Zeker streamers die er toch niet voor betalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef callie59 het volgende:
[..]
joh, die hooguit 1000 of 2000 streamers kan ze geen zak schelen. die zijn niet interessant. het gaat om tv kijkers.
Alle clues kun je aan meerdere personen linkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
schaapjes op het droge= miljonair
Ja kijk zo komen we ergensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ook geld zijn Dat betekend het gezegde
Jij niet snappen waar andere RLS hun populariteit aan hebben te danken? En volgens de mensen hier en van NET5 is het aantal streamers wel een stukje hoger hoor...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef callie59 het volgende:
[..]
joh, die hooguit 1000 of 2000 streamers kan ze geen zak schelen. die zijn niet interessant. het gaat om tv kijkers.
Echt triest hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zie je wel, de muziek is weer weg, er moest gewoon 1 take overnieuw.
Meningen verschillen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Toch een geil wijf hoor die Joanna
Ja, dat loopt echt wel richting de 20.000, misschien wel er overheen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij niet snappen waar andere RLS hun populariteit aan hebben te danken? En volgens de mensen hier en van NET5 is het aantal streamers wel een stukje hoger hoor...
ieder zijn smaakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Toch een geil wijf hoor die Joanna
Ja maar de tv-kijkers hebben toch allemaal ook al 1 of ander abbonnement... En ja ok zap meestal toch weg bij de reclames, of zou het ze daarom te doen zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef callie59 het volgende:
[..]
Dat is voor het eindshot, zag je niet dat iedereen wat lamlendiger danste en opstond? Dan heb je een mooi shot dat iedereen moe gefeest is...we worden genept waar we bij kijken....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zie je wel, de muziek is weer weg, er moest gewoon 1 take overnieuw.
Ja sorry zag ze eff niet;)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ehh, die zitten gewoon aan tafel?
Haha ja, ze hebben allemaal 1 drankje gekregenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef Injetta het volgende:
Ben ik weer, nog iets bijzonders gebeurd vanavond...??![]()
![]()
Moet dit een gezellig carnavalsfeest voorstellen? Wat een stelletje zielepieten zo..
Hey, als ik, na de berichten van vanmiddag over de stekker er uit trekken, de zekerheid krijg dat ze er wat van willen maken dan wil ik best betalen, kom op, nog geen 5 euro per week onbeperkt kijken is best te doen. Wat mijn probleem is zijn de streamlocks, dit "feestje" dat duidelijk alleen is om beelden voor de live uitzending te genereren en de passiviteit van de bewoners, geen opdrachten, vage missies, een etalagepop in de geheime kamer, onduidelijke spelregels, weinig interactie tussen de stem en de bewoners, de telefoon die niet gaat behalve tijdens de uitzending, het vakantiekolonie gehalte en het overdag op bed lummelen. En toch kijk ik....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zeker streamers die er toch niet voor betalen.
preciesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, als ik, na de berichten van vanmiddag over de stekker er uit trekken, de zekerheid krijg dat ze er wat van willen maken dan wil ik best betalen, kom op, nog geen 5 euro per week onbeperkt kijken is best te doen. Wat mijn probleem is zijn de streamlocks, dit "feestje" dat duidelijk alleen is om beelden voor de live uitzending te genereren en de passiviteit van de bewoners, geen opdrachten, vage missies, een etalagepop in de geheime kamer, onduidelijke spelregels, weinig interactie tussen de stem en de bewoners, de telefoon die niet gaat behalve tijdens de uitzending, het vakantiekolonie gehalte en het overdag op bed lummelen. En toch kijk ik....
I feel yaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, als ik, na de berichten van vanmiddag over de stekker er uit trekken, de zekerheid krijg dat ze er wat van willen maken dan wil ik best betalen, kom op, nog geen 5 euro per week onbeperkt kijken is best te doen. Wat mijn probleem is zijn de streamlocks, dit "feestje" dat duidelijk alleen is om beelden voor de live uitzending te genereren en de passiviteit van de bewoners, geen opdrachten, vage missies, een etalagepop in de geheime kamer, onduidelijke spelregels, weinig interactie tussen de stem en de bewoners, de telefoon die niet gaat behalve tijdens de uitzending, het vakantiekolonie gehalte en het overdag op bed lummelen. En toch kijk ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |