Want? Je verwacht een meteoor die de launch om zeep helpt?quote:
Leugens!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef lizardtattoo het volgende:
https://twitter.com/#!/Nederob/status/49849232517115904
Played four games on Nintendo 3DS now. Pilot Wings is just a boring piece of good looking crap that uses the 3D quite good.
Ik, misschien, wil m eerst nog ff testen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid: mensen die gebruik gaan maken van de Nedgame actie in Apeldoorn?
Net als dat de DS gedateerd was na de aankondiging van de PSP en we weten allemaal hoe dat uitgepakt heeftquote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na de aankondiging van de NGP is de 3DS ook gedateerd.
En degene die het gepost heeftquote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Blijft irritant de mensen die over een PI heen kijken.
En dat uit de mond van een FOK Games redactielid.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En degene die het gepost heeft
Wes kon het niet alleen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een FOK Games redactielid.![]()
Heeft Wes het veld moeten ruimen?
Vinde 't gek met die mensen die standaard zo'n stomme PI instellenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Blijft irritant de mensen die over een PI heen kijken.
Nee, nergensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef Chaos-Zero het volgende:
Is er trouwens nog ergens een release lijst voor de aankomende weken/maanden qua games?
Dat zal de winkelketen zelf wel ingeschat hebben denk ik. Hier is officieel niks over bekendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:10 schreef remcheese het volgende:
YES! de BS belde net, hij is binnen, de verwachting is dat donderdag om 14:00 het embargo er af gaat!
Nee, hij heeft er een van nintendo over de vloer gehad vanmorgen (die zitten nl errrug dichtbijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat zal de winkelketen zelf wel ingeschat hebben denk ik. Hier is officieel niks over bekendWat wel een feit is is dat de winkelketen vandaag en morgen mondjesmaat bevoorraad worden
De NedGame launchparty is toch georganiseerd door Nintendo zelf? Een verkoop-embargo wordt opgelegd door de producent van het product. In de zin van: als jullie het eerder product eerder verkopen dan de lauchdatum krijgen jullie de volgende keer geen/minder van ons product op de dag dat het uit komt.Vreemd dat Nintendo-Benelux hiermee dus indirect al aangeeft dat de verkoop vanaf 24-maart is toegestaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:16 schreef remcheese het volgende:
[..]
Nee, hij heeft er een van nintendo over de vloer gehad vanmorgen (die zitten nl errrug dichtbij)
en die gaf aan dat de verwachting is dat de boel vanaf donderdag (dan heeft nintendo een nedgame launchparty) de rest overstag gaat en ook verkopen gaat
Ja, dat is ook vrij standaard. Heb nog nooit een Nintendo console/handheld gekocht op de exacte dag dat het uitkwam. Meestal op de woensdag/donderdag voor de release.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Gamemania zei waarschijnlijk ook al te verkopen vanaf donderdag
Als ik hem nu kan afrekenen en meenemen had ik het ook gedaan hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef remcheese het volgende:
Tsja, ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik het niet erg kan vinden, als ouwe nintendo gamert vanaf het eerste uur (jaja de tabletops en de game & watch) kan ik persoonlijk niet wachten tot het zo ver is.
Alleen dat mass effect 2 op de ps3 staat me nog in de weg momenteel... een savegame van 47 uur en ik heb het gevoel net over de helft te zijn, wat is een boel te doen in dat spel zeg.
dat dus, alles wordt meestal iets eerder al in de verkoop gegooid ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, dat is ook vrij standaard. Heb nog nooit een Nintendo console/handheld gekocht op de exacte dag dat het uitkwam. Meestal op de woensdag/donderdag voor de release.
Verwacht niet dat deze launch niet zo'n fiasco gaat worden als ten tijde van de Wiiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:43 schreef remcheese het volgende:
nou de Wii....
ik was de 3e (en mijn broertje 4e) op de lijst destijds... kwamen er gewoon maar 2 binnen
God wat was ik daar toen ziek van zeg...
Ik heb dat ding gereserveerd toen de naam nog niet eens bekend was en ben daardoor dit keer nummer 1, hij staat er bij ze in als : "nieuwe nintendo met 3d scherm" Het belletje van daarstraks was ook gewoon dikke Service van de BS.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Verwacht niet dat deze launch niet zo'n fiasco gaat worden als ten tijde van de Wii
Da's juist de grap, volgens de Bart Smit medewerker geeft Nintendo zelf al aan dat de 3DS vanaf donderdag in de verkoop magquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij ons wordt 'ie echt pas de 25e verkocht, al heeft elke andere winkel 'm al eerder in de verkoop. Ze zijn echt bang voor boetes van Nintendo
Dat klopt inderdaad, goede service! Maar ook niet vreemd, als de reservering (letterlijk?)een jaar terug heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:57 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik heb dat ding gereserveerd toen de naam nog niet eens bekend was en ben daardoor dit keer nummer 1, hij staat er bij ze in als : "nieuwe nintendo met 3d scherm" Het belletje van daarstraks was ook gewoon dikke Service van de BS.
Dat waardeer ik van een winkelier, even checken of de kleur goed is en welke game je ook al weer wilde.
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef KingLysandus het volgende:
Vannochtend m'n reservering afgezegd.![]()
Nu zie ik echt pas in dat het geen volwaardig opvolger is voor de DS.
Nope, alle verkopen worden geregistreerd...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's juist de grap, volgens de Bart Smit medewerker geeft Nintendo zelf al aan dat de 3DS vanaf donderdag in de verkoop magAangezien NedGame dan al start. Maar ik neem aan dat jij, als medewerker het apparaat morgen al wel in bezit hebt?
Het was de eigenaar zelfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's juist de grap, volgens de Bart Smit medewerker geeft Nintendo zelf al aan dat de 3DS vanaf donderdag in de verkoop magAangezien NedGame dan al start. Maar ik neem aan dat jij, als medewerker het apparaat morgen al wel in bezit hebt?
voor mij juist wel, ik heb de aller eerste grijze ds dus deze is wel een heel stuk beter voor mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef KingLysandus het volgende:
Vannochtend m'n reservering afgezegd.![]()
Nu zie ik echt pas in dat het geen volwaardig opvolger is voor de DS.
Heeft de mijne ook, gewoon stilzitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef Digixz het volgende:
Beetje offtopic denk ik maar kan geen centraal DSi topic vinden.
Vandaag een DSi XL binnen gekregen, nu viel mij op dat tussen de 'klikstanden' van het scherm nogal wat speling zit. Het zit aardig los. Is dit bij elke DSi zo? Of hoort dit niet?
Boetes zijn het niet echt hoor, da's te veel gedoe en gerechtelijk moeilijk aan te pakken. Nintendo kan straffen door de volgende keer gewoon die keten niet als eerste uit te leveren. Heel simpel, en gebeurd in de praktijk ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:14 schreef remcheese het volgende:
[..]
Het was de eigenaar zelf
Eigenlijk komt het hier op neer:
Op het moment dat iemand breekt met de afspraak en dat ding verkopen gaat, dan zou nintendo een boete mogen geven (echter ze moeten bewijzen dmv kassauitdraai dat er eerder dan datum X verkocht is en de winkelier kan niet gedwongen worden deze af te staan).
Nintendo is aan de andere kant weer afhankelijk van met name de ketens om de hardware te verkopen, en dat weten deze retailers, een BS of een MediaMarkt is nl te groot om te straffen, die halen dat makkelijk terug bij de verkoop van alles er om heen.
Het is meer een boe-stok om de kleinere franchisers mee te slaan zoals kleine gameshops die compleet van de game/hardware afhankelijk zijn en met eerder verkopen de grote aunch verstoren.
Wat een gedoe, Het launchembargo is juist om alle winkel keten een gelijke kans te geven met betrekking tot de verkoop. Waardoor je eerder winkel A dan B kiest. Personeel koopt praktisch bij de keten waar hij werkt vanwege de personeelskorting. Dus waarom zou personeel het niet mogen afrekenen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, alle verkopen worden geregistreerd...
Friendcode is per systeemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef arucard het volgende:
Wat, werken ze nog steeds met friendcodes?![]()
Ok, thnx voor je antw. Had dat vermoeden al. Valt me qua bouwkwaliteit wel een beetje tegen moet ik zeggen. Maar verder wel mooi apparaatjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft de mijne ook, gewoon stilzitten.
Heeft jouw telefoon ook nog steeds telefoonnummers?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef arucard het volgende:
Wat, werken ze nog steeds met friendcodes?![]()
Ook ouderwets inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft jouw telefoon ook nog steeds telefoonnummers?![]()
Nedgame heeft voor donderdag ook al een launch event gepland waar je je 3DS al kan scorenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef Oliver23 het volgende:
Diverse gameszaken in Utrecht beweren gewoon donderdagmiddag al los te gaan met de verkoop. Ze beweren allemaal goedkeuring te hebben gehad van Nintendo omdat het op een gegeven moment 'niet meer tegen te houden is'.
Ten eerste was de DS daar helemaal niet krachtig genoeg voor. Voor Super Mario 64 DS hebben ze nog aardig wat dingen moeten uithalen om het te porten, en zeg nou zelf: Het zag er niet geweldig uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef pugehenis het volgende:
1 ding snap ik trouwens niet, waarom al die remakes van de nintendo 64 nu opeens op de 3ds? waarom niet 3 jaar terug op de normale nintendo ds? super mario 64 ging ook prima.
Daar hebben we het hier niet over.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe zit het trouwens met de DS TTi kaartjes? Ik hoorde ergens dat ze ook in de 3ds werken? of is dat maar bullshit?
Volgens mij wilde Nintendo hier niets mee doen hoor?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik had ooit eens iets gelezen over archievements voor de 3DS, is hier nog nieuws over en zo ja, is dit al gelijk beschikbaar bij de release?
Je zou toch zo maar dertig hele euro voor een game uitgeven! HUUUUUUUUUUUUUUU.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe zit het trouwens met de DS TTi kaartjes? Ik hoorde ergens dat ze ook in de 3ds werken? of is dat maar bullshit?
Ik vroeg het niet voor mijzelf hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef lizardtattoo het volgende:
Zucht. Weer zo'n pauper. Ja, ze passen erin, maar na drie minuten ontploft je 3DS met zoveel kracht dat ze het in Glasgow voelen.
Jezus mina rustig aan maar hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou toch zo maar dertig hele euro voor een game uitgeven! HUUUUUUUUUUUUUUU.
Dat vind ik zo'n heerlijke smoes. Dus omdat iemand er geen geld genoeg voor hebt is piraterij goed? Maar goed, voor de rest is dit al honderd keer langsgekomen en zinloos. Het is en blijft illegaal en dat wordt niet op FOK! besproken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jezus mina rustig aan maar hoor... Gelukkig hebben neefjes van 8 jaar met een alleenstaande moeder ook echt geld om alles te kopen .. hij is al onwijs lang bezig met het sparen voor de 3ds en kan nou eenmaal niet alles kopen wat er is ...
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Waag je er maar niet aan. De 3DS logt alle gebruik en Nintendo behoudt zich het recht voor om de console volledig te blokkeren bij geconstateerd illegaal gebruik.
Ik zeg niet dat het goed is, maar je kunt ook een normaal antwoord geven ipv zoals je reageerde.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n heerlijke smoes. Dus omdat iemand er geen geld genoeg voor hebt is piraterij goed? Maar goed, voor de rest is dit al honderd keer langsgekomen en zinloos. Het is en blijft illegaal en dat wordt niet op FOK! besproken.
Why did you miss that one!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Verder ontopic:
Ik kan niet wachten tot zelda uit komt! Heb de ocarina of time nog nooit kunnen spelen dus heb er helemaal zin in
Zo'n beetje het beste spel ooit nooit gespeeld hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Verder ontopic:
Ik kan niet wachten tot zelda uit komt! Heb de ocarina of time nog nooit kunnen spelen dus heb er helemaal zin in
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef gamefreek het volgende:
http://twitter.com/SimonParkin/status/50249579408523264
quote:Turns out 3DS doesn't work if you close one eye. Guess Nintendo really is serious about clamping down on pirates this hardware generation.
Ik weet het .. ik schaam me diep hoor!quote:
Wind Waker wil ik ook nog spelen! Heb hem al liggen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo'n beetje het beste spel ooit nooit gespeeld hebben![]()
Zelf was ik er ook laat mee trouwens, speelde het pas voor het eerste op m'n Wii via de bonus disc die bij Wind Waker zat.
Enorm gaaf spel. De tekenfilm-achtige grafische stijl geeft het spel een heel fris en levendig sfeertje. Ik moet het allerlaatste stuk nog steeds afronden trouwens, ben bij de eindbaas. Maar ik heb m'n Wii echt al een half jaar niet meer gebruikt ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wind Waker wil ik ook nog spelen! Heb hem al liggen!
Ik heb OOT ook nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo'n beetje het beste spel ooit nooit gespeeld hebben![]()
Zelf was ik er ook laat mee trouwens, speelde het pas voor het eerste op m'n Wii via de bonus disc die bij Wind Waker zat.
Hij is wel heel erg leuk hoor! Beter dan Phantom Hourglassquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef Pheno het volgende:
Ik moet spirittrack nog spelenver-3D die dan ook maar meteen
Mijn dochterheeft een DSi. Ze is 5. Kinderen zijn snel uitgekeken op dingen, dan kan je niet elke keer een game kopen en dat ze die maar 5 minuten spelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n heerlijke smoes. Dus omdat iemand er geen geld genoeg voor hebt is piraterij goed? Maar goed, voor de rest is dit al honderd keer langsgekomen en zinloos. Het is en blijft illegaal en dat wordt niet op FOK! besproken.
bij mij komt het er op neer dat 95% van de ds games het geld niet waard zijn, titels zoals warioware of brain trainert die wel 'grappig' zijn om te spelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Mijn dochterheeft een DSi. Ze is 5. Kinderen zijn snel uitgekeken op dingen, dan kan je niet elke keer een game kopen en dat ze die maar 5 minuten spelen.
Ik koop al mijn pc games en ps3 games, maar bij mijn dochter blijft de R4 kaart erin zitten.
Het is geen smoes, wacht maar tot je met kinderen te maken hebt.
Ik speelde vroeger gewoon uren dezelfde games, omdat ik geen geld had voor nieuwe.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Mijn dochterheeft een DSi. Ze is 5. Kinderen zijn snel uitgekeken op dingen, dan kan je niet elke keer een game kopen en dat ze die maar 5 minuten spelen.
Ik koop al mijn pc games en ps3 games, maar bij mijn dochter blijft de R4 kaart erin zitten.
Zoals hier boven al aangegeven mag op Fok niet over illegale handel gepraat worden. Iedereen heeft zo zijn eigen ding, laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat je haar overspoelt met een waslijst aan games. Dan kunnen ze zich inderdaad niet lang concentreren op 1 game, dus het is wel degelijk een smoes. Speelt ze met gewoon speelgoed (poppen, viltstiften) dan ook maar 5 minuten en daarna nooit meer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:Mijn dochterheeft een DSi. Ze is 5. Kinderen zijn snel uitgekeken op dingen, dan kan je niet elke keer een game kopen en dat ze die maar 5 minuten spelen.
Precies. Ik heb ditzelfde vroeger gehad en zie nu hetzelfde bij mijn neefjes en nichtjes. Spellen voor de DS die ze origineel hadden hebben ze helemaal uitgespeeld. Vanaf het moment dat ze een EZ-Flash kaartje kregen stoppen ze met een spel zodra het moeilijk wordt, omdat ze toch makkelijk een andere kunnen gaan doen. Of omdat ze gewoon zoveel games op 1 SD kaartje zien dat ze alles tegelijk/door elkaar willen spelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:29 schreef arucard het volgende:
Ik speelde vroeger gewoon uren dezelfde games, omdat ik geen geld had voor nieuwe.
Ze zijn snel uitgekeken omdat ze te keus hebben op te veel games op hun R4kaart. En omdat er vaak een keuze wordt gemaakt uit de verkeerde games (filmgames, games met een bekend karakter van TV er op). Of een game omdat er een dolfijn opstaat. Het neemt ook niet weg waarom er wel gedownload zou mogen worden. Die game heeft geld gekost om gemaakt te worden, en als je daar gebruik van maakt hoor je er voor te betalen. De Nintendo DS is kapot gemaakt door de R4kaart. 10 jaar terug was het nog heel normaal om voor je games op een handheld te betalen. Het is hetzelfde als: ik ga niet betalen voor het zitten in deze trein, stap er toch zo al weer uit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Echt wtf, wat moet een kind van 5 met een Nintendo DSquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja dat dus en de spellen waren destijds net zo duur als nu. Kinderen tegenwoordig zijn gewoon verwend en kunnen zichzelf niet meer vermaken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Echt wtf, wat moet een kind van 5 met een Nintendo DSVroeger kon je ook geen flash cards voor een Game Boy krijgen, hoe denk je dat wij ons hebben vermaakt met die spellen? Je argument slaat dus echt nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |