11quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef Niki.P het volgende:
De eerste gaat naar bed... Het is daar (denken zij) half 12!
Was het maar waarquote:
Psies, regie.... AUB!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef Chuckster het volgende:
tis daar pas kwart over 10, nu al naar bed? de tering
Hele muur vol, maar volgens mij allemaal andere tijd dus daar wordt je ook niet veel wijzer van.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze daar geen klok net als bij BB?
Maar van zo'n kutfeest wordt je ook moe. Ik zou geloof ik ook in mijn bed gaan liggen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het is dan ook al 22:19 in Portugal...zelfs de kinderen blijven daar later op....
HEY! Dat mag best iets genuanceerder, tokkie!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, regie.... AUB!![]()
![]()
![]()
P.S. de COS van Bommie stinkt en was te laat.
Ok snel voor dat de leraar komt...FIGHT FIGHT FIGHT......quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Dat mag best iets genuanceerder, tokkie!
Geleerd van de beste Bommie, waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Dat mag best iets genuanceerder, tokkie!
Weinig mannelijks aan, lulletje lampekap.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
hij wacht gewoon keer op keer zn kans af om serieus met iemand te kunnen praten. doodmoe word je toch van zo'n man?
echt zo'n moederskindjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weinig mannelijks aan, lulletje lampekap.
ja maar wat moeten we nu nog over deze streams zeggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef ikke79 het volgende:
is iedereen hier op het forum ook naar bed opeens????daarnet ging het nog zo snel
ik lig wel OP bed, maar wel tv en streams aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef ikke79 het volgende:
is iedereen hier op het forum ook naar bed opeens????daarnet ging het nog zo snel
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Begrijp ik nou dat het geheim van Laura en Guido is geraden?
nee dat moet je verkeerd begrepen hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
nahquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Van mij mag ze hem in de bek spugenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar goed Joanna adviseert hem om er werk van te maken, dus die sukkel gaat het straks wel weer proberen.
tegen wie???quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef chufi het volgende:
Flip: Ik heb gezien dat jij je kut aan het scheren was
voor de negenhonderzevenenvijftigduizendste keer, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Serieus? Hold the presses!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Not gonna happen, not in a thousend years...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Alex en Laura moeten riddertjes gaan maken van Joanna
Ligt eraan wat jouw definitie van raden is!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Nee echt niet...neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
voor de negenhonderzevenenvijftigduizendste keer, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dingen die je de mensen nooit zult horen zeggen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex rookt ook maar weer, wat is ie toch chill, relaxt en cool.
meeloper 1st class iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex rookt ook maar weer, wat is ie toch chill, relaxt en cool.
ze zei miljonair in combinatie met Maik toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Day het volgende:
Aafke raadt Gerard's geheim gewoon en zit ook dicht op die van Karim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |