abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 maart 2011 @ 15:56:10 #1
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93729199
*O*
  zondag 6 maart 2011 @ 16:03:32 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93729301
Oh, ik dacht al, waar zijn we :D
Thanks Mirjam!

Over de kwasten:

Gewoon milde shampoo gebruik ik, ik vind het onzin dat het niet voldoende bacteriën doodt.
Mijn hoofdharen en gezicht was ik toch ook niet met antibacteriële zeep? :D
Olijfolie zorgt ervoor dat je kwastharen weer lekker vet worden en daar gaan zich dan juist bacteriën in nestelen, dus dat klinkt me niet zo logisch in de oren.

Ik blijf gewoon bij shampoo.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93729428
Ik gebruik Zwitsal baby shampoo, ben het eens met BBQ-Kip wat dat betreft. Lijkt me dat wassen met shampoo voldoende is. :)
pi_93729687
Hoe vaak wassen jullie je kwasten eigenlijk?
  zondag 6 maart 2011 @ 16:15:40 #6
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93729802
Te weinig :D

Maar ligt eraan hoe vaak ik ze heb gebruik, soms elke 2 weken, soms na anderhalve maand. Wel maak ik foundationkwasten vaak schoon (na 3 keer gebruiken) en doe ik ze tussendoor ook altijd af op een tissue na gebruik. Eyelinerkwastjes maak ik na ieder gebruik schoon op een tissue, omdat die anders hard worden en niet lekker kwasten.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93729857
Weer een nieuw deeltje O+
Foto's van de shoot van 12e in leusden staan op mn hyves maar om ze hier dan allemaal te gaan kopieren is ook zo ...

voor mensen die nieuwsgierig zijn, mogen mij wel een pm sturen zal ik de link naar mijn hyves geven / evt. de link naar de foto's :)
pi_93729914
De reden dat ik MAC brush cleanser gebruik is omdat ik het dan 10 seconde later meteen kan gebruiken. Kabuki kwasten moeten na wassen met shampoo soms wel 3 dagen drogen en foundation kwasten zeker een hele nacht. Vandaar.
Eyelinerkwaster maak ik inderdad ook gewoon schoon op een tissue of wat ik ook in de buurt heb, eens in de heel veel zoveel tijd was ik die.

p.s.
ik durfde geen nieuwe topic te openen omdat ik niet wist hoe dat moest, lawl
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  zondag 6 maart 2011 @ 16:18:43 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93729915
Op naar de 50! :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93729934
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Op naar de 50! :D
Op naar de 50 wat?
pi_93729956
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:18 schreef Poumelie het volgende:
De reden dat ik MAC brush cleanser gebruik is omdat ik het dan 10 seconde later meteen kan gebruiken. Kabuki kwasten moeten na wassen met shampoo soms wel 3 dagen drogen en foundation kwasten zeker een hele nacht. Vandaar.
Eyelinerkwaster maak ik inderdad ook gewoon schoon op een tissue of wat ik ook in de buurt heb, eens in de heel veel zoveel tijd was ik die.

p.s.
ik durfde geen nieuwe topic te openen omdat ik niet wist hoe dat moest, lawl
Oh is dat zo snel te doen met de brush cleanser? :D Hm, straks maar even proberen..
pi_93729971
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:19 schreef Assiej het volgende:

[..]

Op naar de 50 wat?
Nou..als ik het mocht invullen.. ik zou best 50 mac kwasten willen
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  zondag 6 maart 2011 @ 16:20:19 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93729972
deel 50 ;)

jij editte je post en Poum postte er doorheen, dus toen maakte het geen sense meer :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93729999
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:20 schreef BBQ-kip het volgende:
deel 50 ;)

jij editte je post en Poum postte er doorheen, dus toen maakte het geen sense meer :D
Ah :9
Ik dacht op naar de 50 kwasten of deeltjes :')
pi_93730009
quote:
17s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Oh is dat zo snel te doen met de brush cleanser? :D Hm, straks maar even proberen..
Ja, nouja, 10 seconde is misschien overdreven :P maar 1 of twee minuutjes wachten en je kwast is weer ready to go. Eyeliner kwastje(266) kan ik wel direct na schoonmaken gebruiken =) zijn ook zo weinig haartjes hè
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  zondag 6 maart 2011 @ 16:21:46 #16
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93730024
50 kwasten, dat zou mooi zijn :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 6 maart 2011 @ 16:22:21 #17
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93730048
Ah, een nieuw topic *O*
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef Lillyfield het volgende:
hoe maken jullie je make-up kwasten schoon?? Ik deed het zelf altijd met milde shampoo maar heb een beetje zitten googlen en sommige mensen zeggen dat dat niet voldoende bacteriën dood. Die maken het schoon met anti-bacteriele zeep en olijfolie (voor de conditie van je kwasten). Maar dat lijkt me ook niet erg goed voor je kwasten. Of gebruiken jullie zo'n cleanser??
Ik ben namelijk vandaag nog in Amerika en wil een aantal mac brushes kopen (217 en 239 denk ik) en wil ze natuurlijk zo lang mogelijk mooi houden...
Ik maak mijn MAC brushes gewoon met shampoo schoon, gaat supergoed hoor. Wel erop letten dat je altijd je kwast naar beden houdt/horizontaal laat drogen en niet omhoog houdt, anders loopt het water in de nerf.
Heb mn 239 nou al een half jaar, altijd zo gedaan, en hij wordt altijd weer mooi wit na het wassen. :)
quote:
17s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:12 schreef GotC het volgende:
Hoe vaak wassen jullie je kwasten eigenlijk?
Als ze vies zijn :') Nee, ik probeer ze wel minimaal 1x in de week te wassen, zeker mn kabuki waar ik mn gezicht mee afpoeder. Mn oogschaduwkwasten was ik als er een donkere kleur op zit en ik wil een lichte gebruiken :') Maar ook gemiddeld 1x in de week.
Ohja en mn MAC 266 waar ik mn fluidline mee opbreng elke dag, anders wordt het de volgende dag niks met opbrengen volgens mij, dan is dat kwastje helemaal hard :D :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 6 maart 2011 @ 16:35:07 #18
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93730566
Ik heb trouwens afgelopen vrijdag in de ochtend op mijn hand de nieuwe Maybelline 24-uur lipstain-stick geswatcht, er zit nu nog steeds een roodachtige vlek op mijn hand!
En het is echt niet zo dat ik mijn handen nooit was :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 6 maart 2011 @ 16:40:15 #19
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93730762
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen vrijdag in de ochtend op mijn hand de nieuwe Maybelline 24-uur lipstain-stick geswatcht, er zit nu nog steeds een roodachtige vlek op mijn hand!
En het is echt niet zo dat ik mijn handen nooit was :D
Ahahahaah _O- :D Ja ik had het al gezien op filmpjes. Ik twijfelde of ik 'm wilde kopen gister want hij is wel 14 euries.. Maar swatchen durfde ik idd niet aan doordat ie zo goed blijft zitten :') _O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93730810
Heeft iemand van jullie die Chubby Sticks van Clinique geprobeerd? Ben er eigenlijk wel erg benieuwd naar.
pi_93731206
Ik was gisteren vergeten m'n make up eraf te halen (I know..). Vanmorgen opgestaan, zat nog perfect _O- Incl oogschaduw :D.
  zondag 6 maart 2011 @ 16:52:53 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93731276
quote:
17s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:51 schreef GotC het volgende:
Ik was gisteren vergeten m'n make up eraf te halen (I know..). Vanmorgen opgestaan, zat nog perfect _O- Incl oogschaduw :D.
Omg _O- :D
Goeie primer? :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93731446
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:52 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Omg _O- :D
Goeie primer? :7
Too Faced voor de ogen, Sephora voor gezicht :7.
Zelfs na m'n hardlooprondje zat alles nog goed :')
  zondag 6 maart 2011 @ 16:57:32 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93731483
quote:
17s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef GotC het volgende:

[..]

Too Faced voor de ogen, Sephora voor gezicht :7.
Zelfs na m'n hardlooprondje zat alles nog goed :')
Nice :D *O*
Zo, das wel heel wat ja :o :D Je had wel een rood hoofd van het lopen maar verder zat alles nog goed? _O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93731604
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nice :D *O*
Zo, das wel heel wat ja :o :D Je had wel een rood hoofd van het lopen maar verder zat alles nog goed? _O-
Ja _O- Moet er bijzonder uit hebben gezien..knalrood hoofd, maar met redelijk mooi bruin opgemaakte ogen :').
Handig om te weten, volgende week hardloopwedstrijd incl mensen die veel foto's van je maken :7 _O-
  zondag 6 maart 2011 @ 17:03:47 #26
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93731770
quote:
11s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:40 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ahahahaah _O- :D Ja ik had het al gezien op filmpjes. Ik twijfelde of ik 'm wilde kopen gister want hij is wel 14 euries.. Maar swatchen durfde ik idd niet aan doordat ie zo goed blijft zitten :') _O-
Het is net of mijn hand beurse plekken heeft, hehehe!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 6 maart 2011 @ 17:05:03 #27
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93731823
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:41 schreef Nune het volgende:
Heeft iemand van jullie die Chubby Sticks van Clinique geprobeerd? Ben er eigenlijk wel erg benieuwd naar.
Ik heb ze geswatcht in de Sephora vrijdag, zien er wel mooi uit, geven een mooie kleur af, niet teveel, niet te weinig, geen glitter/shimmer en eenmaal aangebracht voelt en ziet het eruit als lipbalsem met kleur.
Niet gekocht want te duur vind ik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 6 maart 2011 @ 17:07:11 #28
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93731915
quote:
17s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja _O- Moet er bijzonder uit hebben gezien..knalrood hoofd, maar met redelijk mooi bruin opgemaakte ogen :').
Handig om te weten, volgende week hardloopwedstrijd incl mensen die veel foto's van je maken :7 _O-
Hahahahaha :') :D Geweldig.
Oehhhhhh that's nice! *O* :D
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Het is net of mijn hand beurse plekken heeft, hehehe!
Haha ja dat zal wel :P Die nude kleur vond ik wel erg mooi btw. Welke kleur heb jij geswatcht?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93732071
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:
50 kwasten, dat zou mooi zijn :D
Jaaa indd

ik zal dan maar niet zeggen dat ik over de 100 zit met mijn 102 kwasten :@
pi_93732311
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen vrijdag in de ochtend op mijn hand de nieuwe Maybelline 24-uur lipstain-stick geswatcht, er zit nu nog steeds een roodachtige vlek op mijn hand!
En het is echt niet zo dat ik mijn handen nooit was :D
:D Weet je iig zeker dat het daadwerkelijk 24 uur blijft hangen op je lippen :')

Hehe, lekker die vlekken op je handen
  zondag 6 maart 2011 @ 17:33:05 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93732885
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hahahahaha :') :D Geweldig.
Oehhhhhh that's nice! *O* :D

[..]

Haha ja dat zal wel :P Die nude kleur vond ik wel erg mooi btw. Welke kleur heb jij geswatcht?
Geen idee, verschillende kleuren, maar niet echt heel erg goed gekeken. Ik vond de glittertjes/shimmer erin niet mooi. Ik heb de swatches nog van mijn hand geveegd met een tissue voor ik de Etos verliet he... echt bizar!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93733037
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb ze geswatcht in de Sephora vrijdag, zien er wel mooi uit, geven een mooie kleur af, niet teveel, niet te weinig, geen glitter/shimmer en eenmaal aangebracht voelt en ziet het eruit als lipbalsem met kleur.
Niet gekocht want te duur vind ik.
Ze zijn inderdaad vrij prijzig ja, maar dan heb je mij, zo'n sucker voor lipspul. :X Binnenkort maar eens even een kijkje nemen, ben wel erg benieuwd naar ze.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:41:01 #33
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_93733145
Ik maak mijn kwasten schoon als ik inderdaad van donker naar licht wil, of als ze gewoon vies zijn. Verschilt nogal. Toen ik met de revuu bezig was, nam ik ook mijn eigen kwast mee (amateurs, iedereen wordt met dezelfde kwasten etc opgemaakt blegh, ik nam fijn mijn eigen 239 mee *O* ). En dat was een of andere lelijke blauwe kleur, toen waste ik mijn kwast iedere avond als ik terug kwam van het optreden.
Soms dus iedere dag, soms om de paar weken.
吴 曼 迪
  zondag 6 maart 2011 @ 18:41:38 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93735243
Oh dat is wel vies zeg, iedereen opmaken met dezelfde kwasten :r
Stel dat je over puistjes heen gaat of wat dan ook, neussnot wat mee komt in je foundationkwast, bah!

Ik maak weleens anderen op, maar dan doe ik dat wel met schone kwasten, die ik daarna ook wer lekker schoon maak.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 6 maart 2011 @ 18:50:02 #35
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_93735521
Ja super vies, ook nog in november, niet echt een tijd dat iedereen op zijn toppunt qua gezondheid is. Veel mensen hebben dan ook last van onzuivere huid, de meeste denken dat het komt doordat ze geen make-up gewend zijn, volgens mij komt het gewoon door de vieze kwasten en alles wat ze gebruiken.
Ze keken mij ook altijd raar aan als ik mijn kwast aan ze gaf :{
吴 曼 迪
pi_93735724
Valt mij op hoevaak mensen hun gezicht o.a. niet wassen en ze slapen met make-up..

Kennen jullie de Secret Story?
Meiden worden daar wakker en smeren de makeup er net zo hard weer over heen :r gat-verre-damme.....

Ik ben blij dat jullie hier goed voor jullie spullen / huid enzo zorgen O+
pi_93735760
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef Assiej het volgende:
Valt mij op hoevaak mensen hun gezicht o.a. niet wassen en slapen ze met make-up..

Kennen jullie de Secret Story?
Meiden worden daar wakker en smeren de makeup er net zo hard weer over heen :r gat-verre-damme.....

Ik ben blij dat jullie hier goed voor jullie spullen / huid enzo zorgen O+
Ja! En 's avonds zonder even de make up eraf te halen gaan slapen :'( miehhhhh volgens mij zitten er 5 lagen over elkaar onderhand. :')
pi_93735798
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef Nune het volgende:

[..]

Ja! En 's avonds zonder even de make up eraf te halen gaan slapen :'( miehhhhh volgens mij zitten er 5 lagen over elkaar onderhand. :')
Ja smerig he :r gatver echt goor... ik wil niet weten hoeveel bacterien er op hun huid wandelen..
pi_93735807
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef Nune het volgende:

[..]

Ja! En 's avonds zonder even de make up eraf te halen gaan slapen :'( miehhhhh volgens mij zitten er 5 lagen over elkaar onderhand. :')
Moet er niet aan denken! :r Ze denken vast 'ja, we zijn 24/7 op tv, dus moeten er altijd een laag make up op zitten' :X

Vond t al vreselijk dat ik m'n make up vannacht er niet af had gehaald :r
pi_93735873
Ja, soms haal ik mijn make up er ook niet af omdat het al mega laat is en ik er te moe voor ben maar als ik dan wakker word, gadver. :r Eentje heeft nu ook een ontstoken oog en die zit er ook met een oogpotlood in te frutten, lekker wel, en fijn ook voor dat oog. :{
pi_93735937
Lijkt me verschrikkelijk hoe zij zich voelen, zij durven hun makeup er vast en zeker niet af te halen. Denk eigenlijk niet dat ze het zelf fijn vinden maarja, beetje hypocriet is het wel tbh.

Als ik foundation op heb haal ik dat er savonds ALTIJD af, oogmakeup kan ik eens in de zoveel tijd nog wel laten zitten als ik echt super super moe ben. Maar had dat laatst gedaan toen ik een nieuwe mascara had (merk dat ik nooit gebruik) en toen waren m'n hele ogen rood, doe ik dus ook niet meer met die shit :P
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93735970
Maar ondertussen wel met de blote reet bezopen rondlopen en op de grond vallen, dat dan weer wel. ;)
  zondag 6 maart 2011 @ 19:07:24 #43
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93736123
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Geen idee, verschillende kleuren, maar niet echt heel erg goed gekeken. Ik vond de glittertjes/shimmer erin niet mooi. Ik heb de swatches nog van mijn hand geveegd met een tissue voor ik de Etos verliet he... echt bizar!
:o Ernstig. Dat blijft wel erg goed zitten dan. Vraag me altijd af hoe goed dat is voor je lippen.. Maar ik denk dat ik er toch 1 ga proberen :9
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef Assiej het volgende:
Valt mij op hoevaak mensen hun gezicht o.a. niet wassen en ze slapen met make-up..

Kennen jullie de Secret Story?
Meiden worden daar wakker en smeren de makeup er net zo hard weer over heen :r gat-verre-damme.....

Ik ben blij dat jullie hier goed voor jullie spullen / huid enzo zorgen O+
Echt?! :o Ernstig :N
Ik haal het er idd ALTIJD af, die tijd heb ik wel gehad. Goed voor mn huidje zorgen FTW :Y *O*

Heeft iemand trouwens ervaring met Crown brushes? Ik zag ze in een video van xsparkage, zij is er erg tevreden over en ze zijn inderdaad niet erg duur. Heeft iemand hier ze wel eens besteld via die site? Ik ga denk binnenkort eens kijken :9 (ff wachten, heb al teveel besteld de laatste tijd :@)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93736261
ik maak mijn gezicht bijna elke avond schoon... Heel soms na een avondje met te veel drank e.d. O-) schiet het er nog wel eens bij in
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93736868
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:07 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:o Ernstig. Dat blijft wel erg goed zitten dan. Vraag me altijd af hoe goed dat is voor je lippen.. Maar ik denk dat ik er toch 1 ga proberen :9

[..]

Echt?! :o Ernstig :N
Ik haal het er idd ALTIJD af, die tijd heb ik wel gehad. Goed voor mn huidje zorgen FTW :Y *O*

Heeft iemand trouwens ervaring met Crown brushes? Ik zag ze in een video van xsparkage, zij is er erg tevreden over en ze zijn inderdaad niet erg duur. Heeft iemand hier ze wel eens besteld via die site? Ik ga denk binnenkort eens kijken :9 (ff wachten, heb al teveel besteld de laatste tijd :@)
Over die brushes heb ik meer gelezen! Weet alleen niet meer waar, meen dat het een filmpje was van beautylab op de IMATS ofzo, volgens mij zijn die kwasten idd goed!
Bedankt voor het herrineren, misschen ga ik er ook wat bestellen! Lijkt me betrouwbaar hoor, daar bestellen.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  zondag 6 maart 2011 @ 19:47:38 #46
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93737575
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:03 schreef Nune het volgende:
Maar ondertussen wel met de blote reet bezopen rondlopen en op de grond vallen, dat dan weer wel. ;)
Volgens mij leef ik onder een steen ofzo, maar ik heb geen idee waar jullie het over hebben :D

Er huizen altijd wel bacteriën op je gezicht en da's niet zo'n probleem. Wat niet fijn is voor je huid is er steeds nieuwe zooi opsmeren en de oude laagjes er niet af halen. Gewoon even schoonmaken, anders mengt alles met je huidvet, zweet en andere rommel, da's gewoon een goor gevoel.

Een lekker gevoel is echter een lekkere bak moussaka voor mijn snufferd, dus ik ga lekker eten :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 6 maart 2011 @ 19:58:26 #47
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93738039
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:28 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Over die brushes heb ik meer gelezen! Weet alleen niet meer waar, meen dat het een filmpje was van beautylab op de IMATS ofzo, volgens mij zijn die kwasten idd goed!
Bedankt voor het herrineren, misschen ga ik er ook wat bestellen! Lijkt me betrouwbaar hoor, daar bestellen.
Ah, nice. :D Ja, dat gokte ik ook al *O* Ik moet van mezelf echt nog even wachten, maar ga binnenkort dan wel wat bestellen daar, en het naked palette van UD ( :9~) *O*
Yw :Y Ja, de site lijkt me idd ook wel betrouwbaar.

Iemand hier had toch het naked palette besteld via beautybay.com voor 40,- (dollar, pond of euro, ik weet het niet meer :')) ? Was dat met of zonder verzendkosten? :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93738069
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Volgens mij leef ik onder een steen ofzo, maar ik heb geen idee waar jullie het over hebben :D

Er huizen altijd wel bacteriën op je gezicht en da's niet zo'n probleem. Wat niet fijn is voor je huid is er steeds nieuwe zooi opsmeren en de oude laagjes er niet af halen. Gewoon even schoonmaken, anders mengt alles met je huidvet, zweet en andere rommel, da's gewoon een goor gevoel.

Een lekker gevoel is echter een lekkere bak moussaka voor mijn snufferd, dus ik ga lekker eten :)
Je mist niks hoor. ;)

Het is ook niet zoveel moeite om even alle oude zooi eraf te halen dus ik begrijp niet waarom ze dat niet doen. Vind het wel lekker zelfs, even trutten 's avonds en 's ochtends. *;
  zondag 6 maart 2011 @ 20:03:57 #49
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_93738336
Ha, hier zijn we :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_93738534
Nou ookal ben je 24/7 op de tv,... beetje verzorging is op z'n plaats toch?
Waarom zou je je anders voor doen dan je bent...

Ik weet gewoon dat er heel veel mensen zijn die zich niet reinigen etc. die gaan ermee slapen en smeren de dag erna weer een laag op... :r

Goor gewoon

Crown brushes lijken mij ook heel erg O+
  zondag 6 maart 2011 @ 20:09:54 #51
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93738624
quote:
17s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:03 schreef Debsterr het volgende:
Ha, hier zijn we :).
Ja :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 6 maart 2011 @ 20:18:23 #52
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93739055
In mijn werk kom ik ook veel mensen tegen die zich slecht verzorgen, toch zijn het vooral oudere mensen die echt vunzig zijn. 1 x per week naar de kapper om hun haar te wassen en verder de hele week alleen met een washandje aan de gootsteen staan te klooien zodat ze "soort van schoon" zijn.
Oudere mensen ruiken steeds minder en worden steeds slordiger, zeker als ze een dementie gaan ontwikkelen of een beroerte hebben gehad.
Ik heb dan ook altijd een flesje desinfecteermiddel bij me, voor de zekerheid. Ik heb geen smetvrees ofzo hoor, maar sommige mensen zijn gewoon echt té goor.

Maaaaaar goed, gelukkig zijn de meeste mensen gewoon normaal ;)

Het is dus een tv-programma begrijp ik, nou ja, als je in zoiets mee doet, ben je natuurlijk sowieso een retard, haha!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93748858
Heb secret story in totaal 2 minuten gekeken maar het IQ van de bewoners was me te laag dus zapte ik weg, de 2 minuten waren lang genoeg om het concept te snappen en het is gewoon een dom programma met domme mensen.

Om maar even verder te ramblen over natuurlijke (huishoud) middeltjes voor de huid, ik ga zoveel mogelijk proberen!
Heb nu ook olijfolie (extra virgine) op mijn lijstje staan, appel ciderazijn (als toner), toverhazelaar (als toner) en ehh, voor de rest nog niets :P Oh jawel, castor olie, zag het toevallig net ook in de ingredientenlijst van mijn TBS tonic staan (naast alle parabenen -.-) En ik ga er nog meer op mijn lijstje zetten maar nu even geen zin meer in.

Misschien moet ik er maar eens een topic over openen, dan hoef ik hier niet telkens te brabbelen erover, gaik vandeweek eens doen!
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93759444
Ik was mijn kwasten met een kwastenshampoo van sephora. Heb hem al vet lang maar hij is nog half vol :o
En tussendoor gebruik ik de brush cleanser van MAC om mijn kwasten 'snel' schoon te maken. Wat op een zakdoekje druppelen, en kwast eroverheen halen, SCHOON :D . Dat doe ik vooral met mijn eyeliner kwasten en oogschaduw kwasten als ik een andere kleur wil en ze allemaal vies zijn
pi_93764974
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef Assiej het volgende:
Valt mij op hoevaak mensen hun gezicht o.a. niet wassen en ze slapen met make-up..

Kennen jullie de Secret Story?
Meiden worden daar wakker en smeren de makeup er net zo hard weer over heen :r gat-verre-damme.....

Ik ben blij dat jullie hier goed voor jullie spullen / huid enzo zorgen O+
ewww.
ik ken iemand die dat ook doet, maar ik was braaf elke avond mijn gezicht. Moet er niet aan denken om mijn bed onder te smeren met make-up. :{
pi_93765003
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was mijn kwasten met een kwastenshampoo van sephora. Heb hem al vet lang maar hij is nog half vol :o
En tussendoor gebruik ik de brush cleanser van MAC om mijn kwasten 'snel' schoon te maken. Wat op een zakdoekje druppelen, en kwast eroverheen halen, SCHOON :D . Dat doe ik vooral met mijn eyeliner kwasten en oogschaduw kwasten als ik een andere kleur wil en ze allemaal vies zijn
Je weet dat je die MAC brushcleanser moet uitspoelen zoals er op de verpakking staat? :')
pi_93765012
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Je weet dat je die MAC brushcleanser moet uitspoelen zoals er op de verpakking staat? :')
Staat er idd wel, maar het werkt zo ook lekker snel _O-
pi_93765155
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Je weet dat je die MAC brushcleanser moet uitspoelen zoals er op de verpakking staat? :')
Doe ik echt nooit eigenlijk, maar ben er nog steeds niet aan onderdoor gegaan!

Bij de MAC Counters zie ik de MUA's zo vaak hun kwasten met Brush Cleanser wassen, maar ik heb ze ze nog nooit zien omspoelen
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93765174
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:45 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Doe ik echt nooit eigenlijk, maar ben er nog steeds niet aan onderdoor gegaan!

Bij de MAC Counters zie ik de MUA's zo vaak hun kwasten met Brush Cleanser wassen, maar ik heb ze ze nog nooit zien omspoelen
Dat doen ze idd na iedereen die ze opmaken :)
  maandag 7 maart 2011 @ 14:37:09 #60
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93769838
Ohai!
Ik heb die verpakking nog nooit gelezen volgens mij... ik spoel ze na gebruik van de brushcleanser dan ook eigenlijk nooit om... :@

Van mijn vigasiedocente trouwens geleerd dat babyshampoo te vet is voor je kwasten. Je kunt ze het beste wassen met een beetje antibacterieel afwasmiddel :)
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 7 maart 2011 @ 14:41:32 #61
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93770001
Mijn kwasten trouwens, nadat ik ze had gewassen. Min 7 stuks, die stonden in een glas te drogen. (met brushguards)



Niet erg duidelijk, maar ach, voor het idee ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_93772012
Ik wil een mac mini duo fibre brush
maar 40 euro :o

volgens mij is het de 188 maar niet zeker :+
pi_93772748
Yay, status boozyshop staat op klaar om te verzenden!
pi_93774024
Netjes Lindytje! Wat voor 'n merken kwasten zitten er zoal tussen?
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93776796
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een mac mini duo fibre brush
maar 40 euro :o

volgens mij is het de 188 maar niet zeker :+
de 187 is de grote brede van MAC en dies 45 euro, althans dat moest ik er toen voor betalen dus ga er van uit dat dat nog steeds zo zal zijn

188 = de kleinere versie, maar 40 euro daarvoor? terwijl de grotere 45 is? wow.. dat is erg nasty...
pi_93776930
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef Poumelie het volgende:
Heb secret story in totaal 2 minuten gekeken maar het IQ van de bewoners was me te laag dus zapte ik weg, de 2 minuten waren lang genoeg om het concept te snappen en het is gewoon een dom programma met domme mensen.

Om maar even verder te ramblen over natuurlijke (huishoud) middeltjes voor de huid, ik ga zoveel mogelijk proberen!
Heb nu ook olijfolie (extra virgine) op mijn lijstje staan, appel ciderazijn (als toner), toverhazelaar (als toner) en ehh, voor de rest nog niets :P Oh jawel, castor olie, zag het toevallig net ook in de ingredientenlijst van mijn TBS tonic staan (naast alle parabenen -.-) En ik ga er nog meer op mijn lijstje zetten maar nu even geen zin meer in.

Misschien moet ik er maar eens een topic over openen, dan hoef ik hier niet telkens te brabbelen erover, gaik vandeweek eens doen!
Dat is niet helemaal waar want er zit ook o.a. iemand in die hoogbegaafd schijnt te zien + er zit iemand van Adel in enzo..

1 meid kan ik me gewoon onwijs aan irriteren, ze is 30 maar kleed zich als een van 18 ofzo .. :r
Ze heeft haar oog ontstoken aan 1 kant en smeert ze alsnog makeup op, op haar hele gezicht en haar normale oog doet ze mascara op :') ...
ziet er toch niet uit.. doe dan helemaal niks op, (iig niet op de ogen :') )
pi_93779115
40 euro voor een brush..zou t er eerlijk gezegd niet voor over hebben voor mezelf :X

Bestelling is verstuurd *O* Hopelijk morgen binnen *O*
pi_93779879
Ik heb er best wel 40 euro voor over als het doet wat ik wil dat hij doet. En MAC, die gaan vet lang mee. Ik heb nu boozykwasten (set voor 50euro) nog geen half jaar en kan sommige kwasten zo van hun handvat aftrekken :')
pi_93780018
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb er best wel 40 euro voor over als het doet wat ik wil dat hij doet. En MAC, die gaan vet lang mee. Ik heb nu boozykwasten (set voor 50euro) nog geen half jaar en kan sommige kwasten zo van hun handvat aftrekken :')
Dat is wel erg zonde :{!
Ik heb een foundationbrush van..geen idee :P, na 4 jaar begint het wat groen uit te slaan, verkeerd gewassen een tijdje..
Mja, 4 jaar vind ik best redelijk voor een kwast van 15 euro :+
pi_93780053
Ik heb een foundationkwast van 25 euro en die doet zijn werk geweldig! Mijn boozyfoundationkwast daarentegen is heel slap zodat je vet snel strepen krijgt.

Iemand hiero met een beautyblender trouwens?
pi_93780220
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een foundationkwast van 25 euro en die doet zijn werk geweldig! Mijn boozyfoundationkwast daarentegen is heel slap zodat je vet snel strepen krijgt.

Iemand hiero met een beautyblender trouwens?
Een wat? :D
* GotC krijgt visioenen van een keukenblender met make up erin :')
pi_93780264
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Een wat? :D
* GotC krijgt visioenen van een keukenblender met make up erin :')
LOL
een roze ei
*zoekt plaatje


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2011 18:55:35 ]
pi_93780607
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

LOL
een roze ei
*zoekt plaatje
[ afbeelding ]
Oh :D
Die heb ik idd gezien bij een beautyblog!
pi_93780721
Ik wil er twee

eentje voor cream blush en een voor foundation :+
pi_93780763
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil er twee

eentje voor cream blush en een voor foundation :+
Het is idd wel onwijs schattig :D


_O-!
pi_93780828
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:07 schreef GotC het volgende:

[..]

Het is idd wel onwijs schattig :D


_O-!
Die kerel is zooo fout :')
pi_93781185
Ik heb ook een beautyblender en ik gebruik hem niet zo heel vaak. In fases trek ik hem weer uit de kast :)
pi_93781201
Zuigt hij veel foundation op?
  maandag 7 maart 2011 @ 19:25:50 #79
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93781473
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een foundationkwast van 25 euro en die doet zijn werk geweldig! Mijn boozyfoundationkwast daarentegen is heel slap zodat je vet snel strepen krijgt.

Iemand hiero met een beautyblender trouwens?
Ja, naar dat ding was ik idd ook wel benieuwd! Lijkt super te werken, maar heb toch het idee dat zo'n spons veel product opneemt, meer dan een kwast... Of heb ik het mis?
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Die kerel is zooo fout :')
HAHAHAHA ja _O- Zo fout dat het leuk/grappig is :D :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93781627
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zuigt hij veel foundation op?
Veel is het niet, maar wel een beetje.
pi_93781654
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Veel is het niet, maar wel een beetje.
En je gebruikt hem gewoon droog? Niet nat?
pi_93784277
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

En je gebruikt hem gewoon droog? Niet nat?
Ik gebruik hem nat. Ik laat hem eerst helemaal nat worden (vocht opzuigen) en dan knijp ik hem heel goed uit.
pi_93789841
Hij zuigt niet zoveel op omdat je hem eerst nat moet maken (uitknijpen) de spons heeft dan al vocht opgenomen en zal niet veel meer opnemen

Enkore is trouwens zo ontzettend schattig! Geweldige man, en die stem!

Weet niet of de beautyblender zijn geld waard is daarom weet ik niet of ik hem moet kopen :P heb er wel eens naar zitten kijken.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:17:22 #84
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93792630
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef Poumelie het volgende:
Hij zuigt niet zoveel op omdat je hem eerst nat moet maken (uitknijpen) de spons heeft dan al vocht opgenomen en zal niet veel meer opnemen
Sounds logical :)

quote:
Enkore is trouwens zo ontzettend schattig! Geweldige man, en die stem!
Ik vind hem ook best wel knap hoor, zou "het er best op kunnen" zeg maar :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Weet niet of de beautyblender zijn geld waard is daarom weet ik niet of ik hem moet kopen :P heb er wel eens naar zitten kijken.
Ik ben te lui om 's ochtends dat ding meteen schoon te maken en zie al een schimmelig of crusty sponsje voor me liggen, brrrr :r
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 maart 2011 @ 22:18:41 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93792700
Oké, epic fail op mn geen-makeup-meer-kopen-deal. :@
Zat wat rond te kijken op youtube en ik vond Ecotools, :9~ schijnen hele goeie brushes te zijn. Dus ik op zoek, natuurlijk niet in Europa te koop. :{
Dus; eBay! :D Yup, te vinden. EN VOOR GEEN GELD MAN!

Dit setje, Bamboo 5 Piece Brush Set:
1x Mineral Powder Brush
1x Concealer Brush
1x Eye Shading Brush
1x Body Kabuki
1x Hemp Linen & Cotton Cosmetic Bag

Voor maar, hou je vast, ja, zitten jullie? ELF DOLLAR! Ja, $11,-!! INCL verzendkosten! :o
Dus gelijk besteld :@ (had nog wat gezichtskwasten nodig namelijk O-))

Oke. Enige wat ik nu echt nog wil is het naked palette :9 :@ O-)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93792952
Ik heb de beautyblender sinds vorige week en gebruik hem sindsdien elke dag voor het opbrengen van mijn foundation. Voor mijn gevoel zuigt hij wel wat foundation op, maar het resultaat is echt heel erg mooi. Foundation opbrengen met een kwast duurt me te lang en dit is echt een perfecte tijdwinner :) Ik heb hem trouwens besteld bij de hier gevreese Boozyshop. Samen met een sigma blending brush waar ik verliefd op ben! Zooo zacht!
  maandag 7 maart 2011 @ 22:26:03 #87
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93793209
Ik heb vandaag een snel maandagochtend make-upje opgedaan.

Avocadoolie op mijn gezicht en extra onder mijn ogen. Daarna Bare Minerals concealer onder mijn ogen aangebracht met een fluffy blending kwast (HEMA).
Toen met mijn korte smudgebrush (Sephora) Catrice "I'm a coal girl" aangebracht als gesmudgde eyeliner. Dik aangezet boven mijn oog, met name aan de buitenkant/hoek (richting oor, omdat ik amandelvormige ogen heb) en toen licht onder mijn onderste wimperrand. Dit ook met name aan de buitenkant/hoek.
Als laatste mascara opgedaan, de Atomic van Sephora, best wel tevreden over, maar Masterpiece is toch fijner, de Atomic geeft meer volume, maar wordt ook hard op mijn wimpers, je voelt het dus echt zitten. Wel goed zwart, separeert goed, fijn borsteltje en geen klonten, alleen dus harde wimpers.
Maar goed, voor die 3,33 euro, ga ik niet klagen :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 maart 2011 @ 22:28:39 #88
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93793422
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Oké, epic fail op mn geen-makeup-meer-kopen-deal. :@
Zat wat rond te kijken op youtube en ik vond Ecotools, :9~ schijnen hele goeie brushes te zijn. Dus ik op zoek, natuurlijk niet in Europa te koop. :{
Dus; eBay! :D Yup, te vinden. EN VOOR GEEN GELD MAN!
[ afbeelding ]
Dit setje, Bamboo 5 Piece Brush Set:
1x Mineral Powder Brush
1x Concealer Brush
1x Eye Shading Brush
1x Body Kabuki
1x Hemp Linen & Cotton Cosmetic Bag

Voor maar, hou je vast, ja, zitten jullie? ELF DOLLAR! Ja, $11,-!! INCL verzendkosten! :o
Dus gelijk besteld :@ (had nog wat gezichtskwasten nodig namelijk O-))

Oke. Enige wat ik nu echt nog wil is het naked palette :9 :@ O-)
Niccccccccccce!
Die shading brush is qua soort en maat kwast ook ideaal om je ogen af te poederen of om zoals ik dus doe poederconcealer onder of boven je ogen aan te brengen.
En als er dan nog wat aan mijn kwast zit, tip ik ook meteen wat rode puistjes/vlekjes aan of tip wat rond mijn neusvleugels (altijd rood daar).
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 maart 2011 @ 22:29:39 #89
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93793512
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Beije het volgende:
Ik heb de beautyblender sinds vorige week en gebruik hem sindsdien elke dag voor het opbrengen van mijn foundation. Voor mijn gevoel zuigt hij wel wat foundation op, maar het resultaat is echt heel erg mooi. Foundation opbrengen met een kwast duurt me te lang en dit is echt een perfecte tijdwinner :) Ik heb hem trouwens besteld bij de hier gevreese Boozyshop. Samen met een sigma blending brush waar ik verliefd op ben! Zooo zacht!
Oh cool :D Leuk dat dat ei zo goed bevalt :D
En schoonmaken? Doe je dat echt met dat bijgevoegde spul of ook wel eens met iets anders? En gaat dat makkelijk?
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag een snel maandagochtend make-upje opgedaan.

Avocadoolie op mijn gezicht en extra onder mijn ogen. Daarna Bare Minerals concealer onder mijn ogen aangebracht met een fluffy blending kwast (HEMA).
Toen met mijn korte smudgebrush (Sephora) Catrice "I'm a coal girl" aangebracht als gesmudgde eyeliner. Dik aangezet boven mijn oog, met name aan de buitenkant/hoek (richting oor, omdat ik amandelvormige ogen heb) en toen licht onder mijn onderste wimperrand. Dit ook met name aan de buitenkant/hoek.
Als laatste mascara opgedaan, de Atomic van Sephora, best wel tevreden over, maar Masterpiece is toch fijner, de Atomic geeft meer volume, maar wordt ook hard op mijn wimpers, je voelt het dus echt zitten. Wel goed zwart, separeert goed, fijn borsteltje en geen klonten, alleen dus harde wimpers.
Maar goed, voor die 3,33 euro, ga ik niet klagen :D
Klinkt goed :D *O* Foto's? :D
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Niccccccccccce!
Die shading brush is qua soort en maat kwast ook ideaal om je ogen af te poederen of om zoals ik dus doe poederconcealer onder of boven je ogen aan te brengen.
En als er dan nog wat aan mijn kwast zit, tip ik ook meteen wat rode puistjes/vlekjes aan of tip wat rond mijn neusvleugels (altijd rood daar).
Thanks! :D
Ja idd :D Zoiets dacht ik ook al. :D Geweldig. O+
Precies :Y
Erg he, heb ik ook vaak idd. :r Thank god for foundation/concealer _O_
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 7 maart 2011 @ 22:35:44 #90
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93793924
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Klinkt goed :D *O* Foto's? :D
Ik heb weleens geprobeerd foto's te maken, maar dat lukt me echt niet...
Het was een supersimpel lookje, weinig te zien op foto denk ik, zeker hoe ik fotografeer.

quote:
[..]

Thanks! :D
Ja idd :D Zoiets dacht ik ook al. :D Geweldig. O+
Precies :Y
Erg he, heb ik ook vaak idd. :r Thank god for foundation/concealer _O_
Ja, dat zijn zekers goede uitvindingen! :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 maart 2011 @ 22:38:21 #91
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93794110
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef Poumelie het volgende:
Netjes Lindytje! Wat voor 'n merken kwasten zitten er zoal tussen?
Een beeeetje mac, Make-up studio, Sigma, Bodyshop, twee e.l.f.-kwastjes en nog wat losse geloof ik..
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 7 maart 2011 @ 22:47:16 #92
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93794685
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb weleens geprobeerd foto's te maken, maar dat lukt me echt niet...
Het was een supersimpel lookje, weinig te zien op foto denk ik, zeker hoe ik fotografeer.

[..]

Ja, dat zijn zekers goede uitvindingen! :D
He jammer. :P Ja snap het, bij mij lukken foto's ook maar zelden.
Maar toch leuk *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 7 maart 2011 @ 23:03:35 #93
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93795624
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Enfermera het volgende:

[..]

He jammer. :P Ja snap het, bij mij lukken foto's ook maar zelden.
Maar toch leuk *O*
Als ik een kerk fotografeer staat meestal de helft van de toren er maar op en een enorm stuk van de grond/het gras. Dus iets lastigs als make-up bij mezelf fotograferen, zeker mijn ogen, is echt een brugje te ver ;)
Ach, ik heb weer andere kwaliteiten denk ik dan maar :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 maart 2011 @ 23:09:28 #94
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93795904
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Als ik een kerk fotografeer staat meestal de helft van de toren er maar op en een enorm stuk van de grond/het gras. Dus iets lastigs als make-up bij mezelf fotograferen, zeker mijn ogen, is echt een brugje te ver ;)
Ach, ik heb weer andere kwaliteiten denk ik dan maar :P
Camera op de macrostand zetten en dan op 10 cm ofzo van je ogen houden, werkt meestal wel :Y
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 7 maart 2011 @ 23:12:47 #95
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93796090
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:09 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Camera op de macrostand zetten en dan op 10 cm ofzo van je ogen houden, werkt meestal wel :Y
Ik snap daar geen kloot van :D
Daar heb ik toch een vent voor :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 maart 2011 @ 23:25:01 #96
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93796730
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik snap daar geen kloot van :D
Daar heb ik toch een vent voor :D
Hahahaha!!!
Macro-stand is de stand met het bloemetje ;)
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 7 maart 2011 @ 23:28:32 #97
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93796926
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Hahahaha!!!
Macro-stand is de stand met het bloemetje ;)
Sounds like astrofysics to me :P
Ik ga het wel eens een keertje uitzoeken, hahaha!
Vorige keer dat ik iets uitprobeerde met de camera liet ik hem vallen en wassie stuk...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 7 maart 2011 @ 23:34:45 #98
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93797247
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Sounds like astrofysics to me :P
Ik ga het wel eens een keertje uitzoeken, hahaha!
Vorige keer dat ik iets uitprobeerde met de camera liet ik hem vallen en wassie stuk...
Bwhehehehe!! Laat dan toch je vent het maar uitzoeken, bij nader inzien ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_93803502
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh cool :D Leuk dat dat ei zo goed bevalt :D
En schoonmaken? Doe je dat echt met dat bijgevoegde spul of ook wel eens met iets anders? En gaat dat makkelijk?

Ik maak hem inderdaad schoon met het bijgevoegde spul. Twee keer pompen, beetje inwrijven, uitspoelen en klaar is kees.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:18:16 #100
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_93804139
Ah, hier zat 'ie.

UD naked palette was incl. verzenden trouwens. En de primer potion is hendig, zaterdagavond plus hele zondag en oogmakeup zat nog steeds perfect. (En nee, da's geen gewoonte :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:21:20 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93806474
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Als ik een kerk fotografeer staat meestal de helft van de toren er maar op en een enorm stuk van de grond/het gras. Dus iets lastigs als make-up bij mezelf fotograferen, zeker mijn ogen, is echt een brugje te ver ;)
Ach, ik heb weer andere kwaliteiten denk ik dan maar :P
Haha :P Ja precies.
Ik doe het ook alleen met mn telefoon en in daglicht, dat ziet er nog het mooiste uit. Ja, mn man heeft een spiegelreflex, daar kan het ook wel mee, maar heb niet altijd zin om 'm dat te vragen XD
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik snap daar geen kloot van :D
Daar heb ik toch een vent voor :D
QFT _O_ :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 06:52 schreef Beije het volgende:

[..]

Ik maak hem inderdaad schoon met het bijgevoegde spul. Twee keer pompen, beetje inwrijven, uitspoelen en klaar is kees.
Cool ^O^
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, hier zat 'ie.

UD naked palette was incl. verzenden trouwens. En de primer potion is hendig, zaterdagavond plus hele zondag en oogmakeup zat nog steeds perfect. (En nee, da's geen gewoonte :+)
Niiiice. :o Das zeker nog goedkoper dan bij Sephora of niet?
Ik heb me ff op de mailinglist van beautybay gezet zodat ik kan zien wanneer ie weer binnen is :D O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:21:37 #102
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_93811974
Ik twijfelde over the black palette, wilde het eigenlijk niet via internet bestellen omdat ik het dan niet kan zien en swatchen voordat ik het koop. Zie ik net dat ze het ook verkopen bij de Sephora :')
Kan ik dus gewoon in mijn pauze even het hoekje o lopen naar de V&D om hem te bekijken. *;
吴 曼 迪
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:26:57 #103
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93812160
Ooohhhhhhhhhhhh kennen jullie deze al??? http://www.everydayminerals.com/
:o Ik had er wel eens van gehoord maar ging nu eens écht kijken, wat een gave spullies :o _O_ :9 Mn wishlist heeft nu al 13 producten _O- :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93815819
Vandaag mijn Bobbi Brown Foundation Stick in 0 Porcelain binnengekregen!
In NL kost ie zo'n 40 euro? Maar kocht hem voor 16 euro op ebay + nog 5 euro verzendkosten ofzo!

Heb 'm nog niet geprobeerd maar ben benieuwd, nog nooit een stick/creme foundation gebruikt, de enige reden dat ik m kocht is eigenlijk omdat 0 porcelain mijn ENIGE match is :P En eigenlijk gebruik ik altijd de Skin foundation in 0 Porcelain maar die verkopen ze dus niet meer bij de counters die kleur, niet in a'dam iig. En op internet wassie bij elkaar alleen maar duurder en duurder. Hopelijk kan ik m nog ergens vinden want ik wil niet foundationloos zijn :(
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93822013
Ik bedoel de 130 short duo fibre van mac denk ik! :D
pi_93823425
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef Poumelie het volgende:
Vandaag mijn Bobbi Brown Foundation Stick in 0 Porcelain binnengekregen!
In NL kost ie zo'n 40 euro? Maar kocht hem voor 16 euro op ebay + nog 5 euro verzendkosten ofzo!

Heb 'm nog niet geprobeerd maar ben benieuwd, nog nooit een stick/creme foundation gebruikt, de enige reden dat ik m kocht is eigenlijk omdat 0 porcelain mijn ENIGE match is :P En eigenlijk gebruik ik altijd de Skin foundation in 0 Porcelain maar die verkopen ze dus niet meer bij de counters die kleur, niet in a'dam iig. En op internet wassie bij elkaar alleen maar duurder en duurder. Hopelijk kan ik m nog ergens vinden want ik wil niet foundationloos zijn :(
Ai, is hij wel echt dan?
pi_93829032
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
To buy or not to buy http://cgi.ebay.com/Profe(...)D7595501022572036112
Not
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:56:17 #109
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_93832314
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Not
Ze heeft em al gekocht. :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:05:48 #110
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93832938
Mijn ziet het er te goedkoop uit, maar je hebt hem al gekocht dus :D
Hoop dat je er blij mee bent ;)

De mascara van Sephora test ik morgen nog even, vandaag in ieder geval klonten bij snel opbrengen, dat stemt me niet zo blij, maar ik probeer het nog even uit voor ik hem definitief aan de wilgen hang :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93833485
whiew ben echt blij met mijn colorchanging lipgloss van de whoom boooom LE van essence *O* het voelt qua substantie wel een beetje el cheapo (denk maar terug aan je allereerste lipglossje :+ ) maar het kleurtje is wel tof en blijft ook een klein beetje achter als de glans zelf al weg is... :*
pi_93838513
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 76% gewijzigd door Mylene op 16-03-2011 16:02:42 ]
pi_93838642
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ai, is hij wel echt dan?
Jepz, helemaal authentiek xD
Denk ook aan dat hij uit amerika komt, ben je sowieso goedkoper uit, omgerekend kost hij zo'n 27 euro in amerika, en alsnog verkopen ze 'm in NL voor 40 :P maargoed, de voornaamste reden dat 'ie goedkoper was is waarschijnlijk omdat er een beschadiging op het dopje zat :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Poumelie op 08-03-2011 22:37:43 ]
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:39:07 #114
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93839513
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:26 schreef Enfermera het volgende:
Ooohhhhhhhhhhhh kennen jullie deze al??? http://www.everydayminerals.com/
:o Ik had er wel eens van gehoord maar ging nu eens écht kijken, wat een gave spullies :o _O_ :9 Mn wishlist heeft nu al 13 producten _O- :@
Ik heb er een tijdje geleden weer geshopt, de "travel-size" verpakkingen zijn echt klote, verder hebben ze erg goeie spullen. De shimmer eyeshadows zijn wel érg shimmery, maar de eyeliners en kwasten zijn ontzettend fijn :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:40:27 #115
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93839591
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:26 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Jepz, helemaal authentiek xD
Denk ook aan dat hij uit amerika komt, ben je sowieso goedkoper uit, omgerekend kost hij zo'n 27 euro in amerika, en alsnog verkopen ze 'm in NL voor 40 :P maargoed, de voornaamste reden dat 'ie goedkoper was is waarschijnlijk omdat er een beschadiging op het dopje zat :P
Oh, dan zou ik 'em niet willen hoor :P
Ben benieuwd wat je ervan vindt, ik heb nooit een BB foundation gezien bij/op iemand.

Ken je de BB Pot Rouges? Die zijn ook erg mooi. Ik heb de Cabana Coral of zoiets, mooi kleurtje, alleen heb ik hem deze winter gekocht en is het meer een kleur voor de lente en zomer. Gelukkig is het al bijna lente *O*

-Edit- Cabo Coral is de kleur.


Super langhoudende cremeblush die ook te gebruiken is als lipkleur :)

[ Bericht 14% gewijzigd door BBQ-kip op 08-03-2011 22:50:34 ]
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93840012
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh, dan zou ik 'em niet willen hoor :P
Ben benieuwd wat je ervan vindt, ik heb nooit een BB foundation gezien bij/op iemand.

Ken je de BB Pot Rouges? Die zijn ook erg mooi. Ik heb de Cabana Coral of zoiets, mooi kleurtje, alleen heb ik hem deze winter gekocht en is het meer een kleur voor de lente en zomer. Gelukkig is het al bijna lente *O*
Pot Rouges? Nee, ken ik niet! *googled*, ziet er interessant uit! Beetje zoals cream blushes van MAC, of niet? Cabo(?) Coral is een mooie kleur! Zoiets zou ik ook kiezen, ik ga sowieso altijd een beetje voor de rozebeige-koraalkleurtjes (dat klinkt alsof het alle kleuren omvat, LOL)
Ik heb zelf een heel tijd de BB Skin Foundation gebruikt en die vond/vind ik écht geweldig. Maar dat komt misschien niet geheel alleen door de foundation, maar door het feit dat het voor het allereerst en tot nu toe nog steeds allerlaatst in de geschiedenis is dat er een foundation bestaat in mijn kleur: die dus. Ik heb nog een flesje in 01 warm porcelain die ik gebruik als ik 2 maanden lang zon op mijn gezicht heb gehad en een eindelijk een beetje bij gekleurd ben :P
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93840351
OOK te gebruiken als lippkleur? Wauw, ik houd van multifunctionele producten :D hoe ziet 'ie er uit op je lippen ?

Trouwens, le monsieur van de natuurwinkel belde vandaag. Dat 'ie mn bestelling binnen had maar dat er wat fout was. In plaats van 3 flesjes en 3 pipetjes zaten er 30 flesjes en 30 pipetjes in omdat ze sowieso per 10 werden verscheept (stond niet op de site) maar hij kon ze niet terugsturen. Dus had 'ie een deal geregeld dat ik alle flesjes voor 25%(ofzo) van de prijs kreeg zodat ik er niet dik 18 euro bovenop hoefde te betalen maar slechts 5 euro. Daar kon ik wel mee leven :D Aardig mannetje, morgen dus eindelijk die jojoba olie uitproberen!
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:53:12 #118
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93840509
Daar is het niet zo langhoudend op en wat droog, maar met wat lipbalsem is het wel fijn. Alleen is het voor mijn lippen net iets te beige vind ik dus ik gebruik het alleen op mijn wangetjes.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:55:20 #119
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93840639
Ik zit dus gewoon wéér Twilight te kijken he :D
Bella heeft mooie lipstain op :Y
Ga ik morgen ook eens doen naar werk, lichte oog make-up, mini beetje blush en lipstain. Heel anders dan normaal, dan leg ik eigenlijk altijd de nadruk op mijn ogen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93840789
Twilight (en de andere 2 films) is leuk! Ben benieuwd naar de laatste film. En ik vind die Jacob met dat lange haar echt geweldig, indianentypes-maar-dan-mooier zijn ^O^ . Ik heb een collega die er precies zo uitziet *helaas wat minder gespierd, dan weer wel wat ouder :P* dus ik zit regelmatig te kwijlen op mijn werk

Vandaag was het trouwens lekker weer, net als gisteren (verlangt naar lente)
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:02:12 #121
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93841077
Er komen nog 2 films uit! :D
Ik dacht eerst dat Jacob ook een vampier was (kende het niet), vond hem veel leuker met lang haar en niet zo gespierd, ik hou van nerdy ongespierde typjes en lang haar bij mannen :D
Maar goed, Jacob vind ik dan weer veel te jong, val meer op oudere mannen, dus hou je collega maar bij me uit de buurt :P
Maar ik ben in "team Edward" geloof ik, hahaha!

Wat voor werk doe je eigenlijk? Vast of studeer je ook nog?

Vandaag was zeker mooi weer, helaas de hele dag binnen gezeten, echt jammer, maar goed, hopelijk dit weekend ook mooi weer, heerlijk! Koel weer, weinig wind en lekker een zonnetje = genieten!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93841647
Op dit moment studeer ik niet meer maar werk ik op een camping in de Ardennen (België) waar ik ook woon. Werk er voornamelijk op de receptie, is in ieder geval heel gezellig (in de wintermaanden wel heel rustig natuurlijk ;) we zijn nu bezig met het verbouwen van de camping, haha). Het is niet echt een vaste baan, alhoewel op dit moment wel ;) Maar niet voor lange termijn aangezien ik voor eind 2012 tot 2015 andere plannen heb en er dus weer als vanouds alleen 's zomers kom werken. Volgend jaar ga ik denk ik frans studeren, want ik kan de peepz hier niet echt volgen en dat wil ik wel :P En mijn talenknobbel is groot dus ik vind het ook gewoon leuk om te leren.
Denk ook niet dat ik ooit definitief terugga naar NL, daar vind ik het hier te mooi voor, al mis ik hier wel een beetje de echt grote steden in de buurt á la amsterdam, want dat zit hier dus niet.

Ik ben Team Jacob zonder twijfel :P Lang haar bij mannen is inderdaad leuk, mits het er wel verzorgd uitziet, want bij sommige. brrr.

[ Bericht 1% gewijzigd door Poumelie op 08-03-2011 23:28:44 ]
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:40:15 #123
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93843091
"Andere plannen", dat klinkt lekker mysterieus :P
Frans is een prachtige taal, ik heb alleen niet echt een talenknobbel, dus dat wordt 'em niet.
Ardennen lijkt me een mooie omgeving om te wonen en werken, ik werk in de revalidatie in de randstad, wat zoiets betekent als een muf airco-hok zonder ramen die open kunnen, op de zoveelste etage in een groot ziekenhuis tussen de betonnen kolossen ;)
Volgende baan gaat weg van de drukte zijn, rust is veel heerlijker. Drukte kan je altijd wel opzoeken als je er zin in hebt, maar ik heb daar niet zo vaak zin in eigenlijk :D

Ik hou wel van hardrockig lang haar, beetje grungy eyeliner erbij mag ook nog bij concerten ofzo, maar goed, gewoon een leuke vent met humor is ook goed :D
Als ze maar een beetje ene dirty mind hebben hehehe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:28:31 #124
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93844954
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb er een tijdje geleden weer geshopt, de "travel-size" verpakkingen zijn echt klote, verder hebben ze erg goeie spullen. De shimmer eyeshadows zijn wel érg shimmery, maar de eyeliners en kwasten zijn ontzettend fijn :Y
Oh. Nou, ik wilde ook de gewone dingen kopen :+
Ja, de pearl oogschaduws lijken me ook wat leuker. :D Nice!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93848372
Team Edward! *O* Eigenlijk Carlisle :9, maarja :P

Gisteren was m'n oogmakeup perfect blijven zitten na wat tranen hier en daar (door de wind)en hardlopen op de sportschool (zweet liep gewoon van me af :'))! Dus 's avonds haalde ik perfecte makeup eraf. Boo! :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:14:02 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93852814
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 07:10 schreef GotC het volgende:
Team Edward! *O* Eigenlijk Carlisle :9, maarja :P

Gisteren was m'n oogmakeup perfect blijven zitten na wat tranen hier en daar (door de wind)en hardlopen op de sportschool (zweet liep gewoon van me af :'))! Dus 's avonds haalde ik perfecte makeup eraf. Boo! :P
:D
Leuk he, als het zo goed blijft zitten. Maar idd jammer dat het er dan weer af moet :P XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:35:44 #127
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93857589
Aaaahhhh! }:| Ik ben echt ZO klaar met Boozyshop he. Wat een kutsite. Echt, NOOIT meer voor mij. Pfff. Geef mij maar eBay. Goedkoper en je hebt het werkelijk nog eerder in huis ook.
Ik had mijn pakketje wat ik verkeerd had ontvangen retour gestuurd, en pas toen ze die ontvangen hadden hebben ze mijn pakket opgestuurd...! Alsof ik me moet bewijzen als klant?
Nee, het wordt nog erger.
Vandaag krijg ik een mailtje dat de blush die ik besteld heb (NYX pinched) NIET meer op voorraad is!
:r :X Echt, krijg de kolere. Ik heb maar een andere uitgezocht, anders moet ik NOG langer wachten, flikker op man. Pffff.
Ja, ik ben ietwat geirriteerd, is het te merken? :% }:| :D
Zodra ik mn pakketje heb ontvangen ga ik echt een heel ontevreden-klant-mailtje terugsturen. Ik vind dit echt geen stijl.
Let wel; ik heb mijn bestelling op 19 feb geplaatst. :') _O- -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93857954
Neeee? Zo lang en dan nu ook nog eens zeggen dat de blush niet op voorraad is. Da's 1 heel vervelend omdat je je waarschijnlijk hebt verheugd op het aanraken van de blush (lol) en 2 heel vervelend omdat het zo lang duurt! Is inderdaad belachelijk. Boozyshop heb ik ondertussen al achter me gelaten omdat ik de spulletjes er te duur vind en ik ze zeker goedkoper kan krijgen.

Vandaag mijn bestellling opgehaald bij de natuurwinkel ;D aardige man werkt er! kwam er eigenlijk nooit. Nu heb ik: jojoba olie, tea tree olie, amandeolie, appelcider azijn en extra virgin olive oil. Had echter nog gedestilliseerd water nodig: had 'ie niet. Ik naar de DA, kom ik thuis met gedemineraliseerd water :( weet iemand of het slecht is om gedeminerliseerd water te gebruiken ipv gedestilleerd water? (ik bedoel in een toner, dan mix ik water met oliën enzo en doe ik dat op m'n gezicht, snappie-vouz?)
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93858786
@BBQ Kip... Camera naar je toe gericht houden en dan een spiegeltje achter je camera zodat je toch stiekem kunt zien of je goed fotografeert :)
pi_93858937
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:45 schreef Poumelie het volgende:
Neeee? Zo lang en dan nu ook nog eens zeggen dat de blush niet op voorraad is. Da's 1 heel vervelend omdat je je waarschijnlijk hebt verheugd op het aanraken van de blush (lol) en 2 heel vervelend omdat het zo lang duurt! Is inderdaad belachelijk. Boozyshop heb ik ondertussen al achter me gelaten omdat ik de spulletjes er te duur vind en ik ze zeker goedkoper kan krijgen.

Vandaag mijn bestellling opgehaald bij de natuurwinkel ;D aardige man werkt er! kwam er eigenlijk nooit. Nu heb ik: jojoba olie, tea tree olie, amandeolie, appelcider azijn en extra virgin olive oil. Had echter nog gedestilliseerd water nodig: had 'ie niet. Ik naar de DA, kom ik thuis met gedemineraliseerd water :( weet iemand of het slecht is om gedeminerliseerd water te gebruiken ipv gedestilleerd water? (ik bedoel in een toner, dan mix ik water met oliën enzo en doe ik dat op m'n gezicht, snappie-vouz?)
Volgens Mij...... maakt dat niet uit.. gaat er meer om dat het water op die manier schoon is zodat het niet binnen 3 dagen kapot/dood gaat...
pi_93858950
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:35 schreef Enfermera het volgende:
Aaaahhhh! }:| Ik ben echt ZO klaar met Boozyshop he. Wat een kutsite. Echt, NOOIT meer voor mij. Pfff. Geef mij maar eBay. Goedkoper en je hebt het werkelijk nog eerder in huis ook.
Ik had mijn pakketje wat ik verkeerd had ontvangen retour gestuurd, en pas toen ze die ontvangen hadden hebben ze mijn pakket opgestuurd...! Alsof ik me moet bewijzen als klant?
Nee, het wordt nog erger.
Vandaag krijg ik een mailtje dat de blush die ik besteld heb (NYX pinched) NIET meer op voorraad is!
:r :X Echt, krijg de kolere. Ik heb maar een andere uitgezocht, anders moet ik NOG langer wachten, flikker op man. Pffff.
Ja, ik ben ietwat geirriteerd, is het te merken? :% }:| :D
Zodra ik mn pakketje heb ontvangen ga ik echt een heel ontevreden-klant-mailtje terugsturen. Ik vind dit echt geen stijl.
Let wel; ik heb mijn bestelling op 19 feb geplaatst. :') _O- -O-
Eis je geld terug.... dit is toch geen service
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:20:40 #132
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_93859222
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 13:45 schreef Poumelie het volgende:
Neeee? Zo lang en dan nu ook nog eens zeggen dat de blush niet op voorraad is. Da's 1 heel vervelend omdat je je waarschijnlijk hebt verheugd op het aanraken van de blush (lol) en 2 heel vervelend omdat het zo lang duurt! Is inderdaad belachelijk. Boozyshop heb ik ondertussen al achter me gelaten omdat ik de spulletjes er te duur vind en ik ze zeker goedkoper kan krijgen.

Vandaag mijn bestellling opgehaald bij de natuurwinkel ;D aardige man werkt er! kwam er eigenlijk nooit. Nu heb ik: jojoba olie, tea tree olie, amandeolie, appelcider azijn en extra virgin olive oil. Had echter nog gedestilliseerd water nodig: had 'ie niet. Ik naar de DA, kom ik thuis met gedemineraliseerd water :( weet iemand of het slecht is om gedeminerliseerd water te gebruiken ipv gedestilleerd water? (ik bedoel in een toner, dan mix ik water met oliën enzo en doe ik dat op m'n gezicht, snappie-vouz?)
Demiwater werkt daar prima voor. :Y

En damn, wat een gepruts bij Boozyshop :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:09:13 #133
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_93860871
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 07:10 schreef GotC het volgende:
Team Edward! *O* Eigenlijk Carlisle :9, maarja :P

Gisteren was m'n oogmakeup perfect blijven zitten na wat tranen hier en daar (door de wind)en hardlopen op de sportschool (zweet liep gewoon van me af :'))! Dus 's avonds haalde ik perfecte makeup eraf. Boo! :P
Heb ik ook, na hele dagen/avobden/nachten carnaval vieren kwam ik daarna thuis en zat mijn make-up nog helemaal perfect! En ik kan je zeggen, het was heet binnen. Natuurlijk super, maar inderdaad ook jammer om het dan af te moeten halen, ongeveer hetzelfde als een onaangebroken pot nutella moeten gebruiken :@
吴 曼 迪
pi_93861117
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:09 schreef megamandy het volgende:

[..]

Heb ik ook, na hele dagen/avobden/nachten carnaval vieren kwam ik daarna thuis en zat mijn make-up nog helemaal perfect! En ik kan je zeggen, het was heet binnen. Natuurlijk super, maar inderdaad ook jammer om het dan af te moeten halen, ongeveer hetzelfde als een onaangebroken pot nutella moeten gebruiken :@
Hahahaha! Het ziet er dan nog zo mooi uit, die Nutella! Heb ik ook altijd :P.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:33:27 #135
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93861780
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:45 schreef Poumelie het volgende:
Neeee? Zo lang en dan nu ook nog eens zeggen dat de blush niet op voorraad is. Da's 1 heel vervelend omdat je je waarschijnlijk hebt verheugd op het aanraken van de blush (lol) en 2 heel vervelend omdat het zo lang duurt! Is inderdaad belachelijk. Boozyshop heb ik ondertussen al achter me gelaten omdat ik de spulletjes er te duur vind en ik ze zeker goedkoper kan krijgen.

Vandaag mijn bestellling opgehaald bij de natuurwinkel ;D aardige man werkt er! kwam er eigenlijk nooit. Nu heb ik: jojoba olie, tea tree olie, amandeolie, appelcider azijn en extra virgin olive oil. Had echter nog gedestilliseerd water nodig: had 'ie niet. Ik naar de DA, kom ik thuis met gedemineraliseerd water :( weet iemand of het slecht is om gedeminerliseerd water te gebruiken ipv gedestilleerd water? (ik bedoel in een toner, dan mix ik water met oliën enzo en doe ik dat op m'n gezicht, snappie-vouz?)
Echt he. En dan geef ik een alternatief en die hebben ze dan OOK niet op voorraad. Ik heb letterlijk teruggemaild; laat dan maar, dan wil ik het geld van de blush teruggestort op mijn rekening. Dan maar geen blush. :') Pff. Faalhazen.
Echt he... Ga ik idd ook doen.
Wat leuk! O+ :D
Volgens mij is dat hetzelfde, gedestilleerd is ook zonder mineralen, alleen goedkoper (ik gebruik het toevallig om te strijken) :+
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:13 schreef Assiej het volgende:

[..]

Eis je geld terug.... dit is toch geen service
Echt he. Nou, het is dat ik die brushes wil, maar eigenlijk.. :{

Ohja, en ik heb weer gefaald bij de Kruidvat. :@

:@
:D
Lipgloss in 03 Morning Dew, nagellakje in 240 Sold Out Forever, blush linksonder in C01 As Lively As Ever en oogschaduw in C05 Walk In The Clouds :D O+ Ze zijn allemaal geweldig :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Enfermera op 09-03-2011 15:41:22 ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93862077
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:33 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Echt he. En dan geef ik een alternatief en die hebben ze dan OOK niet op voorraad. Ik heb letterlijk teruggemaild; laat dan maar, dan wil ik het geld van de blush teruggestort op mijn rekening. Dan maar geen blush. :') Pff. Faalhazen.
Echt he... Ga ik idd ook doen.
Wat leuk! O+ :D
Volgens mij is dat hetzelfde, gedestilleerd is ook zonder mineralen, alleen goedkoper (ik gebruik het toevallig om te strijken) :+

[..]

Echt he. Nou, het is dat ik die brushes wil, maar eigenlijk.. :{

Ohja, en ik heb weer gefaald bij de Kruidvat. :@
[ afbeelding ]
:@
:D
Ja, geld terugvragen zou ik ook doen :P
Ik bestelde laatst was essie nagellakjes op een site, netjes betaald met iDeal. Kreeg ik een mail dat ze een nagellakje (dé nagellak waarvoor ik de bestelling had geplaatst:P) niet op voorraad hadden, maar ik mocht wel een andere uitkiezen. Toen had ik maar m'n geld teruggevraagd, gelukkig stortte ze het ook meteen binnen een uur daarna gelijk terug, mooi :)
ja, ok, ik ga gewoon gedemineraliseerd gebruiken dan en ondertussen op zoek naar gedestilliseerd, waar koop je zulk water ?
Leuke spulletjes van Catrice trouwens!
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:42:35 #137
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93862188
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:39 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Ja, geld terugvragen zou ik ook doen :P
Ik bestelde laatst was essie nagellakjes op een site, netjes betaald met iDeal. Kreeg ik een mail dat ze een nagellakje (dé nagellak waarvoor ik de bestelling had geplaatst:P) niet op voorraad hadden, maar ik mocht wel een andere uitkiezen. Toen had ik maar m'n geld teruggevraagd, gelukkig stortte ze het ook meteen binnen een uur daarna gelijk terug, mooi :)
ja, ok, ik ga gewoon gedemineraliseerd gebruiken dan en ondertussen op zoek naar gedestilliseerd, waar koop je zulk water ?
Leuke spulletjes van Catrice trouwens!
Ho, net nog een edit gemaakt :P
Ja idd. Ik ga het denk ook gewoon doen. Bizarre service. :r
Gewoon bij de Gamma/ Praxi/ andere bouwmarkt! :D Heb je echt een literfles, voor nog geen euro als het goed is.. Volgens mij is het bij de Gamma het goedkoopste trouwens. :)
Thanks! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93862231
Ik heb nu trouwens echt 30 pipetflesjes omdat die bestelling fout was gegaan bij die natuurwinkel, wat moet ik daar in hemelsnaam mee, lol! Misschien vloeibaar spul indoen en het dus omtoveren tot reisflesjes? Jammer dat ik geen gewone doppen heb dan tho. hmm..
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93862360
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ho, net nog een edit gemaakt :P
Ja idd. Ik ga het denk ook gewoon doen. Bizarre service. :r
Gewoon bij de Gamma/ Praxi/ andere bouwmarkt! :D Heb je echt een literfles, voor nog geen euro als het goed is.. Volgens mij is het bij de Gamma het goedkoopste trouwens. :)
Thanks! :D
Aha, we hebben hier wel een Karwei.. is dat dan niet ook gedemineraliseerd? Aangezien er op mijn gedemineraliseerde fles staat dat het voor accu zooi enzo is. Lijkt me wel iets om verkocht te worden bij een bouwmarkt. Vandaar ook trouwens dat ik een beetje twijfelachtig was of het wel te gebruiken is voor m'n gezicht. ik bedoel, water wat je in je strijkijzer kunt doen voor op je gezicht, eh? Maar kan dus wel? :P
Dat nagellakje had ik trouwens een keer gekocht, maar dan niet voor mij :P Maar als sinterklaascadeautje, haha. Ik draag eigenlijk zelf nooit andere kleurtjes dan nude achtige kleurtjes. maar vond hem er wel algemeen hip uit zien :Y
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:54:58 #140
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93862758
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef Poumelie het volgende:
Ik heb nu trouwens echt 30 pipetflesjes omdat die bestelling fout was gegaan bij die natuurwinkel, wat moet ik daar in hemelsnaam mee, lol! Misschien vloeibaar spul indoen en het dus omtoveren tot reisflesjes? Jammer dat ik geen gewone doppen heb dan tho. hmm..
Hmm.. Ja vloeibaar is wel handig. Eehhh het zijn er idd wel veel :+ verkopen/weggeven? XD
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Aha, we hebben hier wel een Karwei.. is dat dan niet ook gedemineraliseerd? Aangezien er op mijn gedemineraliseerde fles staat dat het voor accu zooi enzo is. Lijkt me wel iets om verkocht te worden bij een bouwmarkt. Vandaar ook trouwens dat ik een beetje twijfelachtig was of het wel te gebruiken is voor m'n gezicht. ik bedoel, water wat je in je strijkijzer kunt doen voor op je gezicht, eh? Maar kan dus wel? :P
Dat nagellakje had ik trouwens een keer gekocht, maar dan niet voor mij :P Maar als sinterklaascadeautje, haha. Ik draag eigenlijk zelf nooit andere kleurtjes dan nude achtige kleurtjes. maar vond hem er wel algemeen hip uit zien :Y
Jawel, tis allemaal precies hetzelfde maar de prijs verschilt (soms best wel) tussen de bouwmarkten voor dat spul :) En idd, het gedemineraliseerde water is duurder dan het gedestilleerde water, maar in essence hetzelfde alleen ander naampje enzo. :P
Sure! Maar voor in je strijkijzer is het gewoon om geen kalkvorming te krijgen, mn strijkijzer gaat anders gewoon kapot van de kalk.
Nee? :D oh ik vind de glittertjes erin echt O+ heel subtiel, leuk.
Ja idd, de nude kleurtjes vind ik ook O+ vooral die Clay-ton my hero _O_
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93863438
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hmm.. Ja vloeibaar is wel handig. Eehhh het zijn er idd wel veel :+ verkopen/weggeven? XD

[..]

Jawel, tis allemaal precies hetzelfde maar de prijs verschilt (soms best wel) tussen de bouwmarkten voor dat spul :) En idd, het gedemineraliseerde water is duurder dan het gedestilleerde water, maar in essence hetzelfde alleen ander naampje enzo. :P
Sure! Maar voor in je strijkijzer is het gewoon om geen kalkvorming te krijgen, mn strijkijzer gaat anders gewoon kapot van de kalk.
Nee? :D oh ik vind de glittertjes erin echt O+ heel subtiel, leuk.
Ja idd, de nude kleurtjes vind ik ook O+ vooral die Clay-ton my hero _O_
Ja, vloeibaar lijkt me sowieso wel handig hehehe.
Clay-ton my hero ligt buiten mijn nude-grenzen, maar wel een mooie kleur!
Mijn favoriete nude-kleuren die niet french manicure zijn, zijn OPI Dulce de leche O+ en essie eternal optimist O+

Om het nog even te hebben over mijn Bobbi Brown Stick Foundation. Heb hem nog niet gebruikt als foundation, maar weet iig wel dat ik hem ook kan gebruiken als een lichte concealer, fijn fijn fijn!

Ik ben trouwens een sucker in kinderbeveiligingen, ik krijg het dopje van mijn tea tree olie niet los :'( LOL trouwens, het is pure tea tree olie, en er staat dat je hem niet op de huid moet gebruiken, maar ik dacht, tea tree olie, dat doe je toch op je puistjes om ze uit te laten drogen? Of niet soms? Ja hè en dan staat er nu op dat ik 'm niet op de huid mag gebruiken. Confused :?
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:17:20 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93863834
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Ja, vloeibaar lijkt me sowieso wel handig hehehe.
Clay-ton my hero ligt buiten mijn nude-grenzen, maar wel een mooie kleur!
Mijn favoriete nude-kleuren die niet french manicure zijn, zijn OPI Dulce de leche O+ en essie eternal optimist O+

Om het nog even te hebben over mijn Bobbi Brown Stick Foundation. Heb hem nog niet gebruikt als foundation, maar weet iig wel dat ik hem ook kan gebruiken als een lichte concealer, fijn fijn fijn!

Ik ben trouwens een sucker in kinderbeveiligingen, ik krijg het dopje van mijn tea tree olie niet los :'( LOL trouwens, het is pure tea tree olie, en er staat dat je hem niet op de huid moet gebruiken, maar ik dacht, tea tree olie, dat doe je toch op je puistjes om ze uit te laten drogen? Of niet soms? Ja hè en dan staat er nu op dat ik 'm niet op de huid mag gebruiken. Confused :?
Oh, haha :+ Oehhh. Die OPI is errug mooi O+ Ik dacht dat je eerder nude kleuren in nude zoals in je huidskleur bedoelde, maar dit zit wat meer tegen roze aan. Wel heel mooi :D

Oeh, nice! *O* Altijd fijn, een concealer die goed werkt :D

Heu? Niet op je huid? Eh, lijkt me idd wel, ik heb van de Body Shop ook een masker van tea tree :') Werkt superfijn trouwens :D
Je kan het ff proberen toch op een stukje op je arm ofzo? Kijken hoe dat gaat?

Nou, ik heb dus lekker mijn order geannuleerd bij Boozyshop. Mijn mailtje (excl hoi en groet enzo):
quote:
In eerdere mails hadden jullie te kennen gegeven dat mijn juiste order al klaar lag voor verzending. Toen ik hoorde ik niks van jullie over de blush die niet op voorraad was.
Ik ben heel erg teleurgesteld in de manier waarop jullie mijn order hebben afgehandeld en de communicatie daarbij.
Ik wil graag mijn gehele order annuleren en al mijn geld teruggestort krijgen.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93864106
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:17 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh, haha :+ Oehhh. Die OPI is errug mooi O+ Ik dacht dat je eerder nude kleuren in nude zoals in je huidskleur bedoelde, maar dit zit wat meer tegen roze aan. Wel heel mooi :D

Oeh, nice! *O* Altijd fijn, een concealer die goed werkt :D

Heu? Niet op je huid? Eh, lijkt me idd wel, ik heb van de Body Shop ook een masker van tea tree :') Werkt superfijn trouwens :D
Je kan het ff proberen toch op een stukje op je arm ofzo? Kijken hoe dat gaat?

Nou, ik heb dus lekker mijn order geannuleerd bij Boozyshop. Mijn mailtje (excl hoi en groet enzo):

[..]

mehehehe in your face boozyshop!
Ja ok, mijn begrip van nude kan anders zijn dan het algemeen bekende :P Nude vind ik eigenlijk gewoon alles dat kantoor-appropriate is en in de beige-roze-koraal familie thuishoort :P
Ja mja, dat masker is natuurlijk niet puur alleen tea tree olie. Heb het gegoogled maar denk dat ze bedoelen dat je het niet gewoon zo hatsekidee op je hele gezicht moet smeren omdat dat branderig voelt enja, daar word je hoofd rood van :P Denk ook dat het uitdroogt, maar dat is bij puistjes natuurlijk de bedoeling. Wat ik trouwens ook vaak doe: mijn gezicht stomen, en dan druppels tea tree olie in het water doen! Of tea tree toner tabs van de lush :P
Maar, IK KRIJG HET FLESJE NIET OPENNN :( haat aan kinderbeveiligde doppen.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93864289
Wat was die heksensite voor de oliën? :+
pi_93864392
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat was die heksensite voor de oliën? :+
www.hekserij.nl

zo zie je maar weer:P beetje vreemde naam, maar zo heb je wel iets om het aan te onthouden, lawl.
Heb zelf m'n oliën overigens van een andere site omdat ik van hekserij niet kon opmaken of ze allemaal 100% biologisch waren en zonder toevoegingen en ik te lui was om te mailen, maar zal voor de rest wel in orde zijn lijkt me ^O^
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93864497
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:30 schreef Poumelie het volgende:

[..]

www.hekserij.nl

zo zie je maar weer:P beetje vreemde naam, maar zo heb je wel iets om het aan te onthouden, lawl.
Heb zelf m'n oliën overigens van een andere site omdat ik van hekserij niet kon opmaken of ze allemaal 100% biologisch waren en zonder toevoegingen en ik te lui was om te mailen, maar zal voor de rest wel in orde zijn lijkt me ^O^
In wat voor flesjes krijg je dat? :+
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:36:16 #147
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93864618
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef Poumelie het volgende:

[..]

mehehehe in your face boozyshop!
Ja ok, mijn begrip van nude kan anders zijn dan het algemeen bekende :P Nude vind ik eigenlijk gewoon alles dat kantoor-appropriate is en in de beige-roze-koraal familie thuishoort :P
Ja mja, dat masker is natuurlijk niet puur alleen tea tree olie. Heb het gegoogled maar denk dat ze bedoelen dat je het niet gewoon zo hatsekidee op je hele gezicht moet smeren omdat dat branderig voelt enja, daar word je hoofd rood van :P Denk ook dat het uitdroogt, maar dat is bij puistjes natuurlijk de bedoeling. Wat ik trouwens ook vaak doe: mijn gezicht stomen, en dan druppels tea tree olie in het water doen! Of tea tree toner tabs van de lush :P
Maar, IK KRIJG HET FLESJE NIET OPENNN :( haat aan kinderbeveiligde doppen.
Echt he :') Faalhazen. :6
Ja precies :P True, nude kleuren zijn kleuren die gewoon goed bij jouw huidskleur passen en het niet al teveel lijkt dát je make up op hebt :Y
Hahaha nee idd :P preciess. Wel voorzichtig met dat spul idd, dat masker prikt in het begin ook altijd wat bij mij. :P
_O- Hard drukken op het dopje en dan draaien? :P Of werkt dat niet?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93864760
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

In wat voor flesjes krijg je dat? :+
Ik denk dat je het in zo'n amberkleurig glazen flesje krijgt (snappie ?) zoiets
maar heb daar niet besteld dus zou het niet weten :P moet je even aan BBQ-kip vragen!
Ik kreeg mijn jojoba olie van naturapharma in een plastic flesje met een kleur gaatje aan de bovenkant, maar ik giet hem over in een pipetflesje omdat ik dat 1. handiger vind en 2. de olie is dan beter beschermd mocht hij in de zon komen te staan (door de amberkleur en door het glas) Mijn andere oliën kreeg ik in van die amberkleurige flesjes met een speciaal druppelaar dopje, zegmaar ook zo'n klein gaatje in de bovenkant dus, maar dan anders. (LEKKER DUIDELIJK 8)7 )
Sowieso zie ik altijd de meeste oliën in dat soort flesjes staan als op het plaatje.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93865127
Drukken en draaien helpt niet, niet drukken en draaien ook niet. Andere kant op draaien ook niet.
Ik kreeg 'm een keer open, in het begin, toen deed ik 'm dicht, maar nu lukt het me niet meer, mehhh, ik ben zo slecht in kinderbeveiligde doppen :P
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:27:51 #150
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93867087
AHAHAHA _O- Ik heb antwoord terug van Boozyshop :')
quote:
Dankjewel voor de e-mail.

Spijtig te horen dat u alsnog uw gehele order wenst te annuleren. Wij hebben namelijk vandaag de brushes met de trio toegezonden. En wilde u mailen om uw rekeningnummer zodat ik het bedrag van de blush terug kan storten.

Uw order is helemaal mis gelopen door onze schuld en hebben dit zo goed mogelijk proberen oplossen. Het is zo dat het vanaf donderdag hier carnaval is geweest waardoor alles net iets anders verloopt dan anders. Dit is wellicht geen excuus maar vind het vervelend te horen dat u verder niet tevreden bent. Ik heb geprobeerd u zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

U kunt de bestelling direct retour sturen. U kunt ons adres op de enveloppe zetten uw adres doorkrassen en erbij zetten: retour afzender. Wij zullen dan het bedrag terug storten.
:')
Ja, dus ik ga alles terugsturen. Maar damn... Wat voor bedrijf is dat? Gewoon 1 iemand die dit vanuit huis doet? .... :{

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef Poumelie het volgende:
Drukken en draaien helpt niet, niet drukken en draaien ook niet. Andere kant op draaien ook niet.
Ik kreeg 'm een keer open, in het begin, toen deed ik 'm dicht, maar nu lukt het me niet meer, mehhh, ik ben zo slecht in kinderbeveiligde doppen :P
:D Iets te goed beveiligd dus :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93867354
Door carnaval BWEHE! Dat had ze er écht NIET bij moeten zetten want dat haalt het niveau van de zaken enorm omlaag.
Ik was net naar de tandarts :) en nu zit ik weer thuis en ga ik mijn potje tea tree maar weer eens open proberen te maken.

Edit:JAAAAAAAAAA het is gelukt! Nu ga ik de geur van tea tree inhaleren want dat ruikt ontzettend erg naar..... tea tree

Ik durf 'm niet meer dicht te doen straks krijg ik hem weer niet open :P

Dubbeledit: welke brushes had je besteld?
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:40:46 #152
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93867664
zeg, weet iemand dit?
ik heb laatst geleerd dat er van benefit iets is dat een tint heet, dat smeer je op je wangen of lippen, en dan krijgen ze een kleurtje dat niet vervaagt zeg maar, wel tof.
is dat hier enkel van benefit te verkrijgen? of hebben meer merken een vergelijkbaar product?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93867757
Ik denk dat dat wel vergelijkbaar is met cream blushes van mac of NYX heeft die ook en de pot rouges van Bobbi Brown, dat soort spulletjes? Of niet....
Alleen dat spul van benefit is vloeibaarder.. en anders.
hmmmm....
Je bedoelt dat benetint, moonbeam, posietint spul toch?


google benetint (of een andere) dupe en dan vind je dupes!
Ik vond net iets van the body shop die heeft schijnbaar ook een lip & cheek stain (dat is benetint in principe) weet alleen niet of ze dat ook in NL verkopen en of dat veel goedkoper is.
Wat is trouwens 't probleem, te duur of kun je het niet in de buurt krijgen?
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:49:49 #154
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93868035
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:43 schreef Poumelie het volgende:
Ik denk dat dat wel vergelijkbaar is met cream blushes van mac of NYX heeft die ook en de pot rouges van Bobbi Brown, dat soort spulletjes? Of niet....
Alleen dat spul van benefit is vloeibaarder.. en anders.
hmmmm....
Je bedoelt dat benetint, moonbeam, posietint spul toch?
[ afbeelding ]

google benetint (of een andere) dupe en dan vind je dupes!
Ik vond net iets van the body shop die heeft schijnbaar ook een lip & cheek stain (dat is benetint in principe) weet alleen niet of ze dat ook in NL verkopen en of dat veel goedkoper is.
Wat is trouwens 't probleem, te duur of kun je het niet in de buurt krijgen?
dat bedoelde ik idd, die benetint.
ik ben vnl. benieuwd of er ook andere merken zijn, omdat ik het idd aan de prijzige kant vind.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93868199
Oké, nuja, voor zover ik het gevonden heb is benefit niet de enige.
Het is trouwens een Lip & Cheek stain dus als je daarop googled kun je ook andere merken vinden!
makeupalley is ook altijd handig: http://makeupalley.com/pr(...)n/SC=HOWMANY/SD=DESC
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:56:27 #156
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93868271
thanks!
4breng je zoiets aan door enkel te smeren met het kwastje, of moet je er meer voor doen om het netjes te laten zitten op je lippen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93868594
Mocht je van het internetshoppen zijn, de volgende zijn best goedkoop en waarschijnlijk niet in NL verkrijgbaar :P
2True Cheek and Lip Tint, Etude House Tint en Cheeks & Lip Tint van MeMeMe
Ik denk persoonlijk dat je het gewoon met je vingers moet verdelen, lijkt me niet echt dat het nut heeft het met een kwast te doen.
zo dus
edit: ohhhh op je lippen, nee, moet denk ik ook gewoon met je vingers, wat aanbrengen op je lippen en dan verdelen met je vingers aangezien het kwastje daar te slap voor is, wellicht met een lipkwastje *je weet wel, zo'n kleine*? Verder niks extra's lijkt me
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:09:13 #158
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93868745
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:33 schreef Poumelie het volgende:
Door carnaval BWEHE! Dat had ze er écht NIET bij moeten zetten want dat haalt het niveau van de zaken enorm omlaag.
Ik was net naar de tandarts :) en nu zit ik weer thuis en ga ik mijn potje tea tree maar weer eens open proberen te maken.

Edit:JAAAAAAAAAA het is gelukt! Nu ga ik de geur van tea tree inhaleren want dat ruikt ontzettend erg naar..... tea tree

Ik durf 'm niet meer dicht te doen straks krijg ik hem weer niet open :P

Dubbeledit: welke brushes had je besteld?
Echt he. :') Ja, ik ben er klaar mee. Ze bied me niet eens iets ter compensatie aan behalve excuses. Bij eBay krijg je zonder dat het fout gaat al iets extra's erbij XD
Haha ja?? Finally! *O* :D Haha ja stinkt lekker he. :P
Hahahahaha xD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:09:33 #159
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93868756
thanks :)
een rondje google leert me dat 2true bij kruidvat te verkrijgen is, dus ik ga morgen ff koekeloeren bij de grote kruidvat hier
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93868794
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:09 schreef Mirjam het volgende:
thanks :)
een rondje google leert me dat 2true bij kruidvat te verkrijgen is, dus ik ga morgen ff koekeloeren bij de grote kruidvat hier
For Realz?! Nog nooit gezien tho *denkt na....*
Edit: oh ja, volgens mij hebben ze dat ook bij trekpleisters, wel een mooi prijsje ja! Een mooi probeerprijsje, is het niks dan is het iig geen weggegooid geld, is het wel wat, dan is het gewoon el cheapo perfecto :D
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:10:56 #161
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93868815
http://www.beautyfreak.nl/2011/03/2true-cheek-n-lip-tint/ :9~

ik hoop dat het nog steeds zo is, da's een veel leukere prijs :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:22:35 #162
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93871839
Oh zo'n liptint is wel leuk om een keer te proberen! De kleur vind ik dan weer niks :P Binnenkort eens kijken bij de buren! 4 deuren verder zit een Kruidvat en Etos is de buurman, hurray voor in de stad wonen Nevermind :D
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_93871871
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:10 schreef Mirjam het volgende:
http://www.beautyfreak.nl/2011/03/2true-cheek-n-lip-tint/ :9~

ik hoop dat het nog steeds zo is, da's een veel leukere prijs :D
Die heb ik, rotzooi :')
pi_93872040
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:')
Ja, dus ik ga alles terugsturen. Maar damn... Wat voor bedrijf is dat? Gewoon 1 iemand die dit vanuit huis doet? .... :{

[..]

Jup zoiets, wist je dat niet?
Ze is ook net verhuisd en heeft en daarmee zijn ook veel problemen ontstaan: Als in geen internet in het nieuwe pand e.d. :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:28:40 #165
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93872200
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Jup zoiets, wist je dat niet?
Ze is ook net verhuisd en heeft en daarmee zijn ook veel problemen ontstaan: Als in geen internet in het nieuwe pand e.d. :)
Nee. Dat wist ik niet nee. Nu wel.
Joh, kan allemaal best. Maar zet dat dan in koeienletters op je site. Net als dat het blijkbaar normaal is dat dingen nagezonden worden en niet in 1 pakket komen.. Wees duidelijk en transparant naar je klanten. Magoed. :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:35:51 #166
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93872589
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Die heb ik, rotzooi :')
waarom rotzooi? :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93872673
ik hou van make-up :@
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:42:06 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93872898
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef Oostblokker het volgende:
ik hou van make-up :@
Dan zit je hier helemaal goed *O* :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93873022
:) :)

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2011 20:04:39 ]
pi_93873050
quote:
15s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:28 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nee. Dat wist ik niet nee. Nu wel.
Joh, kan allemaal best. Maar zet dat dan in koeienletters op je site. Net als dat het blijkbaar normaal is dat dingen nagezonden worden en niet in 1 pakket komen.. Wees duidelijk en transparant naar je klanten. Magoed. :+
Praat ook niks goed, maar ik heb nog nooit problemen gehad met boozy! :)
pi_93873068
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:35 schreef Mirjam het volgende:

[..]

waarom rotzooi? :o
stinkt, prikt bah
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:50:36 #172
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93873309
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Praat ook niks goed, maar ik heb nog nooit problemen gehad met boozy! :)
Snap ik :) Nouja, mooi voor jou joh *O* Ik ga mn spul gewoon ergens anders kopen, gelukkig genoeg opties wat dat betreft :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93873336
Ik vind boozy wel te duur met veel dingen hoor, ebay ftw
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:56:30 #174
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93873676
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind boozy wel te duur met veel dingen hoor, ebay ftw
True. :D Ik vind eBay ook echt _O_ O+ Je kan er tegenwoordig zelfs MAC kopen :o Hoef ik niet meer naar een grote stad ofzo, geweldig O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93873741
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef Enfermera het volgende:

[..]

True. :D Ik vind eBay ook echt _O_ O+ Je kan er tegenwoordig zelfs MAC kopen :o Hoef ik niet meer naar een grote stad ofzo, geweldig O+
Wel opletten dat het niet nep is!
Ik hoop dat er binnenkort in Nederland ook besteld kan worden via de maccosmetics.nl site, maar dat zal nog wel heel lang gaan duren denk ik.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93874313
schaamteloze crosspost

Als iemand wil, ik heb er 2 over http://cgi.ebay.com/3-Bon(...)&hash=item255ccce2c8 :s)
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:07:22 #177
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93874324
Hmmm dat Bobbi Brown spul is niet zo makkelijk aan te komen in NL of wel? Zag namelijk dat ze ook een concealer hebben voor heul witte mensen zoals ik!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:09:18 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93874449
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Wel opletten dat het niet nep is!
Ik hoop dat er binnenkort in Nederland ook besteld kan worden via de maccosmetics.nl site, maar dat zal nog wel heel lang gaan duren denk ik.
Jaja, I know :D Tis niet nep waar ik het vandaan heb O+ :D Ik hoop het ook ja.... Wellicht in de toekomst *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:11:19 #179
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_93874567
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

stinkt, prikt bah
Het ruikt wel een beetje gek, maar stinken vind ik het niet. Als blush doe ik gewoon een veeg over het te blushen gebied met dat kwastje en dan blend ik 't in, als liptint "kleur" ik wel in met dat kwastje, maar dan kriebelt het best erg haha.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_93874585
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:07 schreef -Peach het volgende:
Hmmm dat Bobbi Brown spul is niet zo makkelijk aan te komen in NL of wel? Zag namelijk dat ze ook een concealer hebben voor heul witte mensen zoals ik!
jajajajajajaJAJAJAJAJAJAJA
Ik ben ook HEEEEEL wit en Bobbi brown heeft kleuren die mij matchen!
00 alabaster en 0 porcelain!
Er zijn 4 mac counters in NL, maar bij de mac counter in a'dam verkochten ze na een tijdje de 2 lichtste kleuren niet meer, mischien ondertussen wel? heb het al een jaar niet meer gecheckt, kan het sowieso wel op internet vinden.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93874637
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaja, I know :D Tis niet nep waar ik het vandaan heb O+ :D Ik hoop het ook ja.... Wellicht in de toekomst *O*
Wat heb je het vandaan dan :D
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:20:21 #182
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93875129
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het ruikt wel een beetje gek, maar stinken vind ik het niet. Als blush doe ik gewoon een veeg over het te blushen gebied met dat kwastje en dan blend ik 't in, als liptint "kleur" ik wel in met dat kwastje, maar dan kriebelt het best erg haha.
doe je dat blenden met je vinger?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:23:22 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93875306
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:12 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Wat heb je het vandaan dan :D
Deze shop: http://stores.ebay.com/Makeup-Emporium
En het is niet zo dat het bizar veel scheelt met hoeveel je er in NL voor betaald, maar een paar euro scheelt het wel :) :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93876084
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:23 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Deze shop: http://stores.ebay.com/Makeup-Emporium
En het is niet zo dat het bizar veel scheelt met hoeveel je er in NL voor betaald, maar een paar euro scheelt het wel :) :D
Ah tof, jammer, ze hebben net niet de oogschaduws die ik wil :P

Nog even een vraagje die ik al in #17 vroeg maar geen antwoord op kreeg:
Ik heb een douglas kadobon, hier in de buurt zit een douglas met een mac counter. Zou ik met die douglas kadobon iets kunnen kopen van mac daar, of staat die mac counter in de douglas toch weer los van de douglas zelf, al zit het er wel in, zegmaar :P? Dus kan ik met die kadobon van de mac wat kopen? Je ne sais pas.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:42:28 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_93876299
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

doe je dat blenden met je vinger?
Jup :Y wel snel werken anders heb je teveel stain :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:47:32 #186
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93876573
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef Poumelie het volgende:

[..]

jajajajajajaJAJAJAJAJAJAJA
Ik ben ook HEEEEEL wit en Bobbi brown heeft kleuren die mij matchen!
00 alabaster en 0 porcelain!
Er zijn 4 mac counters in NL, maar bij de mac counter in a'dam verkochten ze na een tijdje de 2 lichtste kleuren niet meer, mischien ondertussen wel? heb het al een jaar niet meer gecheckt, kan het sowieso wel op internet vinden.
Oh, Mac heeft BB? Dat wist ik niet (n00b)! Dan ga ik binnenkort eens een bezoekje aan de Bijenkorf hier (Eindhoven) brengen!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:50:50 #187
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93876769
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:38 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Ah tof, jammer, ze hebben net niet de oogschaduws die ik wil :P

Nog even een vraagje die ik al in #17 vroeg maar geen antwoord op kreeg:
Ik heb een douglas kadobon, hier in de buurt zit een douglas met een mac counter. Zou ik met die douglas kadobon iets kunnen kopen van mac daar, of staat die mac counter in de douglas toch weer los van de douglas zelf, al zit het er wel in, zegmaar :P? Dus kan ik met die kadobon van de mac wat kopen? Je ne sais pas.
Oh, jammer!
Hm, weet geen antwoord op je vraag. Anders even bellen/langsgaan? :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93876823
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:47 schreef -Peach het volgende:

[..]

Oh, Mac heeft BB? Dat wist ik niet (n00b)! Dan ga ik binnenkort eens een bezoekje aan de Bijenkorf hier (Eindhoven) brengen!
LOL
zei ik mac counters? ik bedoelde bobbi brown! Maar volgens mij zit er wel een bobbi brown daar, WACHT, ik ga het uitzoeken.

Edit: Niet dus -.-
de Bijenkorf Amsterdam - de Bijenkorf Rotterdam - de Bijenkorf Den Haag - Douglas Rotterdam Lijnbaan
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:53:39 #189
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93876903
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef Poumelie het volgende:

[..]

LOL
zei ik mac counters? ik bedoelde bobbi brown! Maar volgens mij zit er wel een bobbi brown daar, WACHT, ik ga het uitzoeken.
_O- Komt vast door je enthousiasme :P Vind het maar stom dat de BB shops niet naar het buitenland verzenden.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:54:37 #190
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93876943
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef Poumelie het volgende:

[..]

LOL
zei ik mac counters? ik bedoelde bobbi brown! Maar volgens mij zit er wel een bobbi brown daar, WACHT, ik ga het uitzoeken.

Edit: Niet dus -.-
de Bijenkorf Amsterdam - de Bijenkorf Rotterdam - de Bijenkorf Den Haag - Douglas Rotterdam Lijnbaan
Dju! ;(
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_93876947
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef -Peach het volgende:

[..]

_O- Komt vast door je enthousiasme :P Vind het maar stom dat de BB shops niet naar het buitenland verzenden.
ja stom he!
Ik weet wel dat parfumdreams.de naar nederland verzend en bobbi brown skin foundation 0 porcelain heeft! misschien hebben ze ook andere spulletjes? Je moet wel een goed woordje duits kunnen :P

edit: ja ze hebben bijna alles!
http://www.parfumdreams.de/Bobbi-Brown/Make-up/Concealer/

De verzendkosten zijn 9 euro, vond ik eerst veel. Maar de foundation die ik altijd gebruik is daar 38 euro en bij de counters 41 of 42, bij elkaar kost het me dus maar 5 euro meer en daar kan ik mee leven, kost me minder dan een retourtje a'dam vanaf mn hometown (da's 6 euro nogwat, haha) :P als je meer bij elkaar besteld maakt het natuurlijk ook vrij weinig uit.

[ Bericht 12% gewijzigd door Poumelie op 09-03-2011 21:01:52 ]
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:03:29 #192
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93877369
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:54 schreef Poumelie het volgende:

[..]

ja stom he!
Ik weet wel dat parfumdreams.de naar nederland verzend en bobbi brown skin foundation 0 porcelain heeft! misschien hebben ze ook andere spulletjes? Je moet wel een goed woordje duits kunnen :P

edit: ja ze hebben bijna alles!
http://www.parfumdreams.de/Bobbi-Brown/Make-up/Concealer/

De verzendkosten zijn 9 euro, vond ik eerst veel. Maar de foundation die ik altijd gebruik is daar 38 euro en bij de counters 41 of 42, bij elkaar kost het me dus maar 5 euro meer en daar kan ik mee leven, kost me minder dan een retourtje a'dam vanaf mn hometown (da's 6 euro nogwat, haha) :P als je meer bij elkaar besteld maakt het natuurlijk ook vrij weinig uit.
Ah dan ga ik daar eens kijken, tnx! Had wel iets gevonden van goedkopedrogisterij.com ofzo, maar dat zag er maar louche uit :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:43:13 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93879617
Besteld bij Sigma:

F50


F15

:D O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:44:16 #194
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93879674
Weet iemand of je Stila (met name de palettes, die zijn super-awesome!) online kunt kopen en naar Nederland kunt laten versturen?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:44:59 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93879708
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:43 schreef Enfermera het volgende:
Besteld bij Sigma:
[ afbeelding ]
F50

[ afbeelding ]
F15

:D O+
Gaaf! Heb zelf al meerdere keren naar beide kwasten gekeken, ben heel benieuwd wat je ervan vindt! (dan kan ik ze zelf ook kopen als je er blij mee bent, gna gna!)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:49:31 #196
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93880031
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Gaaf! Heb zelf al meerdere keren naar beide kwasten gekeken, ben heel benieuwd wat je ervan vindt! (dan kan ik ze zelf ook kopen als je er blij mee bent, gna gna!)
:D
Ja, ik twijfelde nog, wilde ik geen angled brush of angled kabuki voor mn blush? Maar zag deze bij xparkage en dat zij er weg van was, dus ik dacht, ja, die doe ik :D O+ En die andere (F50) dan voor mn foundation, ben heuul erg benieuwd ook idd :D
Haha XD Is goed hoor, ik zal laten weten wat ik ervan vind! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  FOK!fossiel woensdag 9 maart 2011 @ 21:56:31 #197
1455 Keroppi
kool kikker
pi_93880495
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

doe je dat blenden met je vinger?
Hoi Mirjam,

Ik gebruik de Benetint van Benefit. Ik ben met je eens dat de prijs belachelijk is. Zeker nadat de Sephora de prijzen kunstmatig hoog houdt. Je hebt 3 opties:

a) Sephora heeft regelmatig 25% korting op make-up, dat scheelt een hoop
b) Ebay, ik heb daar een mini-formaatje gekocht. Heel handig als je het een keertje wil proberen en zeer makkelijk om mee te nemen
c) een alternatief gebruiken...

Wat dat laatste betreft, er zijn veel prut-lipstains op de markt. Die van de Bodyshop vind ik bijvoorbeeld 3x niks. Wat een goed alternatief zou zijn, zijn de lipstains die MaxFactor net geintroduceerd heeft. Zijn ook wat gemakkelijker aanbrengen omdat er een 'viltstiftpunt' opzit.

Wat het opbrengen van Benetint betreft. Op de wangen heb ik geen ervaring, maar genoeg Youtube tutorials. Voor de lippen: er zit een nagellak achtig kwastje bij waarmee je je lippen in kunt kleuren. Voor een natuurlijker effect kun je een paar stippen op je lippen zetten en dan met je vingers of een wattenstokje vervagen. Let op: het is een lipSTAIN dus als je met je vingers blend, dan zijn je vingers de komende paar uur rozerood!

Voor een intensiever effect gewoon heel veel laagjes aanbrengen. Dat vind ik er zo briljant aan. Kleine beetjes: naturel effect. Meerdere lagen: dramatisch effect. Kun je het precies zo krijgen als je zelf wil. Sommige mensen vinden de geur wat te rozig, ik heb er geen problemen mee.
Chick on a mission
  FOK!fossiel woensdag 9 maart 2011 @ 21:58:00 #198
1455 Keroppi
kool kikker
pi_93880580
Voorbeeld van een mini Benetint:

http://cgi.ebay.com/BENEF(...)&hash=item20b7be5e3a
Chick on a mission
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:02:47 #199
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93880852
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Hoi Mirjam,

Ik gebruik de Benetint van Benefit. Ik ben met je eens dat de prijs belachelijk is. Zeker nadat de Sephora de prijzen kunstmatig hoog houdt. Je hebt 3 opties:

a) Sephora heeft regelmatig 25% korting op make-up, dat scheelt een hoop
b) Ebay, ik heb daar een mini-formaatje gekocht. Heel handig als je het een keertje wil proberen en zeer makkelijk om mee te nemen
c) een alternatief gebruiken...

Wat dat laatste betreft, er zijn veel prut-lipstains op de markt. Die van de Bodyshop vind ik bijvoorbeeld 3x niks. Wat een goed alternatief zou zijn, zijn de lipstains die MaxFactor net geintroduceerd heeft. Zijn ook wat gemakkelijker aanbrengen omdat er een 'viltstiftpunt' opzit.

Wat het opbrengen van Benetint betreft. Op de wangen heb ik geen ervaring, maar genoeg Youtube tutorials. Voor de lippen: er zit een nagellak achtig kwastje bij waarmee je je lippen in kunt kleuren. Voor een natuurlijker effect kun je een paar stippen op je lippen zetten en dan met je vingers of een wattenstokje vervagen. Let op: het is een lipSTAIN dus als je met je vingers blend, dan zijn je vingers de komende paar uur rozerood!

Voor een intensiever effect gewoon heel veel laagjes aanbrengen. Dat vind ik er zo briljant aan. Kleine beetjes: naturel effect. Meerdere lagen: dramatisch effect. Kun je het precies zo krijgen als je zelf wil. Sommige mensen vinden de geur wat te rozig, ik heb er geen problemen mee.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef Keroppi het volgende:
Voorbeeld van een mini Benetint:

http://cgi.ebay.com/BENEF(...)&hash=item20b7be5e3a
thanks! _O_
ik wil sowieso kijken naar die tint van 2true, gewoon om te proberen, maar dat van die mini-benetint is ook een goeie!
da's nog eens leuk om te proberen idd.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93881078
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:43 schreef Enfermera het volgende:
Besteld bij Sigma:
[ afbeelding ]
F50

[ afbeelding ]
F15

:D O+
Ik heb zelf de Sigma F80 (flat top kabuki brush), I LOVE IT! Heb nooit meer iets anders gebruikt om m'n foundation mee te blenden!
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:06:22 #201
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93881084
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet iemand of je Stila (met name de palettes, die zijn super-awesome!) online kunt kopen en naar Nederland kunt laten versturen?
Ik heb er zo al aardig wat op eBay gevonden hoor, ook paletjes! :)
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Ik heb zelf de Sigma F80, I LOVE IT! Heb nooit meer iets anders gebruikt om m'n foundation mee te blenden!
Nice, een kabuki :D O+ Ziet er ook erg tof uit. Ga denk in de toekomst idd ook nog zoiets bestellen. Maar nu ff die stippeling brush proberen eerst O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93881307
Ik ga binnenkort denk ik zelfs een tweede flat top kabuki aanschaffen xD kan ik die gebruiken als m'n andere ligt tedrogen of als ik te lui ben om mn schoon te maken :P
Stippling brush kan ik denk ik niet mee omgaan, de f80 blend goed omdat ie zoveel haartjes dicht op elkaar heeft, en gaat ook lekker snel ^O^, heb geen geduld om te stipplen, lawl, voor blush lijkt ie me wel heel fijn :)

Heb je 'm trouwens direct besteld via sigma? ik kocht mijne via enchantra maar ga denk ik volgende keer bij sigma bestellen,ben je zelfs met verzendkosten goedkoper uit dan bij enchantra :P
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:12:17 #203
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93881472
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:49 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:D
Ja, ik twijfelde nog, wilde ik geen angled brush of angled kabuki voor mn blush? Maar zag deze bij xparkage en dat zij er weg van was, dus ik dacht, ja, die doe ik :D O+ En die andere (F50) dan voor mn foundation, ben heuul erg benieuwd ook idd :D
Haha XD Is goed hoor, ik zal laten weten wat ik ervan vind! :*
Ik heb sinds een tijdje de volgende Everyday Minerals brushes in gebruik als blush-kwasten:

"Tapered Sculpting Face Brush"



en de "Dome Blush Brush"



Voor een wat meer verspreide blush-applicatie (of bronzer) gebruik ik de Dome brush, voor een meer precies "dotje" blush op mijn wangetje gebruik ik de Tapered brush.
Ik merk dat ik daar veel mooier blush mee kan oppikken vanuit de blush-pan en mooier kan aanbrengen dan met een angled blush brush.
Ligt ook wel erg aan de blush-soort natuurlijk.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93881731
Zijn hier al fans van Sleek? Vandaag mijn eerste palette binnen gehad (original). Erg onder de indruk. Supermooie kleuren, goede pigmentatie en de prijs is ook aangenaam (rond de 7 euro voor 12 kleuren). Helaas vind ik de meeste andere palettes niet echt super, vrij onbruikbare kleuren, voor mij dan.
pi_93881783
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn hier al fans van Sleek? Vandaag mijn eerste palette binnen gehad (original). Erg onder de indruk. Supermooie kleuren, goede pigmentatie en de prijs is ook aangenaam (rond de 7 euro voor 12 kleuren). Helaas vind ik de meeste andere palettes niet echt super, vrij onbruikbare kleuren, voor mij dan.
Sleek vind ik wel fijn. :Y Ik krijg morgen als het goed is het Bad Girl palette, blush en een Pout Polish binnen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:17:07 #206
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93881790
quote:
3s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik heb er zo al aardig wat op eBay gevonden hoor, ook paletjes! :)
Ik ben geen internet-n00b, maar ik heb echt nog nooit iets op eBay gekocht :D
Misschien toch eens proberen, heb je toch goeie adressen/sellers voor die Stila-spullen?
Lijkt me fijn om op vakantie mee te nemen (eind april ga ik Mallorca ownen!). Gewoon 1 palletje, een eyeliner, foundation en mascara mee, basic kwasten mee en klaar.
Ben je blij met Stila als merk? Ik hoor er vaak goede verhalen over en de convertible colours lijken me bijvoorbeeld echt ideaal :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:17:46 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93881833
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn hier al fans van Sleek? Vandaag mijn eerste palette binnen gehad (original). Erg onder de indruk. Supermooie kleuren, goede pigmentatie en de prijs is ook aangenaam (rond de 7 euro voor 12 kleuren). Helaas vind ik de meeste andere palettes niet echt super, vrij onbruikbare kleuren, voor mij dan.
Te shimmery voor mij, maar ik wil wel nog een keer hun gelliner en poutpolish hebben :D

-Edit- Tering! Dat Bad Girl palette is wel mooi zeg! Waanzinnig veel pigment, lijkt me lastig aan te brengen zonder knoeien :D Wel supermooie kleuren :Y

[ Bericht 17% gewijzigd door BBQ-kip op 09-03-2011 22:24:41 ]
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:42:47 #208
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93883448
Poumelie:
Zou het nuttig zijn om een paar van je mega-collectie pipetflesjes te verkopen aan mij? Of zou het verzenden duurder zijn dan wat het oplevert? Ik wil er op zich nog wel een paar hebben voor olietjes.

Van hekserij.nl kreeg ik bruine plastic flesjes met olie erin, zelfde vorm als op de foto die je bij jouw post op de vorige pagina bijvoegde. Met een vrij grote gietopening, dus je kunt makkelijk de pipetflesjes vullen.
De olie is niet allemaal biologisch, wel 100% puur.

Ik heb toen mangoboter gekocht, kokosolie (kokosvet eigenlijk, want het is hard omdat NL koud is :P), shaebutter, jojobaolie en avocadoolie.
Met de mango, kokos, jojoba en avocado-olie tesamen met wat rozenolie voor de geur heb ik een mix gemaakt en dat gebruik ik soms om mijn haar mee te doen (droge geblondeerde krullenbos :P), mijn zus heeft het gebruikt om haar zwangere buik mee in te smeren.
Dat is wel cool, je eigen cremetjes en oliemixen maken :Y
Kwestie van harde boters langzaam smelten, vloeibare olie enzo erbij doen en dan met de mixer kloppen tot het koud en luchtig wit geklopt dik schuimige crème is, supercool!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93884013
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Poumelie:
Zou het nuttig zijn om een paar van je mega-collectie pipetflesjes te verkopen aan mij? Of zou het verzenden duurder zijn dan wat het oplevert? Ik wil er op zich nog wel een paar hebben voor olietjes.

Van hekserij.nl kreeg ik bruine plastic flesjes met olie erin, zelfde vorm als op de foto die je bij jouw post op de vorige pagina bijvoegde. Met een vrij grote gietopening, dus je kunt makkelijk de pipetflesjes vullen.
De olie is niet allemaal biologisch, wel 100% puur.

Ik heb toen mangoboter gekocht, kokosolie (kokosvet eigenlijk, want het is hard omdat NL koud is :P), shaebutter, jojobaolie en avocadoolie.
Met de mango, kokos, jojoba en avocado-olie tesamen met wat rozenolie voor de geur heb ik een mix gemaakt en dat gebruik ik soms om mijn haar mee te doen (droge geblondeerde krullenbos :P), mijn zus heeft het gebruikt om haar zwangere buik mee in te smeren.
Dat is wel cool, je eigen cremetjes en oliemixen maken :Y
euh ja, dat kan wel denk ik? Ben nu in NL dus de verzendkosten zullen op zich wel meevallen... denk ik? Ik heb ze van 10ml, 30ml, en 50ml, hoeveel heb je er nodig?
De flesjes van 10ml met pipet kunnen in bubbeltjesenvelop, dan is het verzenden goedkoper, maximaal 2 euro denk ik... de 30ml en 50ml zouden in dozen moeten en dan is het verzenden bij tnt 6.75 xD Heb geen normale doppen hè, wel pipetdoppen.

Edit: wat je ook kan doen is bij bewustwinkelen.nl flesjes kopen als je ze groter dan 10 ml wil. Ze zijn van het merk alphag (de pipetdoppen ook). Als het goed is staat er op de site dat ze per 1 verkocht worden (mits ze het veranderd hebben) maar dat is dus per 10, dus moet je het bedrag per 10 rekenen :P bij mij werd dat pas berekend bij de drogist zelf. Dan ben je wel goedkoper uit als je ze van 30 of 50 ml wilt denk ik, want ze rekenen geen verzendkosten en je kunt de bestelling dan ophalen bij een drogist bij jou in de buurt. Betalen hoef je niet online te doen maar hoeft ook pas waar je ze haalt. Als je bij trefwoord alphag intypt vind je ze meteen.

Dubbeledit: ja, er staat nog steeds dat ze per 1 verkocht worden :P dat moet je dus ff x 10 doen. Zou je dus 30ml fles en 30ml pipetdoppen kopen kom je uit om 6.40 in totaal

[ Bericht 2% gewijzigd door Poumelie op 09-03-2011 23:05:23 ]
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:52:22 #210
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93884070
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:09 schreef Poumelie het volgende:
Ik ga binnenkort denk ik zelfs een tweede flat top kabuki aanschaffen xD kan ik die gebruiken als m'n andere ligt tedrogen of als ik te lui ben om mn schoon te maken :P
Stippling brush kan ik denk ik niet mee omgaan, de f80 blend goed omdat ie zoveel haartjes dicht op elkaar heeft, en gaat ook lekker snel ^O^, heb geen geduld om te stipplen, lawl, voor blush lijkt ie me wel heel fijn :)

Heb je 'm trouwens direct besteld via sigma? ik kocht mijne via enchantra maar ga denk ik volgende keer bij sigma bestellen,ben je zelfs met verzendkosten goedkoper uit dan bij enchantra :P
Zo erg! :o :D Cool :D ja, ik heb nog geen sigma kwasten dus ik ben benieuwd :D *O* Nice O+
Haha :P
Ja, heb direct besteld bij sigma, is volgens mij het goedkoopste zo :Y Alhoewel, ook weer niet teveel bestellen (gezien de verzendkosten) :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:53:11 #211
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93884126
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb sinds een tijdje de volgende Everyday Minerals brushes in gebruik als blush-kwasten:

"Tapered Sculpting Face Brush"

[ afbeelding ]

en de "Dome Blush Brush"

[ afbeelding ]

Voor een wat meer verspreide blush-applicatie (of bronzer) gebruik ik de Dome brush, voor een meer precies "dotje" blush op mijn wangetje gebruik ik de Tapered brush.
Ik merk dat ik daar veel mooier blush mee kan oppikken vanuit de blush-pan en mooier kan aanbrengen dan met een angled blush brush.
Ligt ook wel erg aan de blush-soort natuurlijk.
Nice! :D *O* Ja, idd, dat is ook zo. Maar de EM kwasten leken mij idd ook erg mooi :Y O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:24:22 #212
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93885921
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:51 schreef Poumelie het volgende:

[..]

euh ja, dat kan wel denk ik? Ben nu in NL dus de verzendkosten zullen op zich wel meevallen... denk ik? Ik heb ze van 10ml, 30ml, en 50ml, hoeveel heb je er nodig?
De flesjes van 10ml met pipet kunnen in bubbeltjesenvelop, dan is het verzenden goedkoper, maximaal 2 euro denk ik... de 30ml en 50ml zouden in dozen moeten en dan is het verzenden bij tnt 6.75 xD Heb geen normale doppen hè, wel pipetdoppen.

Edit: wat je ook kan doen is bij bewustwinkelen.nl flesjes kopen als je ze groter dan 10 ml wil. Ze zijn van het merk alphag (de pipetdoppen ook). Als het goed is staat er op de site dat ze per 1 verkocht worden (mits ze het veranderd hebben) maar dat is dus per 10, dus moet je het bedrag per 10 rekenen :P bij mij werd dat pas berekend bij de drogist zelf. Dan ben je wel goedkoper uit als je ze van 30 of 50 ml wilt denk ik, want ze rekenen geen verzendkosten en je kunt de bestelling dan ophalen bij een drogist bij jou in de buurt. Betalen hoef je niet online te doen maar hoeft ook pas waar je ze haalt. Als je bij trefwoord alphag intypt vind je ze meteen.

Dubbeledit: ja, er staat nog steeds dat ze per 1 verkocht worden :P dat moet je dus ff x 10 doen. Zou je dus 30ml fles en 30ml pipetdoppen kopen kom je uit om 6.40 in totaal
3 flesjes van 10 ml. zou wel relaxed zijn als je die over hebt, die kan ik makkelijk in mijn tas gooien en op werk neerzetten enzo.
Andere flesjes koop ik dan wel via de apotheek of drogist ofzo, da's niet handig anders met opsturen qua kosten.
Zullen we het verder via PM regelen?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93887151
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

3 flesjes van 10 ml. zou wel relaxed zijn als je die over hebt, die kan ik makkelijk in mijn tas gooien en op werk neerzetten enzo.
Andere flesjes koop ik dan wel via de apotheek of drogist ofzo, da's niet handig anders met opsturen qua kosten.
Zullen we het verder via PM regelen?
Geroggeld! Und jetzt, gehe ich schlafen :)
By the way: vandaag mijn gezicht gereinigd met een combo van: 1/2 appel cider azijn, 1/2 water, 2 druppels jojoba olie en 2 druppels amandelolie (in het hele flesje, niet op het watje :P) geschud, daarna op een watje. Voelde fijn! Daarna jojoba olie opgesmeerd! Heb denk ik een beetje veel opgesmeerd maar dat maakt voor s'avonds niet uit :P Morgenochtend iets minder proberen, maar I like it so far, beetje vettig nu door overmatig gebruik denk ik. Wel lekker zachte wangetjes haha! Als het met minder nog wat te vettig is doe ik er wat amandelolie erbij, schijnt tegen vette huid te zijn, maar voor de rest is de jojoba olie fijn :P ALs basis voor foundation lijkt de jojoba olie me sowieso wel fijn, denk dat ik dan minder last heb van droog en lelijk wordende foundation ophopinkjes/plekjes (snappiez-vous?)
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:54:21 #214
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93887215
Schlaf sacht!
Ich pee emme du zuruck! :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 10 maart 2011 @ 05:37:03 #215
123170 alors
zlata1234
pi_93892609
Tering wat gaat dit topic hard. Ik ben nu in de VS en heb wat fijne concealers gezien in lichtere kleuren dan die ze in NL hebben, echt relaxed en goedkoper ook nog. Ze hebben hier echt veel meer *O*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_93892784
Ik heb m'n bestelling van Boozyshop binnen! *O* Compleet en wel!
Zal binnenkort wel effe foto's maken..vandaag geen tijd :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:48:32 #217
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93892956
Gisteren besteld bij parfumdreams.de, mn Duits is heeeeel slecht (al 7 jaar geleden dat ik voor het laatst iets met Duits moest doen), maar het is gelukt... ben ik bij paypal vergeten mn ordernr te vermelden :') Gelukkig komt mn Duitse collega vandaag, samen maar even een e-mail er achteraan sturen... dikke faal!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_93893521
mmmm... wat ik me nou afvraag is wat een beetje goeie ebayshops zijn...? mac, too faced, etc...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 maart 2011 @ 09:21:05 #219
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93894242
Ik heb besloten echt eens gòed op zoek te gaan naar wat, voor mij, 'basics' zijn bij makeuppen. :+
Elke dag haast gebruik ik wel foundation, eyeliner, mascara, rode lippenstift en wenkbrauwspul.
Ja, klinkt een beetje too much :') maargoed. Ik houd van de fifties-stijl.

Nu ben ik dus voor elk van die dingen op zoek naar ècht goede foundation, ècht goede eyeliner etc.
Primer van nu is Sephora, foundation van Revlon (werkt wel redelijk goed tho - maar die van MAC schijnen beter te zijn?), eyeliner; etos :+ (heb ook gelliner gehad van essence), mascara; hema, lippenstift; etos & wenkbrauwpotlood: etos.

Ik gebruik wel alleen producten die niet dieren zijn getest dus L'oreal etc wordt hem niet echt :+ .
Too Faced, John van G, MAC etc. kan wel allemaal.

Wat raden jullie aan? Vooral met eyeliner heb ik altijd problemen; wordt dof en vlekkerig en meh.
In plaats van wenkbrauwpotlood zat ik nu de John van G wenkbrauwgel te overwegen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_93895244
ehm... wb-gel is toch om te modelleren, terwijl potlood meer shaped? of zeg ik nu iets stoms?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 maart 2011 @ 10:09:27 #221
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93895575
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef altootje86 het volgende:
ehm... wb-gel is toch om te modelleren, terwijl potlood meer shaped? of zeg ik nu iets stoms?
Mijn schoonheidsspecialiste raadde het aan.

Wenkbrauwgel met een kleurtje dus hm, :) .
In dit geval dus richting bruin, zoiets: http://www.drogisterijtop(...)ht-brown-p-5020.html
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:31:18 #222
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93896222
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:

Wat raden jullie aan? Vooral met eyeliner heb ik altijd problemen; wordt dof en vlekkerig en meh.
In plaats van wenkbrauwpotlood zat ik nu de John van G wenkbrauwgel te overwegen.
De dames van hier hebben me de eyeliner van Bobbi Brown aangeraden, die blijft blijkbaar heul lang en goed zitten! (geen idee of die op dieren testen trouwens) Heb m gisteren besteld bij parfumdreams.de...
[quote]1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[quote]1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:12 schreef Poumelie het volgende:
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_93897958
Idd, wat Peach zegt! Al heb ik geen ervaring met die van Bobbi Brown maar wel met de Gelliner van MAC : de Fluidline. hetzelfde ;) MAC is in ieder geval niet op dieren getest dus die is al safe. Ik gebruik de fluidline met het kwastje 266 van MAC. Vond het eerst behoorlijk duur, allebei 16 euro ofzo? Maar met een potje fluidline doe ik bijna een heel jaar (gebruik het echt bijna elke dag!) en het kwastje is bij mij 2 jaar meegegaan met slordige verzorging :P dus zou langer kunnen.

Qua foundation houd ik zelf niet van die van MAC, maar dat komt omdat MAC mijn kleur niet heeft :P en ik ook niet tegen de huidproducten van MAC kan, krijg ik breakouts van ;) Maar dat ben ik, en dat kan bij jou heel anders zijn, Zijn inderdaad veel mensen tevreden over de foundations van MAC dus je moet 't gewoon proberen! Misschien een keer een sample vragen bij de counter als het kan? Scheelt je geld mocht het niet bevallen :P

Wat betreft je wenkbrauwen: er zijn veel mensen die een MAC oogschaduw gebruiken voor hun wenkbrauwen (en dan een doorzichtige wenkbrauwgel) kun je misschien ook proberen. Is het niksv oor je wenkbrauwen kun je hem altijd natuurlijk nog gewoon als oogschaduw gebruiken :P
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93897976
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:48 schreef -Peach het volgende:
Gisteren besteld bij parfumdreams.de, mn Duits is heeeeel slecht (al 7 jaar geleden dat ik voor het laatst iets met Duits moest doen), maar het is gelukt... ben ik bij paypal vergeten mn ordernr te vermelden :') Gelukkig komt mn Duitse collega vandaag, samen maar even een e-mail er achteraan sturen... dikke faal!
Oeiii, gaat wel goed komen hoop ik! :P
Wat heb je besteld?
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:59:47 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93899384
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 05:37 schreef alors het volgende:
Tering wat gaat dit topic hard. Ik ben nu in de VS en heb wat fijne concealers gezien in lichtere kleuren dan die ze in NL hebben, echt relaxed en goedkoper ook nog. Ze hebben hier echt veel meer *O*
Nice! :D *O* Ja, gaaf he. Zonde dat ze dat hier niet hebben ;( Maar leuk voor jou, kan je lekker inslaan! *G*
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:21 schreef GotC het volgende:
Ik heb m'n bestelling van Boozyshop binnen! *O* Compleet en wel!
Zal binnenkort wel effe foto's maken..vandaag geen tijd :P
Lucky you! :+ :D Ben benieuwd! *O*
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb besloten echt eens gòed op zoek te gaan naar wat, voor mij, 'basics' zijn bij makeuppen. :+
Elke dag haast gebruik ik wel foundation, eyeliner, mascara, rode lippenstift en wenkbrauwspul.
Ja, klinkt een beetje too much :') maargoed. Ik houd van de fifties-stijl.

Nu ben ik dus voor elk van die dingen op zoek naar ècht goede foundation, ècht goede eyeliner etc.
Primer van nu is Sephora, foundation van Revlon (werkt wel redelijk goed tho - maar die van MAC schijnen beter te zijn?), eyeliner; etos :+ (heb ook gelliner gehad van essence), mascara; hema, lippenstift; etos & wenkbrauwpotlood: etos.

Ik gebruik wel alleen producten die niet dieren zijn getest dus L'oreal etc wordt hem niet echt :+ .
Too Faced, John van G, MAC etc. kan wel allemaal.

Wat raden jullie aan? Vooral met eyeliner heb ik altijd problemen; wordt dof en vlekkerig en meh.
In plaats van wenkbrauwpotlood zat ik nu de John van G wenkbrauwgel te overwegen.
Oefenen, oefenen, oefenen is mijn advies wat betreft eyeliner. Ik was er eerst ook echt niet goed in. Wat je dan het beste eerst kan doen is zo'n soft tip, das het makkelijkste. Als dat je goed afgaat kan je ook gaan oefenen in gelliner en/of liquid liner, die laatste 2 kan ik nu ook zonder problemen aanbrengen :) :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:19:24 #226
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93900087
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:20 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Oeiii, gaat wel goed komen hoop ik! :P
Wat heb je besteld?
Jaa komt helemaal goed, heb al een e-mail teruggehad dat zolang mijn naam er bij staat het goed komt. Heb de eyeliner, bijbehorende brush, de foundation stick Porcelain en maar meteen de long-wear make-up remover. Krijg er een proefje bij, geen idee wat.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_93901401
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef -Peach het volgende:

[..]

Jaa komt helemaal goed, heb al een e-mail teruggehad dat zolang mijn naam er bij staat het goed komt. Heb de eyeliner, bijbehorende brush, de foundation stick Porcelain en maar meteen de long-wear make-up remover. Krijg er een proefje bij, geen idee wat.
Oh tof! Ik heb de foundation stick porcelain zelf ook. Wist eerst niet hoe ik hem moest gebruiken want kon met mijn foundation brush het niet goed van de stick afkrijgen dus deed ik hem eerst maar als concealer (waar die ook goed voor werkt!) maar toen dacht ik gewoon van, als ik nou gewoon met die stick over m'n gezicht veeg! En ja, dat werkte, uitsmeren met de sigma f80, en ik vond het er best wel mooi uitzien! Niet zo glanzend als de skin foundation maar ook weer niet te mat, gewoon fijn =) Vind het sowieso fijn dat je hem ook gewoon als concealer kan gebruiken :P hoef ik niet een aparte concealer te kopen :P
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93905645
Bad Girl palette is er! *O*
pi_93907767
ik heb vandaag wel 3 stains gekocht :')
2 van 2true, en 1 van NYC, er was een kruivat die al een stelling had staan :9
leuk merk trouwens! ze hebben wel 8 lipstains, in een soort buisje met vilten punt, lijkt me keihandig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93907809
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mijn schoonheidsspecialiste raadde het aan.

Wenkbrauwgel met een kleurtje dus hm, :) .
In dit geval dus richting bruin, zoiets: http://www.drogisterijtop(...)ht-brown-p-5020.html
dat gebruik ik ook, maar van de hema :+
\en dan nadat ik er poeder op heb gedaan, zodat het netter en langer blijft zitten :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93908825
Ik heb net een lip erase en wonderwoman lipglass gescoord :9
pi_93911791
:9

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93912668
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Mirjam het volgende:
:9

[ afbeelding ]
Nice!

Wat zijn die twee grote kleuren in dat palette?
pi_93912687
een primer en een illuminator! ideaal *;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93912762
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net een lip erase en wonderwoman lipglass gescoord :9
Lemme guess :P

Emancipation ofzo? Lijkt me in ieder geval een hele mooie combi :)
pi_93912791
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef Nune het volgende:
Bad Girl palette is er! *O*
Pics!!!
pi_93912912
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Lemme guess :P

Emancipation ofzo? Lijkt me in ieder geval een hele mooie combi :)
Nee wonder woman heet ie, de rooie :9
pi_93913828
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nee wonder woman heet ie, de rooie :9
Ow cool! Dan wil ik een pic hoor!
pi_93913924
Van temptalia:

  donderdag 10 maart 2011 @ 17:54:22 #240
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93914381
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vandaag wel 3 stains gekocht :')
2 van 2true, en 1 van NYC, er was een kruivat die al een stelling had staan :9
leuk merk trouwens! ze hebben wel 8 lipstains, in een soort buisje met vilten punt, lijkt me keihandig
Nice!! Ik ga morgen ook nog maar weer eens een rondje KV maken :D
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:54:24 #241
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93914384
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Mirjam het volgende:
:9

[ afbeelding ]
Nice :9 :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:57:53 #242
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93914507
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Mirjam het volgende:
:9

[ afbeelding ]
:D Naais!! Doe eens swatches maken :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_93914893
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:57 schreef Lindytje het volgende:

[..]

:D Naais!! Doe eens swatches maken :D
Ja het is nu donker dus crappy peekzurs dus morgen :9
pi_93922906

(ja, vage foto, maar anders zag je de kleuren niet goed..)



Van links naar rechts (op beide plaatjes):
NYX Studio Liquid Liner Extreme Coffee SLL103
NYX Studio Liquid Liner Extreme Plum Purple SLL112
NYX Studio Liquid Liner Extreme Smokey Gray SLL109
Jumbo Eye pencil - Rust JEP 619
Jumbo Eye pencil - Dark Brown JEP602
Jumbo Lippencil - JLP721

*O*
pi_93927817
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:57 schreef Lindytje het volgende:

[..]

:D Naais!! Doe eens swatches maken :D
waarvan, dat paletje? :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93927857
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
(ja, vage foto, maar anders zag je de kleuren niet goed..)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Van links naar rechts (op beide plaatjes):
NYX Studio Liquid Liner Extreme Coffee SLL103
NYX Studio Liquid Liner Extreme Plum Purple SLL112
NYX Studio Liquid Liner Extreme Smokey Gray SLL109
Jumbo Eye pencil - Rust JEP 619
Jumbo Eye pencil - Dark Brown JEP602
Jumbo Lippencil - JLP721

*O*
pretteeeehh
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:46:07 #247
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93928767
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef -Peach het volgende:

[..]

De dames van hier hebben me de eyeliner van Bobbi Brown aangeraden, die blijft blijkbaar heul lang en goed zitten! (geen idee of die op dieren testen trouwens) Heb m gisteren besteld bij parfumdreams.de...
[quote][ afbeelding ] Op zondag 6 maart 2011 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 6 maart 2011 01:12 schreef Poumelie het volgende:

Yep, de Bobbi versie is net als de MAC versie erg goed :Y
Blijft zekers de hele dag zitten, met een goed kwastje (Sephora slanted linerbrush of de iets grovere HEMA slanted linerbrush) kun je een precies strak, of juist smudged lijntje maken die de hele dag op zijn plek blijft, heel fijn!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:48:42 #248
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93928998
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Mirjam het volgende:
:9

[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaa, swatches!!!
Ik ga morgen even weer het Kruidvat checken, ziet er goed uit Mirjam!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:16:38 #249
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93931276
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
(ja, vage foto, maar anders zag je de kleuren niet goed..)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Van links naar rechts (op beide plaatjes):
NYX Studio Liquid Liner Extreme Coffee SLL103
NYX Studio Liquid Liner Extreme Plum Purple SLL112
NYX Studio Liquid Liner Extreme Smokey Gray SLL109
Jumbo Eye pencil - Rust JEP 619
Jumbo Eye pencil - Dark Brown JEP602
Jumbo Lippencil - JLP721

*O*
Oehh die jumbo eye pencils zijn mooiii O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93936019
deze ligt thuis op me te wachten. Ik ben benieuwd :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_93944083
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oehh die jumbo eye pencils zijn mooiii O+
Ja! Heb er nu 1 opzitten als oogschaduw! Had eerst gewoon een lijntje ermee gemaakt, maar toen dacht ik: 'waarom ook niet'. Dus hup, ooglid volgekalkt ermee :P En het is mooooi! Wel wat vettig, maar dat maakt me niet uit. Ben benieuwd of het de hele dag zo blijft zitten.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 07:21:48 #252
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93944106
Daar ga je vanmiddag/vanavond spijt van krijgen denk ik :D
Zijn volgens mij veel te vettig om zo te gebruiken, afpoederen is wel aan te raden denk ik, met losse poeder of oogschaduw 'afdeppen".
Anders heb je kans dat je gecreasde pandaoogjes krijgt omdat je creasing krijgt én je mascara oplost in het vet van je potlood...

Maak je er een foto van vanavond? ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 08:05:33 #253
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_93944460
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 07:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja! Heb er nu 1 opzitten als oogschaduw! Had eerst gewoon een lijntje ermee gemaakt, maar toen dacht ik: 'waarom ook niet'. Dus hup, ooglid volgekalkt ermee :P En het is mooooi! Wel wat vettig, maar dat maakt me niet uit. Ben benieuwd of het de hele dag zo blijft zitten.
Die jumbopencils zijn heerlijk, maar alleen als lijntje of als basis van iets en dan afpoederen zoals hierboven werd gezegd. Ik vind ze veel te vettig anders en smudged als een malle zonder iets anders :P (bij mij dan!)
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_93945912
Ik hoop niet dan hongkong last krijgt van aardbeving/tsunami want er zijn ebaypakjes onderweg :'(
pi_93950940
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
deze ligt thuis op me te wachten. Ik ben benieuwd :Y
[ afbeelding ]
Wow, nice! Ik ben super nieuwsgierig naar die dingen, maar ze zijn zo takkeduur! Ik heb nu maar een handmatig gezichtsborsteltje voor onder de douche.

Laat weten wat je er van vind!
pi_93951018
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop niet dan hongkong last krijgt van aardbeving/tsunami want er zijn ebaypakjes onderweg :'(
o|O o|O
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:17:48 #257
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93951061
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 07:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja! Heb er nu 1 opzitten als oogschaduw! Had eerst gewoon een lijntje ermee gemaakt, maar toen dacht ik: 'waarom ook niet'. Dus hup, ooglid volgekalkt ermee :P En het is mooooi! Wel wat vettig, maar dat maakt me niet uit. Ben benieuwd of het de hele dag zo blijft zitten.
Gaaf he. Ik gebruik 'm vaak als oogschaduwbasis (na mn normale oogscahduwbasis :')), geeft een heel mooi effect met oogschaduw erop en blijft supergoed zitten. Doe het vaak ook onder mn onderste wimperrand voor een lijntje oogschaduw oid, blijft echt de hele dag zitten dan _O_ Maar dan wel echt met oogschaduw erop. ^O^

Ik zit trouwens te twijfelen wat ik zal doen. Zie dat het UD naked palette overal uitverkocht is (of course), maar NYX heeft ook een (nieuw) nude on nude palette met 20 oogschaduwkleuren en ook nog lipgloss erbij :o :D Heb ff wat reviews/vergelijkingen op youtube zitten kijken en het is wellicht een dupe die er aardig goed in de buurt komt.. En een stuk goedkoper is dus, met meer oogschaduws erin :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:18:52 #258
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93951098
hmm, heb ff swatches gemaakt van dat nyc palet (pics volgen later)
de oogschaduw is echt wel tof als je de basis gebruikt, zonder basis zijn de 2 lichtere kleuren wat meh. maar toffe shizzle wel!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93966805
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
deze ligt thuis op me te wachten. Ik ben benieuwd :Y
[ afbeelding ]
:o jaloers!

waar gekocht en wat was je kwijt :@ ?
pi_93966941
Ok ok, jullie hadden gelijk :D Het is te vet om zo te gebruiken, is wel een crease te zien nu :D Maar! Niet te zien als ik gewoon m'n ogen open heb. En de crease is erg onopvallend, dus alsnog tevreden :P
Vooral de kleur O+
pi_93968882


O+ O+ O+
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:19:48 #262
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93969352
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

O+ O+ O+
Oehhhhh :9
Lipstick? Gloss? In de kleur rood zo te zien of niet? :+ XD (je weet het nooit bij zulke verpakkingen _O-)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93969493
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:19 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oehhhhh :9
Lipstick? Gloss? In de kleur rood zo te zien of niet? :+ XD (je weet het nooit bij zulke verpakkingen _O-)
Jaaa wonder woman lipglass in wonder woman O+ O+ :o
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:26:57 #264
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93969738
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Jaaa wonder woman lipglass in wonder woman O+ O+ :o
Oeh :9 :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93969780
Ik had geen zin om te makeuppen vandaag dus alleen foundation, wenkbrauwen bijgetekend, mascara en die lipglass O+
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:28:44 #266
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93969820
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had geen zin om te makeuppen vandaag dus alleen foundation, wenkbrauwen bijgetekend, mascara en die lipglass O+
Oh. O+ Ik zie het helemaal voor me! Wat leuk! :D *O*
maar dat is ook in he, nude looks alsof het lijkt dat je bijna geen make up op hebt :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93969873
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh. O+ Ik zie het helemaal voor me! Wat leuk! :D *O*
maar dat is ook in he, nude looks alsof het lijkt dat je bijna geen make up op hebt :D
Maar ik had juist knallippen :9
Ik ga zo eens proberen een vettige eyelook te doen, met oogschaduw en VEUL vaseline :+
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:31:56 #268
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93969993
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maar ik had juist knallippen :9
Ik ga zo eens proberen een vettige eyelook te doen, met oogschaduw en VEUL vaseline :+
wat doe je met die vaseline? :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:32:14 #269
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_93970006
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

O+ O+ O+
Oh! Is dat de nieuwe MAC lijn? Bevalt ie?
I hope you guys are ready for some pie!
pi_93970082
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:31 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat doe je met die vaseline? :@
Erop smeren zodat je van die vette ogen hebt :+
even foto zoeken :7
pi_93970093
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:32 schreef DvT1987 het volgende:

[..]

Oh! Is dat de nieuwe MAC lijn? Bevalt ie?
Ja! Hij is wel heel groot en de applicator ook maar O+
pi_93970185
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:37:14 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93970245
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maar ik had juist knallippen :9
Ik ga zo eens proberen een vettige eyelook te doen, met oogschaduw en VEUL vaseline :+
Ja, ik snap het, maar met de rest bijna niets op staat dat juist heel leuk volgens mij :Y :D Was niet zo duidelijk net dan denk ik :+
Hahaha ja die had ik ook al gezien op youtube, grappig is dat XD :D
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Gele kikkerrrrr *O* XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:39:41 #274
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93970382


'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:40:00 #275
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93970407
boven is zonder basis, onder met.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93970560
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Pretty!! Ik ga maandag in draf naar Kruidvat :)
pi_93970590
Hier is gewoon nog NIETS

GEEN nieuwe essence
GEEN LE's
GEEN NYC

:'(
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:45:07 #278
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93970654
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier is gewoon nog NIETS

GEEN nieuwe essence
GEEN LE's
GEEN NYC

:'(
Echt niet? :o -O- Pffffff. :N ;(
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93970759
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier is gewoon nog NIETS

GEEN nieuwe essence
GEEN LE's
GEEN NYC

:'(
Ik heb de nagellak van Whoom! Boooom! gekocht, alle kleurtjes, om te reviewen. Maar damn, wát een lelijke kleurtjes. Alleen de roze zou ik eventueel gebruiken op mijn teennagels, maar verder is het bagger.

NYC is volgens mij officieel pas vanaf maandag te koop, maar er zijn al verschillende vestigingen van Kruidvat die het stiekem verkopen :)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:50:52 #280
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93970975
hier verder niks LE idd
ja, die van catrice, en de blush is al weg ;(
ik begreep dat de nieuwe essence collectie in week 12 moet komen, duurt nog wel ff ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 maart 2011 @ 20:15:14 #281
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_93972348
Die LE Essence zag er niet zo boeiend uit, wilde alleen die lipgloss maar die was uiteraard al op ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 11 maart 2011 @ 20:16:12 #282
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93972416
Die nieuwe collectie van Catrice is wel echt gaaf, de blush is echt O+ O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93974800
Als ik die koopjes weer zie denk ik hebben hebben hebben
hier bij de kruidvat was trouwens ook niks aan NYC .. iig nu nog niet ( ? )

Er is een bekende van me in USA en die wil voor mij shoppen bij de Mac
alleen ik heb nog geen idee wat ik echt wil voor deze boodschappenlijst :') :@

Wat vinden jullie echte aanraders als jullie Mac gebruikers zijn?
dan spoort mij dat vast aan om ideetjes op de toen voor de waslijst :9
pi_93975013
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Enfermera het volgende:
Die nieuwe collectie van Catrice is wel echt gaaf, de blush is echt O+ O+
Misschien was de dame van de Kruidvat dat wel aan het doen bij de display :o
Goede reden om weer terug te gaan voor een bezoekje :9

Heb je nog meer gekocht?
Foto van de blush, of plaatje of iets
pi_93975067
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Mooi O+

Wat voor een camera gebruik je?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:06:12 #286
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93975420
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef Assiej het volgende:

[..]

Misschien was de dame van de Kruidvat dat wel aan het doen bij de display :o
Goede reden om weer terug te gaan voor een bezoekje :9

Heb je nog meer gekocht?
Foto van de blush, of plaatje of iets
:D
Ik quote even mezelf, had het een paar pagina's terug geplaatst;
quote:
Ohja, en ik heb weer gefaald bij de Kruidvat. :@

:@
:D
Lipgloss in 03 Morning Dew, nagellakje in 240 Sold Out Forever, blush linksonder in C01 As Lively As Ever en oogschaduw in C05 Walk In The Clouds :D O+ Ze zijn allemaal geweldig :D
Bij gebrek aan beter doe ik nu mn blush met mn kabuki, maar er komen gelukkig wat nieuwe kwasten aan binnenkort *O* Maar dat kleurtje (de combi vooral) is echt O+ O+ Ziet er zo heerlijk gezond uit op mijn huid!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:07:34 #287
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93975493
Vandaag in 3 kruidvatten geweest en helaas nog geen NYC :(
Waar ben jij geweest Mirjam?
Echt stom, ik wil echt graag wat spulletjes ervan hebben.

De LE van Essence vond ik echt bagger eruit zien, creamliner is geweldig, maar dat palletje uit deze LE is echt om te huilen.

Ik heb vandaag voor de laatste keer mijn Sephora Atomic Volume mascara gebruikt, want ik vind het bagger. De formule is best redelijk (goed zwart, wel een beetje hard als het droog is), maar het borsteltje brengt veel teveel in 1 keer aan, ook na goed afvegen.
Ik schakel weer over naar mijn lieve Max Factor Masterpiece :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:13:38 #288
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93975842
Ohja, trouwens, jullie kijken vast wel wat youtube guru's met al hun tutorials he? Ik was toevallig wat aan het zoeken naar reviews, en ik kwam langs deze user: http://www.youtube.com/user/GabbysMakeup
Ik vind haar zoooo grappig. :') And not in a good way. Nee, begrijp me niet verkeerd, maar het kind is volgensmij 13 of 14, want ze zit in '8th grade' en dan ben je ongeveer zo oud. En dan al zo'n laag make up op :o Ik speelde gewoon nog met lego en barbies toen ik 14 was :@ :')
Dus, dat wilde ik even delen met jullie :+ XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:17:13 #289
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93976051
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:00 schreef Assiej het volgende:

[..]

Mooi O+

Wat voor een camera gebruik je?
2 verschillende actually :+
nikon d50, en een samsung compact camera
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:17:43 #290
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93976073
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag in 3 kruidvatten geweest en helaas nog geen NYC :(
Waar ben jij geweest Mirjam?
Echt stom, ik wil echt graag wat spulletjes ervan hebben.

De LE van Essence vond ik echt bagger eruit zien, creamliner is geweldig, maar dat palletje uit deze LE is echt om te huilen.

Ik heb vandaag voor de laatste keer mijn Sephora Atomic Volume mascara gebruikt, want ik vind het bagger. De formule is best redelijk (goed zwart, wel een beetje hard als het droog is), maar het borsteltje brengt veel teveel in 1 keer aan, ook na goed afvegen.
Ik schakel weer over naar mijn lieve Max Factor Masterpiece :Y
leiden 5meiplein hebben ze al nyc :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93976542
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef Mirjam het volgende:

[..]

leiden 5meiplein hebben ze al nyc :Y
Dat had ik eerder moeten weten :)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:27:41 #292
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93976641
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef Beije het volgende:

[..]

Dat had ik eerder moeten weten :)
woon je in leiden?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93976771
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

woon je in leiden?
Nee, maar wel heel erg in de buurt! *iets met zee en patserige mensen* :)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:32:18 #294
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93976947
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef Mirjam het volgende:

[..]

leiden 5meiplein hebben ze al nyc :Y
Ah, da's jammer, ik zit richting R'dam, dus dat is niet zo handig in de buurt. Leidschendam is wel de max voor mij.
Dan nog maar even geduldig wachten....

Toch nog een vraagje, hadden ze daar veel producten van NYC? Wat heb je nog meer gezien wat leuk is?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:40:52 #295
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93977450
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ah, da's jammer, ik zit richting R'dam, dus dat is niet zo handig in de buurt. Leidschendam is wel de max voor mij.
Dan nog maar even geduldig wachten....

Toch nog een vraagje, hadden ze daar veel producten van NYC? Wat heb je nog meer gezien wat leuk is?
ik ben vooral gevallen voor dat palet, daar hadden ze nog een kleur van, paars, en er moet een derde zijn, maar die was er niet.
en die lipstains (moet ik nog uitprioberen)
de nagellakjes vond ik meg, maar verder zaten er wel leuke dingen tusse zag ik.
heel veel oogschaduw enzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93977495
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:D
Ik quote even mezelf, had het een paar pagina's terug geplaatst;

[..]

Bij gebrek aan beter doe ik nu mn blush met mn kabuki, maar er komen gelukkig wat nieuwe kwasten aan binnenkort *O* Maar dat kleurtje (de combi vooral) is echt O+ O+ Ziet er zo heerlijk gezond uit op mijn huid!
Ah excuse moi! ik kijk niet altijd terug omdat het te veel lezen is wat ik dan soms in moet halen :@

die nagellak heb ik ook O+ leuk kleurtje vind ik
en mooie spulletjes heb je!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:45:19 #297
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93977720
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ah excuse moi! ik kijk niet altijd terug omdat het te veel lezen is wat ik dan soms in moet halen :@

die nagellak heb ik ook O+ leuk kleurtje vind ik
en mooie spulletjes heb je!
Geeft niet! :) Thanks! :D Ja dat nagellakje is echt O+ he :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:49:24 #298
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_93977952
Make-up stashpics! :D Gewoon, omdat het kan! *O*

Hier staat het allemaal in en op en naast


Dit past niet, dus staat er naast

Losse oogschaduws die niet depot zijn, gezichtsspullies en daarnaast mijn dagelijkse dingen die ik elke dag gebruik


De twee kleine laatjes, met daarin links MAC oogschaduws, 2 paintpots en 4 fluidliners en links mijn lip-dingen


Palettes: Book of shadows III, Too Faced Enchanted Glamourland, Urban Decay Naked, Cargo Lumieres du Monde en Too Faced Natural eyes


88 warm, SMH palette, Metal-shimmer, iets?? (ik weet niet hoe t ding heet... haha), 78 eyeshadow en blush combo palette, Gedepotte oogschaduws en het 88 matte palette


De lade (aan dat vuile doekje smeer ik tussendoor mijn kwasten af ;) )

En dit zit er allemaal in de lade:

Die drie kleine palletjes rechts zijn Sleek-palettes en de rest spreekt wel voor zich denk ik.

Dat was het :)

Oh, en mijn visagiespullen zitten in de koffer naast de tafel en het blik dat daar achter staat, geen zin dat allemaal op de foto te zetten...
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:00:46 #299
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93978675
zeg, als ik zo'n groot palet wil kopen op ebay, met shiny/shimmery kleurtjes, waar zoek ik dan op? :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:04:54 #300
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93978948
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
Make-up stashpics! :D Gewoon, omdat het kan! *O*

Hier staat het allemaal in en op en naast
[ afbeelding ]

Dit past niet, dus staat er naast
[ afbeelding ]
Losse oogschaduws die niet depot zijn, gezichtsspullies en daarnaast mijn dagelijkse dingen die ik elke dag gebruik

[ afbeelding ]
De twee kleine laatjes, met daarin links MAC oogschaduws, 2 paintpots en 4 fluidliners en links mijn lip-dingen

[ afbeelding ]
Palettes: Book of shadows III, Too Faced Enchanted Glamourland, Urban Decay Naked, Cargo Lumieres du Monde en Too Faced Natural eyes

[ afbeelding ]
88 warm, SMH palette, Metal-shimmer, iets?? (ik weet niet hoe t ding heet... haha), 78 eyeshadow en blush combo palette, Gedepotte oogschaduws en het 88 matte palette

[ afbeelding ]
De lade (aan dat vuile doekje smeer ik tussendoor mijn kwasten af ;) )

En dit zit er allemaal in de lade:
[ afbeelding ]
Die drie kleine palletjes rechts zijn Sleek-palettes en de rest spreekt wel voor zich denk ik.

Dat was het :)

Oh, en mijn visagiespullen zitten in de koffer naast de tafel en het blik dat daar achter staat, geen zin dat allemaal op de foto te zetten...
Wat een superleuk tafeltjeee! *O* O+ Zoiets wil ik idd ook, mja, ruimtegebrek ;(
En wat een spullen joh! :o Jeutje! Wat leuk al die paletten enzo! :D *O*
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
zeg, als ik zo'n groot palet wil kopen op ebay, met shiny/shimmery kleurtjes, waar zoek ik dan op? :@
Je kan even op www.zoeva.de kijken, daar hebben ze aardig wat goeie paletten :Y Anders op eBay gewoon op hoeveel kleurtjes ze hebben; dus bijv. 88 palette ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93979353
Oeh Me like the stash O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')