Ein Prosit !quote:
Uiteraard! laat maar doorkomen!quote:
Vind je t gek? daar zit al een slotje op. VOL heet zo iets, of is dat nou weer een ander forum?quote:
Toch komt het nog niet echt van de grond. Ik denk dat er meer Drank in moet!quote:
Het gaat niet echt snel!!! Ze lullen teveel offtopic in de COS, lees me daar het apelazerus bij terwijl er niks gebeurt volgens mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef Leandra het volgende:
Darn, volgens mij kan ik rustig twee weken op vakantie gaan en dan is deze SC nog gewoon open
ja hoor ook alles goed ik ga weer terug naar de cosquote:
Mooiquote:
psies! Ongenuanceerd ouwehoeren en off topic FTW!quote:
Dan zal ik de link eens lekker gaan spammen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
nou zo druk is het in dit draadje ook niet....
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zal ik de link eens lekker gaan spammen.
quote:
nee nog niet !quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:49 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zat de hele tijd al hier te wachten waar iedereen bleef, ik dacht, als er eentje gaat spammen, dan ben ik erbij. Enneeeeh, bommie, heb je van sofietje al antwoord gekregen via de twittert?
toch mooi dat draadloos internet op de begraafplaatsenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee nog niet !
Denk ook niet dat ze gaat reageren.. te dom!
ja, liggen is tenslotte haar vakquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee nog niet !
Denk ook niet dat ze gaat reageren.. te dom!
kahaaaarin heeft die van mij verkleind, maar ze isternie vandaagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
ik wil m'n oude ava terug, maar hij is te groot volgens de nieuwe voorwaarden van FOK!.![]()
Iemand die kan helpen?
Textonly layout, hoef je je er ook geen zorgen om te makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
ik wil m'n oude ava terug, maar hij is te groot volgens de nieuwe voorwaarden van FOK!.![]()
Iemand die kan helpen?
http://www.picresize.com/quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Iemand die kan helpen?
Je nieuwe ava stinkt! Tis net american file die al 4 weken in de zon ligt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Iemand die kan helpen?
hey lieverd, komop zeg, ik was zo genuanceerd als ik zijn kan!quote:
thx, zal haar eens een pm sturen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kahaaaarin heeft die van mij verkleind, maar ze isternie vandaag
Nee schat, dat was het niet, ik heb Bollokus' link geprobeerd (nog bedankt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lieverd, komop zeg, ik was zo genuanceerd als ik zijn kan!
Jaaa, ze doet 't weer!!!! Thanks!quote:
astu, voor een HJ doe ik veelquote:
HJ?quote:
Hertog Janquote:
quote:
Iedereen slaapt.quote:
Ik zie helemaal geen dayquote:
quote:
Ehh horen dat soort dingetjes niet achter een spoiler? met een warning-kje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen day
Houden we het wel een beetje ontopic![]()
http://xhamster.com/movie(...)ntine_en_jennie.html
ik zou zeggen lees t topic ff door. Check meteen je eigen topic ff of we al aan de duizend zitten, als je toch bezig bentquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef versabommie het volgende:
Zijn die Jetsers van Day al in de lucht?
Er komt hier toch geen hond manquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
Ehh horen dat soort dingetjes niet achter een spoiler? met een warning-kje?
Beter 1 in de hand dan 10 in de lucht!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef versabommie het volgende:
Zijn die Jetsers van Day al in de lucht?
Waarom gaat iedereen steeds buigen als ze jou zien?quote:
Dat hoort zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:44 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen steeds buigen als ze jou zien?
Nu even een toepasselijk stukje kwaliteits muziek en dan is alles weer back to normalquote:
Dit is een persoonlijke missie voor alle zwaai-josties en aanverwant tuig.
Jullie moeten dit goedlopende en zuiver kwaliteits-topic vrijwillig en per direct verlaten
Start maar een eigen hello goodbye zwaai-topic
Jullie hebben 3 minuten de tijd.
Zo niet volgen er zware sancties![]()
Je kunt nu de telefoon ophangen.
Hier mag dat inderdaadquote:
quote:
quote:
Zure bom erbij?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot over een uur of 2, dan kom ik weer geluidsloos binnen waar we niet sociaal gaan streamen en we daarna het nog eens overtikken voor een streamverslag en we elkaar niet aardig vinden....alleen hier, hier kussen we, zwaaien we en feesten we.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Note;begrijp het heus wel, maar wie gevoerd word zal happen)
Jij is liefquote:Op maandag 14 maart 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laat gaan Moot...Sommige snappen het gewoon niet
doe dat in de cos kunnen andere meegenietenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe dat in de cos kunnen andere meegenieten![]()
![]()
![]()
![]()
kon het niet laten
Hmzz.... Zo grappig is ie nietquote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe dat in de cos kunnen andere meegenieten![]()
![]()
![]()
![]()
kon het niet laten
quote:
wat is nowlive... ze zeggen wel eens get a life maar dat is toch wat andersquote:
dat is en website www.nowlive.euquote:Op maandag 14 maart 2011 19:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat is nowlive... ze zeggen wel eens get a life maar dat is toch wat anders
Je zat met je eerdere inschatting goed in de buurt hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef bollokus het volgende:
had er nog nooit van gehoord !
hallloooooooooooooooooooooooo spooky![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je zat met je eerdere inschatting goed in de buurt hoor.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
op verzoek van D.: tetten
Ze moeten van Day zijn, anders telt het niet!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
op verzoek van D.: tetten
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef bollokus het volgende:
![]()
ik wil gewoon ff komen zwaaien.........
zijn zekers de tetten van de Day! (gezocht onder day+tetten):Yquote:Op maandag 14 maart 2011 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten van Day zijn, anders telt het niet!
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef bollokus het volgende:
![]()
ik wil gewoon ff komen zwaaien.........
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef Spooky4u het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wij oooooookkkkkkkquote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, die overdreven Servio! Mag em steeds minder!!
hej dit gaat over sstnl, dat mag niet hier! hup terugquote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, die overdreven Servio! Mag em steeds minder!!
[COS #527] Jo is weer pissigquote:Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
hej dit gaat over sstnl, dat mag niet hier! hup terug
Staat je goed die zweep! Lekkah.. Lekkah..quote:Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
bol, ze wil alleen maar met de zweep, uitlokking!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Staat je goed die zweep! Lekkah.. Lekkah..
Ik wilde even mijn momentje!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol, ze wil alleen maar met de zweep, uitlokking!
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
komt u maarmeisjequote:Op maandag 14 maart 2011 20:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Staat je goed die zweep! Lekkah.. Lekkah..
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:11 schreef Spooky4u het volgende:
een servio wave dan
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Spooky4u het volgende:
En een Aafke wave
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Compleet met sigaar!! O jee.. Dat wordt dus voorlopig mijn jurkje niet wassen!!
neuh, ik zit nog ff in het uitzendingen topic, kom om half 9 weerquote:Op maandag 14 maart 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, en nu HUP allemaal terug naar de COS, er mot gewerkt worden!!
sorryquote:Op maandag 14 maart 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik dacht dat ik bij de draad van de uitzending zat, maar waarschijnlijk is het net gewisseld voordat ik klikte.. sorry!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:15 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
neuh, ik zit nog ff in het uitzendingen topic, kom om half 9 weer
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bij de draad van de uitzending zat, maar waarschijnlijk is het net gewisseld voordat ik klikte.. sorry!
Maar ik heb wel heerlijk mijn moment gehad!!
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
Aaaaah, voor Mo hebben we ook een wave
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
Aaaaah, voor Mo hebben we ook een wave
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
flauw hoor!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef TimeJumper het volgende:
Zo en Laura is een bitch met de missie van Karim
Want blijkbaar mag je dat alleen hier zeggen![]()
![]()
![]()
Waarom kunnen we niet mee-eten want dan hoeven we allemaal niet te koken, alleen jij danquote:
ik heb al gegetenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom kunnen we niet mee-eten want dan hoeven we allemaal niet te koken, alleen jij dan![]()
Maar we wassen wel af
ja, hier moet je zwaaien enzo, dus wij zwaaien ons kapotquote:
Maaltijdsoepie met een paar sneden brood. Moeten op maandag altijd snel makkelijk eten, anders haal ik de voetbaltraining nietquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
aardappels, sperciebonen en rolladeen jij?
smakelijk!!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef TimeJumper het volgende:
Raar gedoe in COS, ik mocht altijd zeggen dat Laura een bitch is en een naar en saai karakter en nu is het ineens niet on-topic
Whahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog koken, ik ga spaghetti door elkaar gooien
dat mag, er bstaat vandaag paëlla op het menu... niet met fruit du mer maar KIP het meest veelzijdige stukje vleesquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom kunnen we niet mee-eten want dan hoeven we allemaal niet te koken, alleen jij dan![]()
Maar we wassen wel af
kookse en smakelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef TimeJumper het volgende:
Raar gedoe in COS, ik mocht altijd zeggen dat Laura een bitch is en een naar en saai karakter en nu is het ineens niet on-topic
Whahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wij zijn zooooooooo gehoorzaamquote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, hier moet je zwaaien enzo, dus wij zwaaien ons kapot. En hier mag je het ook zeggen als je Flauwra een bitch vindt, dus dat doen we dan ook
Das Spanje... Jij moet stokbrood met slakken eten.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat mag, er bstaat vandaag paëlla op het menu... niet met fruit du mer maar KIP het meest veelzijdige stukje vlees
Lekkah! makkelijk is ook wel eens lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maaltijdsoepie met een paar sneden brood. Moeten op maandag altijd snel makkelijk eten, anders haal ik de voetbaltraining niet
niet vis?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat mag, er bstaat vandaag paëlla op het menu... niet met fruit du mer maar KIP het meest veelzijdige stukje vlees
Ik hou van makkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Lekkah! makkelijk is ook wel eens lekker
Dat heb je vast verkeerd begrepen, zeggen dat Laura een bitch is, is gewoon COS-materiaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, toen we dat zeiden moesten we hierheen, met linkje en al!!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je vast verkeerd begrepen, zeggen dat Laura een bitch is, is gewoon COS-materiaal.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je vast verkeerd begrepen, zeggen dat Laura een bitch is, is gewoon COS-materiaal.
Verwennerij, daar hou ik nog meer vanquote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik ook, maar mannetje had gekookt
quote:
die van mij ook *gooit intussen de lege bakjes van de afhaalchinees weg*quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik ook, maar mannetje had gekookt
Ja hallo, je moet ook alleen naar mij luisteren als ik jullie naar de SC dirigeer.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, toen we dat zeiden moesten we hierheen, met linkje en al!!
ik luister gewoon naar niemand meerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, je moet ook alleen naar mij luisteren als ik jullie naar de SC dirigeer.
Deel 2 is ook een naamtopic voor je hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef Day het volgende:
Zeg, posten jullie'ns door, dan kan er eindelijk een slotje op.
met nadruk op hadquote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
hadd ik niet in eigen tuin ... kip HAD ik wel
we doen ons best day ff geduld nogquote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef Day het volgende:
hey day, we posten ons kapot !!! en alleen voor jou!!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef Day het volgende:
het volgende TT zou toch eigenlijk moeten zijn: SC: waar je mag zwaaien en schelden op Lauraquote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey day, we posten ons kapot !!! en alleen voor jou!!
of zwaaien naar de COSquote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het volgende TT zou toch eigenlijk moeten zijn: SC: waar je mag zwaaien en schelden op Laura
nee, zwaar verboden nu, hebben allemaal een sanctie gehad !quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef versabommie het volgende:
En waarom is het hier ineens actief? zwaaien en kusjes in de COS.. daar deed Mootie het ook de hele DGK periode
we zijn door mootie hier heen gestuurdquote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef versabommie het volgende:
En waarom is het hier ineens actief? zwaaien en kusjes in de COS.. daar deed Mootie het ook de hele DGK periode
komta? Is er iemand aan het klikken geweest?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, zwaar verboden nu, hebben allemaal een sanctie gehad !
Bolloquote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
komta? Is er iemand aan het klikken geweest?
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
komta? Is er iemand aan het klikken geweest?
die Bollo is een valsche nicht he?quote:
Wie dan? Bollo?quote:
met een open poot!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
die Bollo is een valsche nicht he?
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
met een open poot!![]()
zei ik dat? vast niet!
Die schapen melkt en koeien neukt.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
met een open poot!![]()
zei ik dat? vast niet!
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
die Bollo is een valsche nicht he?
en kippen vermoordt!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die schapen melkt en koeien neukt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
nou kap ik er effe mee hoor. Ik heb al 3x m'n beeldscherm moeten ondoen van cola
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En hij is nog in de ontkenningsfase
Sinas drinken verhelpt je probleemquote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
nou kap ik er effe mee hoor. Ik heb al 3x m'n beeldscherm moeten ondoen van cola
Hij doet een guidootje?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En hij is nog in de ontkenningsfase
ik pak er zo maar eens een borrel bijquote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sinas drinken verhelpt je probleem
Wat heb jij eigenlijk een sjaggerijnige ava?quote:
sharing is caringquote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik pak er zo maar eens een borrel bij
Shut up!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk een sjaggerijnige ava?
Zal mij jeuken of jij wel of niet zin hebt, VROUWMENSCH!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef Day het volgende:
[..]
Shut up!![]()
Ik ben moe, geen zin vanavond .
Dus de dag dat jij en ik elkaar tegenkomen, hè.......quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal mij jeuken of jij wel of niet zin hebt, VROUWMENSCH!![]()
Nou shaken die moneymakers!
nope was aan het koken.........quote:
is al eens gebeurt.. nix aan het handje.. heb al mijn vingers nog.. jij maakt mij niet bang.. met je sjaggie ava!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dus de dag dat jij en ik elkaar tegenkomen, hè.......
Ohw.. heet dat zo tegenwoordig?quote:
quote:
Toen hadden fluugs en ik meelij, maar de volgende keer, jonguh!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
is al eens gebeurt.. nix aan het handje.. heb al mijn vingers nog.. jij maakt mij niet bang.. met je sjaggie ava!
[/quote] Jullie kunnen bommie niet aan, bommie is ICT-erquote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef Day het volgende:
[..]
Toen hadden fluugs en ik meelij, maar de volgende keer, jonguh!
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen bommie niet aan, bommie is ICT-er
Jullie kunnen bommie niet aan, bommie is ICT-erquote:
Psies! Grote mond joh.. nix aan het handje.. 1 van de twee ( ik kan ze nooit uit elkaar houden) heb ik nog een keer uitgenodigd voor een lunch en toen in de kou laten staan. Niets geen last daarna toen ik ze met Day tegenkwam. Grote mond enzo en dat is het ..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen bommie niet aan, bommie is ICT-er
smaakt fantastisch!! hapje?quote:
Vrouwenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Grote mond joh.. nix aan het handje.. 1 van de twee ( ik kan ze nooit uit elkaar houden) heb ik nog een keer uitgenodigd voor een lunch en toen in de kou laten staan. Niets geen last daarna toen ik ze met Day tegenkwam. Grote mond enzo en dat is het ..
Kutbommie, gij liegt!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef versabommie het volgende:
t is met kip!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef danilel het volgende:
[..]
Nahhh, ben niet zo vd visserigge
Maar toch thanx
ohwja.. Beequeen ookquote:
Het zijn net bakfietsen!quote:
juist goed opgelet!quote:
Ik ga zo weer het pc eend topic zoekenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Day het volgende:
Hij liegt, hoor.
Hij heeft maanden gesmeekt om een FOK!meet, alleen maar om mij en fluugs te zien.
ik geloof dayquote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Day het volgende:
Hij liegt, hoor.
Hij heeft maanden gesmeekt om een FOK!meet, alleen maar om mij en fluugs te zien.
Die rooie? Die uit de tuinstraat?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Day het volgende:
Hij liegt, hoor.
* versabommie mompelt iets met niet vooruit te trappenquote:
dat doen we voor Day, om haar van haar tetten af te helpenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ondertussen is deze SC wel bijna vol.
Ga jij eens trug naar de COS! Dit is de slowchat ... fun enzoquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ondertussen is deze SC wel bijna vol.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie mompelt iets met niet vooruit te trappen
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie mompelt iets met niet vooruit te trappen
* mootie steekt middelvinger opquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga jij eens trug naar de COS! Dit is de slowchat ... fun enzo
Zie je, jij snapt 't!quote:
Die leest mee, maar mag van mij niet posten! IK ben de man, de baas in dit huishouden!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
![]()
kijk maar uit dat bommerinnetje je niet hoort
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat doen we voor Day, om haar van haar tetten af te helpen
ik geloof je alweer nietquote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die leest mee, maar mag van mij niet posten! IK ben de man, de baas in dit huishouden!
Mijn wens is haar befehl!
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die leest mee, maar mag van mij niet posten! IK ben de man, de baas in dit huishouden!
Mijn wens is haar befehl!
COSquote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef Spooky4u het volgende:
Owh, Karim flikkerde bollokuste van zijn stoel
Keuken jij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |