Bij W7? Heel veel (fantastisch veel) installeert zichzelf wel. Heerlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Al die drivers e.d. weer installeren en zo...
Ik schijt peulen voor de drivers van mijn controllers, daar heb ik altijd al zo een gezeik mee...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij W7? Heel veel (fantastisch veel) installeert zichzelf wel. Heerlijk.
Volgens mij heb je dat alleen nodig voor het activeren. En als het goed is, dan zal de installatie zelf drivers in zich hebben om het netwerk aan te sturenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, klagen heeft geen zin.
Ga even kijken hoe de bestand backups er bij staan en dan maar een plan maken.
Moet voor W7 alleen interrnetverbinding hebben en nu heb ik die niet op de betreffende laptop...
Dat is inderdaad wel belangrijk. Maarja, een niet werkende laptop is helemaal waardeloos.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schijt peulen voor de drivers van mijn controllers, daar heb ik altijd al zo een gezeik mee...
Done. En ja, nog 4 dagen. Dan ben ik 30quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Nem, als je toch bezig bent, even de verjaardag van Hawaii_Tim niet langer dikgedrukt, jij bent trouwens de volgende![]()
Inderdaad..lekker links laten liggen...morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Dank, ik ben er helemaal klaar mee nu...
Wordt vervolgd...
Ik ook niet, ik zeg wel dat ik stop, maar ondertussen kraakt alles in mijn bovenkamer...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad..lekker links laten liggen...morgen weer een dag.
(Ik zou het zelf niet kunnen verdragen trouwens)
Wat doet het hele gebeuren trouwens in Safe Modus with network support?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zeg wel dat ik stop, maar ondertussen kraakt alles in mijn bovenkamer...
Als een Vlaamsche papegaai?quote:
quote:
Welcome to the clubquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
Done. En ja, nog 4 dagen. Dan ben ik 30
ja maar met die Itouch van mij is dat zo moeilijk volbte houden, overal internet bij de handquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als een Vlaamsche papegaai?
Ik maak er een punt van niet high en/of dronken te posten op internet
ja precies tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pas op met je TwitterKun je beter hier leipe dingen posten
Ssstquote:
Mogen we niet te hard praten?quote:
Ik voel met je mee. Die penicilline moet ik op gekke tijden innemen. En een uur erna of 2 uur voor het innemen ervan, mag ik niets eten. Dus het komt steeds zo uit dat mijn ontbijt uitgesteld wordt, mijn avondeten ook en een snack ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef iamredleader het volgende:
Ja, muffins zeker
Hm, heb nu ook lekkere-treken geen chips in huis. En ik ga niet nu nog popcorn maken, de cola is ook al op... heb medelijden
![]()
quote:
Hoezo? Is het vervelend of blijf je steeds kijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Oh God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Zelfde shit...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat doet het hele gebeuren trouwens in Safe Modus with network support?
Swappen en dus wakker blijven. Roken kan ik niet, want ik heb geen sigaretten.quote:
Hmm dat is wel echt fucked up. Dan is het hoogstwaarschijnlijk geen virus geval. Dan kan het nog iets zijn met beschadigde sectoren zijn...of een ander hardwareprobleemquote:
CHKDSK levert niets op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm dat is wel echt fucked up. Dan is het hoogstwaarschijnlijk geen virus geval. Dan kan het nog iets zijn met beschadigde sectoren zijn...of een ander hardwareprobleem
Maar Karsparsky is niet heilig. Wil je goed beschermd zijn, zul je meer moeten draaien dan 1 pakketje. Helaas, maar waar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CHKDSK levert niets op.
Had gisteren Nero geïnstalleerd, dat kon ook nog een conflict opleveren, las ik ergens, dus weer gedeïnstalleerd. Maar niks geen oplossing.
Het vreemde is dat m'n laptop het gewoon doet, maar ik heb geen netwerkverbinding en krijg om de paar minuten foutmeldingen. Heb al met een tool allerlei shells van niet-Windows applicaties uitgezet om zo de oorzaak te zoeken in geïnstalleerde software. nada...
Heb net al m'n discs bij elkaar gezocht en maak me klaar voor de grote sprong.
Met alle ellende die daar weer van komt...![]()
Wat ik wel frappant vind, is dat mijn herstelpunten verdwenen zijn.
Die had ik toevallig eergisteren nog gecheckt en toen waren ze er nog...
Net of er een virus op zit of zo, maar Kaspersky heb ik altijd operationeel...
Whatever, gewoon even oplossen heb ik opgegeven na 7 uur puzzelen...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Brouwerij was trouwens stervensdruk, maar ze hebben wel een paar lekkere bieren.
De Dubbel+Dik (Tripel soort) en de Stout+Moedig (Guiness-achtig) waren onze favorieten.
Erg leuk opgezet allemaal, spiksplinternieuwe ketels/apparatuur (geen koper) is niet al te groot en staat in een garage-achtig deel.
En ze verkochten kratten als warme broodjes.
Iedereen happy...
Ach kijk, daar stond hij nog zelfstandig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.wat.tv/video/b(...)th-1wvjx_2gd95_.html
![]()
Weg...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, MM. Die herstelpunten. Zijn die echt weg? Of krijg je een foutmelding?
gezien de bezuinigingen en gebrek aan de wens voor werving van personeel lijkt me het sterkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef Etcetera het volgende:
C4, zou je eens kunnen nagaan of de landmacht-lan nog op de planning staat voor dit jaar?
Ja, maar verwacht niet al te snel een reactie. De Landmacht werkt niet in het weekend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef Etcetera het volgende:
C4, zou je eens kunnen nagaan of de landmacht-lan nog op de planning staat voor dit jaar?
Mij ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gezien de bezuinigingen en gebrek aan de wens voor werving van personeel lijkt me het sterk
zag ik Eric daar nou in het publiek staan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.wat.tv/video/b(...)th-1wvjx_2gd95_.html
![]()
Nee, Kaspersky is niet heilig, maar Het probleem komt bij velen voor, al jaren,als je Google checkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Karsparsky is niet heilig. Wil je goed beschermd zijn, zul je meer moeten draaien dan 1 pakketje. Helaas, maar waar.
CHKDSK doet verder trouwens ook niet veel. Dat is een hele snelle oppervlakkige check.
Nero installeert vaak een virtuele drive(o.a. om images te mounten) en wat gekke SCSI drivers enzovoorts. Daar wil nog wel eens iets door stuk gaan ja.
Ik heb geduldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar verwacht niet al te snel een reactie. De Landmacht werkt niet in het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |