Dat vind ik zo'n heerlijke smoes. Dus omdat iemand er geen geld genoeg voor hebt is piraterij goed? Maar goed, voor de rest is dit al honderd keer langsgekomen en zinloos. Het is en blijft illegaal en dat wordt niet op FOK! besproken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jezus mina rustig aan maar hoor... Gelukkig hebben neefjes van 8 jaar met een alleenstaande moeder ook echt geld om alles te kopen .. hij is al onwijs lang bezig met het sparen voor de 3ds en kan nou eenmaal niet alles kopen wat er is ...
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Waag je er maar niet aan. De 3DS logt alle gebruik en Nintendo behoudt zich het recht voor om de console volledig te blokkeren bij geconstateerd illegaal gebruik.
Ik zeg niet dat het goed is, maar je kunt ook een normaal antwoord geven ipv zoals je reageerde.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n heerlijke smoes. Dus omdat iemand er geen geld genoeg voor hebt is piraterij goed? Maar goed, voor de rest is dit al honderd keer langsgekomen en zinloos. Het is en blijft illegaal en dat wordt niet op FOK! besproken.
Why did you miss that one!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Verder ontopic:
Ik kan niet wachten tot zelda uit komt! Heb de ocarina of time nog nooit kunnen spelen dus heb er helemaal zin in
Zo'n beetje het beste spel ooit nooit gespeeld hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Verder ontopic:
Ik kan niet wachten tot zelda uit komt! Heb de ocarina of time nog nooit kunnen spelen dus heb er helemaal zin in
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef gamefreek het volgende:
http://twitter.com/SimonParkin/status/50249579408523264
quote:Turns out 3DS doesn't work if you close one eye. Guess Nintendo really is serious about clamping down on pirates this hardware generation.
Ik weet het .. ik schaam me diep hoor!quote:
Wind Waker wil ik ook nog spelen! Heb hem al liggen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo'n beetje het beste spel ooit nooit gespeeld hebben![]()
Zelf was ik er ook laat mee trouwens, speelde het pas voor het eerste op m'n Wii via de bonus disc die bij Wind Waker zat.
Enorm gaaf spel. De tekenfilm-achtige grafische stijl geeft het spel een heel fris en levendig sfeertje. Ik moet het allerlaatste stuk nog steeds afronden trouwens, ben bij de eindbaas. Maar ik heb m'n Wii echt al een half jaar niet meer gebruikt ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wind Waker wil ik ook nog spelen! Heb hem al liggen!
Ik heb OOT ook nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo'n beetje het beste spel ooit nooit gespeeld hebben![]()
Zelf was ik er ook laat mee trouwens, speelde het pas voor het eerste op m'n Wii via de bonus disc die bij Wind Waker zat.
Hij is wel heel erg leuk hoor! Beter dan Phantom Hourglassquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef Pheno het volgende:
Ik moet spirittrack nog spelenver-3D die dan ook maar meteen
Mijn dochterheeft een DSi. Ze is 5. Kinderen zijn snel uitgekeken op dingen, dan kan je niet elke keer een game kopen en dat ze die maar 5 minuten spelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n heerlijke smoes. Dus omdat iemand er geen geld genoeg voor hebt is piraterij goed? Maar goed, voor de rest is dit al honderd keer langsgekomen en zinloos. Het is en blijft illegaal en dat wordt niet op FOK! besproken.
bij mij komt het er op neer dat 95% van de ds games het geld niet waard zijn, titels zoals warioware of brain trainert die wel 'grappig' zijn om te spelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Mijn dochterheeft een DSi. Ze is 5. Kinderen zijn snel uitgekeken op dingen, dan kan je niet elke keer een game kopen en dat ze die maar 5 minuten spelen.
Ik koop al mijn pc games en ps3 games, maar bij mijn dochter blijft de R4 kaart erin zitten.
Het is geen smoes, wacht maar tot je met kinderen te maken hebt.
Ik speelde vroeger gewoon uren dezelfde games, omdat ik geen geld had voor nieuwe.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Mijn dochterheeft een DSi. Ze is 5. Kinderen zijn snel uitgekeken op dingen, dan kan je niet elke keer een game kopen en dat ze die maar 5 minuten spelen.
Ik koop al mijn pc games en ps3 games, maar bij mijn dochter blijft de R4 kaart erin zitten.
Zoals hier boven al aangegeven mag op Fok niet over illegale handel gepraat worden. Iedereen heeft zo zijn eigen ding, laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat je haar overspoelt met een waslijst aan games. Dan kunnen ze zich inderdaad niet lang concentreren op 1 game, dus het is wel degelijk een smoes. Speelt ze met gewoon speelgoed (poppen, viltstiften) dan ook maar 5 minuten en daarna nooit meer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:Mijn dochterheeft een DSi. Ze is 5. Kinderen zijn snel uitgekeken op dingen, dan kan je niet elke keer een game kopen en dat ze die maar 5 minuten spelen.
Precies. Ik heb ditzelfde vroeger gehad en zie nu hetzelfde bij mijn neefjes en nichtjes. Spellen voor de DS die ze origineel hadden hebben ze helemaal uitgespeeld. Vanaf het moment dat ze een EZ-Flash kaartje kregen stoppen ze met een spel zodra het moeilijk wordt, omdat ze toch makkelijk een andere kunnen gaan doen. Of omdat ze gewoon zoveel games op 1 SD kaartje zien dat ze alles tegelijk/door elkaar willen spelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:29 schreef arucard het volgende:
Ik speelde vroeger gewoon uren dezelfde games, omdat ik geen geld had voor nieuwe.
Ze zijn snel uitgekeken omdat ze te keus hebben op te veel games op hun R4kaart. En omdat er vaak een keuze wordt gemaakt uit de verkeerde games (filmgames, games met een bekend karakter van TV er op). Of een game omdat er een dolfijn opstaat. Het neemt ook niet weg waarom er wel gedownload zou mogen worden. Die game heeft geld gekost om gemaakt te worden, en als je daar gebruik van maakt hoor je er voor te betalen. De Nintendo DS is kapot gemaakt door de R4kaart. 10 jaar terug was het nog heel normaal om voor je games op een handheld te betalen. Het is hetzelfde als: ik ga niet betalen voor het zitten in deze trein, stap er toch zo al weer uit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Echt wtf, wat moet een kind van 5 met een Nintendo DSquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja dat dus en de spellen waren destijds net zo duur als nu. Kinderen tegenwoordig zijn gewoon verwend en kunnen zichzelf niet meer vermaken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Echt wtf, wat moet een kind van 5 met een Nintendo DSVroeger kon je ook geen flash cards voor een Game Boy krijgen, hoe denk je dat wij ons hebben vermaakt met die spellen? Je argument slaat dus echt nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |