Bij W7? Heel veel (fantastisch veel) installeert zichzelf wel. Heerlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Al die drivers e.d. weer installeren en zo...
Ik schijt peulen voor de drivers van mijn controllers, daar heb ik altijd al zo een gezeik mee...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij W7? Heel veel (fantastisch veel) installeert zichzelf wel. Heerlijk.
Volgens mij heb je dat alleen nodig voor het activeren. En als het goed is, dan zal de installatie zelf drivers in zich hebben om het netwerk aan te sturenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, klagen heeft geen zin.
Ga even kijken hoe de bestand backups er bij staan en dan maar een plan maken.
Moet voor W7 alleen interrnetverbinding hebben en nu heb ik die niet op de betreffende laptop...
Dat is inderdaad wel belangrijk. Maarja, een niet werkende laptop is helemaal waardeloos.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schijt peulen voor de drivers van mijn controllers, daar heb ik altijd al zo een gezeik mee...
Done. En ja, nog 4 dagen. Dan ben ik 30quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Nem, als je toch bezig bent, even de verjaardag van Hawaii_Tim niet langer dikgedrukt, jij bent trouwens de volgende![]()
Inderdaad..lekker links laten liggen...morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Dank, ik ben er helemaal klaar mee nu...
Wordt vervolgd...
Ik ook niet, ik zeg wel dat ik stop, maar ondertussen kraakt alles in mijn bovenkamer...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad..lekker links laten liggen...morgen weer een dag.
(Ik zou het zelf niet kunnen verdragen trouwens)
Wat doet het hele gebeuren trouwens in Safe Modus with network support?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zeg wel dat ik stop, maar ondertussen kraakt alles in mijn bovenkamer...
Als een Vlaamsche papegaai?quote:
quote:
Welcome to the clubquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
Done. En ja, nog 4 dagen. Dan ben ik 30
ja maar met die Itouch van mij is dat zo moeilijk volbte houden, overal internet bij de handquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als een Vlaamsche papegaai?
Ik maak er een punt van niet high en/of dronken te posten op internet
ja precies tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pas op met je TwitterKun je beter hier leipe dingen posten
Ssstquote:
Mogen we niet te hard praten?quote:
Ik voel met je mee. Die penicilline moet ik op gekke tijden innemen. En een uur erna of 2 uur voor het innemen ervan, mag ik niets eten. Dus het komt steeds zo uit dat mijn ontbijt uitgesteld wordt, mijn avondeten ook en een snack ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef iamredleader het volgende:
Ja, muffins zeker
Hm, heb nu ook lekkere-treken geen chips in huis. En ik ga niet nu nog popcorn maken, de cola is ook al op... heb medelijden
![]()
quote:
Hoezo? Is het vervelend of blijf je steeds kijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Oh God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |