Dit krijgt mijn stempel van goedkeurig.quote:
Woon jij in Den Boschquote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef eriksd het volgende:
Nu Elton John, wat een goede muzieksmaak heb ik hé.
uh, die is allang geweest.quote:
Nee, ik heb het netjes het netjes via het reguliere kanaal gevolgdquote:Op zondag 6 maart 2011 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
uh, die is allang geweest.![]()
Ik heb net the Human Centipede gekeken.
http://rogerebert.suntime(...)05/REVIEWS/100509982
Nederlands budget, nazi-ideeen en aziatisch gebral in een balletje fucked-up met veel poten. Ik heb genoten.
Er komt een vervolg, maaruh, mijn mening is niet geldend voor het gemiddelde, ... ik hou van rare films en heb kasten vol bizarre horrors, maar vond deze nogal apart omdat er niet echt een label op te plakken is. Het is niet eng en bizar is het opzich niet in vergelijking met wat de Aziaten aan horror uitbrengen, maar de combo van alles deed het hem.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Trailer ziet er interessant uit. Die kerel lijkt wel een kruising tussen WiIllem Oltmans en Soekarno.
Miike heeft veel erger gemaakt dan Ichi.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:02 schreef Tem het volgende:
Dan ken je Ichi the Killer zeker ook wel? Pretty fucked up.
Ichi is ook wel weer gedateerd natuurlijk maar ik zag hem rond de release geloof ik. Het is niet echt mijn kopje thee zegmaarquote:Op zondag 6 maart 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Miike heeft veel erger gemaakt dan Ichi.
Audition, Visitor Q, Imprint, etc.
Het is wel 1 van mijn favo regisseurs, alleen maakt hij bijna sneller films dan ik ze kan kijken.
Het is maar goed dat de relimafkezen die de Potters en de Carmageddons willen verbieden niet in mijn genre film duiken.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ichi is ook wel weer gedateerd natuurlijk maar ik zag hem rond de release geloof ik. Het is niet echt mijn kopje thee zegmaarDie Aziaten zij sowieso nogal ziek in den kopf op dat gebied.
Ah, je bent van de intelectuele Chinese cinema ... 3 uur per film, veel moraal en langdradig als de pest, maar je kan kwijlend van de mooie plaatjes genieten.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Reya het volgende:
Ik aanschouw enkel cinema waarbij geen enkele vorm van cognitief vermogen is vereist. Tot het einde der tijden zal ik in het land der overvloed leven.
Ja, been there done that op de laatste IFFR.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:19 schreef Tem het volgende:
3 uur lang een Chinees met een wortel in zijn hand op het IFFR.
Van mij mogen die Potters sowieso verboden worden.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de relimafkezen die de Potters en de Carmageddons willen verbieden niet in mijn genre film duiken.![]()
Alhoewel ... het zou wel wat hartaanvallen veroorzaken en het 'probleem' oplossen.
Films moeten nooit verboden worden, tenzij ze met dwang gemaakt zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Van mij mogen die Potters sowieso verboden worden.
Maar ff een verkeerd filmpje instarten op het CDA congres is wel humor natuurlijk.
Je mist Titus.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef Reya het volgende:
Ondanks mijn laf liberalisme geeft menig film mij een veeg warm gevoel jegens beroepsverboden.
Ik heb nog wel een lijstje van mensen die het beroep 'zanger' wat mij betreft niet zouden moeten mogen uitoefenen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef Reya het volgende:
Ondanks mijn laf liberalisme geeft menig film mij een veeg warm gevoel jegens beroepsverboden.
Het novum dat u klaarblijkelijk mijn badkamer pleegt te beluisteren kan ik als niet anders dan ontluisterend kwalificeren.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lijstje van mensen die het beroep 'zanger' wat mij betreft niet zouden moeten mogen uitoefenen.
Ik kan u melden dat door veelvuldig luisteren naar door u verafschuwde muziek mijn gehoor dusdanig is aangetast dat ik in Deventer niet kan horen wat er zich in uw Enschedese badkamer afspeelt.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Het novum dat u klaarblijkelijk mijn badkamer pleegt te beluisteren kan ik als niet anders dan ontluisterend kwalificeren.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:51 schreef Reya het volgende:
Uw voorliefde jegens dixieland was mij tot heden onbekend.
Hm. SBS6 misschien ?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Reya het volgende:
Ik aanschouw enkel cinema waarbij geen enkele vorm van cognitief vermogen is vereist. Tot het einde der tijden zal ik in het land der overvloed leven.
Jij hebt een groot probleem.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Nu ben ik aan het twijfelen tussen Ipad 2, Ipad 1, Samsung Galaxy en de nieuwe Motorola Xoom, welke goede reviews krijgt. En de Blackberry Playbook
En net die aflevering moet ik weer missenquote:
Truequote:Op maandag 7 maart 2011 08:46 schreef du_ke het volgende:
Een ding scheelt, op erik na zal niemand Phil Collins missen.
Uitzending gemist staan ze gewoon opquote:Op maandag 7 maart 2011 07:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
En net die aflevering moet ik weer missen. Binnenkort maar ergens op andere wijze zien te bekijken...
Ach iedereen kan gemist worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:46 schreef du_ke het volgende:
Een ding scheelt, op erik na zal niemand Phil Collins missen.
Welke bom is daar ontploft?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:10 schreef Tem het volgende:
Er is meer dan politiek. Tot 27 maart in Antwerpen een tentoonstelling van Anselm Kiefer. Mooie bijkomstigheid is dat je daarna een bolleke kan gaan drinken
[ afbeelding ]
info
Ik las heel snel: pis katten.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef betyar het volgende:
zo dadelijk maar weer efkus un pilske vatten![]()
quote:
Mjah, het accepteren dat je moet lenen om je studie te bekostigen moeten we dan ook maar beschouwen als een stukje integratie.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Holograph het volgende:
Rente niet, Fraude wel. Ingezonden brief van een Turk als reactie op een ingezonden brief van Moslims, waarin ze aangeven dat ze stoppen met hun studie omdat ze moeten gaan lenen (lenen met rente mag niet van de Sharia).
Hoepel op met die zooi, man.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef betyar het volgende:
Kleintjes weer op en top fit voor de kroegentocht.
Weer tijd voor vele:
[ afbeelding ]
tonnetje rond valt wel mee. Er mag wel een kilo of 12 af. Maar dat gebeurt straks wel weer als ik kan en mag gaan sporten.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:05 schreef eriksd het volgende:
Ja Bet, hoeveel tank jij weg? En ben je inmiddels niet tonnetjerond?
quote:
Goed geraden: Zoontje op vakantie in Boedapest op de chinese markt in 2008.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Betyar is echt zo'n gek met een Heineken-baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |