Welkom op FOK!.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef tomaatje80 het volgende:
Ik denk dus wel dat hij dadelijk komt hoor.
En ik ben verslaafd trouwens. Lees al dagen, weken mee hier en heb me net aangemeld.
Mijn man is carnaval vieren en ik bleef liever thuis SS kijken (als excuus op onze kinderen passen hahaha)
Dat ze zangeres wilde worden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En welk geheim hoort daar bij?
Rotterdam...Rotterdam...er begint iets te dagen...lag dat niet in Marocco?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel, door die hoek van Holland rellen heeft Aboutaleb alle grote dance-evenementen verboden . Zoals de Dance Parade, wat jaarlijks altijd echt super was.
Terwijl bij het zomercarnaval altijd wel een paar negerts elkaar voor de kloten schieten maar dat mag allemaal doorgaan.
Rotterdam, da's toch de antillen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Rotterdam...Rotterdam...er begint iets te dagen...lag dat niet in Marocco?
Marocco, wat is dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Psies, om de hoek bij Kanaaleiland-Utrecht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
zomercarnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel, door die hoek van Holland rellen heeft Aboutaleb alle grote dance-evenementen verboden . Zoals de Dance Parade, wat jaarlijks altijd echt super was.
Terwijl bij het zomercarnaval altijd wel een paar negerts elkaar voor de kloten schieten maar dat mag allemaal doorgaan.
heb ik gezegt dat ik ga ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je zegt wel dat je gaat maar je wil ons niet missen...
Toch...?
Ja hoor, uiterst vriendelijke medeuser, dat ligt in Maroccoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die man van je staat nu een ander grietje vol te blaffen in een steeg met zijn zatte harses....Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef tomaatje80 het volgende:
Ik denk dus wel dat hij dadelijk komt hoor.
En ik ben verslaafd trouwens. Lees al dagen, weken mee hier en heb me net aangemeld.
Mijn man is carnaval vieren en ik bleef liever thuis SS kijken (als excuus op onze kinderen passen hahaha)
Tsja maandag nominaties eh.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Injetta het volgende:
Die Sofia lult vandaag wat af geloof ik...
slimmerd, heb ik net ook gezegd :$quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
Weet je .. die jurk van Aafke, dat is die van Madonna hoor!
En als er nu iemand die mokkels daar in huis dat eens duidelijk kon maken waren we al een stuk dichter bij aangename streams!quote:
Hij is er morgen toch gewoon weer?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je zegt wel dat je gaat maar je wil ons niet missen...
Toch...?
Hij laat toch niet merken dat ie het door heeft, dat zou pas dom zijn!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef mYsca het volgende:
[..]
Die is te dom om zijn eigen clues te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |