Kun je zelf tapen, en als je het op tijd aangeeft en echt dat teefje wil nemen dan doet ze dat wel voor je!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is mijn favo
[ afbeelding ]
Ik wil alleen wel met staande oren
Ja hoor, Sjon en Bil hebben ook in de tape gezetenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Huh, kun je de oren echt staand krijgen dan?
Ja dat zeg ik dan wel tegen haarquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je zelf tapen, en als je het op tijd aangeeft en echt dat teefje wil nemen dan doet ze dat wel voor je!
Ja dat is ook een Peludo.. maar staande oren vind ik mooier en dat hoort ook eigenlijk zo.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:14 schreef phusician het volgende:
dank je voor de foto's. Ik vind de harige met hangende oren toch het leukste of is dat er geen een?
Ja bij powder puffjes bij de chinezen mag je kiezen, als je staande oren wil moet je ook al vroeg gaan tapen.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik dan wel tegen haarIs ook de rasstandaard eigenlijk he.. ze doen het alleen niet omdat je er nu toch nog niet mee mag fokken en showen. Als dat wel mag, hebben ze over een poosje allemaa staande oren.
Uit dat ene andere nestje van Badu staan ook alleen de oren van de Peludo nog niet.
Ze hebben mij als pasgeboren baby 2 maanden met plakband op de oren mishandeldquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Huh, kun je de oren echt staand krijgen dan?
Chico heeft ook een bloemkooloor, ( zo noemen ze zo een bloedoor ) maar die is dr nog gewoon kampioen mee gewordenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Prachthond zeg!
Lot heeft nav een bloedoor één hangend oortje (toen we haar één dag hadden openbaarde zich dat, had de vorige eigenaar dus hélemaal niet gezien) en vindt haar des te snoeziger maar ja, het is ook geen tentoonstellings-noch rasexemplaar.
Het is gewoon een "Lotje"
Is voor mij "ras' zat
Ja ik had het toen aan die fokker gevraagd hoe dat zat. Zij zei dat toen tegen mij. Tapen die handelquote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja bij powder puffjes bij de chinezen mag je kiezen, als je staande oren wil moet je ook al vroeg gaan tapen.
Naakten moeten staande oren hebben.
Geen idee hoe dat bij peruanen gaat zijn met de peludo's though.
Maar ik vind staand ook altijd mooier, ik zou een puff ook tapen.
Ik zal es wat foto's van Bil en Sjon met tape zoeken, ik vind het zo grappig uitzienquote:Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja ik had het toen aan die fokker gevraagd hoe dat zat. Zij zei dat toen tegen mij. Tapen die handel![]()
Hebben we vroeger ook weleens met een Jack Russell gedaan..dat werkte alleen niet. 1 oortje bleef hangen..was wel schattig
Jaaaquote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal es wat foto's van Bil en Sjon met tape zoeken, ik vind het zo grappig uitzien
Chico en lot zouden samen een lekker stel zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft ook een bloemkooloor, ( zo noemen ze zo een bloedoor ) maar die is dr nog gewoon kampioen mee geworden![]()
Omdat je heel duidelijk kan zien dat het een verwonding is en niks aangeborens, en omdat ie verder zo perfect is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |