Ein Prosit !quote:
Uiteraard! laat maar doorkomen!quote:
Vind je t gek? daar zit al een slotje op. VOL heet zo iets, of is dat nou weer een ander forum?quote:
Toch komt het nog niet echt van de grond. Ik denk dat er meer Drank in moet!quote:
Het gaat niet echt snel!!! Ze lullen teveel offtopic in de COS, lees me daar het apelazerus bij terwijl er niks gebeurt volgens mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef Leandra het volgende:
Darn, volgens mij kan ik rustig twee weken op vakantie gaan en dan is deze SC nog gewoon open
ja hoor ook alles goed ik ga weer terug naar de cosquote:
Mooiquote:
psies! Ongenuanceerd ouwehoeren en off topic FTW!quote:
Dan zal ik de link eens lekker gaan spammen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
nou zo druk is het in dit draadje ook niet....
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zal ik de link eens lekker gaan spammen.
quote:
nee nog niet !quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:49 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zat de hele tijd al hier te wachten waar iedereen bleef, ik dacht, als er eentje gaat spammen, dan ben ik erbij. Enneeeeh, bommie, heb je van sofietje al antwoord gekregen via de twittert?
toch mooi dat draadloos internet op de begraafplaatsenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee nog niet !
Denk ook niet dat ze gaat reageren.. te dom!
ja, liggen is tenslotte haar vakquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee nog niet !
Denk ook niet dat ze gaat reageren.. te dom!
kahaaaarin heeft die van mij verkleind, maar ze isternie vandaagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
ik wil m'n oude ava terug, maar hij is te groot volgens de nieuwe voorwaarden van FOK!.![]()
Iemand die kan helpen?
Textonly layout, hoef je je er ook geen zorgen om te makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
ik wil m'n oude ava terug, maar hij is te groot volgens de nieuwe voorwaarden van FOK!.![]()
Iemand die kan helpen?
http://www.picresize.com/quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Iemand die kan helpen?
Je nieuwe ava stinkt! Tis net american file die al 4 weken in de zon ligt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Iemand die kan helpen?
hey lieverd, komop zeg, ik was zo genuanceerd als ik zijn kan!quote:
thx, zal haar eens een pm sturen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kahaaaarin heeft die van mij verkleind, maar ze isternie vandaag
Nee schat, dat was het niet, ik heb Bollokus' link geprobeerd (nog bedankt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lieverd, komop zeg, ik was zo genuanceerd als ik zijn kan!
Jaaa, ze doet 't weer!!!! Thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |