staat nergens op de site, fakeeequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
secret story site:
Zondag D-Day 05-03-2011
Zondag wordt een moeilijke dag voor de bewoners. Unaniem moet gekozen worden of er een ex bewoner terug moet komen en wie dat moet zijn. Alleen als alle bewoners instemmen komt de gewenste bewoner terug. Verwacht wordt dat de meeste bewoners Maik graag terug zien keren, maar de kans is groot dat Gerard roet in het eten zal gooien.
Alleen gedeelten wanneer secret story dat wilquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef RobbieBoy het volgende:
haha, hij krijgt dus alles mee wat er gebeurd
Hoe nep zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef Niki.P het volgende:
Aaah hoe schattig hoe hij op Mo reageerd!!
Ik denk Aafke, daar heeft hij vandaag al op gedrukt maar foutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard was even onderons met Sherren.....iets over haar handen waren klam blabla ze krabde aan haar neus....Sherren zegt ik ga drukken maandag.
Over wie heeft Geer het?
Muziek....nee.......dat is geen muziek dat is carnavalsellende.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
MAIK heeft beeld maar jammer dat ie geen fok heeft
Ik geloof ook neit dat hij daar de hele tijd maar zitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef TimeJumper het volgende:
Och jezus zie maik slecht geacteerd Monique uitroepen als zijn tv ineens aangaat.
![]()
![]()
Hij kan beter FOK hebben dan beeldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
MAIK heeft beeld maar jammer dat ie geen fok heeft
Idd zal wel nog enkele kamers tot zijn beschikking hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof ook neit dat hij daar de hele tijd maar zit
Inderdaad, is toch onmenselijk in zo klein kamer voor hmm vanaf donderdagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof ook neit dat hij daar de hele tijd maar zit
Yep Alaafkequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk Aafke, daar heeft hij vandaag al op gedrukt maar fout
Ja tuurlijk. Mag echt wel naar buiten enzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef minzo het volgende:
[..]
Inderdaad, is toch onmenselijk in zo klein kamer voor hmm vanaf donderdag
bij ons op het kindercarnaval hadden ze vanmiddag betere muziekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef kahaarin het volgende:
Oh ja hoor, blijft kindercarnaval.... Wel leuk zo.Nog ff wat te drinken voor Laura, die heeft tenslotte net te horen gekregen dat ze weer een vrije vrouw is.
Je kunt niet alles hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij ons op het kindercarnaval hadden ze vanmiddag betere muziek
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef TimeJumper het volgende:
Goh Maik, heeft instructie van de regie gekregen dat hij ineens verliefd moet gaan zitten doen.
Slecht geacteerd jongen, please go home
Echt hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef TimeJumper het volgende:
Goh Maik, heeft instructie van de regie gekregen dat hij ineens verliefd moet gaan zitten doen.
Mwa geloof wel dat hij wel oprecht is enzquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef TimeJumper het volgende:
Het is dichterbij he, zelfs mijn 2 computers hier zit een verschil inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef waxmask het volgende:
Op Maik stream zien we stream 1 sneller als op de echte stream 1...volgt u het nog???
mee eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben.Dit is beter dan dat geroddel en gezeur.
Mag ook wel na 3 dagen... teringquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
Mo is haar enorrrrrrrrrrrme verdriet ineens goed kwijt lijkt wel he?
Jij zit ook altijd tegen de tv te praten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mwa geloof wel dat hij wel oprecht is enz
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef Kwaliteit het volgende:
ze vieren feest dat Maik 'weg' is![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij niet? Dat vind ik dan wel heel raarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zit ook altijd tegen de tv te praten?
Hij zal wel te horen hebben gekregen dat hij op de beelden moet reageren als de TV aanvliegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zit ook altijd tegen de tv te praten?
Iets dieper denken dan merk je dat het niet klopt dat Stream 4 voor zou lopen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het is dichterbij he, zelfs mijn 2 computers hier zit een verschil in
Ik beweer ook niet dat ik niet raar benquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef mYsca het volgende:
[..]
Jij niet? Dat vind ik dan wel heel raar
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
MAIK praat nu meer dan ie in het huis deed
Gewoon echt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |