Dat is vrij breed.....quote:
Hoorde alleen iets van zal wel missie zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:52 schreef Blue Thunder het volgende:
waar hebben sofia en stervio het over? kan het niet goed horen...
Monique geeft uitsluitsel: Ze hebben hier maar 3 nummers, wat is dit?quote:
Misschien helpt het als ze de stekker d'r uit trekken.quote:
Wie is Pim?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef waxmask het volgende:
Je zou maar Pim heten en je ziet je (ex)wijf zo in een RLS...je zou je je toch kapot schamen dat je daar ooit mee aan bent gekomen bij vrienden en familie?
geile lippenquote:
Er werd wat ongenoegen geventileerd en dat leverde eerder een blauw oog op.quote:
Laat iemand haar belonen met een suikerklontje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze eet nu een wortel, dus ik ben er niet zeker van
vriendje van monique waar ze niet meer naar terug gaat sinds Maik, vertelde ze even leuk op de streamsquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Blue Thunder het volgende:
godsamme! zien ze nu pas dat het pak verkeerdom zit
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef kahaarin het volgende:
Nou ja zeg...![]()
Misschien zijn de opnames mislukt..?
Rob ook dan (de voetbal ex)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
De waarschijnlijke ex van Mo...of die moet ook een bord voor zijn plaat hebben...
Da's tenminste met stijl.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef chufi het volgende:
Portugees caenaval is heel anders met geen Nederlandse zeiknummers
En daarom is Gerard mijn favoriet. Leuk, slim en fanatiek.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
Gerard denkt dat er een clou in de muziek zit.
Neeheeee....hij is een junkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat Servio de "ruige" piercer (Aafke) moest voorstellen...
Ik het jou ook bommie, gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
Eigenlijk, he mensen hier in de COS.. Gun ik jullie dit wel!![]()
2e keer al dat ze hem dat flikt he, ook al toen ze naar eerder naar de Antillen ging, lag ze al na een paar dagen met een Brian of Joran in der poeperd...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vriendje van monique waar ze niet meer naar terug gaat sinds Maik, vertelde ze even leuk op de streams
Hier hebben we toch een week op gewachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik het jou ook bommie, gewoon omdat het kan
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef jugler het volgende:
Ik denk dat ik na vanavond dit programma maar laat voor wat het is
Slim niet bepaald gokt zomaar wat vaakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
En daarom is Gerard mijn favoriet. Leuk, slim en fanatiek.
Dat roep ik ook al 3 weken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef jugler het volgende:
Wat een feest hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier hebben we toch een week op gewacht
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
Nee nu wil ik het ook echt kapot zien bloeden!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef jugler het volgende:
Gerard zou toch beter moeten weten met z'n bling bling outfitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef FaceTime het volgende:
Het geheim van Laura en Guido is geraden, zijn ze nu ook alle 2 het geld kwijt aan mo?
Laura aan Mo, Guido aan Servioquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef FaceTime het volgende:
Het geheim van Laura en Guido is geraden, zijn ze nu ook alle 2 het geld kwijt aan mo?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga jullie verlatenfijne avond nog met de feestbeesten
ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef jugler het volgende:
Buonanottequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga jullie verlatenfijne avond nog met de feestbeesten
- Fuck us once we cryquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
Na de kijkers lopen ook de streamers weg, Gaat de goeie kant op
Die is te dom om zijn eigen clues te zienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerard zou toch beter moeten weten met z'n bling bling outfit
Ik ga er nog steeds van uit dat er dalijk meer drank in gaat, dus ik hou het op de volgendequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef Blue Thunder het volgende:
Gaat alaafke in deze cos vallen of in de volgende?
FF kijken, nu op paginja 5, kleine biertjes, ik denk de volgendequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef Blue Thunder het volgende:
Gaat alaafke in deze cos vallen of in de volgende?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef meneertje1972 het volgende:
De Carnavals outfits:
JOANNA
LAURA EN SHARON
GERARD
FLIP
GAYDO
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
- Fuck us once we cry
- Fuck us twice we scream
- Fuck us again and we leave...
Zij was de Miss SSquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef Chuckster het volgende:
Maar is Sharon nou een verwend prinsesje of Miss Piggy?
quote:Het feest is losgebarsten
5 maart om 22.07
Een ware carnavalsoptocht dendert door het huis.
De muziek is gestart en de bewoners beginnen spontaan aan een polonaise. Na het strooien van confetti, is de keukenvloer bijna niet meer te zien. Ondertussen zit Maik in de geheime kamer en beseft dat hij een feestje mist. Hij moet nog even wachten voordat hij in het huis kan terugkeren. De bewoners hebben hier geen idee van, maar zullen vast nog eens een feestje met hem delen.
Overige nieuwsberichten:
En Stervieau:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef meneertje1972 het volgende:
De Carnavals outfits:
JOANNA
LAURA EN SHARON
GERARD
FLIP
GAYDO
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Kan het BINGO LIED van Andre van Duin niet ff komen om Stervio te fucken?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
Eigenlijk, he mensen hier in de COS.. Gun ik jullie dit wel!![]()
Ik gun jou zo'n verjaardag als dit feestje!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ik iemand dit gun ben jij het wel!
Regie??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Kan het BINGO LIED van Andre van Duin niet ff komen om Stervio te fucken?
Zeker streamers die er toch niet voor betalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef callie59 het volgende:
[..]
joh, die hooguit 1000 of 2000 streamers kan ze geen zak schelen. die zijn niet interessant. het gaat om tv kijkers.
Alle clues kun je aan meerdere personen linkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
schaapjes op het droge= miljonair
Ja kijk zo komen we ergensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ook geld zijn Dat betekend het gezegde
Jij niet snappen waar andere RLS hun populariteit aan hebben te danken? En volgens de mensen hier en van NET5 is het aantal streamers wel een stukje hoger hoor...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef callie59 het volgende:
[..]
joh, die hooguit 1000 of 2000 streamers kan ze geen zak schelen. die zijn niet interessant. het gaat om tv kijkers.
Echt triest hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zie je wel, de muziek is weer weg, er moest gewoon 1 take overnieuw.
Meningen verschillen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Toch een geil wijf hoor die Joanna
Ja, dat loopt echt wel richting de 20.000, misschien wel er overheen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij niet snappen waar andere RLS hun populariteit aan hebben te danken? En volgens de mensen hier en van NET5 is het aantal streamers wel een stukje hoger hoor...
ieder zijn smaakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Toch een geil wijf hoor die Joanna
Ja maar de tv-kijkers hebben toch allemaal ook al 1 of ander abbonnement... En ja ok zap meestal toch weg bij de reclames, of zou het ze daarom te doen zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef callie59 het volgende:
[..]
Dat is voor het eindshot, zag je niet dat iedereen wat lamlendiger danste en opstond? Dan heb je een mooi shot dat iedereen moe gefeest is...we worden genept waar we bij kijken....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zie je wel, de muziek is weer weg, er moest gewoon 1 take overnieuw.
Ja sorry zag ze eff niet;)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ehh, die zitten gewoon aan tafel?
Haha ja, ze hebben allemaal 1 drankje gekregenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef Injetta het volgende:
Ben ik weer, nog iets bijzonders gebeurd vanavond...??![]()
![]()
Moet dit een gezellig carnavalsfeest voorstellen? Wat een stelletje zielepieten zo..
Hey, als ik, na de berichten van vanmiddag over de stekker er uit trekken, de zekerheid krijg dat ze er wat van willen maken dan wil ik best betalen, kom op, nog geen 5 euro per week onbeperkt kijken is best te doen. Wat mijn probleem is zijn de streamlocks, dit "feestje" dat duidelijk alleen is om beelden voor de live uitzending te genereren en de passiviteit van de bewoners, geen opdrachten, vage missies, een etalagepop in de geheime kamer, onduidelijke spelregels, weinig interactie tussen de stem en de bewoners, de telefoon die niet gaat behalve tijdens de uitzending, het vakantiekolonie gehalte en het overdag op bed lummelen. En toch kijk ik....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zeker streamers die er toch niet voor betalen.
preciesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, als ik, na de berichten van vanmiddag over de stekker er uit trekken, de zekerheid krijg dat ze er wat van willen maken dan wil ik best betalen, kom op, nog geen 5 euro per week onbeperkt kijken is best te doen. Wat mijn probleem is zijn de streamlocks, dit "feestje" dat duidelijk alleen is om beelden voor de live uitzending te genereren en de passiviteit van de bewoners, geen opdrachten, vage missies, een etalagepop in de geheime kamer, onduidelijke spelregels, weinig interactie tussen de stem en de bewoners, de telefoon die niet gaat behalve tijdens de uitzending, het vakantiekolonie gehalte en het overdag op bed lummelen. En toch kijk ik....
I feel yaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, als ik, na de berichten van vanmiddag over de stekker er uit trekken, de zekerheid krijg dat ze er wat van willen maken dan wil ik best betalen, kom op, nog geen 5 euro per week onbeperkt kijken is best te doen. Wat mijn probleem is zijn de streamlocks, dit "feestje" dat duidelijk alleen is om beelden voor de live uitzending te genereren en de passiviteit van de bewoners, geen opdrachten, vage missies, een etalagepop in de geheime kamer, onduidelijke spelregels, weinig interactie tussen de stem en de bewoners, de telefoon die niet gaat behalve tijdens de uitzending, het vakantiekolonie gehalte en het overdag op bed lummelen. En toch kijk ik....
Daar heb ik nog een aardig litteken aan over gehoudenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef waxmask het volgende:
1 fles Goldstrike maakt meer schade in 20 minuten...
Die is echt verradelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef waxmask het volgende:
1 fles Goldstrike maakt meer schade in 20 minuten...
Werp mij een bot toe en ik betaal, junk die ik ben....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
I feel ya
Maar ja, hier zitten dan ook de die-hard RLS junks
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
Weet je .. die jurk van Aafke, dat is die van Madonna hoor!
En welk geheim hoort daar bij?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
Zit ook alleen maar te posten om te postenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
Je zou zeggen zangeres.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En welk geheim hoort daar bij?
Zou je ietsepietsje specifieker willen zijn?quote:
Het geheim van Laura door Mo, die van Guido door Servioquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Injetta het volgende:
Begrijp ik dat het geheim van Laura en Guido inderdaad geraden is?? Door Mo???
Klopt wel, door die hoek van Holland rellen heeft Aboutaleb alle grote dance-evenementen verboden . Zoals de Dance Parade, wat jaarlijks altijd echt super was.quote:
Mooi!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het geheim van Laura door Mo, die van Guido door Servio
Welkom op FOK!.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef tomaatje80 het volgende:
Ik denk dus wel dat hij dadelijk komt hoor.
En ik ben verslaafd trouwens. Lees al dagen, weken mee hier en heb me net aangemeld.
Mijn man is carnaval vieren en ik bleef liever thuis SS kijken (als excuus op onze kinderen passen hahaha)
Dat ze zangeres wilde worden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Rotterdam...Rotterdam...er begint iets te dagen...lag dat niet in Marocco?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel, door die hoek van Holland rellen heeft Aboutaleb alle grote dance-evenementen verboden . Zoals de Dance Parade, wat jaarlijks altijd echt super was.
Terwijl bij het zomercarnaval altijd wel een paar negerts elkaar voor de kloten schieten maar dat mag allemaal doorgaan.
Rotterdam, da's toch de antillen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Rotterdam...Rotterdam...er begint iets te dagen...lag dat niet in Marocco?
Marocco, wat is dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Psies, om de hoek bij Kanaaleiland-Utrecht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
zomercarnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel, door die hoek van Holland rellen heeft Aboutaleb alle grote dance-evenementen verboden . Zoals de Dance Parade, wat jaarlijks altijd echt super was.
Terwijl bij het zomercarnaval altijd wel een paar negerts elkaar voor de kloten schieten maar dat mag allemaal doorgaan.
heb ik gezegt dat ik ga ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je zegt wel dat je gaat maar je wil ons niet missen...
Toch...?
Ja hoor, uiterst vriendelijke medeuser, dat ligt in Maroccoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die man van je staat nu een ander grietje vol te blaffen in een steeg met zijn zatte harses....Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef tomaatje80 het volgende:
Ik denk dus wel dat hij dadelijk komt hoor.
En ik ben verslaafd trouwens. Lees al dagen, weken mee hier en heb me net aangemeld.
Mijn man is carnaval vieren en ik bleef liever thuis SS kijken (als excuus op onze kinderen passen hahaha)
Tsja maandag nominaties eh.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Injetta het volgende:
Die Sofia lult vandaag wat af geloof ik...
slimmerd, heb ik net ook gezegd :$quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
En als er nu iemand die mokkels daar in huis dat eens duidelijk kon maken waren we al een stuk dichter bij aangename streams!quote:
Hij is er morgen toch gewoon weer?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je zegt wel dat je gaat maar je wil ons niet missen...
Toch...?
Hij laat toch niet merken dat ie het door heeft, dat zou pas dom zijn!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef mYsca het volgende:
[..]
Die is te dom om zijn eigen clues te zien
Ik zag iemand jou quoten terwijl je aan het zwaaien was, wat moest ik dan denken....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heb ik gezegt dat ik ga ?![]()
kahaarin
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die man van je staat nu een ander grietje vol te blaffen in een steeg met zijn zatte harses....Welkom op FOK!
wat ik al eerder zeiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heh tss, laat mij nou ff dramaqueenen ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij is er morgen toch gewoon weer?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die man van je staat nu een ander grietje vol te blaffen in een steeg met zijn zatte harses....Welkom op FOK!
Laura is als Ankie van Grunsven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef Injetta het volgende:
Ik zie Laura helemaal niet?? Of is ze in een onherkenbare outfit?? En waar is Alex??
Ok dat kan maar zo zijn er nog tientallen liedjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef stormiot het volgende:
[..]
wat ik al eerder zei
jurk material girl dus geld
Liefst een fles drank...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Injetta het volgende:
Kunnen ze ophouden met dat getimmer op die tafel.....
Laten ze nou gewoon iets leuks doen en Sofia iets in de mond stoppen...
Ooopsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heh tss, laat mij nou ff dramaqueenen ja!
Oh wacht.. ze is dit in dat zwarte pak?/quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura is als Ankie van Grunsven.
Degene die het minst beweegt, die is het
Tja.. wat moet je hier nu nog over zeggen..??quote:
ja ze heeft meer liedjes gedaan maar in die clip is ze een monroe lookalikequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ok dat kan maar zo zijn er nog tientallen liedjes
Er is ook echt geen reet aan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |