Dit dus, wie weet gaan ze wel weer zo uit hun plaat, ik ben benieuwd wat Mo Aaf aandoet en of dit radslagbestand is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef Stability het volgende:
maar ja, ondanks dat ik carnaval haat, wil ik toch wel positief blijven. wie weet komen er wel leuke momenten dat we het in ons broek doen van het lachen....
Over Bergen op Zoom maar te zwijgen, hier lopen ze met stukken vitrage omquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef mootie het volgende:
Je zal als niet-carnavaller maar in Eindhoven wonen. Dan loop je dus in de AH tussen allemaal volwassen, verklede mensen te shoppen.
Net als altijd zijn er alleen clues voor een aantal mensen. Van sommigen geven ze gewoon structureel geen cluesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
Maar hoe is een clownspak nou een clue voor iemand daar?
Alsof er een duikerpak is op de wereld die Sharon past....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
Maar hoe is een clownspak nou een clue voor iemand daar?
Hahaha ja ik woon er ook en snap dat ook niet omdat ik oorspronkelijk uit Oeteldonk kom en daar is het heel andersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Over Bergen op Zoom maar te zwijgen, hier lopen ze met stukken vitrage om
Gelukkig merk ik dr hier niet zoveel van.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Over Bergen op Zoom maar te zwijgen, hier lopen ze met stukken vitrage om
maar zwemvetsen welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alsof er een duikerpak is op de wereld die Sharon past....
Hat0r!quote:
Okay, ik begin met bieden: 5 keer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef Blue Thunder het volgende:
Gaan we nog een pouletje openen over hoe vaak Aafke vanavond op d'r smoel gaat???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |