Haha ja is goed.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit plakles gehad maar dr staan wel leuke tutorials en zo op youtube zelfs.
En ik zal je tzt toegang geven tot ons naakthondenforum als je wil, daar staat ook veel op !
Haha, ja, ik moet zeggen, ik vond het ook best leuk om te doen!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het wel wonderlijk dat die oren dan ook echt blijven staan daardoorErg grappig om te zien op die foto's
Ja , ze hebben dr ook geen last van hoor, en het is gewoon mooier.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:33 schreef Oognip het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom die honden tape aan hun oren krijgenis het dan echt zo belangrijk dat die oren rechtop komen te staan?
Als ze het om die reden zouden down dan zou ik het anders vinden, maar als de reden 'gewoon mooier' is, vind ik het een beetje overbodig. Net zoals die getoupeerde staarten. Ik vind dat zielig, ook al hebben ze er misschien geen last van.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , ze hebben dr ook geen last van hoor, en het is gewoon mooier.
Sowieso zijn staande oren ook "beter" , minder kans op oorontsteking en zo
Bedoel je gecoupeerde? Dat is wel wat anders he;) Dat is gewoon de hond verminken.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze het om die reden zouden down dan zou ik het anders vinden, maar als de reden 'gewoon mooier' is, vind ik het een beetje overbodig. Net zoals die getoupeerde staarten. Ik vind dat zielig, ook al hebben ze er misschien geen last van.
Nou, ze hebben echt niks last van die tape hoor, en het staat echt mooier, dus boeien.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze het om die reden zouden down dan zou ik het anders vinden, maar als de reden 'gewoon mooier' is, vind ik het een beetje overbodig. Net zoals die getoupeerde staarten. Ik vind dat zielig, ook al hebben ze er misschien geen last van.
God wat een mooi nest zo!quote:
Ja als het mag welquote:Op zondag 6 maart 2011 16:49 schreef Strega het volgende:
[..]
God wat een mooi nest zo!![]()
Dus...je gaat waarschijnlijk dat harige teefje nemen?
Wat was Billy een adorabel pupje!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Allereerste tape met 7 weekjes![]()
Het varieert heel erg, behaarden moeten sowieso langer in de tape dan naakten meestal.
Billy heb ik zelf niet lang hoeven tapen geloof ik, maar ik moet wel nog steeds de bovenkant van zn oren kaalscheren en ik doe zn oren af en toe met de efileerschaar en de punten bijknippen, omdat ie heel veel haar aan zn oren heeft.
Sjon zn oren scheer ik nog steeds, en ze staan nog steeds niet naar wens, en die heb ik wel heel lang getaped, meestal sowieso wel tot na het wisselen.
Maar Sjon heeft nog steeds geen compleet gebit![]()
Bill heeft ook nog steeds melkhoektandjes
Jaaaaaaaaaa he?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
...en geen hond die wat van mijn hond zegt![]()
Zielig!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
...en geen hond die wat van mijn hond zegt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |