Kun je zelf tapen, en als je het op tijd aangeeft en echt dat teefje wil nemen dan doet ze dat wel voor je!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is mijn favo
[ afbeelding ]
Ik wil alleen wel met staande oren
Ja hoor, Sjon en Bil hebben ook in de tape gezetenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Huh, kun je de oren echt staand krijgen dan?
Ja dat zeg ik dan wel tegen haarquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je zelf tapen, en als je het op tijd aangeeft en echt dat teefje wil nemen dan doet ze dat wel voor je!
Ja dat is ook een Peludo.. maar staande oren vind ik mooier en dat hoort ook eigenlijk zo.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:14 schreef phusician het volgende:
dank je voor de foto's. Ik vind de harige met hangende oren toch het leukste of is dat er geen een?
Ja bij powder puffjes bij de chinezen mag je kiezen, als je staande oren wil moet je ook al vroeg gaan tapen.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik dan wel tegen haarIs ook de rasstandaard eigenlijk he.. ze doen het alleen niet omdat je er nu toch nog niet mee mag fokken en showen. Als dat wel mag, hebben ze over een poosje allemaa staande oren.
Uit dat ene andere nestje van Badu staan ook alleen de oren van de Peludo nog niet.
Ze hebben mij als pasgeboren baby 2 maanden met plakband op de oren mishandeldquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Huh, kun je de oren echt staand krijgen dan?
Chico heeft ook een bloemkooloor, ( zo noemen ze zo een bloedoor ) maar die is dr nog gewoon kampioen mee gewordenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Prachthond zeg!
Lot heeft nav een bloedoor één hangend oortje (toen we haar één dag hadden openbaarde zich dat, had de vorige eigenaar dus hélemaal niet gezien) en vindt haar des te snoeziger maar ja, het is ook geen tentoonstellings-noch rasexemplaar.
Het is gewoon een "Lotje"
Is voor mij "ras' zat
Ja ik had het toen aan die fokker gevraagd hoe dat zat. Zij zei dat toen tegen mij. Tapen die handelquote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja bij powder puffjes bij de chinezen mag je kiezen, als je staande oren wil moet je ook al vroeg gaan tapen.
Naakten moeten staande oren hebben.
Geen idee hoe dat bij peruanen gaat zijn met de peludo's though.
Maar ik vind staand ook altijd mooier, ik zou een puff ook tapen.
Ik zal es wat foto's van Bil en Sjon met tape zoeken, ik vind het zo grappig uitzienquote:Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja ik had het toen aan die fokker gevraagd hoe dat zat. Zij zei dat toen tegen mij. Tapen die handel![]()
Hebben we vroeger ook weleens met een Jack Russell gedaan..dat werkte alleen niet. 1 oortje bleef hangen..was wel schattig
Jaaaquote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal es wat foto's van Bil en Sjon met tape zoeken, ik vind het zo grappig uitzien
Chico en lot zouden samen een lekker stel zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft ook een bloemkooloor, ( zo noemen ze zo een bloedoor ) maar die is dr nog gewoon kampioen mee geworden![]()
Omdat je heel duidelijk kan zien dat het een verwonding is en niks aangeborens, en omdat ie verder zo perfect is
Je mag ze hierheen kopieren als je wilquote:Op zondag 6 maart 2011 15:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oh er staan foto's op de site van de pups![]()
![]()
Die is megagaafquote:Op zondag 6 maart 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Woeiiiiiiii wind in de zeilen
[ afbeelding ]
quote:
*dubbel*quote:Op zondag 6 maart 2011 15:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
die van mij heeft veul haar maar dat koppie
[ link | afbeelding ]
Dat denk ik wel ja!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
die eerste foto, de rechtse pup is zeker het bruine teefje
Ow mèn, en het commentaar dat je daarop krijgtquote:Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Dat word dus rondlopen met een plakband hond
Ach ik ben wel wat gewend, ze denken al dat ik een uitlaatservice benquote:Op zondag 6 maart 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow mèn, en het commentaar dat je daarop krijgt![]()
Ik vind het wel leuk om te doen hoor, dat tapen.
Je moet echt eens oort van boetseren naar de vorm die je wil krijgen
Ik heb ook nooit plakles gehad maar dr staan wel leuke tutorials en zo op youtube zelfs.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ach ik ben wel wat gewend, ze denken al dat ik een uitlaatservice ben![]()
Moet ik nog plakles krijgen
Haha ja is goed.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit plakles gehad maar dr staan wel leuke tutorials en zo op youtube zelfs.
En ik zal je tzt toegang geven tot ons naakthondenforum als je wil, daar staat ook veel op !
Haha, ja, ik moet zeggen, ik vond het ook best leuk om te doen!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het wel wonderlijk dat die oren dan ook echt blijven staan daardoorErg grappig om te zien op die foto's
Ja , ze hebben dr ook geen last van hoor, en het is gewoon mooier.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:33 schreef Oognip het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom die honden tape aan hun oren krijgenis het dan echt zo belangrijk dat die oren rechtop komen te staan?
Als ze het om die reden zouden down dan zou ik het anders vinden, maar als de reden 'gewoon mooier' is, vind ik het een beetje overbodig. Net zoals die getoupeerde staarten. Ik vind dat zielig, ook al hebben ze er misschien geen last van.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , ze hebben dr ook geen last van hoor, en het is gewoon mooier.
Sowieso zijn staande oren ook "beter" , minder kans op oorontsteking en zo
Bedoel je gecoupeerde? Dat is wel wat anders he;) Dat is gewoon de hond verminken.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze het om die reden zouden down dan zou ik het anders vinden, maar als de reden 'gewoon mooier' is, vind ik het een beetje overbodig. Net zoals die getoupeerde staarten. Ik vind dat zielig, ook al hebben ze er misschien geen last van.
Nou, ze hebben echt niks last van die tape hoor, en het staat echt mooier, dus boeien.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze het om die reden zouden down dan zou ik het anders vinden, maar als de reden 'gewoon mooier' is, vind ik het een beetje overbodig. Net zoals die getoupeerde staarten. Ik vind dat zielig, ook al hebben ze er misschien geen last van.
God wat een mooi nest zo!quote:
Ja als het mag welquote:Op zondag 6 maart 2011 16:49 schreef Strega het volgende:
[..]
God wat een mooi nest zo!![]()
Dus...je gaat waarschijnlijk dat harige teefje nemen?
Wat was Billy een adorabel pupje!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Allereerste tape met 7 weekjes![]()
Het varieert heel erg, behaarden moeten sowieso langer in de tape dan naakten meestal.
Billy heb ik zelf niet lang hoeven tapen geloof ik, maar ik moet wel nog steeds de bovenkant van zn oren kaalscheren en ik doe zn oren af en toe met de efileerschaar en de punten bijknippen, omdat ie heel veel haar aan zn oren heeft.
Sjon zn oren scheer ik nog steeds, en ze staan nog steeds niet naar wens, en die heb ik wel heel lang getaped, meestal sowieso wel tot na het wisselen.
Maar Sjon heeft nog steeds geen compleet gebit![]()
Bill heeft ook nog steeds melkhoektandjes
Jaaaaaaaaaa he?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
...en geen hond die wat van mijn hond zegt![]()
Zielig!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
...en geen hond die wat van mijn hond zegt![]()
Leuk, ga je toch wel allemaal posten hé!quote:
Chico heeft denk ik ook nooit in de tape gezeten, het verschilt echt van hond tot hond.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Geweldig die oren hahah. die van James stonden al heel snel omhoogzonder tape dan;p
deze niet maar ze heeft 24/7 dezelfde schattige kopquote:Op zondag 6 maart 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar die foto van Lot heb ik al zeker 10 keer gezien
Ja echt, Sjon doet het altijd leuk op foto's.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa he?
Billy was echt by far de mooiste pup in chinezenland, en dat is niet alleen mijn mening, iedereen was en is verliefd op hem
Tuuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, ga je toch wel allemaal posten hé!
quote:
Bij Franse Bullen is de een ook sneller dan de ander.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Geweldig die oren hahah. die van James stonden al heel snel omhoogzonder tape dan;p
Die kóntjesquote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ah, toen was Blue nog pup en die zat ook in de tape![]()
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaawquote:Op zondag 6 maart 2011 17:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Toen stonden ze nog niet helemaal omhoog...en dacht iedereen dat het een chihuahua was![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Tuuurlijk
Ow en ik zit ook op het hondenforum, dus nog wel ff stilhouden daar
Die oren!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ah, toen was Blue nog pup en die zat ook in de tape![]()
[ afbeelding ]
Ja wel apart om het vanaf dag 1 mee te maken. Heb ik met die andere natuurlijk nooit gehad. Die moest ik ophalen op schiphol, of in het asiel haha.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dit is zo leuk hé, die voorpret! En dat je dan alles ziet zo vanaf dag één.
De fokster maakt er ook echt werk van![]()
Wij hadden dat met Kundun, helaas voor internet, hij word volgende maand 12.
Maar ook, geboortekaartje, hele video door de fokster gemaakt, dan heb je echt zo'n binding al.
En natuurlijk om de week 250 km heen en 250 km terug rijden, om hem te zien
Gelukkig doet de fokker zelf ook heeeeeel veel updatesquote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja wel apart om het vanaf dag 1 mee te maken. Heb ik met die andere natuurlijk nooit gehad. Die moest ik ophalen op schiphol, of in het asiel haha.
Elke week heen en weer rijden gaat mij alleen niet lukkenAls alles doorgaat, moet ik maar vast de auto reserveren
Ow heerlijk, vleermuizenoren! Heeft Tashi ook een paar dagen gehad!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Toen stonden ze nog niet helemaal omhoog...en dacht iedereen dat het een chihuahua was![]()
[ afbeelding ]
Wat lief, is dat Tessa?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Billy had ook een heel leuk geboortekaartje, had een vriendin voor me gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ach je houd even goed van ze, alleen die foto's enzo is nu met internet geweldig!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja wel apart om het vanaf dag 1 mee te maken. Heb ik met die andere natuurlijk nooit gehad. Die moest ik ophalen op schiphol, of in het asiel haha.
Elke week heen en weer rijden gaat mij alleen niet lukkenAls alles doorgaat, moet ik maar vast de auto reserveren
Yupsquote:
Ja ik vind het wel leuk om te kijken als ze al iets meer kunnenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig doet de fokker zelf ook heeeeeel veel updates![]()
Ik heb Billy drie keer gezien voor ik m kreeg.
De eerste keer met 12 dagen, daarna met een week of 5 en met 6 weken hadden we een puppywandeling met het hele forum
Aw dat zijn ook net chiwalliesquote:Op zondag 6 maart 2011 17:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz toen ze nog echt heeeeeel jong was
de rechtse
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz toen ze nog echt heeeeeel jong was
de rechtse
[ afbeelding ]
Mja, maar ik heb 2 katten, weinig ruimte en een baan waar ze niet mee naartoe kunnenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Zo, wandel en voederrondes zitten dr weer op.
En er ligt een pizza in de oven voor mij![]()
@ Tombo, dat kan, dr zijn dr nog zat
Ik wel hoorquote:
Wat een cutiequote:Op zondag 6 maart 2011 19:09 schreef ElisaB het volgende:
Wij hadden net een aanlopertje: een jonge kater was met Fritz mee naar huis gekomen en vertikte het om weer weg te gaan. Als ik de deur dichtdeed, begon ie buiten als een dolle te schreeuwen. Dus hebben we 'm maar even binnen laten komen. Net bij de DA gebracht; bleek gechipt, dus is daar nu in afwachting van de komst van zijn eigen pap en / of mams
[ afbeelding ]
Wat een leukerdjequote:Op zondag 6 maart 2011 19:09 schreef ElisaB het volgende:
Wij hadden net een aanlopertje: een jonge kater was met Fritz mee naar huis gekomen en vertikte het om weer weg te gaan. Als ik de deur dichtdeed, begon ie buiten als een dolle te schreeuwen. Dus hebben we 'm maar even binnen laten komen. Net bij de DA gebracht; bleek gechipt, dus is daar nu in afwachting van de komst van zijn eigen pap en / of mams
[ afbeelding ]
Oh dat zou zooooooooo zielig zijn voor je oudjequote:Op zondag 6 maart 2011 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel hoorIk zou Sjon ZO nemen als het kon
Hij was reuze lief (vonden Fritz, beeb en ik; de rest vond 'm maar stom), beetje moe (zat te knikkebollen) en een beetje hongerigquote:
Daarom zou ik het ook niet doen als Nelis nog leeftquote:Op zondag 6 maart 2011 19:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat zou zooooooooo zielig zijn voor je oudje
Leuk he, als katten vriendjes hebbenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij was reuze lief (vonden Fritz, beeb en ik; de rest vond 'm maar stom), beetje moe (zat te knikkebollen) en een beetje hongerig
Maar goed: geheel zonder vlooien, met een mooi rood tuigje, dus ik vermoed dat er gewoon een baasje bij hoort.
Ow ja, en gechipt(daar ging ik voor naar de DA)
Als Oh-Oh daarop gaat zitten gaat ze doodquote:Op zondag 6 maart 2011 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die stoel is zo tof niet hoor; is de katten-rag-stoel
Zeker wetenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als Oh-Oh daarop gaat zitten gaat ze dood
Ja, was echt heel schattig. Eindelijk een vriendje voor Fritzquote:Op zondag 6 maart 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Leuk he, als katten vriendjes hebbenIk hou daar van
Ik had een half jaar 2 logeerkatten en die gingen hier ook naar buiten, die ene had 2 vriendjes hier die hem altijd kwamen halenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, was echt heel schattig. Eindelijk een vriendje voor Fritz
Maar goed; ik had 'm zo weer mee terug naar huis genomen (in afwachting van zijn baasje), maar de DA vond het een beter idee als ik 'm zou achterlaten. En ik luister altijd naar de DA, dus netjes gedaan
Awquote:Op zondag 6 maart 2011 19:21 schreef oh-oh het volgende:
De honden hebben ook altijd allemaal vaste speelvriendjes buiten.
Billy speelde in de stad altijd met Kill Bill ( en mijnes heet echt officieel Chill Bill) en die ging zomaar ineens dood.
Maar we kwamen wel altijd zijn baasje tegen zonder hond.
Och dan was Billy zo verdrietig aan het piepen, en dan ging die man huilen en dan ging Billy hem helemaal aflebberen en in zijn nek hangen en hem troosten, zooooooo lief en ontroerend![]()
Hier kennen ze ze allemaal bij naam, zo leukquote:Op zondag 6 maart 2011 19:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Aw wat lief. Hier hebben ze ook wel honden die ze helemaal geweldig vinden, vooral Jazz en Jules hebben veel vriendjes. Die worden altijd heel uitbundig begroet als ze in het hondenveld zijn.
Nee, dan gaat Chico dus niet slapen maar jengelen voor de deurquote:Op zondag 6 maart 2011 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Je mag ze 's nachts wel uit elkaar houden, oh-oh, of deed je dat sowieso al?
Haha okequote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Ze weet dat ik je op de hoogte hou hoor
![]()
Ik heb dr vandaag ook maar heel even gesproken, ze is dr maar druk mee.
Wss komen er twee puppen hier en gaan er ook nog 2 naar vriendinnen van me van het chinezenforum, het is wel fijn dat iedereen zo wil helpen![]()
Ow ow, Sjon is dansjes aan het doen om de mand waar de logeetjes inzitten, en die zijn telkens aan het uitvallen naar hem
Ik denk dat de peludo teven de kleinste twee peludo's zijn, dus die blijven, de 4 grootste peludo's gaan weg.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha okeGaan de teefjes dan ook naar iemand toe of 2 nakerdjes?
Ik ga maar eens wat eten in de oven gooien.. kipburgerEn dan nog wat aardappeltjes bakken.
Oow ja er waren 4 reutjes.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat de peludo teven de kleinste twee peludo's zijn, dus die blijven, de 4 grootste peludo's gaan weg.
Smakelijk!
En Zwabberrrrrrrr, long time no see, nog nieuws???
Oh, Iza is echt supermooi jaquote:Op zondag 6 maart 2011 19:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Oow ja er waren 4 reutjes.Had ook al bijna iemand anders verleid om er nog eentje te nemen.. Zij heeft nu die mooie Peludo teef, Iza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |