Nee hoor, Clapton speelt zelf mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zag ik Eric daar nou in het publiek staan?
En in veilige modus zijn je herstelpunten ook weg?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Kaspersky is niet heilig, maar Het probleem komt bij velen voor, al jaren,als je Google checkt.
Het is dus niet iets van gisteren, maar lijkt te ontstaan door een samenloop van omstandigheden en niet zo zeer door een virus...
Heb al gescand tijdens Veilige Modus, alleen wat index-fouten die dan hersteld worden, niks speciaals...
Als je op een rustige dag langs gaat, dan kan je een leuke middag hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn trouwens best wat brouwerijen die koperen ketels LIJKEN te hebben staan, maar dat is slechts een mantel voor de show
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En in veilige modus zijn je herstelpunten ook weg?
Op welke tijd?quote:
Blue Hotel is beter...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
Jammer dat MTV die Unplugged sessies niet meer doet.
Dan houdt het wel zo'n beetje op denk ik.quote:
Eenschquote:
Snurksequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga vannacht maar niet swappen, ik ben doodmoe en heb morgen ook nog een whisky proeverij...
Adios!!
Nou, tot straks dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal wel malen en woelen worden, ik kan heel slecht tegen dit soort situaties...
Weltrustenquote:
Finland? Of Fins Lapland?quote:
Fins Lapland. De omgeving van Rovaniemi. En dan in de winter.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Finland? Of Fins Lapland?
En zomer? Hiken?
En gaat er nog met honden gesleed worden?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fins Lapland. De omgeving van Rovaniemi. En dan in de winter.
Een voormalig klasgenootje van mij even de omgeving laten zien.
Yep.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En gaat er nog met honden gesleed worden?
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep.
Twee dagen weg met een hondenslee en twee dagen met snowscooters.
En tijdens die tochten natuurlijk slapen in een blokhut.quote:
En met je blote ballen in de sneeuw rollen en elkaar slaan met dennentakken.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En tijdens die tochten natuurlijk slapen in een blokhut.
Start en eindpunt is Rovaniemi. Leuk stadje.
Zekers. Ik wel.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En met je blote ballen in de sneeuw rollen en elkaar slaan met dennentakken.
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Finse sauna toch?
Ik ga slapen. Morgen naar het ZBF
Zo'n reactie had ik wel verwachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, maar verwacht niet al te snel een reactie. De Landmacht werkt niet in het weekend.
Hoe dat zo!?quote:
Met het Lordi-plein en Lordi-restaurant.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En tijdens die tochten natuurlijk slapen in een blokhut.
Start en eindpunt is Rovaniemi. Leuk stadje.
nog steeds ziek?quote:
Veel plezier...quote:Op zondag 6 maart 2011 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, de eerste carnavalshoempaband is alweer voorbij komen lopen. Ben wakker
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Wat duurt die upgrade van Windows 7 allejezus lang.
Check dit, controle zo, verzamelen gegevens en bestanden daarna...![]()
Hij gaf net bij de compatibiliteitsanalyse wel een foutmelding op iTunes, wat ik gisteren ten tijde van het ontstaan van de foutmeldingen, net daarvoor ook gebruikt had.
Het zal toch niet zo zijn dat het door mij meest vervloekte stuk software de boosdoener is van alle ellende?
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug van een lekker uurtje buiten met Jairwandelen, op het gras spelen, in de zandbak en van de glijbaan. Oh, en Jair heeft ook leuk gespeeld
Oeh, dat heeft een vriendin van mij laatst ook gedaan, die had echt fantastische foto's gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep.
Twee dagen weg met een hondenslee en twee dagen met snowscooters.
En, wat deed dat voor de uitslag van de wedstrijd?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag voor het eerst in m'n leven de volle 90 minuten met rugnummer 1 en met handschoenen aan in het veld gestaan
Niet veel bijzonders, 3-2 verloren helaasquote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En, wat deed dat voor de uitslag van de wedstrijd?
Zo koud is het toch helemaal nietquote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag voor het eerst in m'n leven de volle 90 minuten met rugnummer 1 en met handschoenen aan in het veld gestaan
wel als je 90 minuten in korte broek en shirt een beetje stil staat te staanquote:
Als er een bal naar je toe komt moet je wel in beweging komen natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel als je 90 minuten in korte broek en shirt een beetje stil staat te staan
Dat ging me ook redelijk afquote:Op zondag 6 maart 2011 17:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als er een bal naar je toe komt moet je wel in beweging komen natuurlijk![]()
Wat ik me dan afvraag, ook bij Soempie, hoe zit het dan met financiën en jullie kinderwens?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
en het feit dat ik al járen geen geld en geen rust in mn kop heb.
Het is bij mij een combinatiequote:Op zondag 6 maart 2011 18:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, ook bij Soempie, hoe zit het dan met financiën en jullie kinderwens?
Zo'n kind kost handenvol geld: de hele kinderkamer, al die luiers, rompers, slabbetjes, voeding, elke paar maanden nieuwe schoenen!
Ik ken wat jonge stellen met een kind, maar daarvan werkt ook de moeder minimaal 25 uur of full-time (en hebben op die manier al wat geld opgespaard vóórdat ze aan een kind begonnen).
Eén vriendin heeft geen werk, wel een hoge hypotheek en zoekt zich depri naar een baan. 't Is geen pretje.
Waarschijnlijk hebben jullie hier al lang en breed over nagedacht, maar ik vraag me af of jullie echt zo graag een kind willen en dan maar liever in 'armoede leven' (wat natuurlijk een relatief begrip is). Of missschien verdienen mr. LB en Wiebel wel hartstikke goed?!
Als jullie hier niet over willen praten, snap ik dat. Ik vroeg het me gewoon af.
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Het is bij mij een combinatiemijn vriend verdient geld, niet veel, maar we wonen heel goedkoop en hij zou alles financieel in zn eentje kunnen dragen.
Ah, dat scheelt. Maar ik kan me voorstellen dat jij inderdaad ook je steentje bij wil dragen en daarom nu werk zoekt.quote:Maargoed, ik word wel steeds onrustiger van het vooruitzicht dat ik straks nog steeds geen buffer heb. Dus daarom begint het idee van zo'n stom baantje bij de BelTel me nu als een realistische optie voor te komen.....
Dat heeft te maken met woningen met lage huur voor mensen met een inkomen tot 33.000 p/j?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteren de nieuwe regelgeving omtrent scheefwonen opgezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |