Welke mensen? Die woorden gebruikt ie zelf om de haverklap.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dingen die je de mensen nooit zult horen zeggen...
Ja en als nu ineens blijkt dat zij de hoogbegaafde is, pleur ik ws een steen door mijn tv!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Day het volgende:
Aafke raadt Gerard's geheim gewoon en zit ook dicht op die van Karim.
ben ik verdorie eerder teruggekomen van een heel heftig carnavalsfeest hier (daar was het wel gezellig) om de dranksessie van vanavond niet te missen, krijg je dit.... wat een domperquote:
nee, ze wees erbij naar Gerardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zei miljonair in combinatie met Maik toch?
Lol, dan zou Mo de piercer zijn...?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en als nu ineens blijkt dat zij de hoogbegaafde is, pleur ik ws een steen door mijn tv!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben ik verdorie eerder teruggekomen van een heel heftig carnavalsfeest hier (daar was het wel gezellig) om de dranksessie van vanavond niet te missen, krijg je dit.... wat een domper
ja IDD, die Karim vind ik wel zo'n eng figuur, gewoon seksloos, bah. Enne, nee, normaal gesproken sla ik een piemel ( van een mooie gast) never nooit niet afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als jij zelfs een piemel afslaat....
Hij denkt dat als hij het maar hard genoeg toegeeft dat niemand durft te drukken, omdat niemand echt zo duidelijk eerlijke antwoorden zou geven. Ik vind het wel lefquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef TimeJumper het volgende:
Gerard"dit pak past bij mij"
Zou iedereen er genoeg van hebben, dat ze denken raad maar dan ben ik ervan af
Hop, snel terug...kan je meteen checken of die met die Schotse rok er echt niks onderaan heeft...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben ik verdorie eerder teruggekomen van een heel heftig carnavalsfeest hier (daar was het wel gezellig) om de dranksessie van vanavond niet te missen, krijg je dit.... wat een domper
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan zou Mo de piercer zijn...?
Nee, ze wees op gerard en zei: jij bent miljonair.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zei miljonair in combinatie met Maik toch?
ik dacht dat ze zei dat die neptieten niets met Maik te maken konden hebben en toen zei ze ; hij is miljonair, vandaar dus dat ik dat dachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nee, ze wees erbij naar Gerard
Ja en 'nichtenstreek' gaat te ver volgens haarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna vindt het normaal om 'teringlijer' te zeggen.
okequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze wees op gerard en zei: jij bent miljonair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |