Ein Prosit !quote:
Uiteraard! laat maar doorkomen!quote:
Vind je t gek? daar zit al een slotje op. VOL heet zo iets, of is dat nou weer een ander forum?quote:
Toch komt het nog niet echt van de grond. Ik denk dat er meer Drank in moet!quote:
Het gaat niet echt snel!!! Ze lullen teveel offtopic in de COS, lees me daar het apelazerus bij terwijl er niks gebeurt volgens mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef Leandra het volgende:
Darn, volgens mij kan ik rustig twee weken op vakantie gaan en dan is deze SC nog gewoon open
ja hoor ook alles goed ik ga weer terug naar de cosquote:
Mooiquote:
psies! Ongenuanceerd ouwehoeren en off topic FTW!quote:
Dan zal ik de link eens lekker gaan spammen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
nou zo druk is het in dit draadje ook niet....
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zal ik de link eens lekker gaan spammen.
quote:
nee nog niet !quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:49 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zat de hele tijd al hier te wachten waar iedereen bleef, ik dacht, als er eentje gaat spammen, dan ben ik erbij. Enneeeeh, bommie, heb je van sofietje al antwoord gekregen via de twittert?
toch mooi dat draadloos internet op de begraafplaatsenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee nog niet !
Denk ook niet dat ze gaat reageren.. te dom!
ja, liggen is tenslotte haar vakquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee nog niet !
Denk ook niet dat ze gaat reageren.. te dom!
kahaaaarin heeft die van mij verkleind, maar ze isternie vandaagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
ik wil m'n oude ava terug, maar hij is te groot volgens de nieuwe voorwaarden van FOK!.![]()
Iemand die kan helpen?
Textonly layout, hoef je je er ook geen zorgen om te makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
ik wil m'n oude ava terug, maar hij is te groot volgens de nieuwe voorwaarden van FOK!.![]()
Iemand die kan helpen?
http://www.picresize.com/quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Iemand die kan helpen?
Je nieuwe ava stinkt! Tis net american file die al 4 weken in de zon ligt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Iemand die kan helpen?
hey lieverd, komop zeg, ik was zo genuanceerd als ik zijn kan!quote:
thx, zal haar eens een pm sturen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kahaaaarin heeft die van mij verkleind, maar ze isternie vandaag
Nee schat, dat was het niet, ik heb Bollokus' link geprobeerd (nog bedankt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lieverd, komop zeg, ik was zo genuanceerd als ik zijn kan!
Jaaa, ze doet 't weer!!!! Thanks!quote:
astu, voor een HJ doe ik veelquote:
HJ?quote:
Hertog Janquote:
quote:
Iedereen slaapt.quote:
Ik zie helemaal geen dayquote:
quote:
Ehh horen dat soort dingetjes niet achter een spoiler? met een warning-kje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen day
Houden we het wel een beetje ontopic![]()
http://xhamster.com/movie(...)ntine_en_jennie.html
ik zou zeggen lees t topic ff door. Check meteen je eigen topic ff of we al aan de duizend zitten, als je toch bezig bentquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef versabommie het volgende:
Zijn die Jetsers van Day al in de lucht?
Er komt hier toch geen hond manquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
Ehh horen dat soort dingetjes niet achter een spoiler? met een warning-kje?
Beter 1 in de hand dan 10 in de lucht!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef versabommie het volgende:
Zijn die Jetsers van Day al in de lucht?
Waarom gaat iedereen steeds buigen als ze jou zien?quote:
Dat hoort zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:44 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen steeds buigen als ze jou zien?
Nu even een toepasselijk stukje kwaliteits muziek en dan is alles weer back to normalquote:
Dit is een persoonlijke missie voor alle zwaai-josties en aanverwant tuig.
Jullie moeten dit goedlopende en zuiver kwaliteits-topic vrijwillig en per direct verlaten
Start maar een eigen hello goodbye zwaai-topic
Jullie hebben 3 minuten de tijd.
Zo niet volgen er zware sancties![]()
Je kunt nu de telefoon ophangen.
Hier mag dat inderdaadquote:
quote:
quote:
Zure bom erbij?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot over een uur of 2, dan kom ik weer geluidsloos binnen waar we niet sociaal gaan streamen en we daarna het nog eens overtikken voor een streamverslag en we elkaar niet aardig vinden....alleen hier, hier kussen we, zwaaien we en feesten we.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Note;begrijp het heus wel, maar wie gevoerd word zal happen)
Jij is liefquote:Op maandag 14 maart 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laat gaan Moot...Sommige snappen het gewoon niet
doe dat in de cos kunnen andere meegenietenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe dat in de cos kunnen andere meegenieten![]()
![]()
![]()
![]()
kon het niet laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |