Want? Je verwacht een meteoor die de launch om zeep helpt?quote:
Leugens!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef lizardtattoo het volgende:
https://twitter.com/#!/Nederob/status/49849232517115904
Played four games on Nintendo 3DS now. Pilot Wings is just a boring piece of good looking crap that uses the 3D quite good.
Ik, misschien, wil m eerst nog ff testen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid: mensen die gebruik gaan maken van de Nedgame actie in Apeldoorn?
Net als dat de DS gedateerd was na de aankondiging van de PSP en we weten allemaal hoe dat uitgepakt heeftquote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na de aankondiging van de NGP is de 3DS ook gedateerd.
En degene die het gepost heeftquote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Blijft irritant de mensen die over een PI heen kijken.
En dat uit de mond van een FOK Games redactielid.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En degene die het gepost heeft
Wes kon het niet alleen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een FOK Games redactielid.![]()
Heeft Wes het veld moeten ruimen?
Vinde 't gek met die mensen die standaard zo'n stomme PI instellenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Blijft irritant de mensen die over een PI heen kijken.
Nee, nergensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef Chaos-Zero het volgende:
Is er trouwens nog ergens een release lijst voor de aankomende weken/maanden qua games?
Dat zal de winkelketen zelf wel ingeschat hebben denk ik. Hier is officieel niks over bekendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:10 schreef remcheese het volgende:
YES! de BS belde net, hij is binnen, de verwachting is dat donderdag om 14:00 het embargo er af gaat!
Nee, hij heeft er een van nintendo over de vloer gehad vanmorgen (die zitten nl errrug dichtbijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat zal de winkelketen zelf wel ingeschat hebben denk ik. Hier is officieel niks over bekendWat wel een feit is is dat de winkelketen vandaag en morgen mondjesmaat bevoorraad worden
De NedGame launchparty is toch georganiseerd door Nintendo zelf? Een verkoop-embargo wordt opgelegd door de producent van het product. In de zin van: als jullie het eerder product eerder verkopen dan de lauchdatum krijgen jullie de volgende keer geen/minder van ons product op de dag dat het uit komt.Vreemd dat Nintendo-Benelux hiermee dus indirect al aangeeft dat de verkoop vanaf 24-maart is toegestaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:16 schreef remcheese het volgende:
[..]
Nee, hij heeft er een van nintendo over de vloer gehad vanmorgen (die zitten nl errrug dichtbij)
en die gaf aan dat de verwachting is dat de boel vanaf donderdag (dan heeft nintendo een nedgame launchparty) de rest overstag gaat en ook verkopen gaat
Ja, dat is ook vrij standaard. Heb nog nooit een Nintendo console/handheld gekocht op de exacte dag dat het uitkwam. Meestal op de woensdag/donderdag voor de release.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Gamemania zei waarschijnlijk ook al te verkopen vanaf donderdag
Als ik hem nu kan afrekenen en meenemen had ik het ook gedaan hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef remcheese het volgende:
Tsja, ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik het niet erg kan vinden, als ouwe nintendo gamert vanaf het eerste uur (jaja de tabletops en de game & watch) kan ik persoonlijk niet wachten tot het zo ver is.
Alleen dat mass effect 2 op de ps3 staat me nog in de weg momenteel... een savegame van 47 uur en ik heb het gevoel net over de helft te zijn, wat is een boel te doen in dat spel zeg.
dat dus, alles wordt meestal iets eerder al in de verkoop gegooid ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, dat is ook vrij standaard. Heb nog nooit een Nintendo console/handheld gekocht op de exacte dag dat het uitkwam. Meestal op de woensdag/donderdag voor de release.
Verwacht niet dat deze launch niet zo'n fiasco gaat worden als ten tijde van de Wiiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:43 schreef remcheese het volgende:
nou de Wii....
ik was de 3e (en mijn broertje 4e) op de lijst destijds... kwamen er gewoon maar 2 binnen
God wat was ik daar toen ziek van zeg...
Ik heb dat ding gereserveerd toen de naam nog niet eens bekend was en ben daardoor dit keer nummer 1, hij staat er bij ze in als : "nieuwe nintendo met 3d scherm" Het belletje van daarstraks was ook gewoon dikke Service van de BS.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Verwacht niet dat deze launch niet zo'n fiasco gaat worden als ten tijde van de Wii
Da's juist de grap, volgens de Bart Smit medewerker geeft Nintendo zelf al aan dat de 3DS vanaf donderdag in de verkoop magquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij ons wordt 'ie echt pas de 25e verkocht, al heeft elke andere winkel 'm al eerder in de verkoop. Ze zijn echt bang voor boetes van Nintendo
Dat klopt inderdaad, goede service! Maar ook niet vreemd, als de reservering (letterlijk?)een jaar terug heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:57 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik heb dat ding gereserveerd toen de naam nog niet eens bekend was en ben daardoor dit keer nummer 1, hij staat er bij ze in als : "nieuwe nintendo met 3d scherm" Het belletje van daarstraks was ook gewoon dikke Service van de BS.
Dat waardeer ik van een winkelier, even checken of de kleur goed is en welke game je ook al weer wilde.
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef KingLysandus het volgende:
Vannochtend m'n reservering afgezegd.![]()
Nu zie ik echt pas in dat het geen volwaardig opvolger is voor de DS.
Nope, alle verkopen worden geregistreerd...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's juist de grap, volgens de Bart Smit medewerker geeft Nintendo zelf al aan dat de 3DS vanaf donderdag in de verkoop magAangezien NedGame dan al start. Maar ik neem aan dat jij, als medewerker het apparaat morgen al wel in bezit hebt?
Het was de eigenaar zelfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's juist de grap, volgens de Bart Smit medewerker geeft Nintendo zelf al aan dat de 3DS vanaf donderdag in de verkoop magAangezien NedGame dan al start. Maar ik neem aan dat jij, als medewerker het apparaat morgen al wel in bezit hebt?
voor mij juist wel, ik heb de aller eerste grijze ds dus deze is wel een heel stuk beter voor mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef KingLysandus het volgende:
Vannochtend m'n reservering afgezegd.![]()
Nu zie ik echt pas in dat het geen volwaardig opvolger is voor de DS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |