Wat lief, is dat Tessa?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Billy had ook een heel leuk geboortekaartje, had een vriendin voor me gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ach je houd even goed van ze, alleen die foto's enzo is nu met internet geweldig!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja wel apart om het vanaf dag 1 mee te maken. Heb ik met die andere natuurlijk nooit gehad. Die moest ik ophalen op schiphol, of in het asiel haha.
Elke week heen en weer rijden gaat mij alleen niet lukkenAls alles doorgaat, moet ik maar vast de auto reserveren
Yupsquote:
Ja ik vind het wel leuk om te kijken als ze al iets meer kunnenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig doet de fokker zelf ook heeeeeel veel updates![]()
Ik heb Billy drie keer gezien voor ik m kreeg.
De eerste keer met 12 dagen, daarna met een week of 5 en met 6 weken hadden we een puppywandeling met het hele forum
Aw dat zijn ook net chiwalliesquote:Op zondag 6 maart 2011 17:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz toen ze nog echt heeeeeel jong was
de rechtse
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz toen ze nog echt heeeeeel jong was
de rechtse
[ afbeelding ]
Mja, maar ik heb 2 katten, weinig ruimte en een baan waar ze niet mee naartoe kunnenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Zo, wandel en voederrondes zitten dr weer op.
En er ligt een pizza in de oven voor mij![]()
@ Tombo, dat kan, dr zijn dr nog zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |