijk maar weer efkus un pilske vatten![]()
quote:
Mjah, het accepteren dat je moet lenen om je studie te bekostigen moeten we dan ook maar beschouwen als een stukje integratie.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Holograph het volgende:
Rente niet, Fraude wel. Ingezonden brief van een Turk als reactie op een ingezonden brief van Moslims, waarin ze aangeven dat ze stoppen met hun studie omdat ze moeten gaan lenen (lenen met rente mag niet van de Sharia).
Hoepel op met die zooi, man.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef betyar het volgende:
Kleintjes weer op en top fit voor de kroegentocht.
Weer tijd voor vele:
[ afbeelding ]
tonnetje rond valt wel mee. Er mag wel een kilo of 12 af. Maar dat gebeurt straks wel weer als ik kan en mag gaan sporten.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:05 schreef eriksd het volgende:
Ja Bet, hoeveel tank jij weg? En ben je inmiddels niet tonnetjerond?
quote:
Goed geraden: Zoontje op vakantie in Boedapest op de chinese markt in 2008.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Betyar is echt zo'n gek met een Heineken-baby.
Toch geniaal dat de meest ingenieuze uitvindingen op de meest domme werkplekken ontdekt worden, het mysterie des levens.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:53 schreef eriksd het volgende:
Niet meer
Alhoewel ik net wel geleerd heb dat die bolletjes op zo'n plastic deksel van de Mac ingedrukt kunnen worden, zodat je weet wat erin zit. Het is een soort inhoudsaanduiding.
Je blijft leren
Bah.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
He bah, elk topic veranderd in SlowChat en de SC zelf is leeg.
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik lust er zo ook wel één, maar eerst maar eens naar huis
Ik kan niet wachten totdat in Saoedi-Arabië ook de pleuris uitbreekt en dat regime kan oprotten.quote:Girl gets a year in jail, 100 lashes for adultery
By Adnan Shabrawi
JEDDAH A 23-year-old unmarried woman was awarded one-year prison term and 100 lashes for committing adultery and trying to abort the resultant fetus.
The District Court in Jeddah pronounced the verdict on Saturday after the girl confessed that she had a forced sexual intercourse with a man who had offered her a ride. The man, the girl confessed, took her to a rest house, east of Jeddah, where he and four of friends assaulted her all night long.
The girl claimed that she became pregnant soon after and went to King Fahd Hospital for Armed Forces in an attempt to carry out an abortion. She was eight weeks pregnant then, the hospital confirmed.
According to the ruling, the woman will be sent to a jail outside Jeddah to spend her time and will be lashed after delivery of her baby who will take the mothers last name.
Was jou deze Islamitische gang van zaken niet bekend?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
Wtf, meisje van 23 wordt door vijf mannen langdurig verkracht en probeert daarna een abortus te krijgen en wat besluit de Saoedische justitie?
100 zweepslagen en een een jaar gevangenisstraf voor het slachtoffer:
[..]
Ik kan niet wachten totdat in Saoedi-Arabië ook de pleuris uitbreekt en dat regime kan oprotten.
Dat is niet islamitisch, dat is fundamentalistisch.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Was jou deze Islamitische gang van zaken niet bekend?
Dit gebeurt ook in Sharia landen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet islamitisch, dat is fundamentalistisch.
Dat moet niet kunnen vind ik. Waarom doet de VN en de internationale gemeenschap daar niks aan?quote:
Olie of niet, toch gebeurt het.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet niet kunnen vind ik. Waarom doet de VN en de internationale gemeenschap daar niks aan?
Ow wacht, ik weet het antwoord al: olie
Nou misschien moet die prijs dan maar een keer omhoog.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:53 schreef mlg het volgende:
Ik hoop dat in Saoedi niet de pleuris uitbreekt trouwens. Ik kijk niet graag uit naar een liter benzine van 3,50 en een verschrikkelijk inflatie als gevolg.
Dan halen we gewoon de olie uit Free Libyaquote:Op maandag 7 maart 2011 17:53 schreef mlg het volgende:
Ik hoop dat in Saoedi niet de pleuris uitbreekt trouwens. Ik kijk niet graag uit naar een liter benzine van 3,50 en een verschrikkelijk inflatie als gevolg.
Je beseft toch wel dat onze economie dan in een depressie belandt he?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou misschien moet die prijs dan maar een keer omhoog.
Er is nog voor een paar eeuwen kolen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan halen we gewoon de olie uit Free Libya
Anyway, die olie is toch bijna op, we moeten gewoon op grote schaal investeren in alternatieve brandstoffen, het vorige kabinet was daar al goed mee bezig, maar van dit kabinet hoef je wat dat betreft niets te verwachten.
Ach als we daarvan leren dat er zat alternatieven voor olie zijn moet dat kunnen. En je moet ook weer niet al te angstig zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat onze economie dan in een depressie belandt he?
Dat gebeurt toch wel naarmate de olieprijs door schaarste verder oploopt, daar kan je beter op anticiperen lijkt mij.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat onze economie dan in een depressie belandt he?
Echter die zijn wat onpraktisch bereikbaar. Moet je hele steden voor afbreken en dat soort ellende (hoewel we dan wel eindelijk Limburg uit kunnen faserenquote:
Duurzame alternatieven zijn ook nog te duur, en desastreus voor onze economie.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach als we daarvan leren dat er zat alternatieven voor olie zijn moet dat kunnen. En je moet ook weer niet al te angstig zijn.
Maar tegen die tijd is het welvaart niveau wel dusdanig, dat duurzame alternatieven op een gelijkwaardig niveau zitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch wel naarmate de olieprijs door schaarste verder oploopt, daar kan je beter op anticiperen lijkt mij.
We moeten toch op een gegeven moment overstappen. En dan werkt shocktherapie soms beter dan maar hopen dat het ooit goedkomt.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Duurzame alternatieven zijn ook nog te duur, en desastreus voor onze economie.
Het zijn dan ook salafisten.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet islamitisch, dat is fundamentalistisch.
Klopt, jammer genoeg liggen heel veel kolenmijnen stil. Hier in Wales liggen nog miljoenen tonnen in de grond maar dankzij Thatcher importeert het VK nu voor kapitalen kolen.quote:
Zo'n shocktherapie werkt niet. Het legt een heel land lam. De alternatieven zijn gewoon nog te duur, en er is geen geld meer. De werkloosheid neemt toe, met alle gevolgen van dien. We moeten alle olie landen innemen, dat is onze enige redding. En wees nou eerlijk, wij lieve westerlingen hebben er ook meer recht op.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
We moeten toch op een gegeven moment overstappen. En dan werkt shocktherapie soms beter dan maar hopen dat het ooit goedkomt.
quote:
Kolenmijnen in Europa kunnen gewoon niet uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt, jammer genoeg liggen heel veel kolenmijnen stil. Hier in Wales liggen nog miljoenen tonnen in de grond maar dankzij Thatcher importeert het VK nu voor kapitalen kolen.
Ach dit zou er mondiaal inhakken, dan is dat kritische punt snel bereikt.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Zo'n shocktherapie werkt niet. Het legt een heel land lam.
Het is gewoon zonde dat mooie spul te verstoken in onze domme verbrandingsmotoren.quote:De alternatieven zijn gewoon nog te duur, en er is geen geld meer. De werkloosheid neemt toe, met alle gevolgen van dien. We moeten alle olie landen innemen, dat is onze enige redding. En wees nou eerlijk, wij lieve westerlingen hebben er ook meer recht op.
Bovendien veroorzaken sterke prijsschommelingen in brandstoffen een onzeker investeringsklimaat, hetgeen ook investeringen in alternatieve energievormingen geen goed doet. Ideaal voor het ontwikkelen van alternatieve energiesoorten is een hoge, stabiele en licht stijgende prijs van conventionele energie.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Zo'n shocktherapie werkt niet. Het legt een heel land lam. De alternatieven zijn gewoon nog te duur, en er is geen geld meer. De werkloosheid neemt toe, met alle gevolgen van dien. We moeten alle olie landen innemen, dat is onze enige redding. En wees nou eerlijk, wij lieve westerlingen hebben er ook meer recht op.
Jij wenst mensen armoede en ellende toe, vanwege jouw obsessie voor de milieuproblematiek waar de mens totaal geen grip op heeft.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Goed nieuws! Nu even door de zure appel heen bijten, na het zuur komt het zoet. Het moet toch een keer afgelopen zijn met die verslaving.
Het is even niet anders. De wetenschap heeft op het juiste moment echt wel genoeg antwoorden voor ons, maar momenteel is het niet anders.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dit zou er mondiaal inhakken, dan is dat kritische punt snel bereikt.
[..]
Het is gewoon zonde dat mooie spul te verstoken in onze domme verbrandingsmotoren.
http://www.economist.com/node/17676032quote:Shining a light
Solar cells are getting cheaper as subsidies subside
Dec 9th 2010 | from the print edition
THE future, according to MiaSolé, a Californian start-up, is unrolling at one centimetre a second in a bland-looking building in Silicon Valley. Despite the location, and the fact that most other solar cells are made from silicon, MiaSolés cells are not. Ribbons of steel a metre wide and half a hairs width thick spool through vacuum chambers in which they are sputtered with copper, indium, gallium and seleniumcollectively known as CIGS. Out of the end comes a new type of solar cell which promises to be both efficient and cheap.
MiaSolés current cells turn 10.5% of the light that hits them into electricity. A tweaked version that manages 13% should go into production early next year. Further tweaks have produced cells with an efficiency of 15.7%. This is as good as the best silicon cells and much better than those of First Solar, an American company which uses another cheap technology and is the biggest maker of solar cells in the world. MiaSolé says its manufacturing costs work out at less than $1 per watt of generating capacity. This is better than all silicon-cell-makers and far less than the $3 per watt of Solyndra, a rival CIGS firm that won a large loan guarantee from the American government to build a big factory.
All to the good: the rationale for the industrys generous subsidies has been that as volumes increase and manufacturers get more experienced, costs will decline. For much of the 2000s, with a shortage of pure silicon and lavish support from European governments, the price of solar panels failed to fall as expected. But since January 2009, according to pvXchange, an online marketplace, the wholesale price of solar modules in Europe has dropped by 43%. This is bad news for high-cost producers. And cheap, efficient thin-film cells like MiaSolés will make life harder still. So will a slackening in the growth of demand for solar panels: this year it doubled but demand is likely to grow by just 10% or so in each of the next two years.
The solar-cell boom has been a mostly European phenomenon. Spain, then Germany, boosted demand by giving generous feed-in tariffs (subsidies) to anyone who produced solar power for the grid. Spains subsidies were slashed after 2008. Germanys generosity has lasted longer. As a result of this, and falling prices for solar cells, demand for solar power doubled to 7,400MW in the past year, reckons GTM Research, a consultancy. Solar power now produces up to a tenth of Germanys electricity on sunny days.
However, electricity consumers anger at their big bills is now forcing Germany to cut its subsidies. By January they will be a quarter lower than in early 2010. Politicians elsewhere have watched and learned. On December 2nd Frances prime minister, François Fillon, suspended all non-household applications for his countrys feed-in tariff scheme. In Italy, Europes second-biggest market, fat tariffs will be trimmed in stages next year. Even so, Italys combination of sunny skies and high retail electricity prices mean that demand for solar power is likely to keep growing.
Most of the growth in demand will be elsewhere, however. China will become a big user, as well as maker and exporter, of solar cells. America is likely to build lots of large-scale solar plants. Shayle Kann of GTM Research calculates that the power-purchase agreements signed by Americas utilities will expand its solar capacity from 214MW now to 5,400MW by 2014.
American utilities are signing up for renewable energy mainly because their regulators insist on it. But solars improving economics are making this imposition less onerous. Travis Bradford of the Booth School of Business at the University of Chicago says that taking into account all the costs of construction including its finance, a state-of-the-art solar plant in a sunny state is broadly competitive, over its life, with a new peaker gas-fired station. Gas peakers, turned on only when demand is at its highest, are the most expensive fossil-fuel plants. Even so, getting to this level of competitiveness is a big step forward for solar.
The low risk and highly predictable returns of solar installations are also attracting new investors. At the end of November SunPower, which makes particularly efficient solar cells, announced that a subsidiary of NRG Energy, a New Jersey power company, would finance a 250MW Californian project that SunPower had been working on for a few years, a vast deal by the standards of the industry.
This all adds up to a bright future for cheap solar energy. The lowest-cost producers should soon be able to compete without subsidy against high-priced competition and in very sunny places. As solar cells manufacturing costs keep falling, there will be ever more places where they are as economical as fossil fuels, without any need for green justification.
Ja, er zijn genoeg redenen om over te stappen op duurzame alternatieven. Als er geen duurzame alternatieven komen, dan zullen alle (grote) landen om de laatste druppel strijden, met alle gevolgen van dien. Echter is er nu nog zat olie, en daarom is er ook nog zat tijd om de alternatieven te onderzoeken. Commercieel is het nog niet mogelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien veroorzaken sterke prijsschommelingen in brandstoffen een onzeker investeringsklimaat, hetgeen ook investeringen in alternatieve energievormingen geen goed doet. Ideaal voor het ontwikkelen van alternatieve energiesoorten is een hoge, stabiele en licht stijgende prijs van conventionele energie.
[papierversnipperaar-mode]Je liegt.[/papierversnipperaar-mode]quote:Op maandag 7 maart 2011 18:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is even niet anders. De wetenschap heeft op het juiste moment echt wel genoeg antwoorden voor ons, maar momenteel is het niet anders.
Tja als een stel lemmingen richting een afgrond gaan omdat we het niet durven onze nek uit te steken lijkt me voor de lange termijn ook geen fijne optie.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is even niet anders. De wetenschap heeft op het juiste moment echt wel genoeg antwoorden voor ons, maar momenteel is het niet anders.
Ik denk dat de omslag wel eens onverwacht snel kan gaan: niet zozeer omdat olie op >$300 p/b komt, maar omdat technieken voor het opwekken van alternatieve energievormen snel concurrerend aan het worden zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, er zijn genoeg redenen om over te stappen op duurzame alternatieven. Als er geen duurzame alternatieven komen, dan zullen alle (grote) landen om de laatste druppel strijden, met alle gevolgen van dien. Echter is er nu nog zat olie, en daarom is er ook nog zat tijd om de alternatieven te onderzoeken. Commercieel is het nog niet mogelijk.
Dat geeft goede hoop inderdaad. En ik snap nog steeds niet waarom niet alle nieuwbouw in Nederland standaard met zonnepanelen wordt uitgerust.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:07 schreef Reya het volgende:
En vergeet niet dat, op de achtergrond, alternatieve energiebronnen nog steeds een opmers aan het maken zijn:
[..]
http://www.economist.com/node/17676032
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geeft goede hoop inderdaad. En ik snap nog steeds niet waarom niet alle nieuwbouw in Nederland standaard met zonnepanelen wordt uitgerust.
Ik denk inderdaad dat de Nuon en Eneco enzo dat tegenwerken...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]Oneerlijke concurrentie! Subsidie! Milieumaffia!
Er worden weer meer lokale energiebedrijven opgericht voor dit soort 'duurzame' dingen. Maar of dat nou de methode is...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat de Nuon en Eneco enzo dat tegenwerken...
Hadden we nog maar provinciale energiebedrijven, dan was dit zo geregeld.
In China doen ze anders aardig hun best: http://en.wikipedia.org/wiki/Renewable_energy_in_Chinaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef Reya het volgende:
Zoals de staatsenergiebedrijven in de Sovjet-Unie ook altijd voorop liepen in innovatie.
Ze moeten je gewoon hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef Mutant01 het volgende:
Nondeju. 1.38 voor een litertje diesel. Maar dat is niet de bedoeling.
Tsss die Marokkanen altijd weer. Onze uitkeringen inpikken en dan ook nog eens klagen over de dieselprijzenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef Mutant01 het volgende:
Nondeju. 1.38 voor een litertje diesel. Maar dat is niet de bedoeling.
Waar kun je dat zien?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Zeeland het volgende:
Kut, ik behoor niet meer tot de top 10 posters van de maand in POL.
Parce que je suis là pour vous aider.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heeft Holograph een UI logo van een bank.
Over februariquote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Zeeland het volgende:
Kut, ik behoor niet meer tot de top 10 posters van de maand in POL.
quote:1 2676 KoosVogels
2 2120 betyar
3 1780 du_ke
4 1583 eriksd
5 1539 Zeeland
6 1297 EchtGaaf
7 1254 Voorschrift
8 1094 Cerbie
9 1038 mlg
10 976 phpmystyle
11 925 GSbrder
12 880 remlof
13 804 Tem
14 759 Whiskers2009
15 628 ethiraseth
16 622 Morendo
17 588 Holograph
18 578 Zienswijze
19 529 JoaC
20 499 fokthesystem
In ieder geval zal de olieprijs alleen maar verder toenemen, waardoor men zich gaat focussen op duurzame alternatieven. Dit zorgt er ook weer voor dat de prijs alsnog gaat dalen, omdat de oliesector echt niet hun geld voorbij willen zien gaan aan duurzame alternatieven.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja als een stel lemmingen richting een afgrond gaan omdat we het niet durven onze nek uit te steken lijkt me voor de lange termijn ook geen fijne optie.
De la terre dans le fossé?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:34 schreef Holograph het volgende:
[..]
Parce que je suis là pour vous aider.
Dat ligt aan jou. Carnaval gevierd?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij, of zien de smilies er wazig uit?
Over China gesproken...vanavond in Tegenlicht op Ned2quote:Op maandag 7 maart 2011 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
In China doen ze anders aardig hun best: http://en.wikipedia.org/wiki/Renewable_energy_in_China
Er wordt niet gekozen voor alternatieven omdat anders de hele fucking wereld economie instort. Teveel stakeholders in de olie branche. Helaas komt die zooi uit nogal problematische landen zoals Nigeria, Ivoorkust, Saoedi Arabië etc etc. dus zit je mooi in een spagaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan halen we gewoon de olie uit Free Libya
Anyway, die olie is toch bijna op, we moeten gewoon op grote schaal investeren in alternatieve brandstoffen, het vorige kabinet was daar al goed mee bezig, maar van dit kabinet hoef je wat dat betreft niets te verwachten.
Die ga ik ergens deze week eens even terugkijken.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Over China gesproken...vanavond in Tegenlicht op Ned2
http://tegenlicht.vpro.nl(...)-chinese-bubble.html
Echt een kind uit het proletariaat milieu.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Goed geraden: Zoontje op vakantie in Boedapest op de chinese markt in 2008.
[ afbeelding ]
De vader van Erwin Mulder ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef EchtGaaf het volgende:
De moeder van Willeke Alberti is overleden. Dat is tegenwoordig ook al nieuws.
De familie van sterren die ook al het nieuws halen!
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Echt een kind uit het proletariaat milieu.
triest natuurlijk, maar ja waarom dit nieuws moet zijn ontgaat mij. Het sterrendom wordt een beetje heel erg opgeblazen .quote:
Smileys zijn sowieso vage figurenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij, of zien de smilies er wazig uit?
Ik vind dat de kinderbescherming ingeschakeld moet worden, en dat dit kind geadopteerd moet worden door een miljardair familie, waarin dit soort rare dingen niet aangeleerd worden. Dit kind moet een toekomst krijgen, en dat kan die timmer idioot niet geven.quote:
Bij ons mlg draait alles om geld.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind dat de kinderbescherming ingeschakeld moet worden, en dat dit kind geadopteerd moet worden door een miljardair familie, waarin dit soort rare dingen niet aangeleerd worden. Dit kind moet een toekomst krijgen, en dat kan die timmer idioot niet geven.
Het lijkt wel komkommertijd iddquote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef EchtGaaf het volgende:
De moeder van Willeke Alberti is overleden. Dat is tegenwoordig ook al nieuws.
De familie van sterren die ook al het nieuws halen!
Het was kiezen tussen Heineken of Borsodi Sör,quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef dotCommunism het volgende:
Heineken heeft niks met goede opvoeding te maken.
Misschien wel inherent aan het huidige Nederland. Tragischquote:Op maandag 7 maart 2011 20:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, het verbaast mij. Het is al een tijdje zo
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind dat de kinderbescherming ingeschakeld moet worden, en dat dit kind geadopteerd moet worden door een miljardair familie, waarin dit soort rare dingen niet aangeleerd worden. Dit kind moet een toekomst krijgen, en dat kan die timmer idioot niet geven.
Verheerlijking van het sterrendom neemt inderdaad bedenkelijke vormen aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien wel inherent aan het huidige Nederland. Tragisch
[..]
Vandaag alleen vanmiddag met de kinderen weggeweest, nu lekker een beetje lamballen en op de bank hangen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef Tem het volgende:
Moet jij niet bier drinken? of heb je even pauze?
Dit zou de bom onder de wetenschap zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zou strafbaar moeten worden deze stelling te falsificeren.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De aarde is hol, en in de schil bevinden zich tal van onderaardse gangen, tunnels en maglev-rails; die zo'n 300.000 jaar geleden zijn aangelegd.
De meeste ingangen bevinden zich onder militaire bases, kastelen, paleizen en overheidsgebouwen van de Illuminati.
Andere belangrijke ingangen zijn: Ijsland, de Falkland eilanden, Zwitserse Alpen, Mojave dessert etc.
Er leven verder diverse groepen en machten onderaards; vooral onder Tibet en Antarctica.
Je hebt gelijkquote:
Bankfurt is mijn nieuwe held.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep, ja, ik weet dat dat zo is; hetzelfde geldt voor Sesamstraat, Pokemon, nickelodeon, Disney world; eigenlijk alle soorten van cartoons.
Het is mind-control voor de kleintjes.
Zo wordt een robotachtige en kunstmatige wereld opgevoed van domme wezens met een antenne op hun hoofd, die elkaar alleen maar knuffelen en domme geluiden kunnen produceren en alleen nog maar mogen luisteren naar een luidspreker of naar inkomende elektronische signalen van zendmasten.
Google naar 'fokstats' en 'thuisserver'. De rest spreekt voor zich.quote:
Ow ja, hier inderdaad: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Google naar 'fokstats' en 'thuisserver'. De rest spreekt voor zich.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | 880 Politiek 603 Real Life Soaps & Streams 600 Midden-Oosten 171 Onzin voor je leven! 122 Secret Story 55 Klaagbaak 45 Digital Corner 43 Stad & Streek 41 Feedback 26 Nieuws & Achtergronden 21 FOK!features, Bugs & Development 14 Film, Tv & Radio 12 General Chat 8 Wetenschap & Technologie 3 Relaties & Psychologie 3 Werk, Geldzaken & Recht 2 Kaaskoppen in het buitenland 2 Seksualiteit 2 Planes, Trains & Automobiles 1 King Williams Testpaper 1 Games & Consoles 1 Theater, Taal & Kunst 1 Voetbal 1 School & Studie 1 Culinesse à gogo 1 Defensie |
Dank jequote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Google naar 'fokstats' en 'thuisserver'. De rest spreekt voor zich.
Ik zie het. Heb je weer boer zoekt vrouw zitten kijken?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:25 schreef remlof het volgende:
Oeps, mijn persoonlijke postcijfers voor februari zijn nogal confronterend
[ code verwijderd ]
Nee, nog nooit gezien zelfsquote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zie het. Heb je weer boer zoekt vrouw zitten kijken?
quote:3026 Politiek
131 Werk, Geldzaken & Recht
120 School & Studie
Je hebt de documentaire al gezien neem ik aan?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Kapitalistisch China. De overheid verdient flink geld aan het vastgoed.
Yup, jij nog niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Je hebt de documentaire al gezien neem ik aan?
Nee, ik ben pas net thuis.quote:
Ah dan vertel ik er niets meer overquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, ik ben pas net thuis.Maarrr, ik heb hem wel in favorieten gezet.
Nee, vertel maar hoor. Wat was uiteindelijk de conclusie?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah dan vertel ik er niets meer overWel interessant.
ik heb deze laatst gekochtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Morendo het volgende:
Wat smaakt Nescafe Cappuccino toch schraal.
Ik denk niet dat ik mijn huisgenoten meekrijg in een dergelijke aankoop, en alleen ben ik er veel te arm voor.quote:
Naja dat op de middellange termijn er een crisis komt omdat die huizen bubble onvermijdelijk gaat klappen. Alleen ze zullen sneller weer uit die crisis komen. China zal nooit socialistisch worden maar eerder kapitalistisch met een corrupte, nepotistische overheid. Dit waren de woorden van 2 Chinese economen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, vertel maar hoor. Wat was uiteindelijk de conclusie?
Ja, zoiets vermoedde ik al. Echter zijn de beweringen wel dat het kapitalistische aspect slechts tijdelijk is.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja dat op de middellange termijn er een crisis komt omdat die huizen bubble onvermijdelijk gaat klappen. Alleen ze zullen sneller weer uit die crisis komen. China zal nooit socialistisch worden maar eerder kapitalistisch met een corrupte, nepotistische overheid. Dit waren de woorden van 2 Chinese economen.
Dat klopt, heeft ook te maken met de autoritaire cultuur denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef sneakypete het volgende:
Sterker nog, dat is het min of meer al.
Oh? wat zou er voor in de plaats komen? Uit de docu bleek dat de gemiddelde chinees nogal materialistisch is ingesteld.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, zoiets vermoedde ik al. Echter zijn de beweringen wel dat het kapitalistische aspect slechts tijdelijk is.
De gemiddelde Chinees heeft maar weinig te zeggen, en de ambtenaren zullen het vast niet slecht hebben in China. Ik geloof er ook niet veel van hoor, maar de overheid zag het kapitalisme slechts als tijdelijke noodzaak om het welvaartniveau te laten toenemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat klopt, heeft ook te maken met de autoritaire cultuur denk ik.
[..]
Oh? wat zou er voor in de plaats komen? Uit de docu bleek dat de gemiddelde chinees nogal materialistisch is ingesteld.
Dat blijkt wel uit de recente herwaardering voor Confucius, gesteund vanuit de overheid.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Tem het volgende:
Dat klopt, heeft ook te maken met de autoritaire cultuur denk ik.
Ja, voor dat selecte groepje. Het gros is leeft in armoede. Gemiddelde inkomen per hoofd van de bevolking was geloof ik 4000 euro.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef mlg het volgende:
[..]
De gemiddelde Chinees heeft maar weinig te zeggen, en de ambtenaren zullen het vast niet slecht hebben in China. Ik geloof er ook niet veel van hoor, maar de overheid zag het kapitalisme slechts als tijdelijke noodzaak om het welvaartniveau te laten toenemen.
quote:
Lekker eenzijdig ookquote:3965 Politiek
366 Nieuws & Achtergronden
62 Werk, Geldzaken & Recht
60 Feedback
33 Sport
29 Kredietcrisis
18 Midden-Oosten
11 General Chat
9 Klaagbaak
Die van mij is nog eenzijdiger.quote:1032 Politiek
10 Feedback
3 Onzin voor je leven!
2 Midden-Oosten
1 General Chat
Twee uur tijdsverschil he.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schattig, iedereen slaapt zoals het hoort weer voor 00:00 uur
Behalve GS
Je lieve inborstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar heb ik deze benaming aan te danken?
Fijn dat je dat opmerkt Morendo, je bent echt zooo liefquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:36 schreef Morendo het volgende:
Ik ben inderdaad vrij lief. Heb ik je al gecomplimenteerd over je poes? Ziet er mooi uit.....
Insgelijks hoor. Ik vind jou ook bijzonder lief.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn dat je dat opmerkt Morendo, je bent echt zooo lief
Wat is de POL-SC toch een warm nest he??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Insgelijks hoor. Ik vind jou ook bijzonder lief.
Ja, ik voel heel veel liefde hier. Vooral in de nachtelijke uurtjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is de POL-SC toch een warm nest he??
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, ik voel heel veel liefde hier. Vooral in de nachtelijke uurtjes.
Ik hoef morgen niet te werkenquote:
Gezien PHP zeg ik lekker niksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ah, en in wat voor een soort werk ben jij eigenlijk actief?
Hhahahahahahaha, lekker ding ben je ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:54 schreef Morendo het volgende:
In Nijmegen zijn de bordelen dicht op dinsdag, nou ik heb wel een vermoeden.....
Ik zeg echt niks hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:56 schreef Morendo het volgende:
Maar jij hebt toch rechten gestudeerd? Is je huidige werk nog een beetje studiegerelateerd of niet?
Aangezien jullie weten waar ik tegenwoordig post, moet je daar maar opletten dan..quote:
Ach, hoeveel wat-dan-ooks telt dit land??quote:
Dank, maar ik blijf nog ff wakker vrees ik..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welterusten. En geniet van je vrije dag morgen.
Want....?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank, maar ik blijf nog ff wakker vrees ik..
Ik ben niet moe en hoef morgen nergens heen??quote:
In dat geval heb je mijn toestemming om nog iets langer op te blijven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet moe en hoef morgen nergens heen??
Dat is zoooo lief van jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
In dat geval heb je mijn toestemming om nog iets langer op te blijven.
Hhahahhaha, ja hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:09 schreef Morendo het volgende:
Het was wel lief dat ik zei dat je morgen van je vrije dag moet gaan genieten, toch?
Je bent wel verdacht goed op de hoogte van de openingstijden van de bordelen in Nijmegen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:54 schreef Morendo het volgende:
In Nijmegen zijn de bordelen dicht op dinsdag, nou ik heb wel een vermoeden.....
http://www.powned.tv/nieu(...)rdafrika_helpen.htmlquote:De EU-landen zijn van plan om Noord-Afrika democratischer te maken door soepelere immigratieregels in te voeren
Wazig stukje weer van GS. proberen ze gewoon weer bewust zaken uit hun verband te trekkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)rdafrika_helpen.html
Volgens mij begrijp ik niet wat democratie is.
Die actie ben ik het overigens ten zeerste mee eens. Het is belachelijk hoe er in Nederland wordt neergekeken op onze troepen en welk mandaat ze altijd meekrijgen. Stupide zelfhaat en naïef pacifisme.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:50 schreef remlof het volgende:
Powned blijft onderdeel van de Tele-steunonzetroepen-graaf hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |