Zelfde shit...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat doet het hele gebeuren trouwens in Safe Modus with network support?
Swappen en dus wakker blijven. Roken kan ik niet, want ik heb geen sigaretten.quote:
Hmm dat is wel echt fucked up. Dan is het hoogstwaarschijnlijk geen virus geval. Dan kan het nog iets zijn met beschadigde sectoren zijn...of een ander hardwareprobleemquote:
CHKDSK levert niets op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm dat is wel echt fucked up. Dan is het hoogstwaarschijnlijk geen virus geval. Dan kan het nog iets zijn met beschadigde sectoren zijn...of een ander hardwareprobleem
Maar Karsparsky is niet heilig. Wil je goed beschermd zijn, zul je meer moeten draaien dan 1 pakketje. Helaas, maar waar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CHKDSK levert niets op.
Had gisteren Nero geïnstalleerd, dat kon ook nog een conflict opleveren, las ik ergens, dus weer gedeïnstalleerd. Maar niks geen oplossing.
Het vreemde is dat m'n laptop het gewoon doet, maar ik heb geen netwerkverbinding en krijg om de paar minuten foutmeldingen. Heb al met een tool allerlei shells van niet-Windows applicaties uitgezet om zo de oorzaak te zoeken in geïnstalleerde software. nada...
Heb net al m'n discs bij elkaar gezocht en maak me klaar voor de grote sprong.
Met alle ellende die daar weer van komt...![]()
Wat ik wel frappant vind, is dat mijn herstelpunten verdwenen zijn.
Die had ik toevallig eergisteren nog gecheckt en toen waren ze er nog...
Net of er een virus op zit of zo, maar Kaspersky heb ik altijd operationeel...
Whatever, gewoon even oplossen heb ik opgegeven na 7 uur puzzelen...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Brouwerij was trouwens stervensdruk, maar ze hebben wel een paar lekkere bieren.
De Dubbel+Dik (Tripel soort) en de Stout+Moedig (Guiness-achtig) waren onze favorieten.
Erg leuk opgezet allemaal, spiksplinternieuwe ketels/apparatuur (geen koper) is niet al te groot en staat in een garage-achtig deel.
En ze verkochten kratten als warme broodjes.
Iedereen happy...
Ach kijk, daar stond hij nog zelfstandig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.wat.tv/video/b(...)th-1wvjx_2gd95_.html
![]()
Weg...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, MM. Die herstelpunten. Zijn die echt weg? Of krijg je een foutmelding?
gezien de bezuinigingen en gebrek aan de wens voor werving van personeel lijkt me het sterkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef Etcetera het volgende:
C4, zou je eens kunnen nagaan of de landmacht-lan nog op de planning staat voor dit jaar?
Ja, maar verwacht niet al te snel een reactie. De Landmacht werkt niet in het weekend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef Etcetera het volgende:
C4, zou je eens kunnen nagaan of de landmacht-lan nog op de planning staat voor dit jaar?
Mij ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gezien de bezuinigingen en gebrek aan de wens voor werving van personeel lijkt me het sterk
zag ik Eric daar nou in het publiek staan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.wat.tv/video/b(...)th-1wvjx_2gd95_.html
![]()
Nee, Kaspersky is niet heilig, maar Het probleem komt bij velen voor, al jaren,als je Google checkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Karsparsky is niet heilig. Wil je goed beschermd zijn, zul je meer moeten draaien dan 1 pakketje. Helaas, maar waar.
CHKDSK doet verder trouwens ook niet veel. Dat is een hele snelle oppervlakkige check.
Nero installeert vaak een virtuele drive(o.a. om images te mounten) en wat gekke SCSI drivers enzovoorts. Daar wil nog wel eens iets door stuk gaan ja.
Ik heb geduldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar verwacht niet al te snel een reactie. De Landmacht werkt niet in het weekend.
Nee hoor, Clapton speelt zelf mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zag ik Eric daar nou in het publiek staan?
En in veilige modus zijn je herstelpunten ook weg?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Kaspersky is niet heilig, maar Het probleem komt bij velen voor, al jaren,als je Google checkt.
Het is dus niet iets van gisteren, maar lijkt te ontstaan door een samenloop van omstandigheden en niet zo zeer door een virus...
Heb al gescand tijdens Veilige Modus, alleen wat index-fouten die dan hersteld worden, niks speciaals...
Als je op een rustige dag langs gaat, dan kan je een leuke middag hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn trouwens best wat brouwerijen die koperen ketels LIJKEN te hebben staan, maar dat is slechts een mantel voor de show
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En in veilige modus zijn je herstelpunten ook weg?
Op welke tijd?quote:
Blue Hotel is beter...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
Jammer dat MTV die Unplugged sessies niet meer doet.
Dan houdt het wel zo'n beetje op denk ik.quote:
Eenschquote:
Snurksequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga vannacht maar niet swappen, ik ben doodmoe en heb morgen ook nog een whisky proeverij...
Adios!!
Nou, tot straks dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal wel malen en woelen worden, ik kan heel slecht tegen dit soort situaties...
Weltrustenquote:
Finland? Of Fins Lapland?quote:
Fins Lapland. De omgeving van Rovaniemi. En dan in de winter.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Finland? Of Fins Lapland?
En zomer? Hiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |