7 keerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef Blue Thunder het volgende:
Gaan we nog een pouletje openen over hoe vaak Aafke vanavond op d'r smoel gaat???
In Helmond veel oranje gemeente-werker overalls... niet echt orgineel nee...gelukkig ligt mijn Giraffe Pak uitgewassen klaar voor straksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Over Bergen op Zoom maar te zwijgen, hier lopen ze met stukken vitrage om
KUBOquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hahaha ja ik woon er ook en snap dat ook niet omdat ik oorspronkelijk uit Oeteldonk kom en daar is het heel anders
Zag ze vanmiddag al lopen ja................quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Over Bergen op Zoom maar te zwijgen, hier lopen ze met stukken vitrage om
Hollen ze toch gewoon een Orka uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alsof er een duikerpak is op de wereld die Sharon past....
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hollen ze toch gewoon een Orka uit
Idd, met dat wijd uitlopende jurkje, dat klopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Mootie, is het geen Pierette pak van Sofia?
Stamt uit de oorlog volgens mij, toen ze geen geld hadden, daarom dragen ze vitrage. Maar ja, je zou toch denken dat die mensen daar een keer overheen zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hahaha ja ik woon er ook en snap dat ook niet omdat ik oorspronkelijk uit Oeteldonk kom en daar is het heel anders
HEY.............Helmond?? dan heb ik nog wel een klusje voor jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
In Helmond veel oranje gemeente-werker overalls... niet echt orgineel nee...gelukkig ligt mijn Giraffe Pak uitgewassen klaar voor straks![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |