abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93727383

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | Mama-Mia

2pp0kgm.gifoie_oie_twinkles.gifrkbviq.jpg
stupidfok.GIFmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgzara.jpglandal%201.jpg
avatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpgkerst09.jpg.gif1.jpgCat.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_93727401
Dit is mijn favo

Ik wil alleen wel met staande oren :@
pi_93727404
Dat dus ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 maart 2011 @ 15:12:04 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93727407
En de poezen dan? :'(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_93727434
Pastte niet in de OP :? :@ _O-

volgende keer krijg jij je poesjes :* s
  zondag 6 maart 2011 @ 15:13:06 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_93727440
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is mijn favo
[ afbeelding ]

Ik wil alleen wel met staande oren :@
Kun je zelf tapen, en als je het op tijd aangeeft en echt dat teefje wil nemen dan doet ze dat wel voor je!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 maart 2011 @ 15:13:43 #7
13151 crew  Rewimo
pi_93727466
Huh, kun je de oren echt staand krijgen dan?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 6 maart 2011 @ 15:14:35 #8
176471 oh-oh
pi_93727493
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, Sjon en Bil hebben ook in de tape gezeten :D
Sjon maaaaaaaanden zelfs :')
En ik zit te twijfelen of ik niet nog es ga tapen want ik vind zn oren nog steeds lelijk staan _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 6 maart 2011 @ 15:14:59 #9
298937 phusician
wees wijs dan doe je goed
pi_93727511
dank je voor de foto's. Ik vind de harige met hangende oren toch het leukste of is dat er geen een?
pi_93727519
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Kun je zelf tapen, en als je het op tijd aangeeft en echt dat teefje wil nemen dan doet ze dat wel voor je!
Ja dat zeg ik dan wel tegen haar :P Is ook de rasstandaard eigenlijk he.. ze doen het alleen niet omdat je er nu toch nog niet mee mag fokken en showen. Als dat wel mag, hebben ze over een poosje allemaa staande oren.
Uit dat ene andere nestje van Badu staan ook alleen de oren van de Peludo nog niet.
pi_93727543
Prachthond zeg!
Lot heeft nav een bloedoor één hangend oortje (toen we haar één dag hadden openbaarde zich dat, had de vorige eigenaar dus hélemaal niet gezien }:| ) en vindt haar des te snoeziger maar ja, het is ook geen tentoonstellings-noch rasexemplaar.
Het is gewoon een "Lotje"
Is voor mij "ras' zat
pi_93727555
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:14 schreef phusician het volgende:
dank je voor de foto's. Ik vind de harige met hangende oren toch het leukste of is dat er geen een?
Ja dat is ook een Peludo.. maar staande oren vind ik mooier en dat hoort ook eigenlijk zo.
  zondag 6 maart 2011 @ 15:16:42 #13
176471 oh-oh
pi_93727588
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:15 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik dan wel tegen haar :P Is ook de rasstandaard eigenlijk he.. ze doen het alleen niet omdat je er nu toch nog niet mee mag fokken en showen. Als dat wel mag, hebben ze over een poosje allemaa staande oren.
Uit dat ene andere nestje van Badu staan ook alleen de oren van de Peludo nog niet.
Ja bij powder puffjes bij de chinezen mag je kiezen, als je staande oren wil moet je ook al vroeg gaan tapen.
Naakten moeten staande oren hebben.
Geen idee hoe dat bij peruanen gaat zijn met de peludo's though.
Maar ik vind staand ook altijd mooier, ik zou een puff ook tapen.
( Groucho Marx )
pi_93727607
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Ze hebben mij als pasgeboren baby 2 maanden met plakband op de oren mishandeld _O- maar mijn oren staan niet meer zo áf, ze zijn echter wel groot _O_
  zondag 6 maart 2011 @ 15:18:25 #15
176471 oh-oh
pi_93727655
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Prachthond zeg!
Lot heeft nav een bloedoor één hangend oortje (toen we haar één dag hadden openbaarde zich dat, had de vorige eigenaar dus hélemaal niet gezien }:| ) en vindt haar des te snoeziger maar ja, het is ook geen tentoonstellings-noch rasexemplaar.
Het is gewoon een "Lotje"
Is voor mij "ras' zat
Chico heeft ook een bloemkooloor, ( zo noemen ze zo een bloedoor ) maar die is dr nog gewoon kampioen mee geworden *)
Omdat je heel duidelijk kan zien dat het een verwonding is en niks aangeborens, en omdat ie verder zo perfect is :P
( Groucho Marx )
pi_93727671
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja bij powder puffjes bij de chinezen mag je kiezen, als je staande oren wil moet je ook al vroeg gaan tapen.
Naakten moeten staande oren hebben.
Geen idee hoe dat bij peruanen gaat zijn met de peludo's though.
Maar ik vind staand ook altijd mooier, ik zou een puff ook tapen.
Ja ik had het toen aan die fokker gevraagd hoe dat zat. Zij zei dat toen tegen mij. Tapen die handel :D

Hebben we vroeger ook weleens met een Jack Russell gedaan..dat werkte alleen niet. 1 oortje bleef hangen..was wel schattig
  zondag 6 maart 2011 @ 15:19:36 #17
176471 oh-oh
pi_93727707
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ja ik had het toen aan die fokker gevraagd hoe dat zat. Zij zei dat toen tegen mij. Tapen die handel :D

Hebben we vroeger ook weleens met een Jack Russell gedaan..dat werkte alleen niet. 1 oortje bleef hangen..was wel schattig
Ik zal es wat foto's van Bil en Sjon met tape zoeken, ik vind het zo grappig uitzien _O-
( Groucho Marx )
pi_93727774
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik zal es wat foto's van Bil en Sjon met tape zoeken, ik vind het zo grappig uitzien _O-
Jaaa O+
pi_93727783
Mogguh :O
Zo ook net weer wakker :o
pi_93727809
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Chico heeft ook een bloemkooloor, ( zo noemen ze zo een bloedoor ) maar die is dr nog gewoon kampioen mee geworden *)
Omdat je heel duidelijk kan zien dat het een verwonding is en niks aangeborens, en omdat ie verder zo perfect is :P
Chico en lot zouden samen een lekker stel zijn _O-
Heb al eens gezegd dat we hier op de doorloop wonen naar het "bos" dus alle honden uit de buurt komen hier langs en echt waar, ze zijn me allemaal even lief O+
Ze weten waar de botjes liggen en zijn altijd in voor een knuffel, alles soorten, rassen en halfwas zie ik dagelijks voorbijparaderen. Alleen heeft Lot enkel een vriendelijke waffel voor witte fluffy hondjes dus ach, daar hebben we het hekje voor *O*
  zondag 6 maart 2011 @ 15:22:53 #21
176471 oh-oh
pi_93727820
Woeiiiiiiii wind in de zeilen _O-

[ Bericht 51% gewijzigd door oh-oh op 06-03-2011 15:28:04 ]
( Groucho Marx )
pi_93727853
Zie je foto niet Oh-Oh...
  zondag 6 maart 2011 @ 15:24:59 #23
176471 oh-oh
pi_93727892
Ow dat is gek, ik wel, ik zoek nog ff verder :P
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 maart 2011 @ 15:25:19 #24
13151 crew  Rewimo
pi_93727902
Nee, doet het niet inderdaad.
pi_93727918
ik zie hem ook niet;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')