Dat is vrij breed.....quote:
Hoorde alleen iets van zal wel missie zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:52 schreef Blue Thunder het volgende:
waar hebben sofia en stervio het over? kan het niet goed horen...
Monique geeft uitsluitsel: Ze hebben hier maar 3 nummers, wat is dit?quote:
Misschien helpt het als ze de stekker d'r uit trekken.quote:
Wie is Pim?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef waxmask het volgende:
Je zou maar Pim heten en je ziet je (ex)wijf zo in een RLS...je zou je je toch kapot schamen dat je daar ooit mee aan bent gekomen bij vrienden en familie?
geile lippenquote:
Er werd wat ongenoegen geventileerd en dat leverde eerder een blauw oog op.quote:
Laat iemand haar belonen met een suikerklontje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze eet nu een wortel, dus ik ben er niet zeker van
vriendje van monique waar ze niet meer naar terug gaat sinds Maik, vertelde ze even leuk op de streamsquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Blue Thunder het volgende:
godsamme! zien ze nu pas dat het pak verkeerdom zit
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef kahaarin het volgende:
Nou ja zeg...![]()
Misschien zijn de opnames mislukt..?
Rob ook dan (de voetbal ex)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
De waarschijnlijke ex van Mo...of die moet ook een bord voor zijn plaat hebben...
Da's tenminste met stijl.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef chufi het volgende:
Portugees caenaval is heel anders met geen Nederlandse zeiknummers
En daarom is Gerard mijn favoriet. Leuk, slim en fanatiek.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
Gerard denkt dat er een clou in de muziek zit.
Neeheeee....hij is een junkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat Servio de "ruige" piercer (Aafke) moest voorstellen...
Ik het jou ook bommie, gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
Eigenlijk, he mensen hier in de COS.. Gun ik jullie dit wel!![]()
2e keer al dat ze hem dat flikt he, ook al toen ze naar eerder naar de Antillen ging, lag ze al na een paar dagen met een Brian of Joran in der poeperd...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vriendje van monique waar ze niet meer naar terug gaat sinds Maik, vertelde ze even leuk op de streams
Hier hebben we toch een week op gewachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik het jou ook bommie, gewoon omdat het kan
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef jugler het volgende:
Ik denk dat ik na vanavond dit programma maar laat voor wat het is
Slim niet bepaald gokt zomaar wat vaakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
En daarom is Gerard mijn favoriet. Leuk, slim en fanatiek.
Dat roep ik ook al 3 weken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef jugler het volgende:
Wat een feest hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier hebben we toch een week op gewacht
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
Nee nu wil ik het ook echt kapot zien bloeden!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef jugler het volgende:
Gerard zou toch beter moeten weten met z'n bling bling outfitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef FaceTime het volgende:
Het geheim van Laura en Guido is geraden, zijn ze nu ook alle 2 het geld kwijt aan mo?
Laura aan Mo, Guido aan Servioquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef FaceTime het volgende:
Het geheim van Laura en Guido is geraden, zijn ze nu ook alle 2 het geld kwijt aan mo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |