Hoe nep zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef Niki.P het volgende:
Aaah hoe schattig hoe hij op Mo reageerd!!
Ik denk Aafke, daar heeft hij vandaag al op gedrukt maar foutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard was even onderons met Sherren.....iets over haar handen waren klam blabla ze krabde aan haar neus....Sherren zegt ik ga drukken maandag.
Over wie heeft Geer het?
Muziek....nee.......dat is geen muziek dat is carnavalsellende.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
MAIK heeft beeld maar jammer dat ie geen fok heeft
Ik geloof ook neit dat hij daar de hele tijd maar zitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef TimeJumper het volgende:
Och jezus zie maik slecht geacteerd Monique uitroepen als zijn tv ineens aangaat.
![]()
![]()
Hij kan beter FOK hebben dan beeldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
MAIK heeft beeld maar jammer dat ie geen fok heeft
Idd zal wel nog enkele kamers tot zijn beschikking hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof ook neit dat hij daar de hele tijd maar zit
Inderdaad, is toch onmenselijk in zo klein kamer voor hmm vanaf donderdagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof ook neit dat hij daar de hele tijd maar zit
Yep Alaafkequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk Aafke, daar heeft hij vandaag al op gedrukt maar fout
Ja tuurlijk. Mag echt wel naar buiten enzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef minzo het volgende:
[..]
Inderdaad, is toch onmenselijk in zo klein kamer voor hmm vanaf donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |