Wij weten toch zgn nog niet dat alles bekend isquote:
Ja, want wij streamertjes weten toch niet dat het geraden is?quote:
Er zit eigenlijk geen enkele spraakmakende bewoner in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
HuubDat zou een mooie zijn voor in het huis....
![]()
Het is gewoon fout gegaan met de casting van SST
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:15 schreef Flashbox het volgende:
En denken ze nu daar bij Net5 dat we allemaal debielen zijn.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, want wij streamertjes weten toch niet dat het geraden is?
Precies wat ik wilde zeggenquote:
Zoooo die is goed met een volle mond.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
Carnaval vieren kreng!
[ afbeelding ]
Carnaval.. het limburgse feest van geestelijk minder bedeelden.. heel limburg dus! Zo lief he, Carnaval is 1 groot stichting socutera spotje voor downsyndroom in Limbabwe!quote:
ze denken echt dat we debiel zijn met z'n allenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef waxmask het volgende:
Die kut-jankert mag Prins/prinses worden...Prinses Carnaval BESTAAT NIET!!!!!!!!!!!!
lol!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef Stranger het volgende:
Die tetten van monique zwiepten wel van knie tot kin tijdens het rennen zeg.
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoooo die is goed met een volle mond.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef Stranger het volgende:
Die tetten van monique zwiepten wel van knie tot kin tijdens het rennen zeg.
Slikt ze niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
Carnaval vieren kreng!
[ afbeelding ]
Koos Alberts etc?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
drank in die tent en NORMALE muziek graag ! niet die meezwiepers aub !
Ik vind haar daar net BEAVIS met lang haar..... hahahahaahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
Carnaval vieren kreng!
[ afbeelding ]
Ze hebben het er nog steeds over hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef Joooo-pi het volgende:
ze hebben vast allemaal wat in de kluis gekregen om hun mond te houden
e hebben het er nu overquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
morgen de hele dag SL anders kunnen ze niet voorkomen dat er over uitslagen gepraat wordt
Ontbranding in vijf, vier, drie...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef Nostalgist het volgende:
Dit kan wel eens een legendarische avond worden....
Drank erin... 't is net een Molotov cocktail daar in Portugal...
HAHA zelfde gedachte hier.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef Joooo-pi het volgende:
ze hebben vast allemaal wat in de kluis gekregen om hun mond te houden
gooi er een vette trance in , niks koos alberts!quote:
wat?! is er een geheim geraden?!!?!?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef anniccck het volgende:
Dus het is officieel dat Monique het geheim van... Laura&Guido geraden heeft?
nee toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hebben het er nog steeds over hoor
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wat?! is er een geheim geraden?!!?!?
Geobsedeerde freakshow jij!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef marky het volgende:
Gerard opserveert en kijkt wie kan ik nu in deze totaal veranderende groep voor mijn karretje gaan spannen.
Door constant erin te liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef mootie het volgende:
En de Guidojosti ziet er weer uit alsof hij net uit bed komt. Hoe doet hij dat toch.
hij blijft de hele dag zo'n beetje horizontaalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef mootie het volgende:
En de Guidojosti ziet er weer uit alsof hij net uit bed komt. Hoe doet hij dat toch.
Nee, en lees vooral de updates niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wat?! is er een geheim geraden?!!?!?
Had ik dat ff gemist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Kijk je wel?
Joanna zegt net nog dat ze 1 moment had waarop ze dacht dat het nep was
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, en lees vooral de updates niet.
jaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Carnaval met heel veel drank graag. Komen de tongen wel los en dan Maik er ook onopemerkt verkleed in doen.
Als je al een vrouw aanstelt als Prins Carnaval, dan heb je de traditie niet echt begrepen...en dat voor een Limlandert..mss zegt ze express nix omdat ze dit never nooit kan worden in Brabant of Limburg...quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, en lees vooral de updates niet.
Ignition....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ontbranding in vijf, vier, drie...
![]()
k vrees het ergstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we ook van die gekke hoempa-muziek?
Iemand?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef RiftNL het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dit hebben gedaan in Secret Story Frankrijk enz met het bewaren van die geheimen voor de kijkers, iemand?
hoop het niet, dan ga ik weg in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we ook van die gekke hoempa-muziek?
Gewoon Welcome to the cage draaienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
hoop het niet, dan ga ik weg in ieder geval
Alex mag vannacht van bil gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laura is nu vrij relatie, ze kan los!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Bij het woord bewoners moet ik altijd denken aan mongolen die in een begeleid wonen project zitten...
kan er niks aan doen
dat is net zo erg als carnaval muziekquote:
dat klopt tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Bij het woord bewoners moet ik altijd denken aan mongolen die in een begeleid wonen project zitten...
kan er niks aan doen
Vet kut iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:23 schreef anniccck het volgende:
Arme Maik, als ie vanavond/vannacht al dat gefeest hoort (als dat al mogelijk is)... zit ie daar in de geheime kamer
zou wat zijn als Maik tijdens het feest opduiktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:23 schreef anniccck het volgende:
Arme Maik, als ie vanavond/vannacht al dat gefeest hoort (als dat al mogelijk is)... zit ie daar in de geheime kamer
Ik denk dat ie vanavond dr uit mag....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
zou wat zijn als Maik tijdens het feest opduikt
Met een masker op herkent niemand 'mquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
zou wat zijn als Maik tijdens het feest opduikt
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
't Dondert en 't bliksemt
en 't regent meters bier
Het wordt dus pompen of verzuipen
da's de enige manier
om de juiste koers te varen
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
zulke tijd komt nooit terug
en 't regent meters bier
da's de enige manier
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
en 't regent meters bier
da's de enige manier
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
quote:
Na deze deceptie is alles leuk tochquote:
Idd ik vier geen carnaval maar snap het welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef waxmask het volgende:
Ja ik weet niet wat dat is, maar wij onder de riviren kunnen niet kijken naar mensen boven de rivieren die denken iets van Carnaval te snappen...verzin jullie eigen feest ofzo...er is amper Carnaval op dit moment in de Randstad....
dat dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haten is een groot woord maar ik snap het gewoon allemaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Na deze deceptie is alles leuk toch?
Als ze alleen maar gaan lallen en brallen en de polonaise gaan lopen etc, dan ben ik snel klaar met die streams.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Na deze deceptie is alles leuk toch?
Snap je Ramadan incl suikerfeest? Zo moet je carnaval van oorsprong ook zienquote:
Goed excuus voor hoeren snoeren en taxi rijdenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haten is een groot woord maar ik snap het gewoon allemaal niet.![]()
Dat is ook geen carnaval vind ik, maar wel met je naasten biertje drinken en gek doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Goed excuus voor hoeren snoeren en taxi rijden
das alles
Daar heb je carnaval voor nodig?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Goed excuus voor hoeren snoeren en taxi rijden
das alles
Seki.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]Dadelijk komt deze uit de geheime kamer
dat zou gaaf zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef henk.jansen het volgende:
Dat heb ik nog nooit gezien in de kroeg....quote:
hahaha shekiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef henk.jansen het volgende:
Carnaval, daar hoort ook een sloot drank bij, en je weet dat sommigen daar niet tegen kunnen. Ik wacht het even afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als ze alleen maar gaan lallen en brallen en de polonaise gaan lopen etc, dan ben ik snel klaar met die streams.
haterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef dieenebart het volgende:
Carnaval. Kun je het nog dommer maken dan het al is?
Ja hoor. Laat het door de autisten van SST uitbeelden.
en 't regent meters bier
da's de enige manier
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
Dit dus, wie weet gaan ze wel weer zo uit hun plaat, ik ben benieuwd wat Mo Aaf aandoet en of dit radslagbestand is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef Stability het volgende:
maar ja, ondanks dat ik carnaval haat, wil ik toch wel positief blijven. wie weet komen er wel leuke momenten dat we het in ons broek doen van het lachen....
Over Bergen op Zoom maar te zwijgen, hier lopen ze met stukken vitrage omquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef mootie het volgende:
Je zal als niet-carnavaller maar in Eindhoven wonen. Dan loop je dus in de AH tussen allemaal volwassen, verklede mensen te shoppen.
Net als altijd zijn er alleen clues voor een aantal mensen. Van sommigen geven ze gewoon structureel geen cluesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
Maar hoe is een clownspak nou een clue voor iemand daar?
Alsof er een duikerpak is op de wereld die Sharon past....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
Maar hoe is een clownspak nou een clue voor iemand daar?
Hahaha ja ik woon er ook en snap dat ook niet omdat ik oorspronkelijk uit Oeteldonk kom en daar is het heel andersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Over Bergen op Zoom maar te zwijgen, hier lopen ze met stukken vitrage om
Gelukkig merk ik dr hier niet zoveel van.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
maar zwemvetsen welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alsof er een duikerpak is op de wereld die Sharon past....
Hat0r!quote:
Okay, ik begin met bieden: 5 keer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef Blue Thunder het volgende:
Gaan we nog een pouletje openen over hoe vaak Aafke vanavond op d'r smoel gaat???
7 keerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef Blue Thunder het volgende:
Gaan we nog een pouletje openen over hoe vaak Aafke vanavond op d'r smoel gaat???
In Helmond veel oranje gemeente-werker overalls... niet echt orgineel nee...gelukkig ligt mijn Giraffe Pak uitgewassen klaar voor straksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
KUBOquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hahaha ja ik woon er ook en snap dat ook niet omdat ik oorspronkelijk uit Oeteldonk kom en daar is het heel anders
Zag ze vanmiddag al lopen ja................quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hollen ze toch gewoon een Orka uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alsof er een duikerpak is op de wereld die Sharon past....
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hollen ze toch gewoon een Orka uit
Idd, met dat wijd uitlopende jurkje, dat klopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Mootie, is het geen Pierette pak van Sofia?
Stamt uit de oorlog volgens mij, toen ze geen geld hadden, daarom dragen ze vitrage. Maar ja, je zou toch denken dat die mensen daar een keer overheen zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hahaha ja ik woon er ook en snap dat ook niet omdat ik oorspronkelijk uit Oeteldonk kom en daar is het heel anders
HEY.............Helmond?? dan heb ik nog wel een klusje voor jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
In Helmond veel oranje gemeente-werker overalls... niet echt orgineel nee...gelukkig ligt mijn Giraffe Pak uitgewassen klaar voor straks![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |