11quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef Niki.P het volgende:
De eerste gaat naar bed... Het is daar (denken zij) half 12!
Was het maar waarquote:
Psies, regie.... AUB!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef Chuckster het volgende:
tis daar pas kwart over 10, nu al naar bed? de tering
Hele muur vol, maar volgens mij allemaal andere tijd dus daar wordt je ook niet veel wijzer van.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze daar geen klok net als bij BB?
Maar van zo'n kutfeest wordt je ook moe. Ik zou geloof ik ook in mijn bed gaan liggen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het is dan ook al 22:19 in Portugal...zelfs de kinderen blijven daar later op....
HEY! Dat mag best iets genuanceerder, tokkie!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, regie.... AUB!![]()
![]()
![]()
P.S. de COS van Bommie stinkt en was te laat.
Ok snel voor dat de leraar komt...FIGHT FIGHT FIGHT......quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Dat mag best iets genuanceerder, tokkie!
Geleerd van de beste Bommie, waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Dat mag best iets genuanceerder, tokkie!
Weinig mannelijks aan, lulletje lampekap.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
hij wacht gewoon keer op keer zn kans af om serieus met iemand te kunnen praten. doodmoe word je toch van zo'n man?
echt zo'n moederskindjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weinig mannelijks aan, lulletje lampekap.
ja maar wat moeten we nu nog over deze streams zeggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef ikke79 het volgende:
is iedereen hier op het forum ook naar bed opeens????daarnet ging het nog zo snel
ik lig wel OP bed, maar wel tv en streams aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef ikke79 het volgende:
is iedereen hier op het forum ook naar bed opeens????daarnet ging het nog zo snel
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Begrijp ik nou dat het geheim van Laura en Guido is geraden?
nee dat moet je verkeerd begrepen hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
nahquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Van mij mag ze hem in de bek spugenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar goed Joanna adviseert hem om er werk van te maken, dus die sukkel gaat het straks wel weer proberen.
tegen wie???quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef chufi het volgende:
Flip: Ik heb gezien dat jij je kut aan het scheren was
voor de negenhonderzevenenvijftigduizendste keer, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Serieus? Hold the presses!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Not gonna happen, not in a thousend years...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Alex en Laura moeten riddertjes gaan maken van Joanna
Ligt eraan wat jouw definitie van raden is!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Nee echt niet...neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
voor de negenhonderzevenenvijftigduizendste keer, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dingen die je de mensen nooit zult horen zeggen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex rookt ook maar weer, wat is ie toch chill, relaxt en cool.
meeloper 1st class iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex rookt ook maar weer, wat is ie toch chill, relaxt en cool.
ze zei miljonair in combinatie met Maik toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Day het volgende:
Aafke raadt Gerard's geheim gewoon en zit ook dicht op die van Karim.
Welke mensen? Die woorden gebruikt ie zelf om de haverklap.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dingen die je de mensen nooit zult horen zeggen...
Ja en als nu ineens blijkt dat zij de hoogbegaafde is, pleur ik ws een steen door mijn tv!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Day het volgende:
Aafke raadt Gerard's geheim gewoon en zit ook dicht op die van Karim.
ben ik verdorie eerder teruggekomen van een heel heftig carnavalsfeest hier (daar was het wel gezellig) om de dranksessie van vanavond niet te missen, krijg je dit.... wat een domperquote:
nee, ze wees erbij naar Gerardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zei miljonair in combinatie met Maik toch?
Lol, dan zou Mo de piercer zijn...?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en als nu ineens blijkt dat zij de hoogbegaafde is, pleur ik ws een steen door mijn tv!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben ik verdorie eerder teruggekomen van een heel heftig carnavalsfeest hier (daar was het wel gezellig) om de dranksessie van vanavond niet te missen, krijg je dit.... wat een domper
ja IDD, die Karim vind ik wel zo'n eng figuur, gewoon seksloos, bah. Enne, nee, normaal gesproken sla ik een piemel ( van een mooie gast) never nooit niet afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als jij zelfs een piemel afslaat....
Hij denkt dat als hij het maar hard genoeg toegeeft dat niemand durft te drukken, omdat niemand echt zo duidelijk eerlijke antwoorden zou geven. Ik vind het wel lefquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef TimeJumper het volgende:
Gerard"dit pak past bij mij"
Zou iedereen er genoeg van hebben, dat ze denken raad maar dan ben ik ervan af
Hop, snel terug...kan je meteen checken of die met die Schotse rok er echt niks onderaan heeft...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben ik verdorie eerder teruggekomen van een heel heftig carnavalsfeest hier (daar was het wel gezellig) om de dranksessie van vanavond niet te missen, krijg je dit.... wat een domper
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan zou Mo de piercer zijn...?
Nee, ze wees op gerard en zei: jij bent miljonair.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zei miljonair in combinatie met Maik toch?
ik dacht dat ze zei dat die neptieten niets met Maik te maken konden hebben en toen zei ze ; hij is miljonair, vandaar dus dat ik dat dachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nee, ze wees erbij naar Gerard
Ja en 'nichtenstreek' gaat te ver volgens haarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna vindt het normaal om 'teringlijer' te zeggen.
okequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze wees op gerard en zei: jij bent miljonair.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef kahaarin het volgende:
Pfff, redactie, nu zou het een leuk moment zijn om er een groepsopdracht in te gooien, gewoon omdat het kan, compleet met carnavalsuitrusting....
Ja die tactiek heeft hij, zeker lef, maar ik heb zo'n gevoel dat ze toch gaan drukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij denkt dat als hij het maar hard genoeg toegeeft dat niemand durft te drukken, omdat niemand echt zo duidelijk eerlijke antwoorden zou geven. Ik vind het wel lef
allang gechecked joh, tuurlijk zat er niks onderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hop, snel terug...kan je meteen checken of die met die Schotse rok er echt niks onderaan heeft...
Dat denk ik wel, al roepende dat ze dit niet aan vader en moeder moeten vertellen en dat ze dit normaal nooooit doet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
die jankt danbij iedere piercing die ze zet?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze wees op gerard en zei: jij bent miljonair.
Op zich maakt het ook niet zoveel uit als ze zijn geheim raden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja die tactiek heeft hij, zeker lef, maar ik heb zo'n gevoel dat ze toch gaan drukken
Jou avatarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef kahaarin het volgende:
Pfff, redactie, nu zou het een leuk moment zijn om er een groepsopdracht in te gooien, gewoon omdat het kan, compleet met carnavalsuitrusting....
Oh het stel Guido&Laura blijkt nep dus nu 'koppelt' ze maar de volgende twee?quote:Alex en Laura moeten riddertjes gaan maken van Joanna
Oh ja dat was ook zo... Bedankt voor de herinnering. 1 van die gekken heeft mij dat een keer laten zien idd....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
allang gechecked joh, tuurlijk zat er niks onder
Flits-Carnaval...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Dronken Joanne word steeds leuker, Hallo, ik kijk al een half uurtje mee, en wat een actie...Laura der geheim is geraden...Servio MAG drukken voor Guido.....nog meer vulligheid die ik moet horen?
Oh en de ridder wil riddertjes maken met Laura weer......
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich maakt het ook niet zoveel uit als ze zijn geheim raden.
Hij heeft aan Alex gezien dat je ook zonder geheim prima verder kunt
geld is opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef freaky40 het volgende:
Na zo'n week komen ze er maar bekaait vanaf met zo'n flut feestje. Bij BB was het elke zaterdagavond en na elke liveshow feest.
Ik snap ook niet waarom ze er niet gewoon een niet op te zuipen hoeveelheid drank neer zetten. Die gasten zijn allemaal volwassen toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef freaky40 het volgende:
Na zo'n week komen ze er maar bekaait vanaf met zo'n flut feestje. Bij BB was het elke zaterdagavond en na elke liveshow feest.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Dronken Joanne word steeds leuker, Hallo, ik kijk al een half uurtje mee, en wat een actie...Laura der geheim is geraden...Servio MAG drukken voor Guido.....nog meer vulligheid die ik moet horen?
ridder moet van joanne riddertjes maken met lauraquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef MissJ.24 het volgende:
En met Flits bedoelen we dan letterlijk dat het zo snel voorbij ging dat het carnavalsfeestje ws geflitst is op de snelwegquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
Zondag wordt een moeilijke dag voor de bewoners. Unaniem moet gekozen worden of er een ex bewoner terug moet komen en wie dat moet zijn. Alleen als alle bewoners instemmen komt de gewenste bewoner terug. Verwacht wordt dat de meeste bewoners Maik graag terug zien keren, maar de kans is groot dat Gerard roet in het eten zal gooien.
Bijna is het keyword in deze, ze hebben genoeg beeld voor de uitzending ben ik bang....quote:
Kansloos, sowieso weet die kale alle geheimen toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
Zondag wordt een moeilijke dag voor de bewoners. Unaniem moet gekozen worden of er een ex bewoner terug moet komen en wie dat moet zijn. Alleen als alle bewoners instemmen komt de gewenste bewoner terug. Verwacht wordt dat de meeste bewoners Maik graag terug zien keren, maar de kans is groot dat Gerard roet in het eten zal gooien.
Maik is daar al dus hoe dan ook die komt terugquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
Jurien sowieso niet..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
Oh noes... Wie zou het aandurven om Mo'tje te kwetsen...?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
Dat wordt dus Maik, en die komt maandag terug, voorspellendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
wat een flauwekulquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
wat is dit nou weer????quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
Hij is daar al never ever dat hij er niet in komt ook al stemmen ze niet toequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes... Wie zou het aandurven om Mo'tje te kwetsen...?
gerardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes... Wie zou het aandurven om Mo'tje te kwetsen...?
Die komen ook niet terugquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloos, sowieso weet die kale alle geheimen toch.
Ze zijn het spoor echt helemaal bijster.quote:
en als ze niet voor hem kiezen wordt het ze wel opgedragenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef minzo het volgende:
iedereen kiest toch voor Maik, dus denken ze dat ze het zelf bedacht hebben, maar in echt gewoon regie werk
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
Ohw got dat wordt weer een huilsessie van Monique omdat unaniem vast niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
ligt mo wéér 3 weken aan een stuk te jankenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoop dat Gerard roet in het eten gaat gooien!
Ja, dus Maik komt terug. Maar die komt sowieso wel terugquote:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
url bron?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
Ze gaan ons eindelijk bevrijden van deze troepquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
Gewoon gegokt denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik las net dat Mo had gezegd dat de kijkcijfers bagger zijn... Hoe weet zij dat?
Psies, de enige in quarantaine is Maik, het is hij of niemand, blijft de vraag staan wie er tegen Maik&Mo zal durven stemmen. Hey muziekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hij is daar al never ever dat hij er niet in komt ook al stemmen ze niet toe
ze zullen de bewoners best wel verteld hebben dat het waarschijnlijk geen verblijf van de volle 13 weken gaat wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik las net dat Mo had gezegd dat de kijkcijfers bagger zijn... Hoe weet zij dat?
staat nergens op de site, fakeeequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
Alleen gedeelten wanneer secret story dat wilquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef RobbieBoy het volgende:
haha, hij krijgt dus alles mee wat er gebeurd
Hoe nep zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef Niki.P het volgende:
Aaah hoe schattig hoe hij op Mo reageerd!!
Ik denk Aafke, daar heeft hij vandaag al op gedrukt maar foutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard was even onderons met Sherren.....iets over haar handen waren klam blabla ze krabde aan haar neus....Sherren zegt ik ga drukken maandag.
Over wie heeft Geer het?
Muziek....nee.......dat is geen muziek dat is carnavalsellende.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
MAIK heeft beeld maar jammer dat ie geen fok heeft
Ik geloof ook neit dat hij daar de hele tijd maar zitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef TimeJumper het volgende:
Och jezus zie maik slecht geacteerd Monique uitroepen als zijn tv ineens aangaat.
![]()
![]()
Hij kan beter FOK hebben dan beeldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
MAIK heeft beeld maar jammer dat ie geen fok heeft
Idd zal wel nog enkele kamers tot zijn beschikking hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof ook neit dat hij daar de hele tijd maar zit
Inderdaad, is toch onmenselijk in zo klein kamer voor hmm vanaf donderdagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof ook neit dat hij daar de hele tijd maar zit
Yep Alaafkequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk Aafke, daar heeft hij vandaag al op gedrukt maar fout
Ja tuurlijk. Mag echt wel naar buiten enzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef minzo het volgende:
[..]
Inderdaad, is toch onmenselijk in zo klein kamer voor hmm vanaf donderdag
bij ons op het kindercarnaval hadden ze vanmiddag betere muziekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef kahaarin het volgende:
Oh ja hoor, blijft kindercarnaval.... Wel leuk zo.Nog ff wat te drinken voor Laura, die heeft tenslotte net te horen gekregen dat ze weer een vrije vrouw is.
Je kunt niet alles hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij ons op het kindercarnaval hadden ze vanmiddag betere muziek
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef TimeJumper het volgende:
Goh Maik, heeft instructie van de regie gekregen dat hij ineens verliefd moet gaan zitten doen.
Slecht geacteerd jongen, please go home
Echt hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef TimeJumper het volgende:
Goh Maik, heeft instructie van de regie gekregen dat hij ineens verliefd moet gaan zitten doen.
Mwa geloof wel dat hij wel oprecht is enzquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef TimeJumper het volgende:
Het is dichterbij he, zelfs mijn 2 computers hier zit een verschil inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef waxmask het volgende:
Op Maik stream zien we stream 1 sneller als op de echte stream 1...volgt u het nog???
mee eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben.Dit is beter dan dat geroddel en gezeur.
Mag ook wel na 3 dagen... teringquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
Mo is haar enorrrrrrrrrrrme verdriet ineens goed kwijt lijkt wel he?
Jij zit ook altijd tegen de tv te praten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mwa geloof wel dat hij wel oprecht is enz
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef Kwaliteit het volgende:
ze vieren feest dat Maik 'weg' is![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij niet? Dat vind ik dan wel heel raarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zit ook altijd tegen de tv te praten?
Hij zal wel te horen hebben gekregen dat hij op de beelden moet reageren als de TV aanvliegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zit ook altijd tegen de tv te praten?
Iets dieper denken dan merk je dat het niet klopt dat Stream 4 voor zou lopen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het is dichterbij he, zelfs mijn 2 computers hier zit een verschil in
Ik beweer ook niet dat ik niet raar benquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef mYsca het volgende:
[..]
Jij niet? Dat vind ik dan wel heel raar
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
MAIK praat nu meer dan ie in het huis deed
Gewoon echt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |