abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94490792
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Jezus mina rustig aan maar hoor :') ... Gelukkig hebben neefjes van 8 jaar met een alleenstaande moeder ook echt geld om alles te kopen .. hij is al onwijs lang bezig met het sparen voor de 3ds en kan nou eenmaal niet alles kopen wat er is ... }:|
Dat vind ik zo'n heerlijke smoes. Dus omdat iemand er geen geld genoeg voor hebt is piraterij goed? Maar goed, voor de rest is dit al honderd keer langsgekomen en zinloos. Het is en blijft illegaal en dat wordt niet op FOK! besproken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_94490820
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Waag je er maar niet aan. De 3DS logt alle gebruik en Nintendo behoudt zich het recht voor om de console volledig te blokkeren bij geconstateerd illegaal gebruik.
Goed om te weten :) Als ze er actief mee aan de gang gaan is het zonde om het risico te lopen, dan leen ik gewoon mijn games wel steeds uit. Meestal als ik een game heb uitgespeeld doe ik er toch niet zo heel veel meer mee :)
pi_94490909
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n heerlijke smoes. Dus omdat iemand er geen geld genoeg voor hebt is piraterij goed? Maar goed, voor de rest is dit al honderd keer langsgekomen en zinloos. Het is en blijft illegaal en dat wordt niet op FOK! besproken.
Ik zeg niet dat het goed is, maar je kunt ook een normaal antwoord geven ipv zoals je reageerde.
Wat mij betreft hebben we het er niet meer over, het was gewoon een vraag en wat niet besproken mag worden mag van mij weggeooid worden en klaar :)
pi_94491360
Verder ontopic:

Ik kan niet wachten tot zelda uit komt! Heb de ocarina of time nog nooit kunnen spelen dus heb er helemaal zin in *O*
pi_94491834
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Verder ontopic:

Ik kan niet wachten tot zelda uit komt! Heb de ocarina of time nog nooit kunnen spelen dus heb er helemaal zin in *O*
Why did you miss that one!
  Donald Duck held dinsdag 22 maart 2011 @ 23:06:15 #281
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_94492044
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Verder ontopic:

Zo'n beetje het beste spel ooit nooit gespeeld hebben :o
Zelf was ik er ook laat mee trouwens, speelde het pas voor het eerste op m'n Wii via de bonus disc die bij Wind Waker zat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_94492254
quote:
quote:
Turns out 3DS doesn't work if you close one eye. Guess Nintendo really is serious about clamping down on pirates this hardware generation.
:D :D :D :D :D
pi_94492382
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

Why did you miss that one!
Ik weet het .. ik schaam me diep hoor! :D

Ik wou hem al graag een keer spelen, dus ga hem zeker halen zodra hij uit is! Ik vond spirit tracks en phantom hourglass ook top! De versie op de wii heb ik ook met veel plezier gespeeld :Y
pi_94492424
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zelf was ik er ook laat mee trouwens, speelde het pas voor het eerste op m'n Wii via de bonus disc die bij Wind Waker zat.
Wind Waker wil ik ook nog spelen! Heb hem al liggen!
pi_94492514
Ik moet spirittrack nog spelen :@ ver-3D die dan ook maar meteen :')
  Donald Duck held dinsdag 22 maart 2011 @ 23:22:31 #286
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_94492949
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Wind Waker wil ik ook nog spelen! Heb hem al liggen!
Enorm gaaf spel. De tekenfilm-achtige grafische stijl geeft het spel een heel fris en levendig sfeertje. Ik moet het allerlaatste stuk nog steeds afronden trouwens, ben bij de eindbaas. Maar ik heb m'n Wii echt al een half jaar niet meer gebruikt ofzo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_94500142
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik heb OOT ook nog nooit gespeeld :@ Heb nooit een N64 gehad, maar heb wel twee van die gamecubeschijfjes waar de game op staat. Ooit proberen te gaan spelen, maar mijn ogen konden de grafische teleurstelling niet aan -O- Ga hem sowieso voor de 3DS halen, het is één van mijn meest gewilde titels. *O*
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_94500634
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef Pheno het volgende:
Ik moet spirittrack nog spelen :@ ver-3D die dan ook maar meteen :')
Hij is wel heel erg leuk hoor! Beter dan Phantom Hourglass :D
pi_94501218
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mijn dochterheeft een DSi. Ze is 5. Kinderen zijn snel uitgekeken op dingen, dan kan je niet elke keer een game kopen en dat ze die maar 5 minuten spelen.

Ik koop al mijn pc games en ps3 games, maar bij mijn dochter blijft de R4 kaart erin zitten.

Het is geen smoes, wacht maar tot je met kinderen te maken hebt.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:07:44 #290
277821 pugehenis
keytar hero
pi_94501517
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Mijn dochterheeft een DSi. Ze is 5. Kinderen zijn snel uitgekeken op dingen, dan kan je niet elke keer een game kopen en dat ze die maar 5 minuten spelen.

Ik koop al mijn pc games en ps3 games, maar bij mijn dochter blijft de R4 kaart erin zitten.

bij mij komt het er op neer dat 95% van de ds games het geld niet waard zijn, titels zoals warioware of brain trainert die wel 'grappig' zijn om te spelen.

op de 3ds zal ik waarschijnlijk geen r4 of iets dergelijks nemen.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:29:45 #291
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_94502094
quote:

[..]

Ik speelde vroeger gewoon uren dezelfde games, omdat ik geen geld had voor nieuwe.
O)))
pi_94502334
quote:

[..]

Zoals hier boven al aangegeven mag op Fok niet over illegale handel gepraat worden. Iedereen heeft zo zijn eigen ding, laten we het daar maar op houden.
pi_94502786
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:Mijn dochterheeft een DSi. Ze is 5. Kinderen zijn snel uitgekeken op dingen, dan kan je niet elke keer een game kopen en dat ze die maar 5 minuten spelen.
Nee, dat komt omdat je haar overspoelt met een waslijst aan games. Dan kunnen ze zich inderdaad niet lang concentreren op 1 game, dus het is wel degelijk een smoes. Speelt ze met gewoon speelgoed (poppen, viltstiften) dan ook maar 5 minuten en daarna nooit meer?

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:29 schreef arucard het volgende:
Ik speelde vroeger gewoon uren dezelfde games, omdat ik geen geld had voor nieuwe.
Precies. Ik heb ditzelfde vroeger gehad en zie nu hetzelfde bij mijn neefjes en nichtjes. Spellen voor de DS die ze origineel hadden hebben ze helemaal uitgespeeld. Vanaf het moment dat ze een EZ-Flash kaartje kregen stoppen ze met een spel zodra het moeilijk wordt, omdat ze toch makkelijk een andere kunnen gaan doen. Of omdat ze gewoon zoveel games op 1 SD kaartje zien dat ze alles tegelijk/door elkaar willen spelen.

Maar goed. Back on-topic: Vanmiddag 'mijn' winkel nog maar eens even bellen of de 3DS'en binnen zijn :P
pi_94502798
quote:

[..]

Ze zijn snel uitgekeken omdat ze te keus hebben op te veel games op hun R4kaart. En omdat er vaak een keuze wordt gemaakt uit de verkeerde games (filmgames, games met een bekend karakter van TV er op). Of een game omdat er een dolfijn opstaat. Het neemt ook niet weg waarom er wel gedownload zou mogen worden. Die game heeft geld gekost om gemaakt te worden, en als je daar gebruik van maakt hoor je er voor te betalen. De Nintendo DS is kapot gemaakt door de R4kaart. 10 jaar terug was het nog heel normaal om voor je games op een handheld te betalen. Het is hetzelfde als: ik ga niet betalen voor het zitten in deze trein, stap er toch zo al weer uit.
pi_94502870
Ik krijg in de winkel vaker te maken met dit soort redenen om een R4 kaart te halen. Ik vind het belachelijk. Je voedt het kind er mee op dat het normaal is om niet voor games te betalen. Krijg vaak kinderen in de winkel die raar staan op te kijken als ze moeten betalen voor de games.
pi_94503708
De 3DS heeft een NL menu _O_
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:53:49 #297
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94504962
Spammer.
AFC AJAX
pi_94505692
Ik ben bijna blij dat ik hem pas zondag afhaal, ik wil per se 2 launch-games maar ik weet niet welke.. PilotWings haal ik wel, al vrees ik dat het snel gaat vervelen.. Daarnaast is het echt afstrepen:
- Ik hou van racegames, maar die 2 lijken me niks aan
- Pro Evo lijkt enorm kut te spelen en minder modi te bevatten, beetje zonde
- Ik heb een echte poes hier rondrennen (2 eigenlijk :P) dus die hoef ik niet te halen..
- Rabbids platformer lijkt wel tof maar vind het wel prijzig voor zo'n game
-FPS'ers hou ik meestal niet zo lang vol..

De topgames, Mario Kart, Paper Mario, Zelda, die komen er later toch wel in.
Iemand verder nog tips? :)
pi_94505791
quote:

[..]

Echt wtf, wat moet een kind van 5 met een Nintendo DS :')

Btw, vroeger kon je ook geen flash cards (of laten we het zeggen, heel moeilijk) voor een Game Boy krijgen, hoe denk je dat wij ons hebben vermaakt met die spellen? Je argument slaat dus echt nergens op.
  Moderator woensdag 23 maart 2011 @ 12:21:48 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_94505975
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef Sodeju het volgende:

[..]

Echt wtf, wat moet een kind van 5 met een Nintendo DS :') Vroeger kon je ook geen flash cards voor een Game Boy krijgen, hoe denk je dat wij ons hebben vermaakt met die spellen? Je argument slaat dus echt nergens op.
Ja dat dus en de spellen waren destijds net zo duur als nu. Kinderen tegenwoordig zijn gewoon verwend en kunnen zichzelf niet meer vermaken.

OT: Misschien al genoemd in dit topic, maar op Tweakers staat al een review.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')