Leuk, ga je toch wel allemaal posten hé!quote:
Chico heeft denk ik ook nooit in de tape gezeten, het verschilt echt van hond tot hond.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Geweldig die oren hahah. die van James stonden al heel snel omhoogzonder tape dan;p
deze niet maar ze heeft 24/7 dezelfde schattige kopquote:Op zondag 6 maart 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar die foto van Lot heb ik al zeker 10 keer gezien
Ja echt, Sjon doet het altijd leuk op foto's.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa he?
Billy was echt by far de mooiste pup in chinezenland, en dat is niet alleen mijn mening, iedereen was en is verliefd op hem
Tuuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, ga je toch wel allemaal posten hé!
quote:
Bij Franse Bullen is de een ook sneller dan de ander.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Geweldig die oren hahah. die van James stonden al heel snel omhoogzonder tape dan;p
Die kóntjesquote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ah, toen was Blue nog pup en die zat ook in de tape![]()
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaawquote:Op zondag 6 maart 2011 17:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Toen stonden ze nog niet helemaal omhoog...en dacht iedereen dat het een chihuahua was![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Tuuurlijk
Ow en ik zit ook op het hondenforum, dus nog wel ff stilhouden daar
Die oren!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ah, toen was Blue nog pup en die zat ook in de tape![]()
[ afbeelding ]
Ja wel apart om het vanaf dag 1 mee te maken. Heb ik met die andere natuurlijk nooit gehad. Die moest ik ophalen op schiphol, of in het asiel haha.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dit is zo leuk hé, die voorpret! En dat je dan alles ziet zo vanaf dag één.
De fokster maakt er ook echt werk van![]()
Wij hadden dat met Kundun, helaas voor internet, hij word volgende maand 12.
Maar ook, geboortekaartje, hele video door de fokster gemaakt, dan heb je echt zo'n binding al.
En natuurlijk om de week 250 km heen en 250 km terug rijden, om hem te zien
Gelukkig doet de fokker zelf ook heeeeeel veel updatesquote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja wel apart om het vanaf dag 1 mee te maken. Heb ik met die andere natuurlijk nooit gehad. Die moest ik ophalen op schiphol, of in het asiel haha.
Elke week heen en weer rijden gaat mij alleen niet lukkenAls alles doorgaat, moet ik maar vast de auto reserveren
Ow heerlijk, vleermuizenoren! Heeft Tashi ook een paar dagen gehad!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Toen stonden ze nog niet helemaal omhoog...en dacht iedereen dat het een chihuahua was![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |