Bij W7? Heel veel (fantastisch veel) installeert zichzelf wel. Heerlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Al die drivers e.d. weer installeren en zo...
Ik schijt peulen voor de drivers van mijn controllers, daar heb ik altijd al zo een gezeik mee...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij W7? Heel veel (fantastisch veel) installeert zichzelf wel. Heerlijk.
Volgens mij heb je dat alleen nodig voor het activeren. En als het goed is, dan zal de installatie zelf drivers in zich hebben om het netwerk aan te sturenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, klagen heeft geen zin.
Ga even kijken hoe de bestand backups er bij staan en dan maar een plan maken.
Moet voor W7 alleen interrnetverbinding hebben en nu heb ik die niet op de betreffende laptop...
Dat is inderdaad wel belangrijk. Maarja, een niet werkende laptop is helemaal waardeloos.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schijt peulen voor de drivers van mijn controllers, daar heb ik altijd al zo een gezeik mee...
Done. En ja, nog 4 dagen. Dan ben ik 30quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Nem, als je toch bezig bent, even de verjaardag van Hawaii_Tim niet langer dikgedrukt, jij bent trouwens de volgende![]()
Inderdaad..lekker links laten liggen...morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Dank, ik ben er helemaal klaar mee nu...
Wordt vervolgd...
Ik ook niet, ik zeg wel dat ik stop, maar ondertussen kraakt alles in mijn bovenkamer...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad..lekker links laten liggen...morgen weer een dag.
(Ik zou het zelf niet kunnen verdragen trouwens)
Wat doet het hele gebeuren trouwens in Safe Modus with network support?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zeg wel dat ik stop, maar ondertussen kraakt alles in mijn bovenkamer...
Als een Vlaamsche papegaai?quote:
quote:
Welcome to the clubquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
Done. En ja, nog 4 dagen. Dan ben ik 30
ja maar met die Itouch van mij is dat zo moeilijk volbte houden, overal internet bij de handquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als een Vlaamsche papegaai?
Ik maak er een punt van niet high en/of dronken te posten op internet
ja precies tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pas op met je TwitterKun je beter hier leipe dingen posten
Ssstquote:
Mogen we niet te hard praten?quote:
Ik voel met je mee. Die penicilline moet ik op gekke tijden innemen. En een uur erna of 2 uur voor het innemen ervan, mag ik niets eten. Dus het komt steeds zo uit dat mijn ontbijt uitgesteld wordt, mijn avondeten ook en een snack ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef iamredleader het volgende:
Ja, muffins zeker
Hm, heb nu ook lekkere-treken geen chips in huis. En ik ga niet nu nog popcorn maken, de cola is ook al op... heb medelijden
![]()
quote:
Hoezo? Is het vervelend of blijf je steeds kijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Oh God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Zelfde shit...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat doet het hele gebeuren trouwens in Safe Modus with network support?
Swappen en dus wakker blijven. Roken kan ik niet, want ik heb geen sigaretten.quote:
Hmm dat is wel echt fucked up. Dan is het hoogstwaarschijnlijk geen virus geval. Dan kan het nog iets zijn met beschadigde sectoren zijn...of een ander hardwareprobleemquote:
CHKDSK levert niets op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm dat is wel echt fucked up. Dan is het hoogstwaarschijnlijk geen virus geval. Dan kan het nog iets zijn met beschadigde sectoren zijn...of een ander hardwareprobleem
Maar Karsparsky is niet heilig. Wil je goed beschermd zijn, zul je meer moeten draaien dan 1 pakketje. Helaas, maar waar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CHKDSK levert niets op.
Had gisteren Nero geïnstalleerd, dat kon ook nog een conflict opleveren, las ik ergens, dus weer gedeïnstalleerd. Maar niks geen oplossing.
Het vreemde is dat m'n laptop het gewoon doet, maar ik heb geen netwerkverbinding en krijg om de paar minuten foutmeldingen. Heb al met een tool allerlei shells van niet-Windows applicaties uitgezet om zo de oorzaak te zoeken in geïnstalleerde software. nada...
Heb net al m'n discs bij elkaar gezocht en maak me klaar voor de grote sprong.
Met alle ellende die daar weer van komt...![]()
Wat ik wel frappant vind, is dat mijn herstelpunten verdwenen zijn.
Die had ik toevallig eergisteren nog gecheckt en toen waren ze er nog...
Net of er een virus op zit of zo, maar Kaspersky heb ik altijd operationeel...
Whatever, gewoon even oplossen heb ik opgegeven na 7 uur puzzelen...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Brouwerij was trouwens stervensdruk, maar ze hebben wel een paar lekkere bieren.
De Dubbel+Dik (Tripel soort) en de Stout+Moedig (Guiness-achtig) waren onze favorieten.
Erg leuk opgezet allemaal, spiksplinternieuwe ketels/apparatuur (geen koper) is niet al te groot en staat in een garage-achtig deel.
En ze verkochten kratten als warme broodjes.
Iedereen happy...
Ach kijk, daar stond hij nog zelfstandig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.wat.tv/video/b(...)th-1wvjx_2gd95_.html
![]()
Weg...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, MM. Die herstelpunten. Zijn die echt weg? Of krijg je een foutmelding?
gezien de bezuinigingen en gebrek aan de wens voor werving van personeel lijkt me het sterkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef Etcetera het volgende:
C4, zou je eens kunnen nagaan of de landmacht-lan nog op de planning staat voor dit jaar?
Ja, maar verwacht niet al te snel een reactie. De Landmacht werkt niet in het weekend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef Etcetera het volgende:
C4, zou je eens kunnen nagaan of de landmacht-lan nog op de planning staat voor dit jaar?
Mij ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gezien de bezuinigingen en gebrek aan de wens voor werving van personeel lijkt me het sterk
zag ik Eric daar nou in het publiek staan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.wat.tv/video/b(...)th-1wvjx_2gd95_.html
![]()
Nee, Kaspersky is niet heilig, maar Het probleem komt bij velen voor, al jaren,als je Google checkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Karsparsky is niet heilig. Wil je goed beschermd zijn, zul je meer moeten draaien dan 1 pakketje. Helaas, maar waar.
CHKDSK doet verder trouwens ook niet veel. Dat is een hele snelle oppervlakkige check.
Nero installeert vaak een virtuele drive(o.a. om images te mounten) en wat gekke SCSI drivers enzovoorts. Daar wil nog wel eens iets door stuk gaan ja.
Ik heb geduldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar verwacht niet al te snel een reactie. De Landmacht werkt niet in het weekend.
Nee hoor, Clapton speelt zelf mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zag ik Eric daar nou in het publiek staan?
En in veilige modus zijn je herstelpunten ook weg?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Kaspersky is niet heilig, maar Het probleem komt bij velen voor, al jaren,als je Google checkt.
Het is dus niet iets van gisteren, maar lijkt te ontstaan door een samenloop van omstandigheden en niet zo zeer door een virus...
Heb al gescand tijdens Veilige Modus, alleen wat index-fouten die dan hersteld worden, niks speciaals...
Als je op een rustige dag langs gaat, dan kan je een leuke middag hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn trouwens best wat brouwerijen die koperen ketels LIJKEN te hebben staan, maar dat is slechts een mantel voor de show
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En in veilige modus zijn je herstelpunten ook weg?
Op welke tijd?quote:
Blue Hotel is beter...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
Jammer dat MTV die Unplugged sessies niet meer doet.
Dan houdt het wel zo'n beetje op denk ik.quote:
Eenschquote:
Snurksequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga vannacht maar niet swappen, ik ben doodmoe en heb morgen ook nog een whisky proeverij...
Adios!!
Nou, tot straks dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal wel malen en woelen worden, ik kan heel slecht tegen dit soort situaties...
Weltrustenquote:
Finland? Of Fins Lapland?quote:
Fins Lapland. De omgeving van Rovaniemi. En dan in de winter.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Finland? Of Fins Lapland?
En zomer? Hiken?
En gaat er nog met honden gesleed worden?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fins Lapland. De omgeving van Rovaniemi. En dan in de winter.
Een voormalig klasgenootje van mij even de omgeving laten zien.
Yep.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En gaat er nog met honden gesleed worden?
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep.
Twee dagen weg met een hondenslee en twee dagen met snowscooters.
En tijdens die tochten natuurlijk slapen in een blokhut.quote:
En met je blote ballen in de sneeuw rollen en elkaar slaan met dennentakken.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En tijdens die tochten natuurlijk slapen in een blokhut.
Start en eindpunt is Rovaniemi. Leuk stadje.
Zekers. Ik wel.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En met je blote ballen in de sneeuw rollen en elkaar slaan met dennentakken.
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Finse sauna toch?
Ik ga slapen. Morgen naar het ZBF
Zo'n reactie had ik wel verwachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, maar verwacht niet al te snel een reactie. De Landmacht werkt niet in het weekend.
Hoe dat zo!?quote:
Met het Lordi-plein en Lordi-restaurant.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En tijdens die tochten natuurlijk slapen in een blokhut.
Start en eindpunt is Rovaniemi. Leuk stadje.
nog steeds ziek?quote:
Veel plezier...quote:Op zondag 6 maart 2011 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, de eerste carnavalshoempaband is alweer voorbij komen lopen. Ben wakker
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Wat duurt die upgrade van Windows 7 allejezus lang.
Check dit, controle zo, verzamelen gegevens en bestanden daarna...![]()
Hij gaf net bij de compatibiliteitsanalyse wel een foutmelding op iTunes, wat ik gisteren ten tijde van het ontstaan van de foutmeldingen, net daarvoor ook gebruikt had.
Het zal toch niet zo zijn dat het door mij meest vervloekte stuk software de boosdoener is van alle ellende?
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug van een lekker uurtje buiten met Jairwandelen, op het gras spelen, in de zandbak en van de glijbaan. Oh, en Jair heeft ook leuk gespeeld
Oeh, dat heeft een vriendin van mij laatst ook gedaan, die had echt fantastische foto's gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep.
Twee dagen weg met een hondenslee en twee dagen met snowscooters.
En, wat deed dat voor de uitslag van de wedstrijd?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag voor het eerst in m'n leven de volle 90 minuten met rugnummer 1 en met handschoenen aan in het veld gestaan
Niet veel bijzonders, 3-2 verloren helaasquote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En, wat deed dat voor de uitslag van de wedstrijd?
Zo koud is het toch helemaal nietquote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag voor het eerst in m'n leven de volle 90 minuten met rugnummer 1 en met handschoenen aan in het veld gestaan
wel als je 90 minuten in korte broek en shirt een beetje stil staat te staanquote:
Als er een bal naar je toe komt moet je wel in beweging komen natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel als je 90 minuten in korte broek en shirt een beetje stil staat te staan
Dat ging me ook redelijk afquote:Op zondag 6 maart 2011 17:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als er een bal naar je toe komt moet je wel in beweging komen natuurlijk![]()
Wat ik me dan afvraag, ook bij Soempie, hoe zit het dan met financiën en jullie kinderwens?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
en het feit dat ik al járen geen geld en geen rust in mn kop heb.
Het is bij mij een combinatiequote:Op zondag 6 maart 2011 18:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, ook bij Soempie, hoe zit het dan met financiën en jullie kinderwens?
Zo'n kind kost handenvol geld: de hele kinderkamer, al die luiers, rompers, slabbetjes, voeding, elke paar maanden nieuwe schoenen!
Ik ken wat jonge stellen met een kind, maar daarvan werkt ook de moeder minimaal 25 uur of full-time (en hebben op die manier al wat geld opgespaard vóórdat ze aan een kind begonnen).
Eén vriendin heeft geen werk, wel een hoge hypotheek en zoekt zich depri naar een baan. 't Is geen pretje.
Waarschijnlijk hebben jullie hier al lang en breed over nagedacht, maar ik vraag me af of jullie echt zo graag een kind willen en dan maar liever in 'armoede leven' (wat natuurlijk een relatief begrip is). Of missschien verdienen mr. LB en Wiebel wel hartstikke goed?!
Als jullie hier niet over willen praten, snap ik dat. Ik vroeg het me gewoon af.
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Het is bij mij een combinatiemijn vriend verdient geld, niet veel, maar we wonen heel goedkoop en hij zou alles financieel in zn eentje kunnen dragen.
Ah, dat scheelt. Maar ik kan me voorstellen dat jij inderdaad ook je steentje bij wil dragen en daarom nu werk zoekt.quote:Maargoed, ik word wel steeds onrustiger van het vooruitzicht dat ik straks nog steeds geen buffer heb. Dus daarom begint het idee van zo'n stom baantje bij de BelTel me nu als een realistische optie voor te komen.....
Dat heeft te maken met woningen met lage huur voor mensen met een inkomen tot 33.000 p/j?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteren de nieuwe regelgeving omtrent scheefwonen opgezocht
Mja, ik zie opzich wel iets goeds in het behouden van sociale huurwoningen voor mensen die ook echt niet veel meer kunnen betalen. Maar als je net op de grens zit (wij verdienen geloof ik nog niet eens 34.000 samenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met woningen met lage huur voor mensen met een inkomen tot 33.000 p/j?
Is wel kut ja, verdien je goed, kun je niet eens fatsoenlijk sparen omdat je duurder 'moet' wonen.
Ik zou dat ook heel vervelend vinden en waarschijnlijk niet kunnen, omdat ik altijd financieel onafhankelijk ben geweest.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het sowieso vervelend dat mijn vriend al zo lang een veel groter deel van de vaste lasten betaalt![]()
Dat dacht ik al wel.quote:Maar nog n.a.v. je eerdere post: mijn kinderwens is echt veel sterker dan mijn verstand
Ja, die grens bedoelde ik ook! Als je 100.000 euro verdient mag je van mij oprotten uit de huurwoningen.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik zie opzich wel iets goeds in het behouden van sociale huurwoningen voor mensen die ook echt niet veel meer kunnen betalen. Maar als je net op de grens zit (wij verdienen geloof ik nog niet eens 34.000 samen) is het best lullig....
Mja, ik ook, en mijn moeder heeft me ook echt zo opgevoed, maar toen ik eind 2009 ineens de helft van mn cliënten verloor en bijna klaar was met mn studie, heb ik besloten om me te richten op mn scriptie afronden en daarna solliciteren. Vriendje was het daar uiteraard mee eens.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou dat ook heel vervelend vinden en waarschijnlijk niet kunnen, omdat ik altijd financieel onafhankelijk ben geweest.
Hoewel een man die mijn studie voor me betaalt nu wel heel aantrekkleijk klinkt.
Mijn moeder zei en zegt nog steeds tegen me dat ik een rijke vent moet trouwen, zodat ik niet zo hard hoef te werken.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:59 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik ook, en mijn moeder heeft me ook echt zo opgevoed,
Het heeft geen zin om je te zeggen dat je je niet schuldig hoeft te voelen, want dat snap ik wel. Ik zou hetzelfde hebben. Maar je kunt het wel accepteren: jullie hebben het zo afgesproken, jij hebt je best gedaan. En nu ga je meehelpen.quote:en voel ik me ook best schuldig dat ik nog niet bij zoiets als de beltel werk
Truequote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn moeder zei en zegt nog steeds tegen me dat ik een rijke vent moet trouwen, zodat ik niet zo hard hoef te werken.
[..]
Het heeft geen zin om je te zeggen dat je je niet schuldig hoeft te voelen, want dat snap ik wel. Ik zou hetzelfde hebben. Maar je kunt het wel accepteren: jullie hebben het zo afgesproken, jij hebt je best gedaan. En nu ga je meehelpen.
Dat hoeft op zich toch niet veel te betekenen... toen mijn oudres in verwachting raakten van mijn broer studeerden ze allebei nog, en dan niet in leiden met pappie en mammie die wel alles even zouden betalen. De secretaresse van de SR van de VU heeft nog op hem gepast. Twee jaar later kwam ik al, mijn moeder was ondertussen gestopt met haar studie en mijn pa kreeg zijn eerste echte baan. Uiteindelijk zijn we héél goed terecht gekomen (ik studeer in de States, om maar wat te noemen haha).quote:Op zondag 6 maart 2011 18:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, ook bij Soempie, hoe zit het dan met financiën en jullie kinderwens?
Zo'n kind kost handenvol geld: de hele kinderkamer, al die luiers, rompers, slabbetjes, voeding, elke paar maanden nieuwe schoenen!
Ik ken wat jonge stellen met een kind, maar daarvan werkt ook de moeder minimaal 25 uur of full-time (en hebben op die manier al wat geld opgespaard vóórdat ze aan een kind begonnen).
Eén vriendin heeft geen werk, wel een hoge hypotheek en zoekt zich depri naar een baan. 't Is geen pretje.
Waarschijnlijk hebben jullie hier al lang en breed over nagedacht, maar ik vraag me af of jullie echt zo graag een kind willen en dan maar liever in 'armoede leven' (wat natuurlijk een relatief begrip is). Of missschien verdienen mr. LB en Wiebel wel hartstikke goed?!
Als jullie hier niet over willen praten, snap ik dat. Ik vroeg het me gewoon af.
Ik ook, en als ik mijn leven opnieuw mocht leven, zou ik het allemaal anders hebben gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:11 schreef LadyBlack het volgende:
Maar in retrospect heb ik gewoon domme keuzes gemaakt. En dat blijft stom, en ik zal er altijd tegenaan blijven lopen ben ik bang![]()
Geneeskunde was de enige optie (gelukkig heel toevallig ook wat ik altijd al wildequote:Jij hebt een slimme keus gemaakt door geneeskunde te gaan studeren (ik neem tenminste aan dat je het ook leuk vindt)Bijna alles in dat vakgebied verdient goed, en er zijn ook banen die parttime te doen zijn. Dus die rijke vent is leuk, maar alleen nog maar een extraatje dan
De samenvatting op imdb klinkt inderdaad heftigquote:Op zondag 6 maart 2011 19:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit Crash te kijken. Best heftig soms
maar wel een goede film
Ergens verrast me dit ook nietquote:Op zondag 6 maart 2011 19:17 schreef wyccie het volgende:
Geneeskunde was de enige optie (gelukkig heel toevallig ook wat ik altijd al wilde).
Of ik later ook echt zo veel ga verdien weet ik niet. Eerst die schuld afbetalen. En ik zie mezelf ook wel een heel kneuzig artsenbaantje doen, want ik ben helemaal niet ambitieus. En laatst kwam ik er achter dat je bij Artsen zonder Grenzen (wat me toch wel trekt), een minimumloon verdient.
Jij ook al. Wat een stelletje kneuzen zijn we toch.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:18 schreef Etcetera het volgende:
En als ik alles van te voren had geweten had ik ook andere keuzes gemaakt
Ja, ik verwacht straks een opmerking van MM hieroverquote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef wyccie het volgende:
Jij ook al. Wat een stelletje kneuzen zijn we toch.
Maar ik vermoed dat dat voor iedereen geldtquote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef wyccie het volgende:
Jij ook al. Wat een stelletje kneuzen zijn we toch.
Nou, ik hoor zo vaak van mensen die wél fouten maken, maar het niet anders hadden gewild omdat ze van hun fouten kunnen leren. Ik vraag me dan af hóe, als je het niet over kan doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:24 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik vermoed dat dat voor iedereen geldtIs niet meer dan logisch toch. En als je alles van te voren weet is het leven ook maar saai hoor.
één van mijn favorieten!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:15 schreef Etcetera het volgende:
maar wel een goede film
Ik was wel een bewuste keus.Mijn broer niet. Maar 20 jaar geleden waren de dingen idd anders.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef wyccie het volgende:
PS, ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar wel lastig. Ook voor jouw ouders was het toch zeker geen pretje tijdens de eerste jaren? En ik begrijp hieruit dat het voor jouw ouders geen bewuste keus was.
Ik wil er wel graag in geloven, en ik heb wel eens van mensen gehoord dat ze me een oude ziel vinden, maar dan heb ik op dit gebied toch nog steeds niet veel geleerdquote:Op zondag 6 maart 2011 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik hoor zo vaak van mensen die wél fouten maken, maar het niet anders hadden gewild omdat ze van hun fouten kunnen leren. Ik vraag me dan af hóe, als je het niet over kan doen.
Eigenlijk is het ook onzin, want ik geloof niet eens in reïncarnatie.
Ook dat lukt me niet. Bij mij is het dood=dood. Heel saai.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:39 schreef LadyBlack het volgende:
Maar het idee van een ziel (dus zonder vooropgezet plan van een grotere kracht / hogere macht) kan ik mij wel enigzins in vinden
Feli, MM, fijn dat het gelukt isquote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Sorry dat ik er doorheen dender dames, maar mijn laptop draait nu onder Windows 7 en tot op heden foutloos.
Zal nog wel wat moeten updaten, denk ik, maar de basis is er...
Jullie kunnen nu weer verder beppen...
Dat vind ik ook...quote:
Heb nauwelijks op Twitter gelet vandaagquote:Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
(Etc, heb je er nog iets van opgestoken?)
Dan moet je hem zeker meenemen naar het festival in Grun. Dan vindt 'ie alle whiskies daar nog veeeeel lekkerder.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet: Meneer Hypo vindt White & MacKay wel lekkere whiskeyHeb eens gevraagd vrijdag
Is dat zoiets als 'dat is niet echt een lekkere whisky'?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je hem zeker meenemen naar het festival in Grun. Dan vindt 'ie alle whiskies daar nog veeeeel lekkerder.
Als je geen slapende honden wakker wilt maken, moet je hem niet naar dat festival meenemen...
De David Cronenberg uitvoering? die heb ik toen in het filmhuis gezien. Er vertrokken best veel mensen tijdens de film, was ook best wel bizar maar wel een gave filmquote:Op zondag 6 maart 2011 19:15 schreef Etcetera het volgende:
maar wel een goede film
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dat zoiets als 'dat is niet echt een lekkere whisky'?
Euh, er zijn op dat festival bijna alleen maar betere...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dat zoiets als 'dat is niet echt een lekkere whisky'?
Is dat een Caol Ila? If so (en ik denk het wel):quote:Op zondag 6 maart 2011 20:42 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja ik heb 'm dit als cadeautje gedaanVond het er leuk uitzien
![]()
bij gebrek aan verstand van whisky moet ik toch ergens een keuze op baseren
[ afbeelding ]
Ik heb geen ideequote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat een Caol Ila? If so (en ik denk het wel):![]()
Dat is wel een peated single malt van Islay, waar ik in mei/juni naar toe ga...
Hij laat het me vast nog wel wetenquote:Hart Brothers brengt ook goede whiskies op de markt.
Hier gaat meneer Hypo blij van worden, als hij van geturfde whisky houdt...
1990 10y...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen ideede blauwe box was een Islay. Ah, op de site gevonden: mini Caol Ila 1990 10y met Shot Glass
Dat had ik vanmorgen zullen doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef iamredleader het volgende:
Belastingaangifte gedaan -weer een sloot geld terug te krijgen
Kun je je nog herinneren dat je me een slijterij in Den Bosch tipte?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1990 10y...
Dan is 'ie in 1990 gedistilleerd en in 2000 op de markt gekomen.
Leuk, redelijk oude whisky al...
In Grun gekocht bij Pat's Wine & Whisky?
Ik ben het niet eens met je redenering dat je met principes niet bij een commerciële instelling kan werkenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, en voordeel van de BelTel vind ik ook dat het geen commerciële instelling is. Daar heb ik toch nog wel iets te veel principes voor namelijk.
quote:An elephant, an ostrich and a crocodile stop a bloke in the street.
The crocodile pulls out a police badge and says, "We have reason to believe you are carrying substances of an hallucinogenic nature, Sir."
Een echte AKQ'er kijkt niet in de plaatjes info natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in de plaatjesinfo stond al dat ie van de Whiskykoning kwam, had meer van je verwacht MM
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een echte AKQ'er kijkt niet in de plaatjes info natuurlijk
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een echte AKQ'er kijkt niet in de plaatjes info natuurlijk
Dat zei ik ook niet. Wat ik bedoelde is dat ik met mijn principes niet bij een commerciële instelling wil werken.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met je redenering dat je met principes niet bij een commerciële instelling kan werken
Als je het zo opschrijft is het al heel andersquote:Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Wat ik bedoelde is dat ik met mijn principes niet bij een commerciële instelling wil werken.
Volledig subjectief dus, mijn mening
I know, als ik mn eerdere post teruglees staat het er wat belerend en geitenwollensokkenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het zo opschrijft is het al heel anders
Ik hoopte op een clou die niet kwamquote:
Ha, meneer Chagerijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je je nog herinneren dat je me een slijterij in Den Bosch tipte?
Hij was niet heel spraakzaam neequote:Op zondag 6 maart 2011 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, meneer Chagerijn.
Ja, die heeft dit soort dingetjes wel...
Bel-erend.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know, als ik mn eerdere post teruglees staat het er wat belerend en geitenwollensokken
Z'n duurste whisky zal wel een paar duizend Euro zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij was niet heel spraakzaam neeE. vroeg nog een beetje wat z'n duurste whisky was enzo, maar puur uit interesse, maar veel enthousiasme straalde hij niet uit
3000 euro zei diequote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Z'n duurste whisky zal wel een paar duizend Euro zijn.
Maar dat zal 'ie niet zeggen, daar gaat het natuurlijk (zogenaamd) niet om...
Cafe Hemmingway is leuk en de nachtclub en karaoke bar onder het Pohjanhovi hotel is lachen.quote:Op zondag 6 maart 2011 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met het Lordi-plein en Lordi-restaurant.
Vond Rovaniemi niet veel aan, vlek op de wereldbol en te veel lallende Russen...
Lapland is wel gaaf, hondensleeen, met rendieren voor de kar, sneeuwscooteren en ijsvissen was top! Maar korte dagen daar, beetje depri wel...
Ken ik niet, ben er maar 1 dag/nacht geweest, terug naar Amsterdam via Helsinki...quote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Cafe Hemmingway is leuk en de nachtclub en karaoke bar onder het Pohjanhovi hotel is lachen.
De keren dat ik er ben geweest heb ik geen Rus gezien. Wel veel Japanners.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben er maar 1 dag/nacht geweest, terug naar Amsterdam via Helsinki...
Er zit wel een gaaf restaurantje op een hoekje waar je echt Laps kan eten. Eland-/rendiervlees van de grill, yummie. Maar dat vonden de Russen dus ook en die kunnen toch een bek opentrekken als het niet gaat zoals zij bedacht hadden. Aso's...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, die is wel heel groot, even in spoilertags gezet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ja ik ga rijden op een snowscooter.quote:
En daarna op een opblaashaai?quote:
Misschien........quote:
Dat is wel zo gaaf.quote:
Dat vind ik ook het mooie van die omgeving. Met snowscooters over de rivier de stad uit naar een rendierfarm. Je eten voor de komende dagen aanwijzen en dan de bossen in en de vlaktes op. En dan alleen maar stilte. Af en toe wat rendieren spotten en verder ben je inderdaad Remy.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is wel zo gaaf.
We zijn op zo'n ding richting de husky honden gereden en daarna met die honden sleetje rijden over de vlaktes daar. Alsof je alleen op de wereld bent, zo mooi.
Zal eens wat foto's opsnorren...
Dat heb ik ook nooit gezien toen ik daar was. Wel een keer toen we met een KDC10 een circuit boven de waddeneilanden vlogen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Wij zaten toen in dit hotel in Luosto: http://www.aurorachalet.fi/index.php?lang=en
Alleen geen Noorderlicht te zien toen wij er waren...
Dat soort foto's zocht ik nou, je bent er toch onherkenbaar op.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Op je hurken bij een ijswak om te vissen ziet er iets minder charmant uit...
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, ik ga aftaaien, ben wel klaar met computers e.d. voor vandaag...
Tijd voor een pauze?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ughhh deze presentatie waar ik aan werk maakt me zooo cranky
ja ik ga maar ff eten denk ikquote:
Smakelijk!quote:
dat was het helemaal nietquote:
Wat heb je op dan!?quote:
zou het niet eens weten.. en komkommerquote:
Tja, als dat alles was wat er voorhande is dan moet het maar.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zou het niet eens weten.. en komkommer
pcies. Gelukkig heb ik haribo beertjesquote:Op maandag 7 maart 2011 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, als dat alles was wat er voorhande is dan moet het maar.
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pcies. Gelukkig heb ik haribo beertjes
si.quote:
Nu nog een portie bitterballen en alles komt goed.quote:
omfg ik haat je echt nuquote:Op maandag 7 maart 2011 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu nog een portie bitterballen en alles komt goed.
Sorry.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omfg ik haat je echt nuserieus alles waar ik nu aan kan denken is een portie bitterballen met een finke lik zaanse mosterd. verdomme
en de mosterd dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb wel een recept voor je als je dat wilt. Kun je ze zelf maken.
Die is best makkelijk zelf te maken.quote:
echt?!quote:
quote:
Tuurlijk! Blijven 2 super films.quote:
Tijd om wat te eten. Ik denk dat ik wat bitterballen in het vet gooi.quote:
De bitterballen wel. Dat duurt wel even.quote:
Wat een lul!quote:Op maandag 7 maart 2011 03:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weten jullie nog die zwangere vriendin van mij? Haar vriendje heeft haar vandaag verlaten. Godverdomme.
me dunkt. ik kan er gewoon geen woorden voor vindenquote:
Dat is niet zo fraaiquote:Op maandag 7 maart 2011 03:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weten jullie nog die zwangere vriendin van mij? Haar vriendje heeft haar vandaag verlaten. Godverdomme.
Afschieten die gozer. Nadat zijn ballen er met een tang afgeknepen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
me dunkt. ik kan er gewoon geen woorden voor vinden
nee gaat ze ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Afschieten die gozer. Nadat zijn ballen er met een tang afgeknepen zijn.
Langs de weg, heeft zij het eigenlijk al aan haar ouders verteld?
Euh....ok. Daar zal ze dan haar redenen wel voor hebben.quote:
dat heb ik toch allemaal uitgelegd in het begin. sorry ik ben nu niet in de mood om weer over dit hele verhaal heen te gaanquote:Op maandag 7 maart 2011 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euh....ok. Daar zal ze dan haar redenen wel voor hebben.
Dan zal ze haar ouders dus niet gaan zien tot na de bevalling?
Ik zal wat info gemist hebben dan. Mocht ik wat willen weten dan lees ik de vorige topics wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat heb ik toch allemaal uitgelegd in het begin. sorry ik ben nu niet in de mood om weer over dit hele verhaal heen te gaan
niks van gemerkt hier op campus. Op weg van peoria naar hier hadden we wel wat sterke windvlagen, maar daar bleef het bij.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal wat info gemist hebben dan. Mocht ik wat willen weten dan lees ik de vorige topics wel.
Een ander onderwerp dan maar. Hoe is het gegaan met het weer na de voorspelling van extreem weer?
Gelukkig. Lijkt me niet leuk om het voorspelde formaat hagelstenen op je knar te krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niks van gemerkt hier op campus. Op weg van peoria naar hier hadden we wel wat sterke windvlagen, maar daar bleef het bij.
pcies! en vandaag was lekker zonnig. Dinsdag wsl de laatste sneeuwval, maar d elaatste keer bleef het al niet meer liggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig. Lijkt me niet leuk om het voorspelde formaat hagelstenen op je knar te krijgen.
Hier vriest het nog een graadje of 2. Wel mooi weer overdag.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pcies! en vandaag was lekker zonnig. Dinsdag wsl de laatste sneeuwval, maar d elaatste keer bleef het al niet meer liggen.
Wel heftig hoor..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:00 schreef TradeMarkie het volgende:
even wat galgenhumor op de maandagochtend, niet zelf verzonnen overigens
Man overreden door kar na val
Zeker, toch kon ik de woordspeling wel waarderenquote:
Ik zie de woordspeling nu pas.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker, toch kon ik de woordspeling wel waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |