nee toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hebben het er nog steeds over hoor
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wat?! is er een geheim geraden?!!?!?
Geobsedeerde freakshow jij!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef marky het volgende:
Gerard opserveert en kijkt wie kan ik nu in deze totaal veranderende groep voor mijn karretje gaan spannen.
Door constant erin te liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef mootie het volgende:
En de Guidojosti ziet er weer uit alsof hij net uit bed komt. Hoe doet hij dat toch.
hij blijft de hele dag zo'n beetje horizontaalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef mootie het volgende:
En de Guidojosti ziet er weer uit alsof hij net uit bed komt. Hoe doet hij dat toch.
Nee, en lees vooral de updates niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wat?! is er een geheim geraden?!!?!?
Had ik dat ff gemist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Kijk je wel?
Joanna zegt net nog dat ze 1 moment had waarop ze dacht dat het nep was
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, en lees vooral de updates niet.
jaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Carnaval met heel veel drank graag. Komen de tongen wel los en dan Maik er ook onopemerkt verkleed in doen.
Als je al een vrouw aanstelt als Prins Carnaval, dan heb je de traditie niet echt begrepen...en dat voor een Limlandert..mss zegt ze express nix omdat ze dit never nooit kan worden in Brabant of Limburg...quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, en lees vooral de updates niet.
Ignition....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ontbranding in vijf, vier, drie...
![]()
k vrees het ergstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we ook van die gekke hoempa-muziek?
Iemand?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef RiftNL het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dit hebben gedaan in Secret Story Frankrijk enz met het bewaren van die geheimen voor de kijkers, iemand?
hoop het niet, dan ga ik weg in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we ook van die gekke hoempa-muziek?
Gewoon Welcome to the cage draaienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
hoop het niet, dan ga ik weg in ieder geval
Alex mag vannacht van bil gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laura is nu vrij relatie, ze kan los!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Bij het woord bewoners moet ik altijd denken aan mongolen die in een begeleid wonen project zitten...
kan er niks aan doen
dat is net zo erg als carnaval muziekquote:
dat klopt tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Bij het woord bewoners moet ik altijd denken aan mongolen die in een begeleid wonen project zitten...
kan er niks aan doen
Vet kut iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:23 schreef anniccck het volgende:
Arme Maik, als ie vanavond/vannacht al dat gefeest hoort (als dat al mogelijk is)... zit ie daar in de geheime kamer
zou wat zijn als Maik tijdens het feest opduiktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:23 schreef anniccck het volgende:
Arme Maik, als ie vanavond/vannacht al dat gefeest hoort (als dat al mogelijk is)... zit ie daar in de geheime kamer
Ik denk dat ie vanavond dr uit mag....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
zou wat zijn als Maik tijdens het feest opduikt
Met een masker op herkent niemand 'mquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
zou wat zijn als Maik tijdens het feest opduikt
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
't Dondert en 't bliksemt
en 't regent meters bier
Het wordt dus pompen of verzuipen
da's de enige manier
om de juiste koers te varen
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
zulke tijd komt nooit terug
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:24 schreef iBenny het volgende: