Daar heb ik nog een aardig litteken aan over gehoudenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef waxmask het volgende:
1 fles Goldstrike maakt meer schade in 20 minuten...
Die is echt verradelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef waxmask het volgende:
1 fles Goldstrike maakt meer schade in 20 minuten...
Werp mij een bot toe en ik betaal, junk die ik ben....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
I feel ya
Maar ja, hier zitten dan ook de die-hard RLS junks
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
Weet je .. die jurk van Aafke, dat is die van Madonna hoor!
En welk geheim hoort daar bij?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
Zit ook alleen maar te posten om te postenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
Je zou zeggen zangeres.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En welk geheim hoort daar bij?
Zou je ietsepietsje specifieker willen zijn?quote:
Het geheim van Laura door Mo, die van Guido door Servioquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Injetta het volgende:
Begrijp ik dat het geheim van Laura en Guido inderdaad geraden is?? Door Mo???
Klopt wel, door die hoek van Holland rellen heeft Aboutaleb alle grote dance-evenementen verboden . Zoals de Dance Parade, wat jaarlijks altijd echt super was.quote:
Mooi!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het geheim van Laura door Mo, die van Guido door Servio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |